تولیدی لباس مردانه

16 آبان 1400
تولید-لباس-مردانه

امروز می خواهیم در مورد یک تولیدی لباس مردانه و همچنین خرید از آن صحبت کنیم. یک تولیدی با داشتن آن همه دغدغه ی کاری و بعد از آن وجود موانعی در سر راه که ممکن است کار را برای آن ها خیلی سخت کند.

در این بین هم افراد زیادی که از این راه ارتزاق می کنند باید همیشه این استرس ها را داشته باشند که لباس تولیدی آن ها کیفیت مطلوب را داشته باشد. از طرفی داشتن کیفیت مطلوب هم نیازمند استفاده از مواد درجه یک است که این هم به نوبه ی خود می تواند مشکلی برای این تولیدی ها باشد.

کیفیت الیاف

کیفیت الیاف
کیفیت الیاف

با کیفیت بودن الیاف برای ایجاد یک لباس بسیار مهم است. در واقع تولیدی لباس مردانه باید بسیار به نکته دقت کند. نکته ای که ارتباط مستقیم با بازار فروش دارد. و این ارتباط در دو وجه وجود دارد. اول جنس درجه یک دوم قیمت محصول.

در مورد جنس باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر یک تولیدی لباس مردانه بخواهد از مواد درجه یک استفاده کند به طور حتم می تواند درصدی از مشتریان را به خودش جذب کند و مخاطبان زیادی داشته باشد. اما نکته اینجاست که این کار یعنی استفاده از مواد و الیاف درجه یک باعث افزایش قیمت محصولات هم می شود. همین موضوع هم باعث می شود که دامنه ی مخاطبان تنگ تر شود. در واقع هر کسی نتواند محصولات ساخته شده توسط تولیدی لباس مردانه را خریداری کند.

وابستگی به تولیدی لباس مردانه

اگر یک تولیدی لباس مردانه بخواهد از مواد و الیافی که کیفیت متوسط و متوسط به پایین هم استفاده کند با این کار ضربه های خطرناکی به بدنه ی بنگاه تولیدی خودش وارد می کند. ضرباتی که حتی ممکن است منجر به ورشکستگی و تعطیلی اش شود. چون شما به عنوان مجموعه ای که می خواهید از یک تولیدی خرید های خودتان را انجام دهید که لباس های مورد نظر شما را تهیه می کند، این نکته را در نظر می گیرید که مشتریان خودتان را راضی نگه دارید و اگر تولیدی مورد نظر شما کیفیت محصولاتش را پایین بیاورد، نتیجه اش برای شما هم جالب نخواهد بود.در واقع با این کار مشتریان از خرید کردن از شما منصرف می شوند.

و اگر این تولیدی لباس مردانه بخواهد از همان الیاف سابق استفاده کند مجبور از قسمت ها را افزایش بدهد که باز برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود. چون مطمئنا در این حالت هم افرادی از دایره ی مشتریان و خریداران شما حذف می شوند. این کار در وهله ی اول شما و کم کم آن تولیدی را به طور جدی تهدید می کند.

چه کار کنیم؟

چکار کنیم؟
چکار کنیم؟

اما برای جلوگیری از این مشکل چه کار کنیم؟! در این حالت ما از هر دو سر خود را در خطری جدی می بینیم. در واقع چه با پایین آوردن کیفیت محصول و چه با افزایش قیمت آن توسط تولیدی لباس مردانه ، ممکن است قسمتی از مخاطبان و به عبارتی صحیح تر مشتریان خود را از دست بدهیم.

این مسائلی که در قسمت بالا ذکر شد تنها مربوط به بخش الیاف و البته بالا و پایین شدن قیمت و کیفیت محصولات بود. چون اگر بخواهیم کمی دقیق تر به مسائل نگاه کنیم می توانیم به بحث انواع استانداردها و گواهی های معتبر جهانی اشاره کنیم. این بار مسئله کمی پیچیده تر هم می شود. در واقع خرید عمده ی محصولاتی که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب دارای استانداردهای جهانی هم باشند. آیا چنین چیزی امکان دارد!؟

بله که امکان دارد…! ما نه تنها چنین محصولاتی را برای شما سراغ داریم بلکه به شما می گوییم که محصولاتی اروپایی و دارای گواهی ها و استانداردهای اروپایی را که دارای ویژگی های فوق هستند برای شما سراغ داریم. بله اروپایی …! محصولاتی که در تولیدی های لباس های مردانه معروف دنیا ساخته می شوند.

خرید مستقیم استوک یا محصولات تولیدی لباس مردانه

خرید مستقیم لباس استوک
خرید مستقیم لباس استوک

محصولاتی که ما در نظر داریم انواع لباس و پوشاک استوک اروپایی هستند. لباس های استوک را در مقاله ای با عنوان پوشاک استوک چیست بهتر بشناسید. اما اگر به طور خلاصه بخواهیم به ان اشاره کنیم می توانیم بگوییم که لباس هاای استوک در واقع محصولات فروشگاهی و تولیدی ها هستند. محصولاتی که بعد از عرضه به فروشگاه ها در بازه ی زمانی خاص خود به فروش نرفته اند یا اینکه محصولاتی هستند که مازاد بر فروش فروشگاه ها تولید شده اند و به همین خاطر به انبارها تحویل داده می شوند.

در مرحله ی بعد از آن جایی که نگه داری از این محصولات در انبارها برای صاحبان و سهامدارن آن هزینه بردار است، آن ها این محصولات را به صورت تناژ به کشورهای مختلفی می فروشند. در این بین برخی از مجموعه ها هم هستند که به طور مستقیم محصولات خود را از منبع آن که همان شرکت های اصلی باشد تهیه می کنند. از میان این مجموعه ها می توان به مجموعه ی بزرگ پوشاک امی اشاره کنیم.

مجموعه ی بزرگ امی

مجمتمع پوشاک امی
مجمتمع پوشاک امی

مجتمع پوشاک امی در طی بیش از یک دهه ی گذشته با فعالیت در این حوزه توانسته است به عنوان یکی از قویترین مجموعه ها خود را از دیگر رقیبان متمایز کند. همچنین این مجموعه با داشتن شعبه ای دیگر در اقلیم کردستان در کشور عراق هم این محصولات را عرضه می کند. این مجموعه کالاهای خود را به طور مستقیم از مبدا آن خریداری می کند. یکی از مهمترین شرکت هایی که مجموعه ی امی به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای محصولات خود را از آن تهیه می کند هلدینگ لیدل آلمان است.

شما می توانید خریدهای عمده و خرده ی خود را به جای تولیدی لباس مردانه با آن همه دغدغه هایی که بیان شد، از این مجموعه خریداری کنید. در این حالت شما می توانید علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، محصولات شیک و زیبایی را هم برای خود به عنوان مصرف کننده و هم برای فروش به مشتریان خود، تهیه کنید. محصولات که کیفیت و قیمت مناسبی دارند و علاوه بر آن دارای استانداردها و گواهی های معتبر اروپایی هستند. همین موضوعات می تواند برای خرید مشتریان از فروشگاه های مجازی و حضوری شما بسیار موثر باشد.

ارتباط با ما

اطلاعات بسیار زیادی در این مورد وجود دارد. اطلاعاتی که شما می توانید برای دست یابی به آن ها هم به مقالات سایت امی مراجعه کنید و اگر وقت مطالعه هم ندارید ما همان مقالات را به صورت خلاصه به پادکست تبدیل کرده ایم و شما می توانید آن ها را با دقت گوش بدهید و به این اطلاعات دست پیدا کنید.

البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با لاین های فروش ما در قسمت عمده و خرده در ارتباط باشید و پاسخ تمامی سوالات خود را در این زمینه از کارشناسان با تجربه ی ما دریافت کنید. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم. با بیان نظرات خودتان در قسمت دیدگاه ها در بهتر شدن هر چه بیشتر ما سهیم باشید.

با آرزوی سلامتی و سربلندی روز افزون شما

#تولیدی_لباس_مردانه #لباس #پوشاک #استوک_امی #استوک #خرید_عمده

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟