کاپشن بچه گانه لوپیلو

22 مهر 1400

برند لوپیلو محصولات تولیدی بسیار متنوعی دارد. همچنین برای هر کدام از مدل های متنوع لباس رنگ بندی ها و طرح های متفاوتی دارد، کاپشن بچه گانه لوپیلو یکی از این دسته ها است. کاپشن هایی که هرکدام می توانند برای آب و هوای متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند.
در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به معرفی برند لوپیلو بپردازیم و بعد از آن با کاپشن بچه گانه لوپیلو و انواع مدل های آن را به همراه ویژگی هایی که دارند بیشترآشنا بشویم.

لیدل

برند لوپیلو از خانواده ی بزرگ هلدینگ لیدل آلمان است. این برند به صورت تخصصی بر انواع لباس های مربوط به قسمت نوزادان و کودکان تمرکز دارد. در واقع حوزه ی فعالیت لوپیلو لباس های نوزادان نارس تا کودکان ۶ ساله را شامل می شود.

لباس های تولیدی برند لوپیلو شامل لباس های چهار فصل می شود. در واقع این برند انواع لباس های نخی نازک مانند بلوز و شلوار و کلاه های نخی تا انواع شلوارهای گرم و کاپشن بچه گانه را عرضه می کند.

مدل های متنوع کاپشن

برند لوپیلو انواع کاپشن ها را برای کودکان تولید می کند. کاپشن هایی که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند برای شرایطی خاص قابل استفاده هستند. در ادامه برخی از نمونه های کاپشن بچه گانه لوپیلو را با همدیگر بررسی می کنیم.

بارانی
بارانی

یکی از مدل های کت و کاپشن بچه گانه لوپیلو مدل بارانی آن است. این مدل در طرح ها و رنگ های متنوعی در قسمت پسرانه و دخترانه موجود است. مدل هایی که با طراحی های ویژه ای که دارند می توانند چشم هر بیننده ای را به خودشان خیره کنند.

از ویژگی های این مدل ها می توان به ضدآب بودن و همچنین مقاوم بودن در برابر باد یا به اصطلاح بادگیر بودن اشاره کرد. این مدل ها گرم نیستند در واقع از آن ها می توان در یک روز بارانی برای جلوگیری از خیس شدن فرزندان دلبندتان استفاده کنید. همچنین به خاطر اینکه این مدل های از جنس پلی اورتان هستند همین امر باعث می شود که لباسی که زیر این بارانی پوشیده شده است هم از گل و لای و کثیفی در امان باشد. در واقع این مدل بیشتر برای فصل های بهار و پاییز کاربرد دارد.

مدل توکرکی
مدل توکرکی

یکی دیگر از نمونه کاپشن های بچه گانه لوپیلو مدل کاپشن های توکرکی است. این مدل بسیار به مد بارانی شباهت دارد اما ویژگی برجسته و کارآمدی که دارد این است که این مدل از کاپشن ها در قسمت داخلی یک لایه کرک دارند. این لایه باعث می شود که بدن کودک گرم بماند. این مدل از کت ها را می توان در دماهای پایین تر نسبت با مدل های بارانی استفاده کرد.

از ویژگی های این مدل کاپشن های بچه گانه لوپیلو می توان به جنس پلی استر آن اشاره کرد که باعث ضد آب بودن آن می شود. همچنین این مدل هم همانند بارانی ها بادگیر هستند. قسمت دوخت مدل های توکرکی نیز با نواری ضد آب پوشانده شده تا از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری کند. این مدل دارای کلاهی است که آن قسمت هم با کرک پوشانده شده است. برای شستشوی آن باید از آبی با دمای ۳۰ درجه ی سانتی گراد استفاده کرد. همچنین در برخی از مدل ها در قسمت جلویی جیب هم کار گذاشته شده است.

مدل چیروکی
مدل چیروکی

کاپشن های مدل چیروکی را می توان جزو شیک ترین مدل های کاپشن بچه گانه برند لوپیلو به شمار آورد این کاپشن ها ظاهری بسیار زیبا دارند که می توانند فرزند دلبند شما را به کودکی بسیار شیک پوش تبدیل کنند. این مدل از کاپشن ها برای فصول پاییز، زمستان و حتی اوایل بهار نیز مناسب هستند. دارا بودن چندین جیب در قسمت های مختلف آن باعث شده تا هرچه بیشتر جذاب به نظر برسد.

مجموعه بزرگ امی

شما می توانید برای خرید این مدل کاپشن های شیک بچه گانه برند لوپیلو و همچنین مدل های متنوع دیگری از کاپشن های دیگر برندهای اروپایی به مجتمع بزرگ امی مراجعه کنید و در عین خریدی لذت بخش از این مجموعه از تخفیفات ویژه ی آن هم بهره مند شوید.

همچنین برای افرادی که امکان خرید حضوری برای آن ها فراهم نیست می توانند به پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی و همچنین چت واتس اپ مراجعه کنند و در آن جا هم از مدل های متنوع دیدن کنند و هم در صورت نیاز خرید خودشان را به راحتی و با آرامش و اطمینان انجام دهند.

مجموعه ی بزرگ امی

عمده

مجموعه ی بزرگ امی این امکان را برای مغازه داران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی مربوط به حوزه ی لباس و پوشاک فراهم کرده است که بتوانند خریدهای عمده ی خودشان از جمله خرید کاپشن بچه گانه لوپیلو را از این مجموعه تهیه کنند تا علاوه بر راحت شده فرآیند خرید برای آن ها، از قیمت های ویژه و البته ارزان تر از بازار این مجموعه هم بهره مند شوند.

وقتی که صحبت از قیمت پایین تر به نسبت بازار می شود به این دلیل است که این مجموعه محصولات خودش را به طور مستقیم از مبدا خریداری می کند و هیچ گونه واسطه ای در این مسیر ندارد و همین امر هم سبب تفاوت قیمت چشمگیر محصولات این مجموعه با دیگر همکاران عمده فروش است.

اگر شما هم قصد خرید عمده یا خرده ی کاپشن بچه گانه لوپیلو و دیگر محصولات را دارید، توصیه می کنم حتما از محصولات مجتمع بزرگ امی دیدن فرمایید و با مقایسه ی قیمت محصولات آن با سایر رقبا تصمیمی دقیق برای خرید خود بگیرید.

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید و توانسته باشیم موضوعی جذاب را در اختیار شما بگذاریم.

همیشه سالم و سر بلند باشید.

#لباس_بچه_گانه_لوپیلو #کاپشن #کاپشن_بچه_گانه_لوپیلو #کاپشن_لوپیول

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟