معرفی پیج اینستاگرام امی

19 فروردین 1401
پیج اینستاگرام امی

معرفی پیج اینستاگرامی امی به کاربران و مشتریان گرامی، زمینه را برای شناخت هر چه بیشتر فعالیت های فروشگاه بزرگ پوشاک امی و دامنه متنوع محصولات آن فراهم می سازد.

همچنین برای علاقمندان و خریدارانی که نمی توانند به فروشگاه حضوری امی تشریف بیاروند، پیج های اینستاگرام بهترین وسیله است تا مشتریان بتوانند در مورد انواع محصولات و قیمت ها اطلاعات لازم را کسب و به روش های خرید دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام؛ شبکه اجتماعی محبوب

طی چند سال اخیر کاربران زیادی به شبکه اجتماعی اینستاگرام ورود پیدا کرده اند. در حال حاضر این شبکه اجتماعی ابزاری برای انواع فعالیت های اجتماعی، هنری، فرهنگی، آموزشی و… به شمار می رود. امروزه کاربران اینستاگرام به بیش از ۴۰ میلیون رسیده اند. به اشتراک گذاری عکس و فیلم بخشی از محتوای تصویری شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب می شود.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی در حوزه پوشاک استوک اروپایی کار می کند. این مجموعه بزرگ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ در بخش خرده فروشی آغاز نمود. سپس با افزایش تعداد پرسنل و مکان وسیع تر برای فعالیت های مجموعه امی، وارد فاز جدیدی با عنوان بخش عمده فروشی شد.

فعالیت های مجموعه امی

مجموعه امی به عنوان تأمین کننده اجناس باکیفیت استوک اروپایی موفق به کسب موفقیت های در این زمینه شده است. به این صورت که این مجموعه در سال ۱۳۹۶ نیز واحد جدیدی به نام امیکو به زیرمجموعه امی اضافه نمود. واحد جدید امیکو جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان در زمینه فروش عمده پوشاک استوک ایجاد شد.

برندهای معتبر و باکیفیت اروپایی

یکی از رموز موفقیت مجموعه امی و کسب رضایت مندی مشتریان از این مجموعه را می توان به عرضه پوشاک استوک اروپایی باکیفیت و مرغوب نسبت دارد. مجموعه امی از برندهای معتبر اروپایی به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را خریداری می کند. بنابراین بهترین و باکیفیت ترین برندها گلچین شده اند تا بتوانیم بهترین و مرغوب ترین پوشاک استوک را به مشتریان عرضه کنیم.

راه اندازی فروشگاه های اینترنتی امی

مجموعه امی برای مشتریانی که امکان سفر به شهرستان مهاباد و خرید از فروشگاه حضوری این مجموعه را ندارند، فروشگاه های اینستاگرامی را راه اندازی نموده است تا مشتریان از اقصی نقاط مختلف ایران بتوانند از این مجموعه خرید نمایند.

معرفی پیج های اینستاگرام امی

emi.stock2

پیج های اینستاگرام امی شامل دو پیج فروشگاه اینستاگرامی هستند. در پیج emi.stock2 پوشاک اورجینال باکیفیت اروپایی به صورت خرده و عددی به فروش می رسد.

با سر زدن به این پیج می توانید از پست های مربوط به معرفی مجموعه، روش خرید و نحوه سفارش پوشاک استوک اروپایی بازدید نمایید. همچنین می توانید از طریق پست مربوط به مقالات به وب سایت امی متصل شوید و از مقالات موجود در این وبسایت و اطلاعات درج شده استفاده نمایید. از طریق پیج اینستاگرام امی همچنین می توانید از نظرات مشتریان نسبت به اجناس فروشگاه بازدید نمایید.

معرفی محصولات موجود در پیج اینستاگرام emi.stock2

در این فروشگاه اینستاگرامی دامنه متنوعی از انواع پوشاک استوک مردانه، زنانه، بچه گانه، ورزشی و انواع لوازم جانبی عرضه می گردد. مشتریان و کاربران عزیز می توانند از پست های این فروشگاه بازدید نمایند. در زیر هر پست، ویژگی های کالا، مشخصات کالا و شماره های تماس درج شده است.

لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه در برندهای کریویت و میسترال و کریویت پرو عرضه می شود. همچنین در فروشگاه امی انواع لباس های ورزشی متناسب با رشته های مختلف به فروش می رسد. شلوارک های دوچرخه سواری، شلوارهای کوهنوردی، شلوارهای اسکی، کفش های کوهنوردی از جمله لباس های ورزشی موجود در این فروشگاه اینستاگرامی هستند.

لباس عروسکی بچگانه

لباس عروسکی بچگانه یکی از محصولات جذاب و فانتزی بچگانه است که در این فروشگاه اینستاگرامی به فروش می رسد. لباس عروسکی کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست است. کودکان می توانند از این لباس ها در بازی های کارتونی و ایفای نقش شخصیت های کارتونی استفاده نمایند.

تیشرت و پولوشرت مردانه

یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب فروشگاه اینستاگرامی، تیشرت و پولوشرت های رنگی و طرحدار مردانه است. این نوع لباس های تابستانی مردانه در برندهای لیورجی و فروت آف د لوم عرضه می شوند.

لوازم جانبی

پرده توری مغناطیسی

پرده توری مغناطیسی یکی دیگر از کالاهای موجود در فروشگاه اینستاگرامی امی است. از پرده توری مغناطیسی جهت جلوگیری از ورود حشرات و موجودات ریز به داخل منزل، تراس و بالکن استفاده می شود. این درب توری آهنربایی بر روی انواع چهارچوب های مختلف قابل نصب است. همچنین نصب این پرده توری مغناطیسی بسیار آسان است به این صورت که نیازی به پیچ، میخ، چکش و دریل ندارد.

ست کاور لحاف و بالش

ست کاور لحاف و بالش در برندهای لیوارنر و مرادیسو عرضه می شود. کاور بالش مرادیسو بسیار لطیف و در عین حال خاص است. چون یک سمت این کاور بالش، زمستانی و ضخیم است و سمت دیگر کاور مخصوص فصل تابستان و نازک است.

حوله

در این فروشگاه اینستاگرامی انواع لوازم جانبی از قبیل حوله دست و صورت و حوله سر به فروش می رسد. حوله های برند میومار بسیار نرم و لطیف هستند و کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست هستند. حوله های برند میومار بدون پرز و رنگ دهی هستند و دارای قابلیت بالای جذب رطوبت می باشند. حوله سر برند لیوارنر نیز از کیفیت بالایی برخوردار است به این صورت که از قابلیت بالایی برای جذب رطوبت برخوردار است.

تنوع پوشاک استوک اروپایی

در فروشگاه بزرگ پوشاک امی طیف وسیعی از انواع لباس ورزشی زنانه، مردانه و بچگانه به فروش می رسد. مشتریان می توانند متناسب با سلیقه خود انواع لباس های استوک اروپایی را انتخاب نمایند. همچنین جهت سفارشات به دایرکت مراجعه نمایند. ساعات پاسخگویی از ۹ صبح تا ۷ عصر می باشد.

emi.omde

مشتریان و خریدارانی که قصد خرید انواع پوشاک استوک اروپایی را در حجم بالا و به صورت کیلویی یا عمده دارند می توانند به پیج اینستاگرامی emi.omde مراجعه نمایند. محصولات این پیج می تواند تأمین کننده فروشگاه های بزرگ پوشاک باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از اجناس موجود در این پیج می پردازیم.

شلوار پارچه ای و کتان

شلوار پارچه ای و کتان در مدل های متنوع و رنگ های شاد و جذاب را از پیج اینستاگرامی فروشگاه امی بخواهید. جنس این قبیل شلوارها ضد حساسیت می باشد و همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. برند اسمارا، لیورجی و کیابی از جمله برندهایی هستند که مدل های مختلف شلوار مردانه و زنانه را به بازار پوشاک عرضه می کنند.

جوراب شلواری

یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در میان بانوان، جوراب شلواری نازک و ضخیم است. در فروشگاه اینستاگرامی امی مدل های متنوع جوراب شلواری عرضه می شود.

از جمله لباس های استوک زنانه می توان به شلوار سه ربع، لباس حاملگی، تیشرت، شلوار ورزشی، دامن، بلوز، تونیک، سویشرت و… اشاره کرد.

نیم بوت

نیم بوت های برند شوسیا، در مدل های متنوع و زیبا در فروشگاه امی عرضه می شود. این نوع نیم بوت ها کاملا راحت هستند و کفی آنها از پلی اورتان ساخته شده است. نیم بوت های برند شوسیا کاملا انعطاف پذیر و نرم هستند و مخصوص فصول سرد سال می باشند. برند شوسیا محصول کشور فرانسه است.

صندل های زنانه

صندل های طبیعت گردی زنانه در برندهای فوت فلکس، ایرفرش و کریویت عرضه می شوند. این صندل ها در انواع طرح و رنگ به فروش می رسند. کفی صندل ها از پلی اورتان ساخته شده است و کف صندل ها بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

ست بچگانه کارتونی برند لیدل

ست بچگانه کارتونی برند لیدل دارای طرح های زیبا و جذاب است. همچنین جنس ست بچگانه از پلی استر می باشد.

پیراهن مردانه پک دار ترک

جنس پیراهن های مردانه پک دار ترک از پلی استر و کتان می باشد. این پیراهن ها فوق العاده نرم و لطیف هستند. مدل های راه راه و ساده در پیراهن های مردانه پک دار ترک موجود می باشد.

کیسه خواب بچگانه برند لوپیلو

کیسه خواب های برند لوپیلو از پلی استر و پنبه ساخته شده اند. همچنین در چندین طرح و رنگ موجود هستند. بافت تنظیم کننده دما و دوام و ماندگاری از ویژگی های بارز این محصول می باشد. همچنین کیسه خواب های برند لوپیلو ضد حساسیت و بسیار نرم هستند و دارای قدرت بالای جذب رطوبت می باشند. ضمنا بعد از شستشو نیازی به اتوکشی ندارند.

این کیسه خواب ها پوشش مناسبی برای نوزادان و کودکان دلبند شما به شمار می روند. سایزبندی این کیسه خواب ها از شش ماه تا سه سال می باشد.

قیمت های مناسب

فروشگاه بزرگ پوشاک امی دامنه متنوعی از انواع پوشاک استوک مردانه، زنانه و بچگانه را از برندهای معتبر اروپایی به طور مستقیم خریداری نموده است تا بتواند اجناس مرغوب و باکیفیت اروپایی را به مشتریان عرضه نماید. دست اندرکاران مجموعه امی همواره در تلاش هستند تا اجناس را با قیمت هایی پایین تر از قیمت های موجود در بازار به مشتریان عرضه نمایند. به این ترتیب، مشتریان می توانند دامنه متنوعی از لباس های استوک را خریداری نمایند.

اگر قصد خرید انواع پوشاک و البسه استوک را دارید حتما به پیج های اینستاگرامی امی سر بزنید. در هر جای ایران باشید، سفارشات شما را ارسال می کنیم. جهت سفارش به دایرکت مراجعه نمایید. همچنین از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟