رالف لورن ؛ برند پولو

03 شهریور 1400
رالف لورن ؛ برند پولو

برند پولو یک برند مد آمریکایی است. این برند در سال ۱۹۶۷ توسط طراح مد رالف لورن تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک مستقر است . پولو محصولات مختلفی از رده متوسط تا بخش های لوکس تولید می کند. پولو به دلیل بازاریابی و توزیع محصولات در چهار دسته معروف است: محصولاتی از جمله لباس و پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم جانبی و عطریات. مارک های این شرکت شامل مارک های میان رده Chaps ، تا مارک برتر Lauren Ralph Lauren است.

برندهای برتر شامل Polo Ralph Lauren ، Double RL ، Ralph Lauren Childrenswear ، Denim & Supply Ralph Lauren و Club Monaco ، همچنین شامل مارک های لوکس Ralph Lauren Purple Label و Ralph Lauren Collection است.

تاریخچه

رالف لورن یکی از چندین رهبر طراحی بود که در جامعه یهودیان برونکس ، همراه با کالوین کلاین و رابرت دنیینگ مطرح شد. لورن کار خود را با راه اندازی The Ralph Lauren Corporation در سال ۱۹۶۷ با تولید کراوات مردانه آغاز کرد. در ۲۸ سالگی ، لورن برای شرکت تولید کننده کراوات Beau Brummell کار می کرد. او رئیس شرکت را متقاعد کرد که اجازه دهد خط تولید خود را راه اندازی کند. با توجه به علایق خود در ورزش ، لورن اولین خط کامل لباس مردانه خود را با نام “پولو” در سال ۱۹۶۸ نامگذاری کرد.


تا سال ۱۹۶۹ ، فروشگاه بزرگ منهتن ، بلومدیل ، منحصرا خط مردان لورن را می فروخت. این اولین بار بود که بلومینگ دیلز به طراح خود یک مغازه در فروشگاه هدیه می داد. در سال ۱۹۷۱ ، Ralph Lauren Corporation یک خط پیراهن مخصوص زنان را راه اندازی کرد ، که نشان بازیکن بازیکن Polo را نشان می داد و روی یقه ی پیراهن ظاهر می شد. اولین مجموعه کامل زنان در سال بعد راه اندازی شد.

سال 1972 افتتاح فروشگاه رالف لورن در Rodeo Drive در بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، اولین فروشگاه مستقل او بود
اولین فروشگاه

سال ۱۹۷۲ افتتاح فروشگاه رالف لورن در Rodeo Drive در بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، اولین فروشگاه مستقل او بود. در سال ۱۹۷۲ ، لورن یک پیراهن نخی آستین کوتاه در ۲۴ رنگ تولید کرد. این طرح ، با آرم مشهور این شرکت – نشان بازیکن چوگان ، که توسط تنیسور مشهور René Lacoste ساخته شده بود – نماد برجسته این برند شد. در سال ۱۹۷۷ شرکت رالف لورن یک پیراهن چوگان مش دار پنبه ای با رنگ های مختلف را معرفی کرد که نشان سمبل چوگان را روی قفسه سینه نشان می داد.


در سال ۱۹۷۴ ، رالف لورن بازیگران مرد فیلم The Great Gatsby را با لباس هایی که مارک پولو بر روی لباس هایشان بود انتخاب کرد. مجموعه ای از کت و شلوار و ژاکت مردانه به سبک ۱۹۲۰ ، به جز کت و شلوار صورتی که لورن مخصوص جی گتسبی رابرت ردفورد طراحی کرده بود.

در سال ۱۹۷۸ ، اولین عطرهای رالف لورن ، تولید شده توسط شرکت های Warner-Lauren، Ltd در Bloomingdale’s عرضه شد. برند لورن مخصوص خانم ها و ادکلن پولو برای مردان تولید شده بود. این اولین بار بود که طراح دو عطر – یکی برای مردان و دیگری برای زنان – به طور همزمان معرفی می کرد.

رالف لورن در اروپا

برند پولو در سال ۱۹۸۱ با افتتاح اولین فروشگاه مستقل در خیابان نیو باند در وست اند لندن ، انگلستان ، وارد اروپا شد و بازار بین المللی شد. لورن اولین پرچمدار خود را در عمارت راینلاندر ، در خیابان مدیسون و خیابان ۷۲ در شهر نیویورک در سال ۱۹۸۶ باز کرد. در ۱۲ ژوئن ۱۹۹۷ ، این شرکت در بورس نیویورک به یک شرکت عمومی تبدیل می شود.


رستوران ۹۸ نفره ، RL ، در مارس ۱۹۹۹ در شیکاگو در مجاورت مجلل ترین و بزرگترین فروشگاه جهانی رالف لورن در نبش خیابانهای شیکاگو و میشیگان در مایل باشکوه افتتاح شد. پس از آن دو رستوران دیگر افتتاح شد – Ralph’s در ۱۷۳ Boulevard Saint Germain Paris store در ۲۰۱۰ و The Polo Bar در فروشگاه Polo در نیویورک در سال ۲۰۱۵.

تغییرات

برند پولو وب سایت و فروشگاه آنلاین خود را در سال ۲۰۰۰ به عنوان polo.com توسط RL Media با همکاری بین رالف لورن و NBC راه اندازی کرد. در سال ۲۰۰۷ ، شرکت رالف لورن سهم NBC از RL Media را به دست آورد و وب سایت مجددا به عنوان ralphlauren.com راه اندازی شد. در سپتامبر ۲۰۱۵ ، اعلام شد که استفان لارسون جایگزین موسس شرکت ، رالف لورن ، در نوامبر به عنوان مدیرعامل خواهد شد. لورن همچنان به عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد خلاقیت باقی ماند.

در فوریه ۲۰۱۷ اعلام شد که لارسون موافقت کرده است از سمت خود به عنوان مدیرعامل در ۱ مه ۲۰۱۷ به دلیل اختلاف با لورن خارج شود. در ۱۷ مه ۲۰۱۷ ، رالف لورن پاتریس لووت را رئیس و مدیر اجرایی نامید. لووت اخیراً به عنوان رئیس گروه ، Global Beauty at Procter & Gamble (P&G) منسوب شده است. وی در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۷ این مسئولیت را بر عهده گرفت.

برند Chaps

در اکتبر ۲۰۲۰ ، شرکت رالف لورن اعلام کرد که نام تجاری Chaps خود را به یک مدل تجاری دارای مجوز منتقل می کند تا بر مارک های اصلی خود تمرکز کند. این برند تماس مستقیم خود را با کانال فروشگاه بزرگ آمریکای شمالی را کاهش داد و نام تجاری Chaps را ایجاد کرد. همچنین در اکتبر ، شرکت رالف لورن ، والری جارت ، مشاور سابق دولت اوباما را به هیئت مدیره منصوب کرد.

در ماه مه ۲۰۲۱ ، شرکت رالف لورن اعلام کرد که نام تجاری Club Monaco خود را به شرکت خصوصی Regent LP می فروشد.

مارک ها

مجموعه زنانه رالف لورن و برچسب بنفش رالف لورن: مجموعه زنانه رالف لورن ، که در سال ۱۹۷۱ راه اندازی شد ، از لباس شب دست ساز تا لباس ورزشی را شامل می شود.Ralph Lauren Purple Label که در سال ۱۹۹۴ راه اندازی شد ، برای مردان کت و شلوار و کت و شلوارهای سفارشی ، و همچنین کفش و مبلمان ، لوازم جانبی و چمدان های سفارشی ارائه می دهد.


سبک آمریکایی: رالف لورن در سال ۲۰۰۸ خط تولید سبک آمریکایی برای زنان و مردان را راه اندازی کرد. یک نام تجاری سبک که منحصرا برای JCPenney ایجاد شد. این خط با خط Chaps قابل مقایسه بود ، اما برخلاف Chaps که در خرده فروشان متعدد به فروش می رسد ، به عنوان یک خط منحصر به فرد به بازار عرضه می شد. این خط تولید در سال ۲۰۱۲ به دلیل فروش ضعیف متوقف شد. خط دوم American Living در Macy’s نیز فروخته شد. این خط American Living فقط شامل لباس زنانه بود و خط تولید آن در سال ۲۰۱۹ متوقف شد.

محصولاتی از جمله لباس و پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم جانبی و عطریات. مارک های این شرکت شامل مارک های میان رده Chaps ، تا مارک برتر Lauren Ralph Lauren است.


Lauren for Women در سال ۱۹۹۶ راه اندازی شد. این مارک لباس های ورزشی ، جین ، انواع لباس و لوازم جانبی و کفش را با قیمت ارزان تری ارائه می دهد. Lauren for Men لباس های مناسب مردان ، از جمله کت و شلوار ، کت های اسپرت ، پیراهن های مجلسی ، شلوارهای مجلسی ، تاکسیدو ، تک کت ها و کراوات را با قیمت ارزان تری ارائه می دهد. این مارک به طور کلی از نظر قیمت بالاتر از Chaps است ، اما از Polo Ralph Lauren کمتر است.

ورزشی

Polo Sport: Polo Sport در سال ۱۹۹۲ ، یک خط لباس برای ورزش و تناسب اندام راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۴ ، رالف لورن پیراهن PoloTech را معرفی کرد ، که دارای فناوری پارچه ای هوشمند بود که ظاهراً “بیومتریک قوی را از کاربر می گیرد”.


RLX Golf: Polo Golf در سال ۱۹۹۰ و RLX Golf در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد.
Pink Pony در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد. درصدی از فروش تمام محصولات Pink Pony به صندوق آن و دیگر موسسات خیریه بزرگ سرطان در سراسر جهان می رسد. Pink Pony در درجه اول شامل لباس و لوازم ورزشی زنانه است. همه اقلام Pink Pony دارای یک لوگوی پلوی صورتی هستند.

دیگر بخش ها


RRL: مجموعه RRL در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد.این نام از مجموع نام خودش و Ralph Lauren و همسرش Ricky “RRL” در کلرادو به وجود آمده بود. RRL به مردان ترکیبی از شلوار جین ، لباس های قدیمی ، لباس های ورزشی و لوازم جانبی و همچنین انواع لباس کار و تجهیزات نظامی ارائه می داد.

پولو رالف لورن در بخش کودکانه: اقلام شامل پیراهن های بافتنی پولو و ژاکت های کابل ترمه هستند.
Chaps یک مارک میان رده که شامل لباس های ورزشی معمولی است. نام تجاری Chaps عمدتا در فروشگاههای Belk و آمازون و تا پایان سال ۲۰۲۱ ، فروشگاههای Kohl در دسترس است. قیمت آن برای رقابت با نام تجاری Izod در گروه برندهای معتبر است. همچنین گاهی اوقات این مارک در فروشگاه های ارزان قیمت Macy’s Backstage پیدا می شود.


باشگاه موناکو: باشگاه موناکو لباس و لوازم جانبی مخصوص مردان و زنان را طراحی و به بازار عرضه می کند.


محصولات خانگی برند پولو: رالف لورن هوم ، اولین مجموعه کامل خانه از یک طراح لباس آمریکایی ، اولین بار در سال ۱۹۸۳ با اثاثیه منزل و لوازم جانبی آغاز شد. Ralph Lauren Home شامل مبلمان ، ملحفه های تخت و حمام ، ظروف چینی ، کریستال ، نقره ، لوازم تزئینی و هدایا ، و همچنین لوسترها ، پارچه ، دیوارپوش و کفپوش است. رالف لورن خط تولید Paint را در سال ۱۹۹۵ با بیش از ۴۰۰ پالت راه اندازی کرد.

اکسسوری

ساعت های رالف لورن و جواهرات زیبا: در سال ۲۰۰۹ رالف لورن به همراه گروه لوکس Compagnie Financière Richemont SA مجموعه ای از ساعت ها را از طریق شرکت ساعت و جواهرات رالف لورن در سال ۲۰۱۰ در شرکت ساعت و جواهرات رالف لورن همچنین مجموعه ای از جواهرات راه اندازی کردند.
در سال ۱۹۹۴ Ralph by Ralph Lauren کت و شلوار مجلسی ، کت اسپرت ، جلیقه و روپوش ارائه داد.
اولین خط کامل لباس های ورزشی و لباس های رالف لورن در سال ۱۹۶۷ راه اندازی شد. در سال ۲۰۱۴ ، قسمت پولو زنانه راه اندازی شد.


رایحه: در سال ۱۹۷۸ ، رالف لورن اولین عطرهای خود را عرضه کرد: Lauren برای زنان و Polo برای مردانبود. L’Oréal که در اصل توسط Warner-Lauren، Ltd تولید می شد.

مغازه ها

این شرکت سال مالی ۲۰۱۶ را با ۴۹۳ فروشگاه به طور مستقیم اداره کرد. ۱۴۴ فروشگاه رالف لورن ، ۷۷ فروشگاه باشگاه موناکو و ۲۷۲ فروشگاه کارخانه پولو. این شرکت همچنین در پایان سال ۵۸۳ مرکز فروش صاحب امتیاز در سراسر جهان را اداره می کرد.
علاوه بر مکان های تحت مدیریت شرکت ، شرکای دارای مجوز بین المللی ۹۳ فروشگاه رالف لورن و ۴۲ مغازه اختصاصی و همچنین ۱۳۳ فروشگاه و مغازه Club Monaco در پایان سال مالی ۲۰۱۶ اداره کردند.

رالف لورن نمایندگی های اصلی خود را در شهر نیویورک در خیابان مدیسون اداره می کند. برای پوشاک مردانه در عمارت سابق راینلندر ، و برای لباس زنانه و خانه در ساختمانی دیگر ، روبروی خیابان ، که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این شرکت همچنین پرچم داران را برای خرده فروشی رالف مدیریت می کند. مجموعه های لورن ، در شیکاگو ، منهاست ، گرینویچ (ایالات متحده) ، لندن ، میلان ، توکیو ، مسکو ، کیف و پاریس.

حمایت های ورزشی

در سال 2005 ، انجمن تنیس ایالات متحده شرکت رالف لورن را به عنوان حامی رسمی پوشاک برای مسابقات آزاد آمریکا انتخاب کرد.
USTA

در سال ۲۰۰۵ ، انجمن تنیس ایالات متحده شرکت رالف لورن را به عنوان حامی رسمی پوشاک برای مسابقات آزاد آمریکا انتخاب کرد. به عنوان بخشی از مشارکت ، همه افراد و مسئولان در زمین لباس مخصوص رالف لورن را پوشیده بودند. این اولین حمایت مالی تنیس از برند پولو بود.

ویمبلدون

در سال ۲۰۰۶ ، شرکت رالف لورن تولید کننده رسمی مسابقات تنیس ویمبلدون شد. لورن اولین طراح در تاریخ مسابقات تنیس است که برای طراحی لباس برای همه مقامات داخل زمین انتخاب شد.

اوپن استرالیا

در سال ۲۰۲۰ ، شرکت رالف لورن فروشنده رسمی مسابقات آزاد استرالیا شد.

تیم المپیک آمریکا

شرکت رالف لورن با کمیته المپیک ایالات متحده همکاری کرد تا به عنوان یک تولید کننده رسمی تیم المپیک ایالات متحده در المپیک تابستانی ۲۰۰۸ در پکن ، المپیک زمستانی ۲۰۱۰ در ونکوور ، المپیک تابستانی ۲۰۱۲ در لندن ، المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی و المپیک تابستانی ۲۰۱۶ همکاری داشته باشد.

رالف لورن علاوه بر مجموعه ای از پوشاک و لوازم جانبی روستایی، لباس رسمی مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برای تیم های آمریکایی طراحی کرد.

نیکوکاری

در سال ۱۹۸۹ ، این مرکز را به عنوان یادآور خبرنگار مد روز Post Post ، در بیمارستان دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی ، مرکز تحقیقات سرطان پستان نینا هاید را تأسیس کرد.

در سال ۱۹۹۴ ، رالف لورن به عنوان رئیس عمل کرد و نام و نمادی برای Fashion Targets Breast Cancer ایجاد کرد ، یک اقدام خیریه از CFDA که از حسن نیت و خدمات صنعت مد برای افزایش آگاهی عمومی و کمک های مالی برای سرطان سینه در سطح بین المللی برخوردار است.

در سال ۲۰۰۰ ، شرکت رالف لورن برنامه داوطلبانه خود را راه اندازی کرد که به کارکنان نیرو می بخشد و ارتباطات معناداری با جوامعی که در آن کار می کنند ایجاد می کند.

در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۰ ، شرکت رالف لورن کمپین اسب صورتی را راه اندازی کرد ، یک ابتکار ملی برای کاهش نابرابری ها در مراقبت از سرطان با افزایش آگاهی و همچنین افزایش پیشگیری ، غربالگری و درمان در جوامع فقیر و محروم.

در سال ۲۰۰۳ ، رالف لورن مرکز رالف لورن برای مراقبت و پیشگیری از سرطان را در هارلم تأسیس کرد. این مرکز همکاری رالف لورن ، Memorial Sloan-Kettering و بیمارستان عمومی North در هارلم ، شهر نیویورک است.

کمپین ها

در سال ۲۰۰۴ ، مدرسه مد پولو تأسیس شد ، که در آن مدیران شرکت با جوانان درون شهری همکاری می کنند تا بینشی در مورد تجارت مد ارائه دهند.
Polo Jeans G.I.V.E در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. کمپین (با مشارکت داوطلبانه فراتر بروید) با الهام بخشیدن و تشویق خدمات جامعه از طریق داوطلبانه با حمایت از تلاش های داوطلبان فداکار و علل آن ها ایجاد شد.

در ژوئیه ۲۰۱۳ ، شرکت رالف لورن تعهد خود را برای بازسازی نخبگان aucole des Beaux-Arts در پاریس ، یکی از تأثیرگذارترین مدارس هنری در فرانسه ، اعلام کرد.


در سال ۲۰۱۴ ، شرکت رالف لورن با The Royal Marsden NHS Foundation Trust ، بزرگترین و جامع ترین مرکز سرطان در اروپا ، همکاری کرد تا یک مرکز تحقیقات سرطان پستان در سطح جهانی ایجاد کند. در سال ۲۰۱۶ ، شرکت رالف لورن مرکز تحقیقات سرطان پستان رویال مارسدن رالف لورن را افتتاح کرد.


در مارس ۲۰۲۰ ، شرکت رالف لورن ۱۰ میلیون دلار اهدا کرد و شروع به ساخت لباس های مجزا و ماسک های پزشکی برای حمایت از مبارزه با COVID-19 کرد.

جنجال – جدال سرسختانه

دعوی برند لیوایز

Levi Strauss & Co. در جولای ۲۰۰۷ علیه Abercrombie & Fitch و RL Corporation به دلیل نقض علائم تجاری شکایت کرد. ادعا می شود که خرده فروشان جداگانه از طرح جیبی قوس های متصل به برند Levi’s در طراحی برخی از محصولات مربوطه خود استفاده می کردند.

مسائل مربوط به علامت تجاری پولو آفریقای جنوبی

نام تجاری Polo که در آفریقای جنوبی فروخته می شود وابسته به نام تجاری رالف لورن نیست. یک شرکت مستقل آفریقای جنوبی نام و نشان Polo را در آفریقای جنوبی علامت گذاری کرد.

۲۸/۵/۱۴۰۰

0
۱
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • kids fashion
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

    Бебешки и детски дрехи, играчки, колички, кошари, обувки и козметика за деца Kidsito.com, комплекти за изписване, детски дрехи, дрехи за момиче, дрехи за …
    Разгледайте нашите стилни детски дрехи. Открийте ежедневни ключови модели, детски обувки и аксесоари за бебета и деца в drehi za momcheta.
    Онлайн магазин за качествени детски и бебешки дрехи-внос от Турция и от български производители. Магазинът предлага ежедневни и официални детски дрехи за …

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟