اچ اند ام : توسعه فروشگاه های آنلاین اچ اند ام در ۳۴ کشور اروپایی

11 خرداد 1399
اچ اند ام آنلاین شاپ

اچ اند ام یک برند سوئدی است که توسط آقای ارلینگ پرسون فعالیت خود را در سال ۱۹۴۷ میلادی آغاز کرد. این برند که ابتدا منحصراً فقط در حوزه پوشاک زنانه فعالیت می کرد و به نام هنس (Hennes) نامگذاری شد.

سپس با در سال ۱۹۶۸ با خرید فروشگاه پوشاک شکار Mauritz Widforss نام خود را به اچ اند ام (H&M) تغییر داد.

اچ اند ام علاوه بر برند معروف خود دارای ۵ مارک جداگانه که هر یک دارای مفاهیم مختلفی هستند، تشکیل شده است. اچ اند ام در ماه گذشته (مه) به گسترش فروشگاه های آنلاین مارک های مفهومی خود در هفت کشور اروپایی پرداخت.

“ما خوشحالیم که تجارت الکترونیکی را برای مارک های مفهومی COS, Weekday, Monki, & Other Stories به عنوان بخشی از دیجیتالی کردن فعالیت های خود در این بازار جدید گسترش داده ایم.

از اینکه توانستیم مارکهای مفهومی خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم خوشحالیم و این کار با ارزش را مدیون تیم باور نکردنی خود هستیم.”

در ۱۴ ماه مه فروشگاه های مفهومی ما در کشورهای استونی-لتونی-لیتوانی-لوکزامبورگ و کرواسی راه اندازی شدند و سپس در ۲۰ مه در کشورهای یونان- رومانی- بلغارستان و قبرس افتتاح شدند. مشتریان توانستند یک روز قبل از راه اندازی فروشگاه های آنلاین ما در سیستم ثبت نام کنند.

راحتی و دسترسی مشتریان به محصولات- برای ما اهمیت فزاینده ای دارد- بنابراین اچ اند ام تصمیم به انجام یک فعالیت جاه طلبانه دیگری گرفت تا مارک های بسیار محبوب و شناخته شده خود را در دسترس مشتریان بیشتری در سطح جهان قرار دهد.

برای بازدید از وب سایت مارک های مفهومی اچ اند ام به لینکهای زیر مراجعه کنید.

www.cosstores.com

cos online shop
cos online shop

طراحی مدرن در این فروشگاه، مفهومی نهفته است به طوریکه الهام بخش تمام فعالیتهای این مارک مفهومی می باشد. فلسفه مد این مارک طراحی خلاقانه و سبک ماندگار می باشد. سادگی ، عملکرد و کیفیت عالی هدف این مارک مفهومی است.

www.weekday.com

weekday
weekday

ما اعتقاد داریم که مشتریان ما افراد مشغول و آگاه از نظر اجتماعی هستند که انتخاب مد خود را آگاهانه انجام می دهند. نحوۀ مراقبت از لباسهایمان تاثیر زیادی بر سیاره ما دارد.

www.monki.com

 monki
monki

این برند در سال ۲۰۰۶ توسط سه دوست نزدیک که می خواستند یک مد خیابانی عمومی را برای همگان به وجود بیاورند تاسیس شد. سپس در سال ۲۰۱۰ به یکی از اعضای خانوادۀ اچ اند ام تبدیل شد.

www.stories.com

other stories&
other stories&

ما دوست داریم داستان زندگی و شخصی خود را با لباس ها و پوشاک ما بازی کنید. گنجینه کمد لباس خودتان را با سبک ها و مدهای ما آراسته کنید.

www.arket.com

arket_Market
arket_Market

آرکت (Arket) یک بازار مدرن است که محصولات ضروری را برای مردان، زنان، کودکان و خانه ها ارائه می دهد. مأموریت آرکت تولید محصولات با دوام ، خوب و در دسترس است که برای استفاده در زمان طولانی طراحی شده است.

ویدئویی کوتاه از فروشگاه مفهومی Cos

0
۱

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Holley
    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

    Hello colleagues, its fantastic article on the topic of tutoringand entirely explained, keep it up all the time.

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟