پرده های شیک و ساده

20 اردیبهشت 1400

پرده های شیک و ساده علاوه بر اینکه خانه را به محیطی امن تبدیل می کنند در زیبایی خانه و دکوراسیون آن نیز مؤثر هستند. هر بخش از منزل با توجه به طراحی دکوراسیون نیاز به پرده دارد . هر پرده بافت، طرح، جنس و رنگ منحصر به فردی دارد که بر محیط اطراف و دکوراسیون اثر می گذارد.

رنگ و مدل پرده ها را با وسایل منزل هماهنگ نمایید.

رنگ پرده ها-
مدل پرده ها-

یکی از اجزاء در دکوراسیون خانه، پرده مناسب است. نظم موجود در دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل باعث ایجاد آرامش در محیط منزل می شود. در هنگام خرید پرده به رنگ، جنس، طرح و سایز آن توجه داشته باشید.

هر فرد با توجه به علایق و سلیقه خود می تواند از یک سبک مناسب برای دکوراسیون منزل استفاده کند. سبک کلاسیک، سبک مدرن یا امروزی دکوراسیون را متناسب با فضای خانه انتخاب نمایید.

فضای خانه

فضای-خانه

در صورتی که فضای خانه شما کوچک باشد بهتر است که از پرده های رنگ روشن علی الخصوص سفید استفاده کنید چون با عبور نور از خود، روشنایی را به داخل منزل هدایت می کنند و همین امر باعث می شود تا فضای داخل منزل دلباز به نظر برسد.

پرده با رنگ های تیره فضای خانه را کوچک نشان می دهد. رنگ های تیره نمای خانه را خاص و زیبا می سازند. البته رنگ پرده های پذیرایی باید با رنگ دیوارها سنخیت داشته باشد. یکی دو درجه تفاوت رنگ، فضا را لوکس و دلنشین نشان می دهد.

اتاق خواب

پرده-اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش های منزل است که به پرده مناسب نیاز دارد. مدل های ساده و طرح دار و گاها گلدار برای اتاق خواب مناسب هستند. البته پرده اتاق خواب را می توانید متناسب با سلیقه خود و رنگ وسایل داخل اتاق انتخاب نمایید. همچنین می توانید متناسب با فصول سال پرده های اتاق را تغییر دهید به طور مثال در فصل گرم سال پرده های نازک همچون حریر گزینه مناسبی هستند و پرده های مخمل که از ضخامت بیشتری برخوردارند برای فصل سرد سال کاملا مناسب هستند.

آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان مکان پخت و پز، بخش مهمی از منزل به شمار می رود پس چه بهتر که در چیدمان وسایل و دکوراسیون این بخش از رنگ های گرم استفاده شود. انتخاب پرده در رنگ های قرمز و نارنجی انتخاب مناسبی محسوب می شوند. پرده های رولی و زبرا و پرده هایی از جنس کنف کاملا مناسب این محیط دلچسب به نظر می رسند.

حمام و سرویس بهداشتی

پرده -مناسب- حمام

امروزه در طراحی سرویس بهداشتی و حمام نیز دقت و ظرافت خاصی به خرج داده می شود مسلما جنس پرده های این بخش از منزل باید دارای مقاومت بیشتری باشند. پرده هایی با جنس شید انتخاب مناسبی به شمار می روند.  

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی در کنار عرضه پوشاک و البسه مردانه، زنانه و بچگانه به عرضه محصولات مرتبط با محیط منزل همچون مدل های متنوع پرده، کاور لحاف و کاور کوسن، پتو و … می پردازد. در ادامه به چند مدل از پرده در برندهای میرادیسو، لیدل و بی پی سی می پردازیم.

پرده های شیک و ساده

پرده ریسه ای برند میرادیسو

میرادیسو-پرده-ریسه-

زیبایی دکوراسیون منزل تأثیرات مثبتی بر روحیه افراد خانواده دارد. پرده ریسه ای مرادیسو کاملا شیک و فوق العاده زیبا و مناسب برای درب های ورودی می باشد. ارتفاع پرده ریسه ای قابل برش است و همچنین این پرده قابل نصب روی میله پرده ساده نیز می باشد.

پرده توری مغناطیسی لیدل

پرده-توری-مغناطیسی

جنس این پرده ها از پلی استر می باشد. وجود ده لنت مغناطیسی در این پرده مانع جلوگیری از ورود حشرات و موجودات ریز به داخل منزل، تراس و بالکن می باشد.

پرده توری مغناطیسی لیدل براحتی قابل باز شدن و رفت و آمد است. استفاده از نوار دوزی سنگین باعث افزایش ایستایی در پرده توری مغناطیسی شده است. این درب توری آهنربایی بر روی انواع چهارچوب های مختلف قابل نصب است. البته قابل ذکر است که نصب این پرده نیازی به پیچ و میخ یا دریل و ایجاد سوراخ بر روی چهارچوب ندارد.

برای نصب کافی است که برچسب های دو طرفه موجود در بسته بندی را بعد از تمیز کردن سطح بچسبانید و توری را به آن متصل کنید. هر موقع که نیاز بود توری از این برچسب ها جدا می شود.

پرده بی پی سی

پرده-بی-پی-سی-

این پرده فوق العاده زیبا و شیک، قابل نصب روی میله است. همچنین مناسب برای می باشد. البته این پرده دارای حلقه و آماده نصب بوده و جنس پلی استری آن در کنار طراحی خاص و مد روز آن را به انتخابی مناسب برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب تبدیل کرده است.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟