خرید عمده لباس

17 شهریور 1400
خرید عمده لباس

خرید عمده لباس همیشه یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای فروشندگان پوشاک و لباس است. این نوع از خرید می تواند به گونه های متنوع انجام شود. در ادامه با ما باشید تا با هم نگاهی دقیق به این موضوع بیندازیم.

بسیاری از افرادی که کار فروش رو انجام میدن به دنبال این مسئله هستن جنسی تهیه کنند که برای اونا حاشیه سود قابل قبولی در پی داشته باشه. این موضوع باعث شده است که این افراد انواع خرید عمده رو در نظر بگیرند و با توجه به پارامتر هایی که در ذهن خودشون دارند، خرید مناسبی رو انجام بدهند.

البته فرقی هم نمی کند که این افراد فروشگاه های بزرگ داشته باشند یه یک مغازه ی معمولی و یا حتی مزون دار باشن و فروش خانگی انجام بدهند. چون همه ی این افراد به نوعی می توانند در خرید عمده لباس با در نظر گرفتن برخی مسائل در کار خود موفق باشند.

عمده فروشی ها

عمده فروشی ها

برای خرید عمده لباس مراکز بسیار زیادی وجود دارد. افراد برای خرید لباس آن هم به صورت عمده چندین گزینه دارند. یعنی اینکه افراد می توانند هم از داخل کشور خرید عمده رو انجام بدهند و هم از خارج. این مسئله هم بستگی به نگرش فرد و همچنین نکات دیگری دارد که در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

خرید عمده از داخل

خرید از داخل کشور خودش به دو دسته تقسیم بندی می شود. خرید محصول یا کالایی که تولید داخل کشور است . همچنین خرید محصولی که از خارج از کشور وارد شده است و خرید عمده ی آن در داخل کشور امکان پذیر است. این حالت از خرید عمده لباس در نوع خودش مزایا و معایبی دارد.

برخی از افراد خرید کالاهای تولید داخل را ترجیح می دهند. در واقع دسترسی آسان و شناخت می تواند از دلایل این افراد برای خرید محصولات و کالاهای آن ها از تولیدی های داخلی باشد. این افراد بر این باورند که می توانند کالای مورد نظرشون رو خیلی راحت و بدون دردسر و طی کردن مسافت زیاد تهیه کنند.

اگر بخواهیم به یکی از معایب این نوع خرید اشاره کنیم می توانیم بگوییم که ممکن است تولیدی هایی که محصولات تولیدی آن ها کیفیت مطلوبی داشته باشد زیاد نباشند. و ممکن است تولیدی هایی که محصولات خوبی دارند قیمت محصولات آن ها بالا باشد.

خرید محصولات خارجی در داخل کشور

البته افراد دیگری هم هستند که باز از داخل خرید عمده لباس برای مغازه ی خودشون رو انجام می دهند. اما با این تفاوت که آن ها محصولات تولید خارج از کشور یعنی همان محصولات وارداتی رو خریداری می کنند. باز هم راحتی در دسترسی به مرکز خرید عمده می تواند یکی از دلایل این افراد برای این نوع خرید باشد.

یکی از مهم ترین نقاط ضعف این نوع خرید این است که محصولی که این افراد می خواهند به صورت عمده خریداری کنند ممکن است از یکی دو مرحله ی دیگه رد شده باشد. و این به معنای افزایش قیمت آن محصول در این حالت است. در واقع آن محصول در هر مرحله با افزایش قیمت مواجه می شود.

خرید عمده از خارج

کی از مکان هایی که برای سالیان زیاد مرکز خرید تاجران برای خرید عمده ی محصولات شان بوده و هنوز هم است، کشور چین هستش. کشوری که نزدیک یک چهارم جمعیت جهان رو در خودش داره. کشوری که از دیرباز درمورد اون گفته اند که نیروی کار بسیار زیادی در آن وجود داردو البته نیروی کاری که با قیمت بسیار پایین کار می کنند.

محصولاتی که در این کشور ارائه می شود به حدی تنوع دارند که ممکن است در مخیله ی خیلی از افراد نگنجد. در واقع هرچیزی که در گوشه ای از جهان تولید می شود را می توان بعد از مدتی در تولیدی های چینی پیدا کرد.

محصولات چینی

برخلاف باور عمومی که تصور بر این است که محصولات چینی کلا بنجول و بدرد نخور هستند، اینگونه نیست. در واقع در تولیدی های این کشور محصولات بسیار با کیفیتی تولید می شود. برند های معتبر دنیا محصولات خودشون رو به تولیدی ها و کارخانجات چینی می سپارند. دلیل اصلی آن هم ارزان تمام شدن قیمت نهایی آن محصول است.

خیلی از تاجران و فروشندگان برای خرید عمده لباس به این کشور مراجعه می کنند. آن ها می توانند خودشون تصمیم بگیرند که محصول مورد نظرشون با چه درجه کیفیتی تولید بشود. اما باز هم دید کلی به نسبت جنسی که ساخت چین بر روی آن حک شده زیاد مثبت نیست. و همین موضوع رو می توان یکی از نکات منفی این نوع خرید به حساب آورد.

اما فروشگاه ها و تولیدی هایی هستند که محصولات خودشون رو از اجناس اروپایی و آمریکایی تهیه می کنند. محصولاتی که از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار هستند و بیشتر استاندارد های لازم رو دارند.

فرقی نمی کنه که بر روی این محصول ساخت چین، ساخت اردن، ساخت میانمار یا هر کجای دیگر برچسب شده باشد. چرا که این محصولات باید زیر نظر آزمایشگاه های معتبر تولید شوند. در واقع اگر این تاییدیه ها رو از موسسات معتبر اروپایی و آمریکایی دریافت نکنند نمی توانند محصول مورد نظر خودشون رو به مرحله ی تولید برسانند.

در کل این موضوع به خود شما بستگی دارد که کدام یک از حالات و شرایط را بهتر می دانید. و چگونه می خواهید خرید خودتان را انجام دهید. شما می توانید با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله در مورد آن ها صحبت کردیم، در این مورد تصمیم گیری کنید.

محصولات با کیفیت اروپایی

اما آیا شما اگر بخواهید یک خرید مطمئن، با قیمتی ارزان و همچنین جنس مناسب داشته باشید چه راه میانبری وجود دارد؟ بازرگانی امی یکی از مجموعه هایی هستش که اجناس اروپایی را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای وارد می کند. همین موضوع سبب شده که قیمت محصولات این مجموعه به نسبت دیگر همکاران ما بسیار ارزان تر باشد. تا جایی که حتی برخی از عمده فروشان هم برای خرید عمده لباس به این مجموعه مراجعه می کنند.

یکی از نکاتی که در خرید عمده لباس از مجموعه هایی مانند مجموعه ی ما بسیار جالب توجه است این است که اجناس به صورت کیلویی به مشتریان ارائه می شوند و همین امر سبب می شود که قیمت تمام شده ی محصولات ارزان تر باشد. همین موضوع سبب ایجاد حاشیه سود مقبولی برای خریداران عمده می شود.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟