کفش زنانه

03 اردیبهشت 1399
کفش زنانه

بهترین کفش زنانه مناسب را چگونه بشناسیم؟ بهترین برندهای کفش زنانه کدام ها هستند؟ جواب این سوال ها را در ادامه مقاله بدست خواهید آورد.

تا حالا هیچ وقت به این فکر کرده اید که کفش های پیاده روی شما چقدر مناسب هستند؟ این خیلی مهم است! در هنگام انتخاب کفش، افراد به سادگی کفش خود را انتخاب می کنند، در حالی که هیچ توجهی به راحتی پوشیدن آن ندارند.

ورزش و خصوصا پیاده روی یکی از روش های متداول برای پیشگیری از چاقی و اضافه وزن محسوب می شود. مسئله ای که باید قبل از هر نوع فعالیت ورزشی به آن توجه داشته باشید خرید یک کفش مناسب است.

<< بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می‌زند، رونده باش، امید هیچ معجزی ز مرده نیست، زنده باش… >>

اما…

اما..

هنگامی که شما عزیزان یک کفش مناسب برای پیاده روی دارید، انگیزه تان برای ورزش، تناسب اندام و سلامتی بیشتر می‌شود. حال اگر به دنبال انتخاب و خرید کفش پیاده روی زنانه با معیارهای عالی هستید، در این مقاله بهترین ها را به شما معرفی می کنیم تا خرید را برایتان آسان کنیم.

البته مواردی که شما باید در خرید کفش های پیاده روی زنانه به خوبی مشاهده کنید و از کیفیت آن آگاه باشید، شامل؛ سایز کفش، ارتفاع داخلی کفش، کف، پاشنه، نوک و قیمت کفش پیاده می باشد.

نکات قابل توجه در هنگام خرید کفش های زنانه ورزشی

  • اندازه کفش: کفشی که شما خریداری می کنید، نباید به پای شما بچسبد. توجه داشته باشید که نوک کفش، پای شما را اذیت نکند و انگشت پا به راحتی حرکت کنند. هرچند که این مورد را باید برای پشت کفش هم رعایت کنید.با این مسئله آشنا هستیم که کفش بعد از چند بار پوشیدن خودش جا باز می کند، اما این حالت اصلاً برای کفش های پیاده روی صدق نمی شود. چون سایز آنها قابل تغییر نیست، پس اگر کفش اندازه پاهایتان نبود، عوضش کنید. توجه کنید که پای شما در هنگام پیاده ‌روی حدود یک سانتی متر بزرگتر خواهد شد. پس باید کفشی انتخاب کنید که انگشتان پا و قوس پا امکان حرکت آزادانه در کفش را داشته باشند.
  • کف کفش: مهم ترین بخش کفش پیاده روی، کف کفش است. کف کفش ها باید طوری طراحی شده باشند که با نرمی مناسب و انعطاف و استحکام کافی شما را در پیمودن راه های طولانی همراهی کند. برای اینکه هنگام پیاده روی و ورزش سر نخورید از کفش با آج های مناسب استفاده کنید. اگر به موارد ذکر شده توجه نداشته باشید، حتی کفشی که انعطاف نداشته باشد، باعث نارضایتی شما و خستگی عضلانی و درد پاها خواهد شد.

۲ نکته اساسی دیگر

دو نکته اساسی
  • پاشنه کفش: برای راحی خودتان، کفشی را انتخاب کنید که پاشنه خیلی ضخیم نداشته باشد، چون بعد از مدتی استفاده احساس ساق درد بعد از پیاده روی خواهید کرد. سعی کنید در هنگام خرید کفش پیاده روی زنانه کفش هایی را بخرید که کاسه پاشنه کفش نسبتا نرم و با ثبات باشد. اما باز هم اگر خیلی نرم باشد باعث درد عضلانی و ساق درد خواهد شد. خانم های عزیز لطفا در مورد آج کفش نیز دقت کنید(سلامتی حال شما مهم تر از هر چیزی است) مهم ترین قسمت جهت جلوگیری از خوردن شما آج قسمت پاشنه است.
  • رویه کفش: برای پیاده روی کردن از کفش پیاده روی زنانه از کفش های با رویه کتان استفاده کنید تا از بروز حساسیت ها جلوگیری شود. رویه کفش باید منافذی برای عبور هوا داشته باشد تا از بروز بیماری های قارچی در قسمت پا جلوگیری شود. استحکام رویه کفش را طوری بسنجید و طئری باشند که در طی مدت استفاده با توجه به فشارهای وارده حالت اولیه خود را از دست ندهد، همچنین باعث پیچ خوردگی پا نشود.

کفش مناسب برای پیاده روی

کفش مناسب پیاده روی

هنگام انتخاب کفش پیاده روی به ویژگی هایی همچون بدون ساق یا ساق دار بودن کفش توجه داشته باشید. شاید برایتان جای سوال باشد که انتخاب یکی از این دو مدل چه محاسن و معایبی دارد.

کفش های پیاده روی بدون ساق نسبت به کفش های ساق دار از وزن سبک تری برخوردار هستند و در نتیجه احساس خستگی و فشار خیلی کمتر به پاها وارد می شود.

همچنین…

اگر بخواهید در حین ورزش پیاده روی حرکاتی چرخشی در ناحیه مچ پا انجام دهید به شما توصیه می کنیم که از کفش ساق دار استفاده کنید. چون استفاده از این نوع کفش احتمال صدمه به مچ پا را به حداقل می رساند.

همچنین سبک بودن کفش باعث می شود که از سرعت شما در هنگام پیاده روی کاسته نشود و این امکان را برای شما فراهم بیاورد که با شرایط بهتری بتوانید به پیاده روی ادامه دهید.

دوندگی یا پیاده روی؟

دو و میدانی یا پیاده روی

مقصود شما از ورزش کردن صرفا یک پیاده روی نسبتا سریع است یا دویدن در یک مسیر و مسافت ناهموار. میزان مسافت و همچنین مسطح یا ناهموار بودن مسیر پیاده روی از جمله فاکتورهایی هستند که در هنگام خرید کفش پیاده روی باید مد نظر قرار دهید.

برای مسیرهای سنگلاخی و ناهموار بهتر است از کفشی استفاده کنید که در قسمت پاشنه سفت باشد تا از پاهای شما در مقابل هر نوع ضربه محافظت کند.

در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری پیرامون کفش مناسب ورزش پیاده روی و تفاوت آن با کفش دوندگی می پردازیم.

برای مراقبت از پاها، کفشی سبک و مناسب انتخاب کنید.

کفش های پیاده روی در هر طرح و با هر برندی باید دارای قابلیت هایی همچون انعطاف پذیری باشند و همچنین متناسب با شرایط آب و هوایی محل سکونت باشند.

غفلت در انتخاب یک کفش مناسب برای پیاده روی موجب می شود که در هنگام پیاده روی، پای شما آسیب ببیند یا موجب کمر درد شما شود. بنابراین شما باید خرید خود را بر مبنای اینکه پای شما چی احساسی درون کفش دارد، پایه گذاری کنید.

جمله دن جوردانو یک دنیا حرف دارد.

دن جوردانو (Dan Giordano)، بنیان گذار و مدیر فیزیوتراپی Bespoke Treatments در شهر نیویورک می گوید: “مردم به جای کفش متناسب با پای خود، پای خود را با کفش متناسب می کنند”.

کفشی را انتخاب کنید که به پای شما فشار نیاورد، در ناحیه انگشتان و سرپنجه فضای کافی داشته باشد و به پاشنه شما آسیب نزند.

چگونه بهترین و مناسب ترین کفش زنانه را برای پیاده روی انتخاب کنید؟

انتخاب بهترین کفش برای پیاده روی

توجه به این نکته ضروری است که طراحی کفش های پیاده روی با کفش های دویدن یکسان نیست، اما این بدان معنی نیست که نتوانید با آنها پیاده روی کنید.

کفش های پیاده روی به ضربه گیری بیشتری در قسمت میانی و پاشنه احتیاج ندارند در حالی که دونده ها به کفش هایی نیاز دارند که ضربه گیری بیشتری در پاشنه و قسمت میانی کفش داشته باشند.

برای اینکه بعد از کیلومترها پیاده روی احساس خوبی داشته باشید، هنگام خرید کفش زنانه نو جهت پیاده روی ، این ویژگی ها را در نظر بگیرید:

  • دارای بالشتک مناسب برای راحتی قوس و پاشنه پا
  • جهت جلوگیری از تاول زدن و پینه زدن پا، پنجه کفش باید راحت و جادار باشد.
  • دارای سوراخ های کوچک برای تهویه هوا
  • داشتن کفی بادوام و منعطف جهت جذب ضربه
  • داشتن کفی طبی قابل جابجایی مخصوص

به یاد داشته باشید: یک کفش کتانی ورزشی که برای رفتن به یک مرکز خرید با دوستانتان انتخاب می کنید خیلی متفات تر از کفش ورزشی است که در تعطیلات آخر هفته از آن استفاده می کنید. در متن زیر با جزئیات بیشتری برای انتخاب مناسب ترین کفش ورزشی زنانه می پردازیم.

بهترین کفش های زنانه

کفش ورزشی زنانه ویانیک ستیما (Vionic Satima):

کفش زنانه

متخصصان قلب و پا علاقه زیادی به کفشهای Vionic دارند. در صورتی که با عارضه های پینه پا یا نیام کف (فاشیات پلانتار) پا مواجه هستید، استفاده از این کفش ها احساس خوبی به شما می دهد.

کفش های ورزشی ستیما (Stima) نیز از این قاعده مستثنی نیستند، و هر آنچه را که یک والکر(پیاده رونده) نیاز دارد، ارائه می دهند: سوراخ های بالایی برای تهویه، یک کفپوش بادوام و تمرکز بر جزئیات آسایش و راحتی ورزشکار، تمرین لذت بخش را برای خانم ها فراهم می کند.

این کفش زنانه دارای سیستم بیرونی با دوام که شوک حاصل هر ضربه پا را جذب می کند، و کفی کفش احساس نرم و لطیفی را برای کف پا تضمین می کند.

کفش زنانه مدل Airmax 270 rose:

یکی از بهترین نمونه‌های کفش پیاده روی زنانه که به شما پیشنهاد می دهیم، کفش پیاده روی (راحتی) Armax270 rose از رویه جنس پارچه مش و مواد مصنوعی درجه یک ساخته شده است که گردش هوا در کفش و حس خوب موقع پیاده روی را برای شما به ارمغان می آورد.

اکثر کفش های پیاده روی جهت بهبود کارکرد بند بستن، طرحی را ساخته اند که بندها خودشان بسته شده اند. کفی این کفش قابلیت ارتجاعی دارد و پای شما در داخل کفش سر نمی خورد، همچنین کفی کفش را می توانید عوض کنید. این کفش برای اینکه انرژی شما در پیاده روی های طولانی به هدر نرود از پاشنه یکسره استفاده کرده است. جنس زیره این کفش از پلی اورتان با کیفیت ساخته شده و به پای شما فشار نمی آورد. قیمت کفش مناسب پیاده روی زنانه نایک نسبت به کیفیت آن ارزش خرید دارد.

کفش پیاده روی زنانه New Balance 411:

کفش زنانه

این کفش زنانه را می توانید ساعت ها بپوشید و در آن احساس خوب و راحتی داشته باشید. استفاده از کفی های بسیار مرغوب و قابل انعطاف ، شوک ها و ضربه های وارده را به خود جذب می کنند و این امر در سلامتی پاها بسیار مؤثر است.

این کفش های زنانه مناسب کسانی می باشند که دارای شغل معلمی هستند و یا فعالیت آنها در حوزه پزشکی می باشد، به طور مثال این نوع کفش برای متخصصان پزشکی که مدت زمان زیادی را روی پا هستند، بسیار مناسب می باشد.

این کفش از New Balance فراتر از راحتی است. برای همین ، می توانیم از cushioning برند در پاشنه قدردانی کنیم که برای جذب شوک بسیار عالی است.

متخصصان پزشکی ، معلمان و هر شخصی که از شغلی برخوردار است که وی را ملزم می کند تا تمام روز روی پای خود باشد، می توانند از این کفش استفاده کنند. پاشنه این کفش مانع خستگی پاهای شما می شود به طوری که بعد از یک روز کاری پر مشغله، احساس خستگی و فشار در پاهای شما بروز نمی کند.

ویژگی های New Balance

New Balance به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارد، افراد زیادی تمایل به خرید کفش های پیاده روی زنانه از این مارک دارند.   قیمت کفش های این برند از مارک های مختلف بالاتر است، زیرا توجه خاصی به نیازهای مصرف کنندگان دارد و سعی می کند بهترین کفش پیاده روی را روانه بازار کند و به خریداران عزیز ارائه دهد. بیش از ۱۰۰ سال است که این شرکت در حال فعالیت است.

کفش زنانه یولترا آدیداس (Ultra Adidas) :

کفش زنانه

بیش از ۳۰۰ بازدید کننده آمازون در حال جستجوی کفش های زنانه یولترا آدیداس (َAdidas UltraBoost) هستند. این کفش ها دارای کفی لاستیکی با دوام و بافت دار هستند که به ثبات پاهای شما کمک می کند و برای هر نوع سطحی نیز مناسب هستند.

یک بررسی کننده آمازون می گوید: ” نگهداری این کفش ورزشی خیلی آسان است و پوشیدن آن بسیار راحت می باشد. این کفش ها دارای انعطاپذیری زیادی هستند بطوریکه همانند یک جوراب، راحت پای شما را می پوشاند، اما هرگز به پای شما فشار نمی آورد.

کفی فوق العاده موجود در این کفش، بسیار راحت است و به معنای واقعی کلمه احساس راه رفتن بر روی ابر را دارید.”

کفش زنانه ورزشی ال بیردس (AllBirds):

کفش زنانه

ما می توانیم کل روز درباره محبوبیت این کفش با شما صحبت کنیم. رویه این کفش طوری ساخته شده است که شما احساس می کنید که جوراب یا دمپایی پوشیده اید. آنها با پشم فوق العاده ای ساخته شده اند، بنابرین بسیار ظریف و نرم هستند و باعث می شوند که از پاهای شما بخوبی نگهداری کنند.

شستشوی کفش های خود را به لباسشویی بسپارید.

این نوع کفش های زنانه از هر جهت مناسب و راحت می باشند و همچنین از این قابلیت برخوردار هستند که بتوانید شستشوی آن را با آب و لباسشویی انجام دهید.

بله این حقیقت دارد؛ شما می توانید این کفش ها را در لباسشوی بیاندازید در حالی که فرم و شکل خود را از دست ندهند و به عبارتی خراب نشوند! این کفش ها دارای کفی سبک وزن و با کف پوشی از جنس فوم طراحی شده اند و توری روی آنها از صد در صد پلی استر بازیافت شده ساخته شده اند.

کفش های زنانه Nike Air VaporMax Flyknit:

کفش زنانه

این کفش های زنانه با دارا بودن اندازه مناسب، شبکه سوراخ های قابل انعطاف، وزن بسیار کم و تهویه عالی این امکان را برای ما فراهم می کنند که پیاده روی راحت و آسانی در خیابان های سنگ فرش و آسفالت شده داشته باشیم.

علاوه بر این، در قسمت پاشنه و پنجه پا با داشتن پوشش مناسب، پای شما را در جاهایی که نیاز به حفاظت دارد، کامل پوشش می دهد.

این کفش ها در زیر پای شما قابلیت انعطاف زیادی دارد، بطوریکه با دارا بودن حالات جست و خاست، راه رفتن شما را خیلی آسانتر خواهد کرد.

پاهای خود را به کفشی با قابلیت های متفاوت بسپارید.

یکی از داوران نوردستروم(Nordstrom) می گوید:”من یک کفش نقره ای متالیک از این نوع خریداری کرده ام ، احتمالاً این راحت ترین کفشی است که تا به حال از آن استفاده کرده ام”.

کفی زیرین این کفش با داشتن لایۀ کیسه هوا به شما احساس شگفت انگیزی می دهد…. بسیار جالب است، من ۱۲ ساعت در شهر نیویورک به گشت و گذار پرداختم بدون اینکه صدمه به پایم وارد شود.

کفش زنانه مناسب برای پیاده روی مدل Az-zn:

کفش زنانه az-zn مخصوص پیاده روی است که دارای جنس رویه پارچه با کیفیت و قابلیت تنفس است. این کفشی که انتخاب کرده اید از کفی طبی و قابلیت تعویض کفی برخوردار است و مدل پاشنه تخت دارد. همچنین برای جلوگیری از فشارهای وارد به پای شما، این کفش از جنس زیره پلی اورتان ساخته شده است.

از ویژگی های دیگر کفش az-zn ، آجدار بودن زیره ی آن است که اطمینان بیشتری در هنگام پیاده روی و ورزش به شما می دهد. این کفش با احساس راحتی که به شما می دهد بعد از ساعت ها پیاده روی حس خستگی به شما دست نخواهد داد. این نکات مورد نظر چیزی هستند که همه ما از یک کفش پیاده روی راحت، سبک و نرم انتظار داریم. این کفش از شماره های ۳۷ تا ۴۴ به فروش می رسد‌‌.

کفش های زنانه ASICS GEL-Kayano 26:

کفش زنانه

این کفش ها از لحاظ مهندسی برای دویدن خیلی شناخته شده هستند. این کفش ها با دارا بودن روکش های لاستیکی و ژل مانند با هر گام شما، ضربه های ناشی از آن را جذب خود می کند. همچنین با داشتن کفی های راحت و قابل انعطاف، حرکت طبیعی بدن را در هنگام دویدن حفظ  می کند.

کفشی با طراحی متفاوت و لایه گذاری های فوق العاده

همچنین این کفش مجهز به یک لایه میانی به نام FlyteFoam Lyte است که باعث می شود در تمرینات طولانی دو یا پیاده روی پای شما همانند یک بالشتک به آن تکیه دهد.

یکی از بازدید کنندگان سایت آمازون می گوید:”من در هفت سال گذشته از این کفش زنانه استفاده کرده ام و این یکی از بهترین کفش هایی است که تا کنون تجربه کرده ام”. لایه گذاری این کفش حیرت کننده است و از نظر ظاهری بسیار عالی به نظر می رسد.

کفش زنانه مخصوص پیاده روی Dharma W:

این مدل کفش برای کسانی است که به دنبال یک کفش پیاده روی با کیفیت، سبک و نرم هستند. کفش مخصوص پیاده روی زنانه مدل Dharma w از جنس رویه مواد مصنوعی ساخته شده است که این خصوصیت باعث استحکام بیشتر کفش در محیط های ناهموار می شود.

برای کاهش فشارهای وارد به پا و کمر شما جنس زیره کفش از پلی اورتان مقاوم ساخته شده است. کیفیت این کفش پیاده روی زنانه و مناسب بودن قیمت آن باعث رضایت بیشتر خریداران بعد از خرید این کفش شده است. این مدل از کفش پیاده روی زنانه از سایزهای ۳۷ تا ۴۵ به فروش می رسد.

کفش های زنانه Superga Cotu:

کفش زنانه

این کفش زنانه، نزد کیت میدلتون محبوبیت فراوانی دارد و ایشان دلیل خوبی برای انتخاب و پوشیدن این نوع کفش دارند.

خارج از سلیقه او، این کفش های راحت در رنگ های متنوع می توانند تکمیل کننده هر نوع پوششی باشند. این کفش سبک و راحت با دارا بودن کفی لاستیکی مناسب و منعطف و روکش نخی مناسب و محکم، آن را برای انجام هر نوع فعالیت از جمله پیاده روی با دوستان مناسب کرده است.

کفشی که کهنه نمی شود.

یک مشتری آمازون می گوید: “من چهار جفت از این کفش ها دارم! آنها واقعاً عالی هستند. آنها از بقیه کفش ها عریض تر و سودمندتر هستند. همچنین هرگز از حالت نمی افتند و هرگز کهنه نمی شوند. آنها واقعاً عالی هستند.”

فروشگاه پوشاک استوک امی با کادری مجرب و کارآمد برای مشاوره جهت خرید بهترین کفش های اروپایی، همیشه آماده پاسخگویی مشتریان عزیز خواهد بود.

۱۰ مدل از بهترین کتانی های زنانه برای پیاده روی

  1. کتانی ورزشی روزمره زنانه ریباک سری Classic مدل BD3402: جنس رویه این کفش از جیر تهیه شده است که باعث گردش هوا می شود، همچنین زیره انتهایی کفش از فوم سبک ساخته شده است که باعث سبک بودن کفش شده و آن را به یکی از انتخاب‌ های اصلی ما تبدیل کرده است.
  2.  کفش مخصوص پیاده روی زنانه آدیداس مدل Falcon کد ۶۷۶۰۰۱: کفش ورزشی آدیداس مدل Falcon با داشتن ویژگی هایی مثل : مقاوم دربرابر سایش، کاهش فشارهای وارده برای پیاده روی و همچنین قابلیت ارتجاعی، یکی از بهترین کتانی های زنانه برای پیاده روی انتخاب شده است.
  3.  کفش مخصوص پیاده روی زنانه نایکی مدل Air 200: نایک ایر با قابلیت لایه گذاری در زیر پاشنه پا، فشار را تاحد زیادی از روی ستون فقرات و پا برمی‌ دارد و همین ویژگی باعث شذه است که در پیاده روی طولانی مدت احساس خستگی نکنید. همچنین در لایه میانی کفش کپسول های گازی قرار دارد که از پای شما در برابر ضربات و فشار جلوگیری می‌ کند، همه این ویژگی‌ ها در کنار قیمت مناسب، این محصول را به یکی از بهترین کتانی های زنانه برای پیاده روی تبدیل کرده است.
  4. کفش مخصوص پیاده روی زنانه سالومون مدل speed cross3: کتانی ورزشی سالمون مدل اسپیدکراس، جنس زیره این کفش  پلی اورتان است که قابلیت گردش هوا و مقاومت دربرابر سایش را دارد.
  5. کفش مخصوص پیاده روی زنانه سالومون مدل RS356773: جنس کفش از پارچه مش و مواد مصنوعی است و ویژگی های این کفش کتانی ورزشی زنانه سالامون، زیره کفش آن است، جنس زیره این مدل از لاستیک تهیه شده و مقاوم در برابر سایش است.
۵ مورد دیگر…

۶. کفش مخصوص پیاده روی زنانه اسکچرز مدل ۵۲۸۰: کفی کفش قابلیت های ارتجاعی ، تعویض و طبی را دارا می‌ باشد. جنس زیره این کفش TPU است که باعث مقاومت در برابر سایش و کاهش فشارهای وارده می‌ شود.

۷. کفش مخصوص پیاده روی زنانه سالومون مدل MT 408058: این کفش از یک برند بسیار معتبر بوده و کاملا اصل می‌ باشد که در کنار ظاهر بسیار زیبایی که دارد، یکی از بهترین کتانی های ورزشی زنانه برای پیاده روی محسوب می‌ شود. از دیگر ویژگی های مهم این مدل می‌ توان به آج دار بودن و ضد آب بودن محصول، مقاومت در برابر سایش و کاهش فشارهای وارده بر پا و زانو اشاره کرد.

۸. کفش مخصوص پیاده روی زنانه ریباک مدل INSTALITE RUN: کفی این مدل کفش قابلیت ارتجاعی دارد و از تکنولوژی Memory Tech پیروی می‌ کند که و پس از چند بار پوشیدن کفش فرم و قالب پای شما را می گیرد.

۹. کفش مخصوص پیاده روی زنانه اسیکس مدل Gel Kayano 25-1012a026: جنس زیره این کفش، ان ای وی ای است که باعث مقاومت در برابر سایش وکاهش فشارهای واردشده بر زانو و پا می‌ شود، این کفش فروش خوبی در دیجی‌کالا داشته است.

۱۰. کفش مخصوص پیاده روی زنانه ریباک مدل BD5780: این کتانی ورزشی زنانه در دسته کتانی های زنانه پرفروش دیجی کالا قرار دارد که طراحی زیبا و راحتی آن مورد استقبال خیلی از خریداران قرار گرفته است.

#کفش #کفش_زنانه #کفش_ورزشی #کفش_مارکدار #کفش_کتانی #کفش_اسپرت #ورزش #بهترین_کفش

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟