کفش استوک ؛ برندهایی جهانی از سراسر جهان در بازار تاناکورای مهاباد

07 اسفند 1400
stock-shoes

کفش ها یکی از انواع لباس و پوشاک است. کفش ها می توانند در داشتن استایلی شیک بسیار به شما کمک می کند. در این میان بازار انواع کفش ها گرم است. کفش استوک هم یکی از انواع کفش ها هستند. کفش هایی که در چند سال اخیر توانستند طرفداران بسیاری را کسب کنند.

در این مقاله می خواهیم در مورد کفش استوک و انواع برندهای مختلفی صحبت کنیم که وارد بازار تاناکورا شده اند. در ابتدا باید تعریفی از استوک را خدمت شما ارائه دهیم که بهتر بتوانیم با این واژه آشنا شویم. به شما توصیه می کنیم حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

استوک

clothes stock

واژه ی استوک یک واژه ی انگلیسی است. معنای آن ذخیره سازی و انبار شده است. منظور از کالای استوک هم انواع محصولاتی است که به دلایلی که به انبارها سپرده شده اند. در ادامه برخی از این دلایل را خدمت شما بیان می کنیم.

یکی از دلایلی که محصولاتی از جمله لباس و کفش استوک می شوند این است که آن کالا در کارخانه هنگام تولید دچار مشکل شده اند. در این صورت آن محصولات به قسمتی خاص به نام انبار داده می شوند.

یکی دیگر از دلایل استوک شدن کالا این است که بازه ی زمانی فروش آن لباس در فروشگاه به اتمام نرسیده است. در این حالت هم آن دسته از لباس که به فروش نرسیده است باز ذخیره سازی می شود.

stocks

در حالت دیگر برخی از محصولات در همان کارخانه ی تولیدی مازاد بر مصرف تولید شده اند. این محصولات که بیشتر از میزان درخواست فروشگاه ها هستند. به این خاطر این محصولات هم به انبار سپرده می شوند. کفش های استوک هم به این دلایل وارد این پروسه می شوند.

مجموعه های بزرگ

در این میان برخی از مجموعه های بزرگی انواع پوشاک و دیگر محصولات تولید می کنند. مجموعه هایی مانند هلدینگ لیدل و آلدی در آلمان، اچ اند ام در سوئد، نکست در انگلستان و دیگر برندها پوشاک تولید می کنند. پوشاک این برندها به دلایلی که در بالا ذکر شد استوک می شوند.

lidl

کفش استوک

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، کفش ها هم جزو اقلامی هستند که استوک می شوند. انواع کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه در این محصولات وجود دارند. دسته بندی کفش های استوک به شیوه ی دیگری هم انجام می شود. در این حالت کفش ها به انواع مجلسی، صندل و ورزشی و راحتی تقسیم می شوند.

کفش های استوک از برندهای مختلفی هستند. در این میان برند های معمولی مانند لیورجی، اسمارا، کریویت و دیگر نمونه ی این برندها وجود دارد. همچنین برندهای معتبری هم در این میان وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد.

shoestocks

انواع برند کفش های استوک

یکی از برندهای معروف و البته معتبر دنیا برند سالامون است. برند سالامون یکی از برندهای فرانسوی است که کارهای بسیار شیکی ارائه می دهند. دیگر برند موجود در بازار تاناکورا برند آسیکس ژاپنی است. برندی که توسط یک معلم بازنشته بنیان گذاری شد.

برند میزانو هم از دیگر برندهای معتبر موجود در این بازار است. برندهای آمریکایی آندر آرمور و نایک و نیوبالانس و همچنین بروکس هم در این میان وجود دارند. برند دو برادر مشهور آلمانی یعنی آدیداس و پوما هم در بین انواع کفش های استوک وجود دارند.

در میان کفش های مجلسی هم می تواند به برند اکو اشاره کنیم که طرفداران بسیاری دارد. هرچند برندهای بسیار دیگری در این بین وجود دارند اما ما تنها به نام بردن برخی از آن ها بسنده می کنیم.

قیمت کفش های استوک

price

کفش های استوک اورجینال قیمت های بسیار به صرفه ای دارند. در واقع اگر افراد بخواهند این کفش ها را تهیه کنند، مطمئنا با قیمت های بسیار سرسام آوری روبرو خواهند شد. حال آن که می توانند همان برند با همان کیفیت را با قیمتی بسیار پایین تر و حتی نصف قیمت آن خریداری کنند.

این ویژگی کفش های استوک باعث محبوبیت بسیار زیاد آن در بین افراد شد. چرا که خیلی از افراد نمی توانند برندهای معتبر را از نمایندگی ها تهیه کنند. در .اقع به دلیل شرایط اقتصادی موجود بسیاری از افراد توانایی چنین خریدهای گرانقیمتی را ندارند. اما با وارد شدن این برند های معتبر به بازار تاناکورا این امکان برای افراد بیشتری فراهم شد. در واقع دامنه ی خریداران کفش استوک گسترده تر شد.

کفش های اورجینال و فیک

college

همانند بسیاری از صنایع دیگر صنعت کفش سازی هم مملو از وجود برندهای فیک و کپی است. در واقع می توان گفت که محبوبیت برخی از برندها باعث ایجاد مدل های کپی آن ها شدند.

مدل های فیک و کپی در واقع همانند نامی که دارند، شبیه به مدل اصلی و اورجینال ساخته شده اند. این کار هم برای تولید کننده ی محصول فیک سودآوری دارد و هم به خاطر قیمت بسیار پایین تری که به نسبت مدل های اورجینال دارد، مخاطبان خاص خود را دارد.

در هنگام خرید کفش استوک حتما به نکات مربوط به اورجینال بودن یا فیک بودن آن توجه کنید. یکی از راه های تشخیص آن پرسش از خود فروشنده است. چون معمولا فروشنده ها اطلاعات دقیقی به مشتری خود می دهند. چون در غیر اینصورت به خودشان ضرر می زنند.

orgifake

همچنین از آن جایی که معمولا برند کفش های استوک معتبر هستند شما می توانید در اینترنت با یک جستجوی ساده در مورد مدلی که می خواهید خریداری کنید اطلاعاتی کسب کنید. حتی می تواند در مورد این که آیا مدل های اورجینال و فیک چه تفاوت هایی دارند نیز آگاهی پیدا کنید.

و در آخر

به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در مورد مدلی که می خواهید خریداری کنید، تحقیقات لازم را انجام دهید. این کار باعث می شود که بعد از خرید محصول اورجینال حس رضایت به مراتب بیشتری از خرید خود داشته باشید.

امیدوارم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در این مورد در اختیار شما قرار داده باشیم.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟