لباس استوک بچه گانه

13 شهریور 1400
لباس استوک بچه گانه

لباس استوک بچه گانه یکی از انواع کالایی است که در مجموعه های استوک فروشی لباس و پوشاک عرضه می شود. اگر می خواهید به طور مفصل در مورد لباس و پوشاک استوک بدانید پیشنهاد می کنم که حتما مقاله ی پوشاک استوک رو مطالعه بفرمایید.

اما اگر بخواهیم به طور مختصر تعریفی از پوشاک و لباس استوک ارائه بدیم، در زبان انگلیسی یکی از معانی استوک این است که استوک به کالا و پوشاکی گفته می شود که در انبارها ذخیره می شود. به عبارتی منظور کالاهایی است که مازاد بر نیاز مصرف کننده بوده است. در واقع همین میزان مازاد بر نیاز مصرف کننده، کشورهای اروپایی را بر آن داشته تا از نگه داشتن این کالاها در انبارها خودداری کنند چون نگهداری کالاها و پوشاک استوک باعث ایجاد هزینه های بسیاری برای تولیدی ها و فروشگاه های بزرگ پوشاک می شود.

لباس استوک بچه گانه طرفداران خودش رو داره و این موضوع می تواند چند دلیل داشته باشد. اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع نگاه کنیم می توانیم دلایلی از جمله جنس مرغوب، قیمت مناسب، متفاوت بودن طرح و رنگ و برند بودن این مدل لباس ها اشاره کنیم.

جنس مرغوب

یکی از دلایل مهم تمایل به خرید لباس استوک بچه گانه کیفیت مناسب جنس هایی است که لباس های استوک دارند. در واقع چون که بیشتر لباس هایی که در فروشگاه های استوک فروخته می شود اروپایی هستند و خب تولیدی های اروپایی هم باید حتما مجوز های لازم را داشته باشند که بتوانند لباس خودشون رو وارد چرخه ی تولید کنند، به همین منظور آن ها مجبور هستند که از قوانین مربوط به صنف خودشان پیروی کنند.

یکی از دلایل مهم تمایل به خرید لباس استوک بچه گانه کیفیت مناسب جنس هایی است که لباس های استوک دارند.

برای مثال یکی از مجوز هایی که بیشتر لباس های تولیدی اروپایی دارند، مجوز استاندارد ۱۰۰ اکوتکس است. در مورد این استاندارد می توانید به مقاله ای به همین عنوان در سایت امی مراجعه کنید.
یکی دیگر ازمجوز های لازم برای تولیدی های لباس مجوز FSC است که این مقاله هم می تواند اطلاعات جالبی در اختیار شما قرار بدهد.

بیشتر لباس هایی که در فروشگاه های لباس استوک هستند از کتان تجزیه پذیر ساخته شده اند. همین موضوع می تواند برای بسیاری از افرادی که طرفدار محیط زیست هستند خوشایند باشد. در واقع می تواند یکی از دلایل علاقه ی افراد به تهیه ی لباس های استوک باشد.

در مورد لباس استوک بچه گانه هم این موضوع اهمیت بیشتری به خود می گیرد چرا که بدن کودکان به نسبت افراد بزرگسال حساسیت بسیار بیشتری دارد. به همین دلیل انتخاب لباسی مناسب برای گروه سنی کودکان و خردسالان بسیار مهم است.

قیمت مناسب

یکی از دلیل های مهمی که به خصوص امروزه برای بسیاری از افراد جزو اولویت های ویژه به شمار می رود قیمت اجناس و کالاها است. در واقع از آن جا که بیشتر افراد جامعه از اقشار متوسط به پایین هستند به همین دلیل قیمت برای آن ها خیلی مهم است. چونکه لباس استوک به صورت کیلویی خریداری می شود به همین دلیل قیمت های بسیار پایین تری به نسبت دیگر لباس ها دارد.

البته این در حالی است که به گونه ای که در بالا هم اشاره کردیم جنس این محصولات از کیفیت مطلوبی برخوردار است. در این میان لباس استوک بچه گانه چون وزن بسیار پایین تری دارد پس در نتیجه قیمت های مناسب تری هم دارد.

یکی از دلیل های مهمی که به خصوص امروزه برای بسیاری از افراد جزو اولویت های ویژه به شمار می رود قیمت اجناس و کالاها است.

در واقع می توان گفت که با یک تیر دو نشان را می توان زد البته بیشتر از دو نشان چون هنوز در مورد تنوع طرح و رنگ و همچنین برند بودن این لباس ها صحبتی نکرده ایم.

تنوع طرح و رنگ

اگر به فروشگاه هایی که لباس استوک ارائه می دهند دقت کرده باشید، متوجه می شوید که این ظاهر این فروشگاه ها با هم صنفان خود تفاوت هایی دارد. در واقع این تفاوت به دلیل تنوع در طرح و رنگ این محصولات است. محصولاتی با طرح های رئالیسم و که در واقع کمتر مدل ها و رنگ های جیغ در آن دیده می شود.

استفاده از رنگ های سرد در بیشتر موارد باعث میشه که افراد جذب این مدل از لباس ها شوند. حتی در لباس استوک بچه گانه هم طرح های بسیار زیبا و در عین حال دلپسند وجود دارد. طرح هایی به دور از اغراق در استفاده از رنگ برای شخصیت های کارتونی در لباس استوک بچه گانه دیده می شود.

برندهای معتبر

برای برخی از افراد این موضوع اهمیت بالایی دارد که لباسی که خریداری می کنند به نوعی برند باشد. اما خب خریدن لباس های برند نیازمند هزینه ی بالایی است. در حالی که خیلی از اوقات می توان همین لباس های برند را از فروشگاه های لباس استوک با قیمتی به مراتب پایین تر خریداری کرد. برندهایی مثل چیبو, C&A , H&M و دیگر برندها اشاره کنیم.

برای برخی از افراد این موضوع اهمیت بالایی دارد که لباسی که خریداری می کنند به نوعی برند باشد. اما خب خریدن لباس های برند نیازمند هزینه ی بالایی است.

بعضی از مواقع مشتریانی بوده اند که وقت خرید لباس استوک به این موضوع اشاره کرده اند که قیمت این لباس ها در نمایندگی های آن بسیار بالاتر از قیمتی است که در فروشگاه پوشاک استوک عرضه می شود.
تمامی این مسائل باعث شده است که در چند سال اخیر استقبال از لباس های استوک به مراتب بیشتر شود. فرقی هم نمی کند که مربوط به کدام دسته باشد، مردانه، زنانه یا بچه گانه.

لباس های استوکی که در قسمت بچه گانه ارائه می شود انواع مختلفی دارد. اگر بخواهیم چند نمونه از آن ها را نام ببریم میتوانیم به زیردکمه، تی شرت، پیراهن، انواع لباس خواب، ست های زیبا، کیف و کفش های خوش طرح و راحت و همچنین عینک و دیگر موارد اشاره کنیم.

مجموعه ی بزرگ امی

مجتمع بازرگانی پوشاک امی
مجتمع بازرگانی پوشاک امی

مجموعه ی بزرگ امی یکی از معدود مجموعه هایی است که تمامی این محصولات را به مشتریاننش ارائه می کند. در واقع شما می توانید بدون نیاز به این که هر بار به یک مغازه بروید که مثلا در یکی از مغازه ها لباس مردانه، در یکی دیگر زنانه و در فروشگاهی دیگر لباس استوک بچه گانه تهیه کنید، تمامی این موارد را در این مجموعه می توانید برای خود و عزیزانتان تهیه کنید.

البته اگر امکان خرید حضوری هم نداشتید می توانید در فضای مجازی و از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام و همچنین چت واتس اپ محصولات خودتان را سفارش دهید.

مجموعه ی بزرگ امی این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده که خرید عمده ی خودشان را هم از این مجموعه تهیه کنند و با توجه به این که مجموعه ی امی خرید خود را مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد به همین خاطر قیمت محصولات آن هم بسیار پایین تر از دیگر همکاران است.

امیدوارم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. ممنون می شویم که نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟