پوشاک هوشمند ؛ هفت تا از بهترین ها

11 مهر 1400
انواع پوشاک هوشمند

پوشاک دارای فناوری های هوشمند می تواند برای زندگی انسان بسیار مفید باشد و کیفیت آن را ارتقاء دهد. از انواع پوشاک هوشمند در این مقاله به هفت مورد آن ها می پردازیم.

لباس های هوشمند همان لباس های سنتی هستند که فناوری های مدرن در آن ها به کار برده شده است. برخی از این لباس ها دارای سیم کشی متصل به پارچه هستند ، در حالی که برخی دیگر دارای سخت افزاری هستند که از طریق بلوتوث به گوشی های iPhone یا تلفن هوشمند دارای سیستم عامل Android متصل می شوند.

پوشاکی مثل کلاه های بلوتوث دار سال هاست که وجود دارد. چند نمونه دیگر شامل ژاکت های جین هستند که می تواند موقعیت Uber کاربر را نشان دهد (Uber یک اپلیکشن همانند اسنپ در ایران است) و همچنین لباس های ورزشی شما را در نور مادون قرمز ردیابی کند.

۱. کت جین مسافرتی

Commuter x Jacquard
Commuter x Jacquard

یکی از انواع پوشاک هوشمند کت Commuter x Jacquard است که به عنوان بخشی از همکاری Levi’s و Google محسوب می شود. این کت جین بیسیم از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود و می تواند تماس های تلفنی را نمایش دهد ، میزان صدای موسیقی را کنترل کند و حتی هنگامی که راننده سواری شما در این نزدیکی است به شما اطلاع دهد.

نکات مثبت

قابلیت های جدید همچنان توسط Google اضافه می شود.

شیک و کاربردی.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

فقط در یک رنگ موجود است.

به اتصال Android یا iPhone نیاز دارد.

۲. عینک های اسنپ چت

عینک های اسنپ چت

نسل دوم عینک های هوشمند Snapchat دارای کیفیت تصویر بهبود یافته برای فیلم ها و عکس ها ، میکروفون دوگانه برای ضبط بهتر صدا و زمان انتقال سریعتر است. این عینک ها هم از انواع پوشاک هوشمند به شمار می روند.

Spectacles 2 دارای تنوع رنگ بیشتری برای مدل اصلی و طراحی بهتر در مدل های جدید ورونیکا و نیکو است. اگرچه دوربین های روی عینک هنوز قابل مشاهده هستند ، اما طرح های جدید ظریف تر هستند و به نظر نمی رسد که شما در حال گرفتن عکس های فوری هستید.

نکات مثبت

همه مدل های محدوده Spectacle 2 دارای ۱۰۰٪ حفاظت UVA/UVB هستند.

فیلم ها و عکس های ضبط شده می توانند توسط برنامه های دیگری به غیر از Snapchat استفاده شوند یا در رول دوربین شما ذخیره شوند.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

دو لنز دوربین هنوز مشخص است.

هیچ گزینه رنگی برای مدل های نیکو و ورونیکا وجود ندارد.

قبل از صادر کردن به سایر سیستم عامل ها ، باید تصاویر و فیلم ها را به Snapchat صادر کنید.

۳. لگ یوگای Nadi X

Nadi X

از دیگر انواع پوشاک هوشمند می توان به لگ های یوگای Nadi X اشاره کرد. لگ یوگا نادی ایکس این قابلیت را دارد که تشخیص دهد که ژست یوگا شما نیاز به اصلاح دارد. با استفاده از بازخورد لمسی ، شلوارهای هوشمند ارتعاشات کوچکی را در قسمت بدن ایجاد می کنند که باید آن ها را تنظیم کنید.

برنامه Nadi X ، iOS دستورالعمل هایی را در مورد نحوه بهینه سازی هر ژست ارائه می دهد ، علاوه بر جریان مناسب یوگا که می تواند برای تنظیم کلاس یوگا شخصی شما استفاده شود.

شلوار یوگا نادی X برای مردان و زنان در اندازه های مختلف موجود است و پس از برداشتن بسته باتری که به پشت زانوی چپ کاربر چسبانده شده است ، کاملا قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

نکات مثبت

برداشتی دقیق از فناوری لباس هوشمند.

یک ابزار عالی برای افرادی که می خواهند در خانه به تمرینات یوگا بپردازند.

این نوع لگ مانند یک کلاس یوگا خانگی است.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

ویژگی های هوشمند فقط زمانی انجام می شوند که از برنامه گوشی های هوشمند عکس بگیرید.

برنامه Nadi X فقط در دستگاه های iOS موجود است.

۴. لباس ورزشی ریکاوری برند آندر آرمور

Under Armour

لباس ورزشی ریکاوری Under Armour یکی از انواع پوشاک هوشمند است که گرما را از بدن انسان جذب می کند و سپس گرما را بر روی پوست کاربر با استفاده از نور مادون قرمز منعکس می کند. این به ویژه برای ورزشکاران مفید است زیرا گفته می شود که نور مادون قرمز دور باعث بهبود بهتر ماهیچه ها و افزایش آرامش می شود.

از همین فناوری ، Under Armour در روتختی و روبالشی هم به کار رفته است که بدن شما را در نور مادون قرمز هنگام خواب در بر می گیرد.

نکات مثبت

نیازی به باتری ، لوازم الکترونیکی یا سیم نیست.

انواع مختلف از لباس ورزشی و لباس خواب Athlete Recovery.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

اثربخشی چنین مقدار کمی از نور مادون قرمز ناشناخته است.

بیشتر گزینه های رنگی محدود به پالت رنگ مشکی ، خاکستری و سفید است.

۵. جوراب های حسگر

جوراب تناسب اندام سنسوریا

جوراب تناسب اندام سنسوریا از حسگرهای نساجی پیشرفته تعبیه شده است که در هر جوراب وجود دارد ، به علاوه یک دستگاه به مچ پا متصل می شود که برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد نحوه فرود پای شما در هنگام راه رفتن یا دویدن استفاده می شود.

برنامه متصل راهنمایی هایی برای بهبود تکنیک راه رفتن و دویدن ارائه می دهد و مراحل ، سرعت ، ارتفاع و مسافت طی شده شما را ردیابی می کند.

نکات مثبت

یکی از معدود محصولات موجود در بازار که اطلاعات مربوط به تکنیک فرود روی پا را جمع آوری می کند.

می توانید داشبورد خود را از هر مرورگری مشاهده کنید.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

دستگاه مچ پا چسبان است.

هیچ گزینه رنگی فراتر از طرح مشکی پیش فرض موجود نیست.

فقط برای iOS 10 یا بالاتر در دسترس است.

۶. لباس شنا Neviano

لباس های شنا Neviano

لباس های شنا Neviano انواع پوشاک هوشمند طراحی و ساخته شده در فرانسه هستند. در این محصول استایل شیک با سنسور UV ترکیب شده است. اندازه این حسگر تقریباً نصف انگشت شست بزرگسالان است ، ضد آب است و به دستگاه iOS یا اندروید کاربر متصل می شود. هنگامی که سطح UV بالا است هشدارهایی را ارسال می کند تا به شما یادآوری شود که از کرم ضد آفتاب بیشتری استفاده کنید.

نکات مثبت

طیف چشمگیری از سبک های لباس شنا.

قدرت سنسور UV 280 که بدون شارژ دوام می آورد.

جزئیاتی که زیاد خوشایند نیستند

مایو مخصوص کودکان موجود نیست.

۷. جوراب های Siren

جوراب های هوشمند Siren

جوراب های هوشمند Siren ، که به طور رسمی به عنوان جوراب های دیابتی Siren و سیستم نظارت بر پا نامیده می شود ، از حسگرهای کوچکی برای اندازه گیری دمای پا در شش نقطه مختلف استفاده می کنندکه در سراسر بافت جوراب ها قرار گرفته اند. این داده ها می توانند زخم هایی را که اغلب منجر به قطع عضو می شوند ، تشخیص دهند.

این بود مقاله ای دیگر در مورد انواع پوشاک هوشمند. امیدوارم که خواندن آن برای شما مفید بوده باشد.

همیشه سالم و سربلند باشید

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟