معرفی ۲۵ برند پوشاک و مد استرالیایی

11 تیر 1399
معرفی-25-برند-پوشاک-استرالیا

در این مقاله سعی داریم تا ۲۵ برند پوشاک و مد استرالیایی را با سبک های کاری متفاوتشان به شما معرفی کنیم.

وقتی درباره استرالیا صحبت می کنیم، بیشتر ما به یاد حیات وحش و دیگر جاذبه های دیدنی این کشور می افتیم، اما استرالیا دارای برند ها و پوشاک های مردانه و زنانه است که در سطح جهانی می توانند رقابت کنند.

۱. Academy Brand

برند پوشاک استرالیایی

انتونی پیت بازار یاب خلاق در سال ۲۰۰۸ توانایی و مهارت های خود را صرفه راه اندازی برند لباس خود کرد. در طی این چند سال پوشاک اکادمی برند روز به روز بیشتر طرفدار پیدا کردند. این برند لباس در زمینه لباس مردانه و بچه گانه فعالیت دارد و لباس های آن از کیفیت دوخت و رنگ بالایی برخوردار است.

۲. Aje

برند آجه در سال ۲۰۰۸ توسط ادوینا رابینسون و آدریان نوریس تاسیس شد. حوزه فعالیت این برند پوشاک زنانه است و در این مدت زمان طرفداران بسیار زیادی جذب کرده است.

۳. Akubra

برند پوشاک استرالیایی

برند اکوبرا یکی از تولید کنند های بزرگ استرالیایی است در ابتدا با تولید کلاه به بازار پوشاک وارد شد سپس در سال های بعدی با تولید کمربند، کیف، و دیگر اکسسوری ها به بازار رقابت ورود پیدا کرد. با موفقیت و طرفداران زیادی که این برند در طی مدت فعالیت خود پیدا کرد توانست محصولات خود را به نقاط مختلف دنیا صادر کند.

۴. alice McCALL

الیس مک‌کال از لندن به استرالیا مهاجرت کرد که بتواند در استرالیا برند پوشاک خود را تاسیس کند. این برند در حوزه لباس زنان فعالیت می کند و توجه زیادی به جزئیات در طراحی لباس های خودش دارد. تعداد زیادی از سلبریتی های زن در دنیا از برند الیس مک‌کال برای لباس خود استفاده کرده اند.

۵. Assembly Label

برند پوشاک استرالیایی

این برند استرالیایی در سال ۲۰۱۱ توسط دًمین هوران و دانیل الیور تاسیس شد. پوشاک مردانه و زنانه این برند مناسب برای رده سنی جوانان است. متریال با کیفیت طراحی مینمالیستی و قیمت های مناسب از دلایل اصلی گرایش جوانان به این برند است.

۶. Barney Cools

برند پوشاک استرالیایی

بارنی کولز برند های پوشاک استرالیایی است.فعالیت این برند در زمینه تولید لباس های روزمره برای زنان و مردان است. این برند پوشاک با سبک لباس ها و رنگ های آن سعی در نشان دادن روحیه سرکشی، آزادی و روشن فکری دارد.

۷. Bec + Bridge

برند پوشاک استرالیایی

بکی کوپر و بریجیت یورستون در مدرسه طراحی با همدیگر آشنا شدند و برند لباس زنانه خود را در سال ۲۰۰۳ راه اندازی کردند. این برند سعی می کند خلاء بین کمال و نو آوری را با پوشاک زنانه خود پر کند. به جزئیاتی از لباس ها نگاه کنید شاهد نوآوری، رنگ های زیبا و جذاب خواهید بود.

۸. Zanerobe

برند پوشاک استرالیایی

اگر برند تولید کننده پوشاک با استایل خیابانی می خواهید بهترین انتخاب شما Zanerobe می باشد. خرید از این برند تولید کننده پوشاک مردانه همانند پیوستن به یک خانواده بزرگ است که برای پیشرفت و تغییر در تیپ و پوشاک به شما کمک می کنند.

۹. Billabong

برند پوشاک استرالیایی

بیلابونگ برنده شناخته شده لباس است که فرهنگ اسکیت و موج سواری را در جهان گسترش می دهد. این کمپانی از سال ۱۹۷۳ فعالیت می کند و در طی این زمان با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده است، اما هنوز محصولات کامل و موفقی دارد.

۱۰. Bonds

این برند بیش از یک قرن است که در زمینه تولید لباس زیر فعالیت دارد. امروزه این برند توانسته است فعالیت های خود را گسترش دهد و به زمینه های دیگر تولید لباس نیز وارد شود.

۱۱. By Johnny

برند پوشاک استرالیایی

این برند خلاق، لباس هایی تولید می کند که تعادلی خلاقانه و هوشمندانه بین لباس های سنتی و مدرن ایجاد می کند. برند By Johnny در زمینه تولید پوشاک زنانه فعالیت دارد.

۱۲. C/MEO Collective

برند پوشاک استرالیایی

این برند استرالیایی در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد. طراحی متفاوت و خلاقانه این برند را، نه تنها از برند های دیگر جدا می کند بلکه طرح های هر سال آن نسبت به طراح های گذشته آن ها نیز متفاوت است.

۱۳. Calibre

برند پوشاک استرالیایی

کالیبره ۲۵ سال پیش به عنوان بوتیک لباس و پوشاک مردانه شروع به کار کرد. درحالی که رقابت روز به روز سخت تر می شود این برند هنوز هم یک برند قابل احترام، پر طرفدار و موفق ظاهر شده است که سالانه جوایز زیادی نیز دریافت می کند.

۱۴. Camilla

برند لباس کامیلیا کار خود را از ۱۵ سال گذشته شروع کرده است. لباس های این برند الهام از رنگ، سفر و زیبایی است که با خلاقیت بسیار زیاد با سبک لباس کولی ها تلفیق شده است.

۱۵. Camilla and Marc

این برند توسط خواهر و برادری به نام کامیلیا و مارک ایجاد شده است، حوزه فعالیت های آن طراحی لباس زنانه است. این برند شناخته شده و خلاق با مدل هایی مانند کندال جنر نیز کار کرده است.

۱۶. Cotton On

برند پوشاک استرالیایی

به نظر می رسد پیدا کردن برند های ضعیف سخت تر از پیدا کردن برند های قوی باشد. برند کاتن ان یکی از برند ها شناخته شده و پر فروش استرالیا است که نزدیک به ۳ دهه در صنعت مد و تولید لباس مردانه و بچگانه فعالیت دارد. این برند بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد.

۱۷. Country Road

برند پوشاک استرالیایی

برند در دهه ۷۰ میلادی با یک مدل تی شرت شروع به کار کرد. امروزه تقریبا وارد بیشتر حوزه های لباس و پوشاک مردانه،‌ زنانه، بچگانه و اکسسوری خانگی شده است. طراحی لباس های این برند متکی بر سادگی و دوام است.

۱۸. Driza-Bone

برند پوشاک استرالیایی

Driza-Bone بیش از یک قرن است که در حال ساخت و تولید کت و لباس ضد آب است. در حالی که کت های بارانی و ضد آب بسیار با کیفیتی تولید می کند، به یک نشان ملی نیز تبدیل شده است. همچنین برنامه های مختلفی در المپیک تابستانه سیدنی اجرا کرده است.

۱۹. Hard Yakka

برند پوشاک استرالیایی

yakka کلمه بومی استرالیایی برای کار است، این کلمه وارد زبان انگلیسی استرالیایی شده است. این برند تولید کننده لباس های مردانه و لباس های کاری محکم و با دوام مردانه و زنانه است.

۲۰. HoMie

برند هومی، تولید کننده لباس های جوانان و استایل های خیابانی است. این برند ۱۰۰٪ سود خود را برای ایجاد فرصت های شغلی و کمک به افراد بی خانمان صرف می کند.

۲۱. Industrie

برند پوشاک استرالیایی

برند industrie یکی از بزرگترین برند های تولید کننده پوشاک است. پوشاک های این برند کاربردی و در عین حال دارای قیمت های مناسب هستند. در صورتی که نمی خواهید زیاد به خرید لباس فکر کنید به یکی از چندین فروشگاه های این برند مراجعه کنید.

۲۲. KingGee

برند پوشاک استرالیایی

رابرت ادکاک، kingGee را در سال ۱۹۲۶ در استرالیا تاسیس کرد و از آن زمان پیشترفت بسیار زیادی به خود دیده است. این برند بصورت مدوام محصولات جدید با خلاقیت بالا و آخرین نوآوری ها تولید می کند. محصولات این برند دارای استحکام بسیار زیادی است و برای مشاغل سخت لباس هایی شامل تیشرت، شلوار، کفش و شلوارک تولید می کند.

۲۳. Ksubi

این برند مشهور تولید کننده پوشاک های جوانان و مردانه و زنانه است، لباس های این برند به نحوی است که خیلی زود با سبک کاری آن ها آشنا می شوید به نحوی که اگر لباس های‌ این برند را در هر جایی ببینید خیلی زود متوجه می شوید که متعلق به سبک کار این برند است.

۲۴. SABA

برند پوشاک استرالیایی

اگر از استرالیایی در باره برند سابا سوال بپرسید متوجه خواهید شد که همگی عاشق لباس های این برند هستند. این برند به تنهایی ۳۰ فروشگاه زنجیره ای برای پوشاک دارد. برای پیدا کردن بهترین کیفیت و قیمت، تنها لازم است به یکی از فروشگاه های برند SABA مراجعه کنید. این برند تولید کننده پوشاک مردانه و زنانه است.

۲۵. Von Zipper

برند پوشاک استرالیایی

این برند تولید کننده پوشاک های جوانان و مردان است. این برند متعلق به شرکت Boardriders می باشد. سبک پوشاک تولیدات این برند برای افرادی مناسب است که علاقه مند به ورزش هایی مانند موج سواری، اسکیت، اسکی و غیره هستند.

آیا تا به حال از برند های پوشاک استرالیایی استفاده کرده اید؟ نظر شما درباره پوشاک این کشور جذاب چیست؟

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟