میکس زمستانه ورزشی مردانه – کریویت

04 مهر 1400
میکس زمستانه ورزشی مردانه کریویت

یکی از دسته های پوشاک و لباس که همیشه خواهان داشته است و همواره دارای طرفداران پر و پا قرص بوده است، دسته ی لباس های ورزشی است. این دسته از پوشاک نه تنها در فصل های گرم سال بلکه در فصل های سرد هم محبوبیت بالایی دارد. میکس زمستانه ورزشی مردانه یکی از پیشنهاد های ما برای کسانی است که در این فصل می خواهند لباس های ورزشی به مشتریان خودشون ارائه بدهند.

کریویت

در ابتدا می خواهیم نگاهی به برند این میکس بندازیم که در مورد آن صحبت خواهیم کرد. برند کریویت یک برند آلمانی است. این برند در اصل متعلق به هلدینگ لیدل آلمان است. هلدینگ لیدل آلمان تشکیل شده از سری فروشگاه های زنجیره ای است که در بیش از ۳۰ کشور جهان شعبه های متعدد دارد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید تا اطلاعات جامع تری را در مورد این هلدینگ به دست بیاورید.

برند کریویت انواع وسایل و تجهیزات ورزشی را ارائه می دهد. و قاعدتا از اصول هلدینگ خودش پیروی می کند. اصلی با این عنوان قیمت پایین کیفیت مناسب. این برند وسایلی همچون کلاه ورزشی، تی شرت، پیراهن ورزشی، دستکش، شلوار، جوراب، کفش و انواع لوازم جانبی برای انواع ورزش های متفاوت را تهیه و تولید می کند.

کریویت پرو

یکی دیگر از زیر مجموعه های لیدل که در قسمت ورزشی معرفی شد، برند کریویت پرو است. این برند همانطور که از اسم آن مشخص است تجهیزاتی حرفه ای تر را ارائه می دهد. تجهیزاتی که از لحاظ کاربرد فناوری جدید در آن ها می توان گفت که از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند. البته برای مطالعه ی دقیق تر در مورد برندهای کریویت و کریویت پرو می توانید به مقاله ای که در سایت درباره ی این دو برند وجود دارد مراجعه بفرمایید.

انواع پوشاک ورزشی

میکس زمستانه ورزشی مردانه برند کریویت که در مجموعه بزرگ امی به صورت عمده ارائه می شود، شامل پوشاکی است که پیشتر در مورد آن ها صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد تعدادی از این میکس ها به همراه ویژگی هایی که دارند با هم صحبت کنیم.

سویشرت

یکی از اقلام ضروری موجود در پک های عمده ی میکس زمستانه ورزشی مردانه سویشرت ها هستند. سویشرت ها با توجه به کارایی بالایی دارند در میان ورزشکاران بسیار محبوب هستند. این مدل از لباس به دلیل اینکه هم می توان از آن به عنوان لایه ی بیرونی در هوایی با دمایی نسبتا پایین استفاده کرد و هم در زیر کاپشن های ورزشی برای کوهنوردی و اسکی آن ها را به کار برد. البته این مدل از لباس حتی برای فصول گرم هم کاربرد دارد، به خصوص برای افرادی که می خواهند وزن خودشان را کاهش دهند.

شلوار اسلش
شلوار اسلش

شلوار های اسلش یکی از مواردی هستند که در چند سال اخیر توانسته اند در میان عامه ی مردم محبوبیت پیدا کنند. این شلوار ها به دلیل شکلی که دارند بسیار خوش فرم و خووش استایل بر روی تن نقش می بندند. به همین خاطر می تواند جزو سبد خرید بسیاری از افراد باشند. بند کشی کمر و همچنین دمپای مچی این شلوار ها باعث راحتی هرچه بیشتر ورزشکار در هنگام ورزش می شود.

کاپشن
کاپشن

یکی دیگر از وسایل موجود در میکس زمستانه ورزشی مردانه کاپشن است. کاپشن های موجود در این میکس ها حرفه ای هستند و ویژگی های خاصی دارند. ویژگی هایی از جمله قابلیت تنفسی، ضد آب بودن که می توان این ویژگی ها را در مدل های کریویت پرو بیشتر دید.

تی شرت آستین دار
آستین دار

تی شرت های آستین دار که می توان گفت از مهمترین وسایل در پوشاک ورزشی به شمار می روند. دلیل این موضوع هم این است که این نوع از پوشاک هم برای فصل های گرم کاربرد دارد و هم در فصل های سرد می توان مانند بیس ها از آن ها استفاده کرد. در واقع تی شرت های آستین دار را می توان یار چهار فصل همه ی ورزشکاران در نظر گرفت.

جوراب

جوراب های ورزشی هم که باتوجه به کاربردی که دارند می توان از ضروری ترین وسایل برای بیشتر ورزش ها به حساب آورد. چرا که این جوراب ها باید قابلیتی داشته باشند که به ورزشکار این امکان را بدهند که هرچه بهتر بتواند بر کار خود تمرکز کند. یکی از این ویژگی ها قابلیت تنفسی است که از تعریق بدن جلوگیری می کند و باعث هرچه بهتر شدن عملکرد ورزشکار در هنگام ورزش می شود.

موارد دیگر

از دیگر وسایل و تجهیزاتی که در میکس زمستانه ورزشی مردانه وجود دارند می توانیم از انواع شلوار های گلف، گرمکن های ورزشی، بیس های مخصوص و همچنین نیم زیپ ها اشاره کنیم.

ویژگی

ویژگی لباس های ورزشی با دیگر لباس ها تفاوت هایی دارد. در واقع به دلیل این که شرایط جسمانی فرد در هنگام ورزش کردن تغییر می کنید باید حتما از لباس هایی در این زمینه استفاده شود که بتواند جوابگوی این موقعیت باشد.

جنس

یکی از ویژگی های بسیار مهم در پوشاک ورزشی جنس آن است. در واقع جنس لباس های ورزشی باید به گونه ای باشد که ورزشکار بهترین عملکرد را در هنگام ورزش داشته باشد. جنس این لباس ها باید طوری باشد که عرق را به خودش جذب نکند. در واقع باید از سنگین شدن لباس جلوگیری کند که این سنگینی در نتیجه ی جذب رطوبت صورت می گیرد.

یکی از بهترین الیافی که می تواند این امکان را به ورزشکار بدهد، الیاف پلی استر است. این نوع از الیاف مصنوعی را می توان در تولیدی های بهترین برندهای ورزشی از جمله آدیداس هم مشاهده کرد. هرچند برخی از افراد در هنگام مراجعه می گویند این پلاستیکه…! باید عرض کنیم که جنس لباس های ورزشی حتما باید پلی استر یا به اصطلاح این افراد پلاستیک باشد، به این دلیل که پارچه هایی مانند پارچه ی نخی اصلا برای ورزش مناسب نیستند.

قابلیت تنفس

ویژگی بسیار مهمی که در میکس زمستانه ورزشی مردانه هم دیده می شود. این ویژگی برای یک ورزشکار بسیار مهم است چرا رطوبت دفع شده از بدن ورزشکار از طریق این ویژگی به سطح خارجی لباس منتقل می شود و همین امر سبب خشک شدن زودتر لباس می شود. و البته این هم در عملکرد بهتر ورزشکار بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم دیگر ویژگی های مهم میکس زمستانه ورزشی مردانه را نام ببریم باید به برش عالی برخی از مدل های آن که طبق آناتومی بدن صورت گفته اشاره کنیم. همچنین ویژگی هایی مانند قالب regular fit دارد که به این معنی است که این لباس ها کاملا متناسب با سایز بدن هستند.

مجموعه بزرگ امی

پک میکس زمستانه ورزشی مردانه برند کریویت که در مجموعه ی بزرگ امی به صورت عمده عرضه می شود دارای سایزبندی متنوعی است. سایزبندی این میکس از مدیوم تا ایکس لارج است که می توان گفت محصولات داخل پک بسیار خوش سایز هستند.

شما می توانید برای مشاوره ی خرید یا تهیه ی این پک با واحد فروش عمده ی ما در ارتباط باشید. کارشناسان فروش ما بسیار مجرب هستند و می توانند شما را در این امر راهنمایی کنند.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟