معرفی کانال تلگرام امی

20 فروردین 1401
معرفی کانال تلگرام امی_1

معرفی کانال تلگرام امی در کنار پیج های اینستاگرامی و وبسایت فروشگاه بزرگ پوشاک امی به این خاطر است که مشتریان هر جای ایران باشند بتوانند کالاهای مد نظر خود را سفارش دهند.

حوزه فعالیت فروشگاه پوشاک امی، فروش پوشاک استوک اروپایی می باشد. با این مقاله همراه باشید؛ در ادامه توضیحاتی پیرامون محصولات فروشگاه امی و کانال های تلگرامی آن ارائه می گردد.

تلگرام؛ اپلیکیشن پیام رسان

تلگرام به عنوان یک برنامه پیام رسان از محبوب بسیاری برخوردار است. چون این اپلیکیشن قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است. جالب اینجاست که استفاده از تمام سرویس های آن رایگان است. کاربران از طریق تلگرام می توانند پیام های متنی، فایل های ویدیویی، فایل های تصویری و صوتی را به صورت کاملا رایگان و از طریق شبکه اینترنت رد و بدل نمایند.

قابلیت های تلگرام

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی تلگرام، امکان ساخت گروه و انجام مکالمه و گفتگوهای گروهی است. همچنین این اپلیکیشن از قابلیت ساخت کانال نیز پشتیبانی می کند. تلگرام به عنوان یک پیام رسان رایگان قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. سیستم رمزگذاری سرتاسری در تلگرام این اپلیکیشن را به یک پیام رسان امن و مطمئن تبدیل نموده است. این سیستم از حریم خصوصی کاربران حفاظت می کند.

نقش تلگرام در موفقیت کسب و کارها

امروزه شیوه راه اندازی کسب و کارها دچار تغییرات بسیاری شده است. ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی و آنلاین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و انواع پیام رسان ها مثال واضحی برای اثبات این موضوع است.

تغییر روش های تبلیغاتی

در این میان شیوه های تبلیغاتی نیز رنگ جدیدی به خود گرفته اند. به عبارت دیگر، صاحبان کسب و کارها در کنار تبلیغات محصولات و کالاهای خود در رسانه های جمعی از قبیل تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجله به تبلیغات در فضای مجازی نیز روی آورده اند.

جذب مشتریان

دستری به کاربران بیشتر و همچنین تعداد بیشتری از مخاطبان هدف باعث شده است تا روز به روز شاهد حضور فروشگاه های مختلف با محصولات و کالاهای متنوع در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها باشیم.

معرفی کانال تلگرام امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی همواره سعی نموده است تا از انواع اپلیکیشن ها و پیام رسان ها برای معرفی محصولات و کالاها و عرضه آنها به مشتریان استفاده نماید. راه اندازی فروشگاه های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی از جمله اقداماتی است که دست اندرکاران مجموعه امی برای مشتریان مهیا نموده اند. به این صورت مشتریان در اقصی نقاط مختلف ایران می توانند از محصولات و کالاهای فروشگاه امی بازدید نمایند.

کانال تلگرام emi_clothing_store

اگر قصد خرید انواع لباس استوک (اورجینال و اصل) و لوازم جانبی از قبیل کاور لحاف، کاور تشک، پرده، حوله و… را دارید، حتما از کانال تلگرامی امی بازدید نمایید. در این کانال تلگرامی کالاها به صورت عددی به فروش می رسد و به عبارت دیگر، یک فروشگاه خرده فروشی پوشاک اروپایی است.

معرفی محصولات

کاپشن بچگانه

در کانال تگرامی خرده فروشی فروشگاه امی انواع برندهای اروپایی موجود می باشد. برند لوپیلو به عنوان یک برند تخصصی پوشاک بچگانه محصولات بسیار متنوعی دارد. به این صورت که برای مدل های متنوع لباس های بچگانه، رنگ بندی ها و طرح های متفاوتی دارد. به عنوان مثال کاپشن بچگانه برند لوپیلو دارای مدل های متنوعی است چون هر کدام از مدل ها برای آب و هوای متفاوت طراحی و تولید شده اند.

کفش ورنی و کتانی زنانه

فروشگاه امی طیف وسیعی از انواع کفش مردانه، زنانه و بچگانه را عرضه می کند. مشتریان می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود، از میان مدل ها و برندهای مختلف کفش، کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. به طور مثال کفش کتانی زنانه برند آیاندا بسیار نرم و انعطاف پذیر است. روکش بالایی کفش از کتان و پارچه می باشد و کاملا تنفس پذیر است.

سویشرت های ورزشی زنانه

در کانال تلگرامی بخش خرده فروشی می توانید مدل های متنوع سویشرت های ورزشی زنانه را مشاهده نمایید. سویشرت های ورزشی در برندهای کریویت، اسمارا و آنکل سام عرضه می شوند. جنس سویشرت ها از پنبه و پلی استر است و بسیار گرم و مناسب فصول سرد سال هستند.

همچنین دارای کشش مناسب جهت انجام انواع فعالیت های ورزشی هستند. سویشرت های ورزشی کاملا تنفس پذیر هستند و دارای قابلیت دفع تعریق می باشند. سویشرت های ورزشی بدون پرز و نواردوزی شده هستند و دارای برش های تزئینی و زیپ دوسویه نیز می باشند.

شومیز پک دار برند اسمارا، نیم زیپ ورزشی بچگانه برند کریویت، بافت زنانه برند اسمارا، لباس خواب زنانه برند اسمارا، بافت آستین دار مردانه برند لیورجی ، تونیک زنانه برند اسمارا، شلوار کار مردانه پاورفیکس، سرهم بچگانه برند لوپیلو، کاپشن بادگیر مردانه برند کریویت، سویشرت مردانه برند آنکل سام، کفش بند دار کتان زنانه و صندل برند اسمارا از جمله کالاهای موجود در کانال تلگرامی بخش خرده فروشی مجموعه امی هستند.

کانال تلگرام emico_product

برای خرید کیلویی و عمده محصولات فروشگاه امی می توانید به کانل تلگرامی عمده فروشی امی یعنی emico_product سر بزنید. در این کانال دامنه وسیعی از انواع پوشاک استوک و لوازم جانبی به فروش می رسد. تنوع محصولات جوابگوی هر نوع سلیقه ای است.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟