پوشاک استوک عمده امی یا میکس، کدامین را بخریم؟

20 فروردین 1399
پوشاک-استوک-عمده-امی-یا-میکس

کیفیت پایین برخی از مدل های لباس و پوشاک در حجم عمده که از چین و یا سایر کشورها وارد می شود، باعث نارضایتی های زیادی شده است. برخی از افراد هم دارای حساسیت پوستی و یا آلرژی هستند. این افراد مجبورند از انواع خاصی از پوشاک با الیاف گیاهی و ضد حساسیت استفاده کنند. پوشاک استوک عمده موضوعی است که در این مقاله در مورد مزیت های آن صحبت خواهیم کرد. و همچنین مبحث خرید از بازرگانی پوشاک امی به صورت عمده را ارزیابی می کنیم.

اما…

ریشه حل این مشکلات را می توان در لباس های با کیفیت و برندهای معتبر یافت. راه حلی که به صورت شبانه روزی روی رضایت هر چه بیشتر مشتری و همچنین کیفیت تولید کار می کنند. پوشاکی که این برندهای معتبر و معروف در حوزه جهانی تولید می کنند به صورت اختصاصی برای کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی تولید و عرضه می شود. اینگونه برندها بعضی وقت ها حجم سفارشات و تولیدات خود را آنقدر بالا می برند که مازاد بر مصرف این کشورها است. لذا گاهی اوقات این نوع پوشاک ، با قیمت های بسیار مناسب به کشورهای حوزه خاورمیانه و سایر کشورها واگذار می شود. اینگونه پوشاک که اصطلاحا پوشاک استوک نامیده می شود، علاوه بر مناسب بودن قیمت، از کیفیت و درجه ساخت بالایی برخوردار است و معمولا در حجم عمده خریداری می شود.

ارسال بار استوک به خاورمیانه
ارسال بار استوک به خاورمیانه

پوشاک استوک چند سالی است که با توجه واردات عمده پوشاک و رواج آن، بر سر زبان ها افتاده و مردم برای خرید پوشاک استوک که از برندهای معروف و معتبر هستند به هر دری می زنند. لباس های اروپایی به دلیل داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب، مشتری های زیادی پیدا کرده که این امر موجب شده تا خرده فروشان پوشاک برای رفع نیاز مشتریان خود و از دست ندادن آن ها به هر طریقی در این حوزه فعالیت های خود را گسترش دهند.

از کجا پوشاک استوک عمده تهیه کنیم؟

شهرهای مرزی غرب کشور به خصوص مهاباد بهترین مکان برای تهیه پوشاک استوک در حجم عمده و خرده هستند. مهاباد به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، بیشترین واردات پوشاک استوک اروپایی را دارد؛ به همین دلیل در ایام تعطیلات پذیرای مهمان های بیشماری از سراسر کشور است.

پوشاک استوک عمده در بسته های مخلوط و میکس ۴۰ کیلویی تهیه شده اند، که معمولاً هر یک از این بسته های میکس حاوی انواع مختلفی از لباس و پوشاک استوک هستند. یعنی هر بسته میکس می تواند حاوی پوشاک استوک مردانه، پوشاک زنانه و پوشاک بچه گانه و سایر موارد متفرقه باشد. لذا لباس های استوک موجود در بسته های میکس، سایزبندی و دسته بندی خاصی از بابت سایز بندی و جنسیتی ندارند و هر نوع پوشاک برای هر نوع سایز و هر نوع دسته بندی جنسیتی در آن موجود است.

انتخاب هوشمندانه، خرید مطمئن
انتخاب هوشمندانه، خرید مطمئن

نواقصات بسته های میکس عمده

خرده فروشان بسته های میکس , لباس و پوشاک استوک عمده را بدون اینکه اطلاع داشته باشند این بسته میکس حاوی چه نوع پوشاک استوکی است، به شکل فله ای و عمده خریداری می کنند. در نتیجه عملاً خریدی کورکورانه انجام می دهند، که سود و زیان این خرید نامشخص است. همچنین خریداران عمده پس از تهیه بسته های میکس باید زمان زیادی را برای جدا سازی و تفکیک پوشاک از نظر سایزبندی و جنسیتی و … صرف کنند.

بسته میکس عمده می تواند حاوی پوشاک استوک زده دار، لکه دار و همچنین محصولاتی با کیفیت نامرغوب نیز باشد، که همه این عوامل می تواند دلیلی برای عدم فروش جنس و زیان خرده فروشان شود. این عامل می تواند موجب شود که خرده فروشان برای خریدهای بعدی دست به عصا خرید کنند و اگر چندین مرحله از خرید خود زیان ببینند، شاید در ادامه کار با مشکلات فراوانی روبه رو شوند و از فعالیت در این حوزه منصرف می شوند.

یکی دیگر از نواقصات بسته میکس پوشاک استوک , خرید در حجم بالا است. چون این بسته ها از ۲۵ کیلو به بالا تهیه شده اند و حاوی اجناس مختلفی هستند. بنابراین خرده فروشان برای تهیه یک جنس مرغوب و با کیفیت، تعداد زیادی جنس نامرغوب، بی کیفیت و غیر مرتبط با سبک کاری خودشان تهیه می کنند که موجب زیان آن ها می شود. علاوه بر این موارد، خرده فروشانی که حجم فروش پایین و کمتری دارند، قدرت خرید اینگونه بسته های میکس را نخواهند داشت.

نتیجه

با توجه به نکات ذکر شده در بالا ما پیشنهاد این نوع خرید یعنی خرید پوشاک استوک عمده را به خرده فروشان نمی دهیم. پس راه چاره چیست؟!

تنها راه چاره برای حل این مسئله تهیه پک های پوشاک استوک است که این مشکلات را نداشته باشند. خوب حالا از کجا این پک ها را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن چنین پک هایی که مشکلات بسته بندی میکس را نداشته باشند ابتدا باید با این نوع پک ها آشنایی پیدا کنید و سپس اقدام به خرید آن ها نمایید.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی، باتوجه به ریشه یابی هوشمندانه این مسائل و جهت رفع نیاز مشتریان حوزه پوشاک استوک در حجم عمده، در سراسر کشور واحدی با عنوان واحد تفکیک و جداسازی تاسیس نموده که رسالت این واحد تولید پک ها و بسته بندی های حرفه ای برای پوشاک استوک عمده است. در این واحد علاوه بر جدا نمودن اجناس دارای زدگی، لکه، پارگی و … اجناس برندهای مختلف در پک های واحد و مختص برند خاصی قرار می گیرند.

پک های عمده امیکو(Emico)

شاید در وهله اول از خودتان بپرسید که واحد عمده ی پوشاک استوک امی یا همان امیکو (Emico) چیست؟ برای آشنایی با امیکو(Emico) این مقاله را مطالعه کنید. ولی من توصیه می کنم ابتدا خواندن این مطلب را به اتمام برسانید سپس در وقت مقضی با امیکو به طور مفصل آشنا خواهید شد.

پک های عمده امیکو(Emico)، بسته های پوشاک استوک هستند که در فروشگاه بزرگ پوشاک استوک امی تهیه می شوند. پک های عمده امیکو (Emico) مزیت های زیادی نسبت به بسته های میکس دارند که تمام نیاز خریداران عمده پوشاک استوک را فراهم می کنند.

میکس یا پک های مجتمع امی
میکس یا پک های مجتمع امی

مزایای پک های عمده امیکو (Emico)

هر کدام از پک های عمده امیکو(Emico) با رعایت رده بندی سنی تهیه شده اند، یعنی پوشاک استوک موجود در این پک ها به طور کامل در سایزهای مختلف، به صورت جداگانه بسته بندی شده اند. پک ها به دسته های بچه گانه، زنانه و مردانه تقسیم شده اند که این امر سبب می شود خریداران در حجم پوشاک استوک بدون استرس و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند.

پک های استوک عمده امیکو (Emico) از نظر نوع پوشاک هم دسته بندی شده اند. نوع پوشاک یعنی تفکیک شلوار، بلوز، لباس زیر، جوراب و ….. بطوریکه هر پک شامل یکی از نوع های گفته شده است.

یکی دیگر از مزیت های پک های امیکو (Emico) نسبت به حجم میکس این است که در هنگام تهیه پک های امیکو (Emico) یک تیم با دقت تمام، پوشاک استوک را از نظر کنترل کیفیت بررسی و تمام اجناس زده دار و لکه دار را به طور کامل جداسازی و یک پک عمده ی کامل و سالم را برای مشتری آماده می کنند.

پک پوشاک استوک عمده ی امیکو (Emico) از حداقل حجم یعنی ۵ کیلوگرم شروع می شوند که این امر موجب می شود مشتری بتواند در حجم بسیار کم، خرید بسیار مناسبی انجام دهد. این حجم کم و هدفمند می تواند هزینه های مشتری مانند هزینه ارسال سفارش را کاهش دهد.

مشتری برای خرید پک­ های امیکو می تواند با مشاوران امیکو تماس برقرار کند و تمام جزئیات سفارش خود را با مشاوران فروش امیکو که در واقع مربوط به فروش عمده ی استوک است, در میان بگذارد؛ بطوریکه مشتری می تواند قدرت مانور بیشتری در انتخاب پوشاک استوک، انتخاب دقیق آنچه که نیاز فروش او است، داشته باشد.

مزایای پک های امیکو (Emico) و مقایسه با پوشاک استوک عمده به صورت میکس

بسته بندی میکس عمدهپک های عمده امیکو
سایزبندی ضعیفسایزبندی کامل
وجود اجناس زده دار و لکه دارکنترل دقیق هنگام جدا سازی و عدم وجود اجناس زده دار و لکه دار
حجم زیاد ( معمولا بالا ۲۵ کیلوگرم)قدرت مشتری در انتخاب حجم از ۵ کیلوگرم
عدم تفکیک نوعیت لباس(بلوز،شلوار،جوراب و …)تفکیک دقیق اجناس از لحاظ نوع
عدم تفکیک اجناس از لحاظ جنسیت (زنانه ، مردانه، بچه گانه)تفکیک جنس از لحاظ جنسیت
مشتری برای خرید یک سری جنس مرغوب و مورد علاقه مجبور است تعدا زیادی جنس نامرغوب، کم فروش و غیر مرتبط با سبک کاری خودش خریداری کندمشتری قدرت مانور بیشتری در انتخاب جنس دارد

فروشگاه بزرگ پوشاک استوک امی عرضه کننده پوشاک استوک عمده و خرده اروپایی در سراسر کشور با داشتن کادری مجرب و متعهد همواره در تلاش است تا رضایت خاطر مشتری های خود را با فراهم کردن نیازهای آنها با برترین برندهای معروف پوشاک اروپا، فراهم کند.

6
۱
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • مهدی نجفی پور
    ۱۳ آبان ۱۴۰۰

    فوق‌العاده زیبا و عالی هست

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟