ورزش سه ؛ برند لباس های ورزشی و بازیکنان

27 آبان 1400
ورزش سه

یکی از سایت های بسیار جذاب در قسمت سایت های فارسی زبان را می توان سایت ورزش سه (Varzesh 3) دانست. این سایت یکی از معتبرترین پایگاه داده های ورزشی در ایران است. رتبه ی این سایت در رده بندی جهانی سایت های بین المللی در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۰، در سایت معتبر الکسا ۱۶۱ است. همچنین این سایت در ایران رتبه ی چهار را دارد. البته این سایت در بعضی مواقع به رتبه ی دوم ایران هم رسیده است ولی از آن جایی که رقابت در این قسمت بسیار شدید است به همین دلیل ماندن در این جایگاه بسیار سخت است.

بسیاری از علاقه مندان به انواع فعالیت های ورزشی، روزانه به سایت ورزش سه مراجعه می کنند و آخرین اخبار مربوط به ورزش های متنوع را مشاهده می کنند. در این سایت علاوه بر خود خبرهای مربوط به حوزه ی ورزشی می توان انواع تحلیل های خبر ورزشی را هم مشاهده کرد. تحلیل هایی که بیشتر توسط کارشناسان خبره در حوزه های مرتبط انجام می گیرد.

یکی دیگر از موضوعاتی که سایت ورزش سه آن را به صورت روزانه و در برخی مواقع به صورت لحظه ای ارائه می دهد اخبار نتایج ورزشی به خصوص ورزش پرطرفدار فوتبال است. اگر به صفحه ی اول سایت ورزش سه دقت کنید این سایت همیشه اطلاعات مربوط به نتایج بازی های مختلف در لیگ های متنوع جهان را در آن قرار داده است.

تاریخچه ی ورزش سه

تاریخچه ورزش 3

سایت تحلیلی خبری ورزش سه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این سایت به وسیله ی موسسه ی دانش بنیاد محتوا پردازان فراکاو بنیان گذاری شد. مدیر مسئول سایت ورزش سه جناب آقای مهدی شاملو است.

از نکات جالب در مورد سایت ورزش سه می توان به این نکته اشاره کرد که تمامی مخاطبان آن نمی توانند در قسمت ثبت دیدگاه ها، نظرات خود را قرار دهند. همچنین این سایت عکاس ویژه ی خود را دارد. و جالب تر اینکه نام نویسنده یا نویسندگان آن هم مشخص نیست.

برندهای لباس ورزشی

برندهای لباس ورزشی

یکی از نکات جالب توجه در ورزش حضور برندهای معتبر ورزشی جهان در این عرصه است. برندهای مشهوری که گاه برای افزایش درآمد حاصل از فروش لباس ها تبلیغات گران قیمتی را انجام می دهند. از جمله برندهای معتبر و درجه یک جهانی می توان به برند نایک آمریکا اشاره کرد برندی که می توان آن را برترین برند ورزشی حال حاضر در جهان دانست.

برند نایک با عقد قرار داد با بازیکن مشهور فوتبال کریستیانو رونالدو توانست گامی بزرگ در افزایش درآمد خود بردارد. در واقع این شرکت با تمرکز بر چنین بازیکنی که می توان آن را یکی از پرطرفدارترین بازیکن تاریخ فوتبال دانست، سیاست افزایش درآمد را به خوبی اجرا کرد.

حتی در سایت ورزش سه هم در آخرین خبر در مورد برند نایک که در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد، به موضوع پیراهن های بازیکنان فوتبال ایران و مقایسه ی آن با قرارداد مهم فدراسیون فوتبال کره ی جنوبی پرداخته است.

از دیگر برندهای ورزشی مهم در زمینه ی تهیه ی لباس های ورزشی می توان به برند آدیداس آلمان اشاره کرد. این برند هم سیاستی همانند برند نایک در پیش گرفت. در واقع برند آدیداس با حمایت و اسپانسرینگ نقطه مقابل کریستیانو رونالدو این سودآوری را برای خود انجام داد. آدیداس با عقد قرارداد با لیونل مسی توانست درآمدزایی بسیار خوبی را برای خودش انجام دهد.

در سایت ورزش سه و در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ خبری در مورد همکاری برند آدیداس با پل پوگبا خبر می دهد و اینکه این برند نوعی کفش ورزشی مخصوص فوتبال را با همکاری پوگبا و طراح مد مک کارتنی ارائه کرده است. یک مدل کفش منحصر به فرد که بدون بند بوده و در ساخت آن از مواد گیاهی استفاده شده است.

البته

از دیگر برندهای لباس ورزشی مشهور می توانیم به برندهای پوما، ریباک، آندرآرمور، آسیکس، نیوبالانس، هامل، کاپا، نورث فیس و بروکس اشاره کنیم که هر کدام از این برندها به نوبه ی خود از بهترین های حوزه ی ورزشی به شمار می روند. همچنین هر کدام از این برندها سعی می کنند تا بهترین های حوزه های ورزشی را زیر نظر بگیرند تا بتوانند از این طریق درآمد زیادی را برای شرکت خود ایجاد کنند.

برندهای ورزشی خارجی برای تیم ملی ایران

تیم ملی و برندهای ورزشی

یکی از بحث های داغی که در سایت ورزش سه مطرح شده بود مقاله ای در سال ۹۴ با عنوان «لباس تیم ملی: جوما؛ ۵۰ ساله از اسپانیا» بود. در این مقاله از پایان قرار داد با برند آلمانی آل شپورت آلمانی و عقد قرار داد با برند اسپانیایی جوما مطرح شده است که به نوبه ی خودش موافقان و مخالفان زیادی در آن زمان داشت.

البته در ایران هم برندهای متنوعی در زمینه ی تولید لباس های ورزشی وجود دارند. یکی از برندهای مشهور ایرانی برند دایی است. بله درست است همان طور که احتمالا از اسم برند متوجه شدید مالک آن بازیکن و ستاره ی سال های نه چندان دور فوتبال ایران جناب آقای علی دایی است. کسی که تا اواسط سال ۲۰۲۱ هم با عنوان رکورددار بیشترین گل زده در جهان شناخته می شد و بعد از آن رکوردش توسط کریستیانو رونالدوی پرتغالی شکسته شد.

از دیگر برندهای مشهور ایرانی می توانیم به برند مجید اشاره کنیم. این برند هم در حوزه ی لباس های ورزشی جزو شناخته شده ترین ها به حساب می آید. حتی این برند در مقاطعی، تهیه ی لباس تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشت. البته برخی از تیم های باشگاهی ایرانی هم از لباس های این برند برای بازیکنان تیم خود استفاده می کنند.

ورزش سه و انتقادات

یکی از انتقادات به سایت ورزش سه را می توان تعداد بالای تبلیغات در صفحات این سایت دانست. تبلیغاتی که گاهی اوقات ذهن مخاطب را بیش از اندازه درگیر می کند. در واقع ممکن است کسی که به این سایت مراجعه کرده است و قصد دارد در مورد برخی موضوعات مانند نتایج جدید فوتبال یا اخبارهای جدید در این مورد اطلاعات کسب کنند، بیشتر با حواشی درج شده در این سایت مواجه می شوند.

یکی دیگر از انتقاداتی که می توان به سایت ورزش سه وارد کرد این است که تمامی کاربران این سایت حق ثبت دیدگاه خود را در آن ندارند. البته این موضوع هم می تواند به نوعی یکی از سیاست های کاری این برند به شمار رود.

البته سایت ورزش سه در قسمت درباره ی ما هم اطلاعات بسیار زیادی را درج نکرده است و همین موضوع را می توان یکی از مهم ترین نقدها در مورد سایتی بدانیم که جزو برترین سایت های ایران و حتی جهان به حساب می آید.

تبلیغات در سایت ورزش سه

تبلیغات در ورزش سه

اگرچه ممکن است تعداد زیاد تبلیغات برای کاربران این سایت خوشایند نباشد اما شرکت ها و برندهای زیادی هستند که خواهان درج تبلیغات بر روی سایت ورزش سه هستند و این هم به خاطر رتبه ی عالی و البته بازدید بسیار زیاد این سایت است. در واقع از آن جا که این سایت جزو پربازدیدترین سایت های داخلی به شمار می رود پس قطعا می توان تبلیغات بر روی آن را یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی برای یک شرکت یا یک برند دانست.

در کل می توان گفت که سایت ورزش سه یکی از به روزترین سایت ها به شمار می رود و همین موضوع هم تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی های آن دارد چرا که به طور مداوم صفحات اصلی آن به روز می شود. در واقع به روز بودن و به روز شدن یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت است که در ارتقای رتبه ی آن بسیار موثر است.

این هم یکی دیگر از مقالات سایت مجموعه ی بزرگ امی در مورد سایت ورزش سه که امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما مخاطبان بزرگوار قرار داده باشیم. شما هم نکات خود را در مورد این سایت در قسمت بیان نظرات با ما و مخاطبان سایت ما در میان بگذارید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

#ورزش_سه #ورزش_۳ #پوشاک #لباس #استوک_امی #خرید_عمده

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟