موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین

21 شهریور 1400
هاینشتان

موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین که به عنوان گروه تحقیقاتی هاینشتاین نیز شناخته می شود یک شرکت تحقیق و آزمایش بین المللی است که آزمایشاتی بی طرفانه را انجام می دهد و با صدور گواهینامه معتبر موجب توسعه صنایع منسوجات و محصولات مرتبط با پارچه می شود.

موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین در ۱۹۴۶ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر بونیگهایم کشور آلمان مستقر است.
این موسسه در ابتدا در سال ۱۹۴۶ به عنوان یک مدرسه ی نساجی توسط پروفسور دکتر اینگ تاسیس شد. بعدها پسرش اوتو مچیلز، به همراه پروفسور دکتر یورگن مچیلز، این موسسه ی تحقیقاتی را به یک شرکت تحقیقاتی و خدماتی بین رشته ای بین المللی تبدیل کردند و انجمن OEKO-TEX را نیز با هم تاسیس کردند.

در سال ۱۹۹۵ دکتر استفان مچیلز مدیر این موسسه شد. موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین شبکه ی آزمایشگاهی خود را گسترش داد، تا جایی که اندازه آن دو برابر شد و بعد از آن آکادمی موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین را راه اندازی کرد.

بیش از ۱۰۰۰ کارمند در دفتر مرکزی آن واقع در بونیگهایم و آزمایشگاه های آن کار می کنند و با دفاتر تماس در سراسر جهان تماس می گیرند. آزمایشگاه های دفتر مرکزی، دفاتر و امکانات کنفرانس موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین در اسکلاس ، قلعه ای متعلق به دوران رنسانس، مستقر شده است که با چندین ساختمان مدرن همجوار است.

خدمات

موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین آزمایشاتی کاملا بی طرفانه و مستقل را از کیفیت و عملکرد محصول انجام می دهد که شامل تأیید ادعا و توسعه محصول می شود. گواهینامه ها و برچسب های محصول این موسسه ی تحقیقاتی براساس تحقیقات کاربردی و شرایط استفاده واقعی است.

تحقیقات کاربردی

موسسه تحقیقاتی هانیشتان

بودجه پروژه های تحقیقاتی خصوصی و عمومی موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین بر کاربردهای عملی تعاملات بین انسان ، منسوجات و محیط زیست تمرکز دارند. اهداف این موسسه شامل انتقال دانش از آکادمی موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین و پیشرفت صنعت نساجی در زمینه ی ایمنی ، عملکرد و پایداری است.

این پروژه ها از مطالعه فیزیولوژی انسان در ایستگاه فضایی بین المللی تا بهبود راحتی در تختخواب و همچنین تجزیه و تحلیل فرم بدن و متناسب بودن با حرکت را شامل می شوند. موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین با انجمن های صنعتی همکاری می کند ، کمیته های تنظیم استاندارد را هدایت می کند و روش های آزمون را در موضوعاتی از جمله پلاستیک های ریز ، مقاومت در برابر بخار آب و حرارت ، اثرات فیزیولوژیکی عایق حرارتی ، عرق مایع ، خنک کننده تبخیری ، تجهیزات محافظتی شخصی و ایمنی اکولوژیکی انسان توسعه می دهد.

اگربه سایت رسمی این موسسه ی تحقیقاتی سر بزنیم، متوجه می شویم که این شرکت خود را پیشگام در توسعه ی صنعت نساجی و نوآوری پارچه می داند، آنچه در ادامه می خوانید از صفحه ی رسمی این موسسه با آدرس https://www.hohenstein.us/en-us/about-hohenstein البته با اندکی تصرف در ترجمه ی آن گرفته شده است:

موسسه ی هاینشتاین یک راهنمای جهانی در آزمایش و نوآوری پارچه است. ما در انجام آزمایشات، صدور گواهینامه و تحقیق در مورد انواع منسوجات تخصص داریم.

دفتر مرکزی

دفتر مرکزی هاینشتاین

مقر موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین که در قلعه ی تاریخی مربوط به دوران رنسانس قرار دارد و اطراف آن ساختمان های مدرن مربوط به موسسه قرار دارد ما به عنوان یک شریک شناخته شده بین المللی، از شرکت های موجود در زنجیره تأمین امنیت و موفقیت محصولات به بازار پشتیبانی می کنیم، از آزمایش کیفیت و توسعه عملکرد گرفته تا انتقال دانش و صدور گواهینامه و پشتیبانی بازاریابی، همه و همه در این موسسه ی تحقیقاتی انجام می پذیرد.

یک شرکت خانوادگی که اکنون توسط نسل سوم اداره می شود ، ۱۰۰۰ کارمند در دفتر مرکزی ما در بانیگهایم ، آلمان و همچنین در آزمایشگاه ها و دفاتر ما در سراسر جهان کار می کنند، که به آزمایش های سفارشی و تحقیقات کاربردی برای پیشرفت صنعت اختصاص دارد.

ماموریت ما

تفکر مجدد. واکنش. مسئولیت.
ارزشهای اصلی بنیان گذار این موسسه در واقع مهم ترین مأموریت شرکت موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین است و هنوز هم نحوه تعامل کارکنان از نظر کیفیت، قابلیت اطمینان و تعهد را با یکدیگر و مشتریان جهانی ما شکل می دهد.

کاری که ما انجام می دهیم
موسسه ی هاینشتاین یک شریک کاملا بی طرف در انجام آزمایش ، صدور گواهینامه و تحقیقات با تمرکز بر منسوجات است. ما طیف گسترده ای از خدمات را در طول زنجیره تأمین به شرکت ها ارائه می دهیم.

چرا ما این کار را انجام می دهیم
ما به امکانات جذاب نوآوری پارچه برای مردم و محیط زیست اعتقاد داریم. ما هر روز با اشتیاق کارمان را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات جدید با اطمینان و ایمن به بازار عرضه می شوند.

 چگونه این کار را می کنیم
ما آینده نگر هستیم که و سعی داریم که با خدمات نوآورانه و متناسب از جمله آزمایش ، صدور گواهینامه و مشاوره ، مشکلات احتمالی را رفع کنیم. ما روند آزمایش ها و استانداردهای خود را بر اساس داشتن ۷۵ سال تجربه در زمینه ی پارچه تنظیم کردیم. در سراسر جهان ، ما را به عنوان انتقال دهنده ی فرهنگ و دانش ، پایداری و مشتری مداری می شناسند.

بخش ها

موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین دارای بخش های متعددی، بخش های آن شامل موارد زیر است.
• آزمایش بیولوژیکی
• آزمایش شیمیایی
• فیزیولوژی لباس
فناوری لباس
• تست مصرف کننده
• تست منسوجات

همان طور که اشاره شد موسسه ی تحقیقاتی هاینشتاین در کشورهای متعددی مشغول به کار است، دفاتر و آزمایشگاه های این موسسه در آمریکا، هنگ کنگ، بنگلادش، چین و هند مستقر هستند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟