لباس فری سایز

31 مرداد 1400
لباس فری سایز

لباس فری سایز از واژه ی انگلیسی Free Size گرفته شده است. اصطلاح فری سایز در صنعت لباس و پوشاک کاربرد دارد. فری سایز معمولا به لباس‌هایی گفته می‌شود که به دلیل شکل و خاصیتی که باید داشته باشد و اینکه استایلی متفاوت به خود بگیرد، کمی حالت کشی دارد و به چندین سایز اندازه می‌شود.


سال ۲۰۲۱ سال عشق ورزیدن به خودمان است و اگر پیشتر این کار را نکرده اید ، وقت آن رسیده است که آنچه هستید را دوست داشته باشید.
سایز بدن انسان در طول سالیان متمادی ممکن است دچار تغییراتی شود. البته با این وجود تقریبا از یک سن به بعد بدن در حالت ثابتی می ماند. خیلی از ما ممکن است از پوشیدن یک سایز لباس و ماندن در یک استایل راضی نباشیم و دوست داشته باشیم که استایل جدیدتری را تجربه کنیم.

استایل فری سایز

استایل لباس فری سایز- پوشاک استوک امی

لباس های فری سایز به گونه ای طراحی شده اند که ساختار سایزبندی محدودی ندارند. لباس های فری سایز در طراحی خود انعطاف پذیر هستند، به این معنی که معمولا یک لباس فری سایز با اندازه های متنوع متناسب است. در واقع می توان گفت هر سایز ازپوشاک فری سایز تقریبا با سه سایز معمولی برابری می کند.
سبک لباس های فری سایز معمولا لش هستند. لباس های فری سایز معمولا استایلی راحت دارند. اگر می خواهید احساس راحتی ، آرامش و اعتماد به نفس داشته باشید ، فری سایز گزینه ی مناسبی است

چه اندازه از فری سایز برای ما مناسب است؟

چه اندازه فری سایز مناسب است؟

همان طور که پیشتر گفته شد لباس های فری سایز به صورت راحت و لش بر روی تن میافتد. برای انتخاب این گونه لباس ها فرد زیاد محدود نیست. در واقع اگر یک لباس فری سایز با سایز XS-M انتخاب کنید برای سایز های ۳۴ تا ۴۲ در سایز بندی اروپایی مناسب است.

راهنمای سایز بندی

برای خرید پوشاک فری سایز یکی از ساده ترین راه ها خرید حضوری است. در این حالت با پرو کردن لباس بسیار راحت می توانید از تناسب آن با استایل شما و اینکه آیا در کل این مدل را می پسندید تصمیم گیری کنید.
البته اگر کار به خرید آنلاین و اینترنتی رسید موضوع کمی مهم تر و سخت تر می شود. این که محصولی را به صورت آنلاین خریداری کنید و بعد از آن متوجه شوید که آن جنس مورد نظر شما نیست یا اینکه سایز آن درست و متناسب شما نیست بسیار ناخوشایند است. در مورد لباس های فری سایز قضیه پیچیده تر هم می شود. چرا که با انتخاب یک سایز دیگر شما در اصل حداقل سه سایز بالاتر یا پایین تر را انتخاب می کنید.

راه حل

راه حل

باتوجه به اینکه سایز بندی پوشاک و حتی سایزکفش در قسمت های مختلف دنیا متفاوت است باید حتما قبل از خرید یک محصول در مورد اینکه برند متعلق به کدام کشور است و اینکه جنس را برای کدام کشور تولید کرده است اطلاعاتی داشته باشیم. به خصوص اگر موضوع لباس های فری سایز باشد.


به عنوان مثال در قسمت لباس زنانه سایز لباسی آمریکایی که روی آن ۴ درج شده با سایزهای ۸ در بریتانیا ، ۳۶ در فرانسه و ۷ در ژاپن برابر است. یا بلوز بافتی که سایز ۴۰ اروپایی رو آن است با سایز ۳۴ در بریتانیا و ۳۲ در آمریکا مشابه هم هستند. در قسمت لباس مردانه هم به عنوان مثال کت و شلواری که سایز ۴۰ اروپایی را دارد برابر با سایز ۳۰ در آمریکا و بریتانیا و سایز ۳۲ ژاپن و سایز ۸۰ کره ای است. در مقاله ای به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.


برای دقت در خرید از نکاتی که پیشتر گفته شد دقت به نکته ی دوم بسیار خاص و ویژه است . البته معمولا کمتر اتفاق می افتد که این مورد برای شما ایجاد مشکل کند. اما اگر قصد خرید لباس های استوک را دارید باید به هر دو مورد دقت داشته باشید.

خریدی مطمئن از مجموعه ی بزرگ امی

از آنجایی که مجموعه ای مانند بازرگانی امی کالاهای استوک را از اروپا وارد می کند پس این نکات بسیار مهم هستند. محصولاتی که از برندهایی مانند هلدینگ لیدل یا برندهای H&M و C&A هستند. البته با توجه به اینکه در مجموعه ی امی کارشناسان فروش با تجربه ای وجود دارد، شما هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و راحت می توانید به سایز مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.

موضوع مهم دیگری که وجود دارد بحث تفاوت میان لباس های فری سایز با لباس تک سایز است. لباس های تک سایز در واقع محصولاتی هستند که یا فقط در یک سایز ارائه می شوند یا مثل محصولات استوک تنها یک سایز از آن باقی مانده است. در حالی که پوشاک فری سایز ممکن است در چندین سایز مختلف ارائه شوند.

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم نکات مفیدی را خدمت شما ارائه کرده باشیم. با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد این موضوع ما را در هر چه بهتر شدن کمک کنید.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟