پرفروش ترین برندهای لباس در جهان

21 تیر 1400
پرفروش-ترین-برندهای-لباس-در-جهان

پرفروش ترین برندهای لباس در جهان در عرصه رقابت شجاعانه پیش رفته اند به گونه ای که با شناسایی صنعت مد در جوامع مختلف توانسته اند سکان این تجارت پرسود و سریع را در دستان خود بگیرند. برند های برتر همراهی با مد و فست فشن را به وضوح به معرض نمایش گذاشته اند تا جایی که توانسته اند چهره ای محبوب و فوق العاده از خود در اذهان ثبت نمایند. شرکت مشاوره مدیریت جهانی یا مکنزی طی گزارشی اعلام کرد که ارزش صنعت فشن به رقم تقریبی ۴/۲ تریلیون دلار رسیده است.

۱-برند لویی ویتون (LOUIS VUITTON)

برند لویی ویتون یکی از گران ترین و باارزش ترین برندها در سطح جهانی است. شهرت و محبوبیت این برند به محصولات چرمی این کمپانی برمی گردد. با این وجود کمپانی لویی ویتون انواع ساعت مچی، عینک آفتابی، لباس های آماده، جواهرات و کفش را نیز تولید و به بازار عرضه می کند. ارزش برند کمپانی لویی ویتون ۱/۲۸ میلیارد دلار  است و درآمد سالانه این مجموعه بی نظیر در حدود ۱/۱۰ میلیارد دلار است.

۲-برند گوچی(GUCCI)

راه رفتن بر روی فرش قرمز و پوشیدن لباس های گران قیمت برند گوچی یکی از صحنه های ماندگار برای بازیگران موفق در عرصه هنر محسوب می شود. کمپانی گوچی در سال ۱۹۲۱ شروع به فعالیت کرد و با عرضه انواع لباس های لاکچری و گران قیمت به لیست ده برند پرفروش در سطح جهان دست پیدا کرد. ارزش برند این کمپانی در حدود ۴/۱۲ میلیارد دلار است. همچنین درآمد این کمپانی مبلغی بالغ بر ۵/۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

۳-برند دیور(Dior)

دیور یک کمپانی فرانسوی است که به عنوان تولیدکننده کالاهای لوکس شناخته شده و توسط تاجر فرانسوی به نام برنار آرنو رهبری و مدیریت می شود.

نام کمپانی دیور از نام یک طراح معروف گرفته شده است. این طراح مد فرانسوی به عنوان یکی از بنیانگذاران خانه مد در دنیا شناخته می شود. کریستین دیور شخصی بود که کمپانی طراحی لباس زنانه را در سال ۱۹۴۶ تأسیس کرد. خانه مد دیور در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ و در یک خانه شخصی در پاریس تأسیس شد.

در خانه دیور لوازم مختلفی از قبیل وسایل لوکس، لباس های زنانه و لباس های مردانه و جواهرات به چشم می خورد. در حال حاضر کمپانی دیور ۱۶۰ بوتیک را در سراسر دنیا اداره می کند. در سال ۱۹۴۷ کریستین دیور، اولین عطر خود با نام میس دیور را به بازار عرضه کرد. امروزه شرکت هایی همچون شنل، گوچی، ورساچه و لویی ویتون جزو رقیبان اصلی کمپانی دیور شناخته شده اند.

۴-برند اچ اند ام H&M) )

این برند در کشور سوئد و در سال ۱۹۴۷ و توسط Erling Persson پایه گذاری شد. محصولات این برند شامل طلا و جواهرات می باشد. لباس هایی با بهترین کیفیت که جزو گرانترین مارک لباس در جهان به شمار می روند. برند اچ اند ام به عنوان بزرگترین خرده فروش لباس در جهان شناخته شده است.

تبحر و مهارت در زمینه تجارت سریع باعث محبوبیت و شهرت این برند شده است. تولید لباس هایی که با تغییرات مد روانه بازار مصرف می شوند و می توانند جوابگوی انتظارات مصرف کننده باشند از جمله قابلیت های این برند را به معرض نمایش می گذارد. دفتر مرکزی کمپانی اچ اند ام در استکهلم سوئد واقع شده است. این کمپانی دارای ۱۲۶ هزار نفر کارمند می باشد. ارزش خالص این برند در حدود ۹/۱۸ میلیارد دلار است.

۵-برند هرمس (HERMES) یا برند خاص

تیری هرمس در سال ۱۸۳۷ این کمپانی را تأسیس کرد. کمپانی هرمس در طول ۱۷۶ سال فعالیت خود انواع کیف، روسری های ابریشمی،جواهرات، انواع عطر و ادکلن و اکسسوری تولید و به بازار عرضه کرده است.

البته کمپانی هرمس در زمینه تولید لباس ورزشی مردانه و زنانه و تولید کمربند نیز از جایگاه ویژه ای در میان رقبا برخوردار است. ارزش این شرکت ۶/۱۰ میلیارد دلار است و مبلغی در حدود ۳/۵ میلیارد دلار جزو درآمد این برند می باشد.

۶-برند ورساچه

این شرکت ایتالیایی در سال ۱۹۷۸ تأسیس شد. جیانی ورساچه به عنوان بنیانگذار این برند، انواع مختلفی از مدل لباس را معرفی کرده است. از این برند به عنوان یک برند پردرآمد نام برده می شود. لباس های نمادین، چاپ بر روی لباس و ایجاد طرح های جالب و تزئینات بی نظیر از جمله فعالیت های منحصر به فرد این برند محسوب می شود. ارزش این برند در حدود ۵/۵ میلیارد دلار است، همچنین درآمد این کمپانی حدود ۱ میلیارد دلار است.

۷-برند پرادا (PRADA)

یکی از برندهای جذاب و خواستنی پرادا است. محصولات چرمی این برند فوق العاده عالی و باکیفیت هستند. طراحی های خاص و منحصر به فرد در کنار مدل های شیک و رنگ های چشمگیر، هر بیننده ای را مجذوب محصولات پرادا می کند. پرادا یکی از گرانترین برندهای جهان است که توسط ماریو پرادا تأسیس و شروع به کار کرد. ارزش برند پرادا در حدود ۳/۷ میلیارد دلار و همچنین درآمد آن به ۷/۳ میلیارد دلار می رسد.

۸-برند شانل (CHANEL)

برند شانل با عرضه لباس های زنانه شیک و منحصر به فرد، محبوبیت پیدا کرد. کوکو شانل عنوانی بود که این کمپانی کار خود را با آن شروع و وارد صنعت مد و فشن شد. در حال حاضر ارزش این برند در حدود ۸/۶ میلیارد دلار و درآمد آن نیز مبلغی بالغ بر ۴/۵ میلیارد دلار است. محصولات متنوع برند شانل در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است و از فروش خوبی نیز برخوردار است.

۹-برند رالف لورن (Ralph lauren)

تولید لباس های راحت ولی لاکچری هدفی بود که کمپانی رالف لورن بر آن تمرکز کرد. درخشش فوق العاده این برند باعث شد تا بسیاری از هنرمندان و چهره های معروف جهان به مشتریان پروپاقرص رالف لورن تبدیل شوند. امروزه ارزش کمپانی رالف لورن در حدود ۶/۶ میلیارد دلار و درآمدی که این برند کسب می کند تقریبا ۱/۷ میلیارد دلار است. این برند دارای زیرمجموعه های موفقی است که از میان آنها می توان به برند پولو اشاره کرد. این برند نیز هر ساله درآمد بالایی را به سوی کمپانی رالف لورن سرازیر می کند.

۱۰-برند باربری (BURBERRY)

این برند فروش لباس انگلیسی به دلیل نوآوری هایش در طراحی مشهور است. آدری هپبورن به دلیل علاقه فراوان به محصولات این برند، به یکی از چهره های نمادین و مرتبط با برند بربری تبدیل شده است.

باربری یا بربری یکی از برندهای محبوب بانوان است چرا که به تولید و عرضه محصولات خاص و گرانقیمت محافظت کننده از پوست شهرت دارد. ارزش برند این کمپانی بریتانیایی در حدود ۸۷/۵ میلیارد دلار  است، درآمد بربری  نیز  به ۴ میلیارد دلار می رسد. دریافت حکم سلطنتی یکی از افتخاراتی است که این کمپانی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

۱۱-برند دولچه و گابانا (D&G)

دو حرف موجود در این برند از نام دو موسس این برند یعنی دومنیکو دلچه و استفانو گابانا گرفته شده است. سرآغاز فعالیت این برند با افتتاح یک خانه مد در شهر ایتالیا رقم خورد. برند دولچه و گابانا به عنوان یک برند جوان در دنیای مد و پوشاک مشغول به فعالیت است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۸۵ آغاز کرد و در زمینه تولید پوشاک، عطر و اکسسوری مورد استقبال قرار گرفت.

ارائه لباس های زنانه و سپس رونمایی از کالکشن مردانه توسط این برند مورد تحسین جهانی قرار گرفت. گسترش فروشگاه های این برند در سطح جهانی جزو اقداماتی است که با موفقیت روبه رو شد. در سال ۱۹۸۹ این برند نخستین بوتیک خود را در توکیو ژاپن افتتاح کرد. سپس  میلان و هنگ کونگ به عنوان مکانی برای استقرار و راه اندازی فروشگاه های برند دلچه و گابانا انتخاب شدند. همچنین در سال ۱۹۹۹ اولین شعبه این برند در انگلستان تأسیس شد. در حال حاضر این برند شعبات متعددی در اقصی نقاط جهان دارد.

همچنین…

برند دولچه و گابانا دو برند هستند که با یکدیگر تفاوت هایی دارند و محصولات آنها نیز تا حدودی با هم تفاوت دارد. مؤسسین این برند در زمینه کالاهای لوکس، گران قیمت و رسمی فعالیت دارند و استایل روزانه افراد را در محصولات خود پوشش می دهند.

۱۲-برند فندی

پائولا فندی در سال ۱۹۲۵ کمپانی فندی را راه اندازی کرد. این برند که در لیست برندهای پرفروش جهان جای دارد، تخصص خود در زمینه تولید پارچه و لباس را به رخ سایر رقبا می کشد به گونه ای که به تولید کیف و سایر لوازم جانبی پوشاک نیز می پردازد. ناگفته نماند که کیف های دستی کمپانی فندی در سال ۱۹۹۷ رونمایی و معرفی شدند. Baguette عنوانی است که به کیف های دستی این کمپانی داده شده است. این برند موفق در کنار فعالیت های خود در زمینه پوشاک، صاحب یک آتلیه عکاسی قدرتمند نیز هست. امروزه میزان ارزش کل برند فندی در حدود ۵/۳ میلیارد دلار است.

۱۳-برند آرمانی (ARMANI)

برند آرمانی محبوبیت خود را مدیون خیاطی بی نقص، لباس های پر زرق و برق و جذاب است که در اکثر اوقات به تن ستاره های هالیوود می نشیند. این برند جنس گران قیمت و لوکس پارچه های خود را به رخ رقبا می کشد. همچنین این کمپانی در کنار تولید لباس های خاص و منحصر به فرد، انواع کیف و کفش، کمربند چرم و عطر تولید می کند. ارزش برند آرمانی حدود ۱/۳ میلیارد دلار است.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟