چند نکته طلایی برای درآمدزایی در بازار پوشاک

26 خرداد 1399
درآمدزایی در بازار پوشاک

درآمدزایی در بازار پوشاک مستلزم رعایت و توجه به مواردی است که هر تولیدکننده به کمک آنها می تواند در جهت ارتقای کسب و کار خود گام بردارد.

مارک ها و برندهای معروف پوشاک روز به روز محصولات خود را بیشتر از قبل روانۀ بازار می کنند و با این کار بازار مد را شلوغ می کنند.

این بدین معنا است که تولید کنندگان پوشاک باید بسیار خردمندانه عمل کنند تا بتوانند برند مخصوص خود را از هر نظر ارتقاء دهند.

در اینجا ما به سه نکته اشاره می کنیم که در این بازار شلوغ پوشاک به درآمدزایی شما کمک کند.

یک تولید کننده لباس مناسب پیدا کنید

قبل از شروع فروش در هر فصل، باید تولید کننده ای را پیدا کنید که کالای مناسب را با قیمت و کیفیت مناسب برای مشتریان خود ارائه دهد. بسیاری از طراحان مد امروزه بر سر دو راهی تولید کننده بودن یا تهیه کالا از عمده فروشان گیر می کنند.

تفاوت میان منابع موجود

تولید پوشاک با برند و مارک مخصوص این فرصت را به شما می دهد تا محصولی را به فروش برسانید که واقعاً متعلق به خودتان است.

هنگامی که از یک منبع مناسب (تولید خودتان) استفاده می کنید، فروشگاه ها و برندهای تازه کار مقادیر اولیۀ کمتری نسبت به حداقل سفارش های رایج را نیاز دارند.

اکثر تولید کنندگان و عمده فروشان، حداقل سفارش از آنها برای تازه کارها بسیار بالا است که این می تواند باعث محدود شدن قدرت خرید شما شود.

تولید لباس

برندی ایجاد کنید که اهمیت داشته باشد

این گزینه یکی از موارد درآمد زایی در بازار پوشاک محسوب می شود. تولید یک برند مخصوص با برچسب خاص خود، به آنها این امکان را می دهد تا برند و مارک تولیدی خود را در موجودی پوشاک خود قرار دهند.

یک برند چیزی بیش از نشانۀ یا علامت فروشگاهی است. آرم روی برچسب نشانگر برند شماست برندی که کیفیت محصول تولید شده را تضمین می کند.

این برند منحصراً برای شرکت شماست و چیزی بیش از یک دامن یا پیراهنی است که مشتری می تواند در هر مغازه ای آن را بخرد.

یک راهنمای آموزشی یا یک تالار گفتگوی اینترنتی برای معرفی برند خود ایجاد کنید

به مشتریان خود نشان دهید که جایگاه محصولات شما فراتر از قفسه های فروشگاه هستند. خلق تصویر و شیوۀ زندگی که مردم به آن علاقه مند هستند، بخشی از مدیریت یک کسب و کار موفق است. این روش یکی از راههای مؤثر برای درآمدزایی در بازار پوشاک است.

با ایجاد یک راهنمای تصویری برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و طرز استفاده از آنها به خریداران این دیدگاه را می دهد که چگونه از لباس تولیدی شما در زندگی خود استفاده کنند. لازم نیست همه پست های انجمن شما، مارک و برند شما باشد.

یک تالار گفتگو به مشتریان این امکان را می دهد تا سبک ها و مدهای خود را ارسال کنند تا به سایرین بگویند که برند و طراحی شما را چقدر دوست داشته اند که می شود با اندکی تغییرات در محصول شما، می توان طراحی و تولید بهتری داشته باشیم.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟