کفش زنانه؛ ۱۰ کفش برتر زنان در سال ۲۰۲۰

03 خرداد 1399
کفش-زنانه؛برترین-های-2020

یک جفت کفش زنانه شیک چه در محل کار یا چه در یک مرکز تفریحی می تواند ظاهر منحصر به فردی به لباس و استایل شما بدهد.

شما می توانید یک جفت چکمه شیک برای زمستان یا یک جفت کفش ورزشی مناسب تابستانی یا تعداد بیشماری از سبک های مختلف را انتخاب کنید.

هیچ کسی نمی تواند فقط به یک جفت کفش راضی باشد، بنابراین منتظر چی هستید؟ پس با بهترین کفش های زنانه سال ۲۰۲۰ آشنا شویم.

چکمه های کاوبوی زنانه

۱) چکمه های سیاه و سفید کابوی زنانه

با این چکمه ها می توانید خود را در غرب وحشی تصور کنید. این چکمه های کابویی ما را به دوران کلاسیک در غرب وحشی خواهد برد.

اگر بتوانید این چکمه های کابوی را با یک شلوار جین آبی رنگ ست کنید، واقعا می توانید خود را به دوران گاوچران ها برده و احساس شبیه به آنها داشته باشید.

چکمه های سفید پاشنه بلند

۲) چکمه های سفید پاشنه بلند زنانه

با این چکمه ها سفید می توانید دیگران را تحت تأثیر استایل خود قرار دهید. رنگ سفید یکی از گرمترین رنگ های کفش فصلی است.

بنابراین اگر بتوانید آنها را با رنگ های شاد ست کنید می توانید با یک استایل درخشان ظاهر شوید. ست کردن این کفش سفید پاشنه بلند زنانه با یک شلوار جین آبی یا یک دامن نوک مدادی می تواند یک کنتراست رنگی عالی را تشکیل دهد. بنابراین این چکمه های سفید پاشنه بلند بایستی داخل کمد لباس هر خانمی یافت شود.

چکمه های ساق بلند

۳) چکمه های ساق بلند زنانه

اگر می خواهید با کفش های تنگ و کفش هایی که راه رفتن با آنها برای شما مشکل است، خداحافظی کنید، ما استفاده از این چکمه های ساق بلند را به شما توصیه می کنیم.

اگر در هوای گرم بخواهید از آنها استفاده کنید، می توانید آن را با یک دامن کوتاه ست کنید در غیر این صورت این چکمه ها گزینۀ مناسبی برای استفاده در فصل سرد می باشند.

کفش پاشنه بلند تزئین شده زنانه

۴) کفش زنانه با پاشنه های تزئین شده

بگذارید پایای شما با این پاشنه های زینتی خود را به نمایش بگذارد. این پاشنه های تزئینی می توانند به رنگ طلا، نقره ای و به شکل بلور باشند که سبب زیبایی استایل شما و نمایان کردن پایتان خواهند شد. اگر می خواهید به یک مراسم یا تفریحگاه بروید یک جفت کفش ساده با پاشنه های زینتی گزینه بسیار مناسبی برای این کار هستند.

چکمه های پنجه مربعی

۵) چکمه های پنجه مربعی زنانه

با توجه به تضادی که بین اشکال مربعی شکل و دایره ای شکل وجود دارد، استفاده از چکمه هایی با پنجه مربعی شکل سبب تضاد اشکال هندسی بدن با این چکمه ها شده که این امر موجب برجسته نشان دادن استایل شما خواهد شد. اگر بتوانید این چکمه های مربعی شکل را با یک دامن کوتاه ست کنید، یک استایل جذاب و برجسته برای خود ساخته اید.

کفش پاشنه کوتاه مربعی زنانه

۶) کفش های پاشنه کوتاه مربعی

استایل خود را با این کفش های زنانه پاشنه کوتاه مربعی شکل کامل کنید. این کفش های زنانه مینیاتوری و پنجه انگشتی می توانند استایل لطیفی را برای خانم ها ایجاد کنند.

پوتین نظامی زنانه

۷) پوتین های نظامی زنانه

با دیدن این کفش ها رژه های نظامی به ذهن خطور می کند. اما با همین کفش ها می توانید در خیابان های شهر قدم بزنید و برخورداری از یک استایل متفاوت را تجربه کنید.

شلوار جین خود را با یک کت زنانه و یک پیراهن زنانه ظریف بپوشید و در نهایت یک جفت پوتین نظامی زنانه می تواند استایلی خاص و متفاوت برای شما ایجاد کند.

کفش سفید ورزشی زنانه

۸) کفش ورزشی سفید زنانه

استایل شیک خود را با یک جفت کفش ورزشی سفید، شیک تر و زیباتر کنید. اگر برای راحتی و آسایش و فراغ بال خود یک لباس راحت و گشاد پوشیده اید، استفاده از این کفش های ورزشی سفید احساس آرامش و راحتی بیشتری را به هر خانمی منتقل می کند. آنها را با یک دامن بلند یا لباس ورزشی مناسب ست کنید. با این استایل می توانید به سبک یک پرنده پرواز کنید.

چکمه زنانه با کنتراست زیاد

۹) چکمه با تضاد رنگی شدید (کنتراست زیاد)

این چکمه های زنانه با پنجه های متضاد و کنتراست شدید موجب جلب توجه و جذب دیگران به استایل شما خواهد شد.

رنگ این چکمه ها چه ترکیبی از سیاه و قهوه ای باشد چه ترکیبی از آبی و سفید، آنها را می توان با هر لباس زنانه ای ترکیب کرد.

این چکمه های زنانه در اندازه های مختلف تا مچ پا یا تا زانو را می توانید فراهم کنید و هر کدام را که با استایل شما همخوانی دارد با لباس خود ست کنید.

صندل با زیری بلند زنانه

۱۰) صندل با زیری بلند و مچ بند

این صندل های زنانه، احساس تابستانی گرم را به استایل شما منتقل می کند. برای خنک نگه داشتن خودتان در یک تابستان گرم و از همه مهمتر داشتن یک استایل زیبا و عالی، استفاده از این صندل های عالی را توصیه می کنم. استفاده از این صندل ها یک احساس رسمی به شما القاء می کند. برای زیبایی بیشتر این کفش ها را با یک جفت جوراب بپوشید.

منبع : https://www.thetrendspotter.net/trending-shoes-for-women

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟