جی بی سی (jbc)؛ با این برند بیشتر آشنا شویم

19 اردیبهشت 1399
برند-جی-بی-سی

جی بی سی(jbc) اینگونه شروع کرد… یک دوچرخه سوار حرفه ای سابق به نام ژان باپتیست کلز، اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۷۵ در شهر شولن(Shuln) آلمان افتتاح کرد.

جی بی سی(jbc) در ابتدا یک سهام آمریکایی بود که مازاد موجودی ارتش آمریکا را به فروش می رساند، اما رفته رفته به یک فروشگاه عمومی تبدیل شد و هر نوع چیز از دامن، شلوار، قهوه و فنجان چای را گرفته عرضه می کرد.

فرزندان ژان، آن(Ann) و بارت(Bart) به (jbc) ملحق شدند و سبب پیشرفت و شکوفایی این برند شدند.

آنها در آغاز دهه ۱۹۹۰ تمرکز خود را به حوزه مد بیشتر کردند به طوری که آنها در شهر هاثالن(Houthalen) بلژیک شروع به طراحی  های مد خود کردند.

در سال ۱۹۹۲ این شرکت همکاری خود را با استودیو ۱۰۰ (ااستودیو ۱۰۰ یک شرکت بلژیکی است که سریال های تلویزیونی محبوب کودکان را تولید می کند و دارای ۷ پارک تفریحی و چهار گروه موسیقی است. ) شروع کرد و این همکاری بعد از ۲۸ سال کماکان در حال رشد و شکوفایی می باشد. بطوریکه جی بی سی(jbc) به یکی از بزرگترین خرده فروشان مد در لوکزامبورگ و بلژیک مبدل گشت.

فروشگاه های جی بی سی

برند جی بی سی
برند جی بی سی

فروشگاه های جی بی سی(jbc) در کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ و آلمان اغلب در خرده فروشی های خارج از شهر و دارای پارکینگ هایی با وسعت زیاد یافت می شوند. همچنین آنها جای پای ثابتی در خیابان های شلوغ و مراکز خرید مرکز شهر نیز دارند.

سال ۲۰۱۳ شلوغ ترین سال برای این برند بود. در این سال اولین فروشگاه بچه گانه در آلمان افتتاح شد، ۲۰۰ کارمند خود را به دفتر مرکزی جدید خود منتقل کرد، ۸۰ مرکز توزیع قوی را افتتاح کردند، همچنین آنها بر روی فروشگاه های آنلاین سرمایه گذاری کردند.

علاوه بر این (jbc) یک شرکت را به عنوان شرکت خواهر خریدارای کرد: Mayerline توسک گروه خرده فروشی CGR (شرکت مادر جی بی سی) خریداری شد.

در عین حال این شرکت در تلاش است تا با احترام به مردم و محیط زیست، در صنعت مد پایدار و استوار باشد.

عضویت این برند در بنیاد Fair Wear (سازمانی برای بهبود شرایط کار در صنعت مد)، تنها یکی از چندین ابتکارات این برند در جهت پایداری صنعت مد است، که انجام شده است. شعار جی بی سی(jbc): متعهد هستیم که لباس های عالی و با قیمت های صادقانه تهیه کنیم.

برند-مایرلاین
برند-مایرلاین

جی بی سی(jbc) بیش از ۴۰ سال است که یک نام پایدار در حوزۀ خرده فروشی مد می باشد. آنها تمایل دارند تا جایی که امکان دارد با مشتریان خود ارتباط نزدیکتری برقرار کنند. داشتن ۱۴۵ فروشگاه در بلژیک، لوکزامبورگ و آلمان و همچنین چندین فروشگاه آنلاین نشان دهندۀ این شوق و اشتیاق آنها می باشد.

همه کارکنان بلژیکی این تجارت برترهمراه با دفتر مرکزی آن در هاوتالن، حداقل دارای یک چیز مشترک هستند: اشتیاق. علاقه و اشتیاق به مشتریان جی بی سی(jbc).

دفتر مرکزی جی بی س(jbc)

از سال ۲۰۱۳ دفتر مرکزی این شرکت در شهر هاوثلن(Houthalen) واقع شده و مکانی راحت برای کارکنان پرتلاش این شرکت می باشد.

از آنجایی که ثبات و پایداری یکی از اصول اولیه (jbc) می باشد، بنابراین در ساخت این بنا از مصالح زیست محیطی که با محیط زیست و طبیعت سازگار است استفاده شده است.

برای نمونه آن ها از آب باران برای سرویس بهداشتی خود استفاده می کنند همچنین کل پنجره های ساختمان سه جداره هستند و برای تولید الکتریسیته و برق از پنل های خورشید بهره می گیرند.

پوشاک-جی-بی-سی
پوشاک-جی-بی-سی

مجموعه سامسون و گرت (Samson & Gert) جی بی سی

به این مجموعه در جی بی سی به عنوان یک مجموعه پرسود نگاه می شود. در حقیقت، آنها اطمینان دارند که این مجموعه با استقبال بسیار زیادی روبرو خواهد شد.

به گفته استودیوی ۱۰۰،”وقتی جشن تولد ۲۵ سالگی سماسون و گرت را گرفتیم متوجه شدیم که این دوقلوها چقدر غول پیکر هستند.”

این مجموعه یک خط تولید لباس برای نوجوانان و افرادی که در سن بیست سالگی قرارد دارند، می باشد. بنابراین بیشتر در سایزهای XS و XL و در رنگ های خاکستری، سیاه و سفید تولید می شوند.

مجموعه سامسون و گرت در کلیه فروشگاه های آنلاین Flemish JBC به آدرس Flemish JBC موجود می باشد.

ژاکت-برند-جی-بی-سی
ژاکت-برند-جی-بی-سی

ژاکت های تولید شده از جنس پلی استر جی بی س(jbc)

آیا تمایل دارید که یک ژاکت(کت) از الیاف پلی استر داشته باشید تا شما را در برابر قطرات باران و خراش های پوستی محافظت کند؟ بنابراین یک بارانی تولید شده از بازیافت بطری های پلاستیکی(PET) گزینه مناسبی می باشد. تیم جی بی سی(jbc) یک کت با دوام و ضد آب از جنس PET طراحی کره که ظاهر بسیارمناسبی دارد.

جی بی سی(jbc) از نظر زیست محیطی و شیک بودن مسئولیت پذیر است

ژاکت های تولید شده از بطری های پلاستیکی پت(PET) متعلق به مجموعه I Am است که متعهد می باشند لباس هایی با دوام و پایداری تولید کنند. الیاف به کار رفته در این ژاکت صد در صد از پلی استر بازیافت شده می باشد. این عملیات با تبدیل بطری های پلاستیکی PET به سیم های پلی استر که در پارچه ادغام شده اند، انجام می گیرد. با این روش می توان پارچه های براق و ضد آب را تولید کرد.

استفاده از بطری های پلاستیکی بازیافتی PET در صنعت نساجی رواج بسیاری یافته است. برای تبدیل PET (پلی اتلین ترفتالات) فقط نیاز به چند مرحله است. این امر برای محیط زیست خیلی مناسب تر است، بخصوص اگر بدانید که پلی استر معمولی از نفت ساخته شده است. یک ژاکت I Am از ۲۵ بطری پلاستیکی بازیافتی تولید شده است.

حمایت از حقوق حیوانات

حمایت-از-حقوق-حیوانات
حمایت-از-حقوق-حیوانات

این برند چند سالی است که لباس و لوازم جانبی خز را به فروش نمی رساند. با امضای برنامه “معامله گران بدون خز”، آن ها تعهدات اخلاقی خود نسبت به حیوانات و مصرف کنندگان حامی حیوانات را ابراز کرده اند.

محصولات جی بی سی (jbc) در سبد فروش فروشگاه پوشاک استوک امی قرار دارد و با استقبالی چشمگیر روبه رو شده است. برای خرید این محصولات به کانال شبکه های اجتماعی ما دراین قسمت بپیوندید.

2
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟