خرید لباس ارزان قیمت ؛ از کجا پوشاک اروپایی ارزان بخریم!

10 آبان 1400
خرید-لباس-ارزان-قیمت

خرید لباس ارزان قیمت چالش هایی دارد که افراد قبل و بعد از خرید با آن روبرو هستند. چالش هایی که گاهی اوقات باعث ناراحتی و در بعضی موارد باعث تعجب فرد می شود. تعجب از ارزانی محصول، تعجب از کارآمدی آن با وجود قیمتی پایین تر از بقیه ی محصولات هم رده ی آن.

اما آیا خرید لباس ارزان قیمت کار درستی است؟ آیا خرید چنین پوشاکی می تواند برای شخص مقرون به صرفه باشد. آیا فرد بعد از خرید می تواند حس رضایتی از آن داشته باشد؟

همیشه این جمله را شنیده ایم که هر ارزانی ای بی دلیل نیست. اما آیا این جمله تا چه حد درست است و آیا می توان بر اساس این جمله هیچ چیزی را خریداری نکنیم. برای کسب اطلاعاتی در این مورد به شما پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما قصد داریم در این مقاله به شما فروشگاهی را معرفی کنیم که محصولات خودش را با قیمتی بسیار رقابتی ارائه می دهد.

لباس های ارزان

در قسمت لباس و پوشاک به خصوص در چند سال گذشته تمایل افراد برای خرید لباس ارزان قیمت بسیار بیشتر شده است. این در حالی است که افراد می خواهند علاوه بر قیمت ارزان، جنسی را تهیه کنند که برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.

لباس-های-ارزان
لباس-های-ارزان

در کل در هنگام خرید لباس ارزان قیمت باید به مواد به کار برده شده در تولید آن توجه کرد. همچنین یکی دیگر از مسائل توجه به نحوه ی دوخت و مواردی از این قبیل است که از نوع آن محصول مطمئن شوید.

در کل نمی توان در بسیاری از موارد چنین گفت که هر ارزانی بی دلیل نیست، چرا که گاهی اوقات برخی از تولیدی های، فروشگاه های و عمده فروشان بارهای قدیمی خودشان را با قیمت های ارزان تر به فروش می رسانند تا بتوانند بعدا به راحتی محصولات جدیدی را خریداری کنند و آن را به مشتریان و خریداران خود ارائه بدهند.

در چنین مواردی معمولا اجناس ارائه شده با قیمت های ارزانی به مشتریان عرضه می شوند. در واقع این همان محصولات با همان کیفیت های سابق هستند و فقط وارد تخفیفیات ویژه شده اند.

خرید لباس ارزان قیمت نو

معمولا لباس های نو قیمت هایی به مراتب بالاتر از لباس های دست دوم دارند. در این حالت همان طور که گفته شد برخی از فروشندگان به دلیل تغییر محصولات قیمت آن را ارزان تر از حالت کلی می گذارند. یا تولیدی هایی هستند که می خواهند لباس هایی متنوع با طرح های جدید را ارائه کنند.

به عنوان مثال در اروپا فروشگاه هایی وجود دارند که اجناس خود را بعد از مدتی که به اصطلاح از مد میافتند را به انبارهای خودشان انتقال می دهند، در این حالت آن ها لباس های کاملا نو و تن نخورده ی خود را از فروشگاه خالی می کنند تا بتوانند اجناس به روز تری را به مشتریانشان ارائه دهند. از میان چنین فروشگاه هایی می توان به هلدینگ لیدل و همچنین آلدی آلمان اشاره کرد که انواه محصولات خود را بعد از مدتی به انبارها انتقال می دهند.

این شرکت ها گاهی اوقات لباس های مازاد خود را هم که حتی وارد فروشگاه هم نشده است به انبار ها انتقال می دهند. سپس به دلیل هزینه ی زیادی بر آن ها وارد می شود، این محصولات را به صورت تناژ به فروش می رسانند.

خرید لباس ارزان قیمت دست دوم

خرید-لباس-ارزان-قیمت-دست-دوم
خرید-لباس-ارزان-قیمت-دست-دوم

در قسمت لباس های دست دوم هم امکان خرید آن ها با قیمت ارزان وجود دارد. در واقع این لباس ها معمولا چون قبلا استفاده شده اند به همین خاطر در هنگام فروش آن قیمتی پایین تر از قیمت قبلی ان بر رویش گذاشته می شود.

حتی در برخی موارد می توان لباس هایی از برندهای درجه یک دنیا را با قیمت های بسیار نادر خریداری کرد. یکی ازمکان هایی که می توان در ان لباس های ارزان قیمت خرید ، بازار بزرگ تاناکورای مهاباد است. در این بازار به راحتی می توان انواع مدل پوشاک را از بهترین برندهای دنیا آن هم با قیمتی بسیار ارزانتر از قیمت مدل های نو آن برند خریداری کرد.

در این بازار شما می توانید انواع کیف، کفش، لباس های بیرونی، خانگی و ورزشی را خرید. و این علاوه بر دیگر دیگر محصوولات از جمله برخی از لوازم برقی و الکتریکی است که می توان آن ها را با قیمت های ارزان خرید.

خرید لباس ارزان قیمت از مجتمع پوشاک امی

یکی از مجموعه های پوشاکی که لباس های ارزان قیمت را مستقیم و بدون واسطه از این هلدینگ ها خریداری می کند، مجتمع پوشاک امی است. این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه ی واردات این نوع کالا تجربه ی کافی در این حرفه دارد.

در واقع این مجموعه لباس های اروپایی ارزان قیمت را برای خرید مشتریان خود به فروشگاه های حضوری و مجازی خود وارد می کند. در این مجموعه محصولات هم به صورت عمده و هم خرده به فروش می رسند.

برای کسانی که می خواهند خرید لباس ارزان قیمت اروپایی را تجربه کنند پیشنهاد می کنیم حتما از این اجناس دیدن کنند. محصولاتی که زیر نظر استانداردهای روز دنیا تولید می شوند و در خیلی از موارد گواهی های حافظ محیط زیست بودن را هم دارند.

محصولات نو اروپایی که در اصطلاح به آن ها استوک می گویند بسیار همان چیزی است که ممکن است خیلی از افراد به دنبال آن باشند. لباس هایی نو و در عین حال دارای کیفیت مناسب و از همه مهمتر لباس هایی با قیمت هایی ارزان که باب میل خیلی از افراد است. چون ممکن است برخی از افراد دوست نداشته باشند که از لباس های دست دوم و تاناکورایی استفاده کنند به همین خاطر بهترین گزینه برای آن ها می تواند لباس های استوک اروپایی باشد.

خرید-لباس-ارزان-قیمت-از-مجتمع-پوشاک-امی
خرید-لباس-ارزان-قیمت-از-مجتمع-پوشاک-امی

در این میان افرادی هستند که خودشان فروشگاه هایی برای عرضه ی لباس و پوشاک دارند. این افراد می توانند با خرید این لباس های ارزان قیمت آن هم به صورت کیلویی برای فروشگاه حضوری یا مجازی خودشان محصولات متنوعی را به مشتریان خودشان عرضه کنند و همچنین حاشیه سود بسیار مناسبی را هم در فروش این محصولات برای خودشان به ارمغان بیاورند.

و در پایان

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اگر نظرات خودتان را هم با ما به اشتراک بگذارید بسیار خوشحال می شویم. با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما.

#خرید_لباس #خرید_پوشاک #خرید_لباس_ارزان #خرید_لباس_ارزان_قیمت #لباس #پوشاک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟