خرید پوشاک اینترنتی

18 شهریور 1400
خرید پوشاک اینترنتی

خرید اینترنتی امروزه تقریبا یکی از اعضای جدا نشدنی بیشتر خانواده ها نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا محسوب می شود. این خرید هم می تواند متفاوت باشد. درواقع از خرید یک پستانک بچه گانه تا وسایل بسیار گران قیمت و مهم. خرید اینترنتی پوشاک هم در این دسته قرار می گیرد.

خرید اینترنتی پوشاک در همه ی دنیا رواج دارد. برندهایی هستند که سالیانه هزینه های بسیار زیادی را برای تبلیغات فروشگاه های اینترنتی خود انجام می دهند. دلیل این موضوع هم این است که با این روش دامنه ی مخاطبان بسیار گسترده تر می شود. در نتیجه دامنه ی مشتریان و صد البته فروش هم بالاتر می رود.

خرید اینترنتی پوشاک هم مانند همه ی خرید های مجازی باید با اصول و قواعد صحیحی انجام بگیرد. در واقع باید نکات بسیار زیادی در نظر گرفته شود که در مقاله ای با عنوان نحوه ی خرید اینترنتی در مورد آن صحبت کرده ایم. در این مقاله می خواهیم به موضوعی متفاوت بپردازیم. و آن هم این است که در بازار استوک چه برندهایی در دسترس هستند.

هلدینگ لیدل

لیدل

یکی از محصولاتی که می توان گفت پایه ی اصلی لباس های استوک را در بازار بزرگ تاناکورا و البته مجموعه ی بزرگ امی تشکیل می دهد، کالاهای مربوط به هلدینگ بزرگ لیدل آلمان است. محصولات این هلدینگ به چند دسته تقسیم بندی می شود. برند لیورجی که مربوط به قسمت مردانه است. اسمارا که پوشاک مربوط به بخش زنانه رو پوشش می دهد. پپرتس که لباس های ۶ تا ۱۶ سال متعلق به این دسته است. و در نهایت لوپیلو که بخش نوزادان و کودکان را در بر می گیرد. قسمت ورزشی این هلدین هم به دو دسته تقسیم می شود، کریویت و کریویت پرو که قسمت کریویت پرو اجناس با کیفیت تری را تولید می کند.

کیابی

یکی دیگر از برندهایی که برای خرید اینترنتی پوشاک در بین کالاهای استوک یافت می شود، محصولات برند کیابی هستند. برند کیابی یک برند با کیفیت فرانسوی است. این برند در طول یک ربع قرنی که از تاسیس آن گذشته است، توانسته مسیر خود را در بازار جهانی پیدا کند. با وجود اینکه زیاد عمر ندارد اما به خاطر کیفیت خوب محصولاتش خیلی زود در بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرد. برند (Kiabi)  با طراحی ویژه ی پوشاک و لباس خود و برچسب های منحصر به فرد و البته در کنار سایر موارد با کیفیت بودن اجناس توانست خود را با مفهوم قیمت پایین به علاقه مندان به صنعت پوشاک معرفی کند. 

نکست

یکی از خرده فروشی های مهم و معتبر که در تمامی رده های سنی لباس تولید و عرضه می کند، برند نکست انگلستان است. برندی که با تولید لباس های مجلسی و البته شیک سبکی منحصر به فرد دارد.

بوهو

از دیگر برندهای انگلیسی که در تهیه و تولید لباس های مجلسی زنانه بسیار موفق ظاهر شده است. در خرید اینترنتی پوشاک خودتان حتما این برند را مد نظر داشته باشید. برند بوهو می تواند آن تغییر سبکی باشد که به آن فکر می کنید. این برند هم در بین محصولات استوک یافت می شود. این برند در قسمت خرده فروش آنلاین ، از رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات خودش به عنوان بخشی بسیار مهم که می توان گفت جزو استراتژی های بازاریابی بوهو است، استفاده می کند. 

جورج

اگر می خواهید از یکی از برندهای معتبر انگلیسی برای خود یا عزیزانتان محصولی تهیه کنید، پیشنهاد می کنم حتما برند جورج را از قلم نیاندازید. برندی که هم برای بزرگسالان لباس تولید می کند و هم برای رده های سنی کودکان و نوجوانان. البته این موضوع رو هم باید در نظر بگیریم که ورود برند جورج به بازار استوک به نسبت بقیه ی این برندها جدیدتر است.

H&M

اچ اند ام

H&M را می توان یکی از مشهورترین لباس های موجود در بین اجناس استوک دانست. برندی از حاشیه ی اسکاندیناوی و در قلب این منطقه در کشور سوِئد که نه تنها در اروپا بلکه در سطح جهانی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. دومین خرده فروشی بزرگ دنیا رده ای است که خبر از موفق بودن این برند می دهد. برندی که کیفیت اجناس آن توانسته جوابگوی مشتریانش باشد.

این برند هم قیمت ازران و در عین حال کیفیت مناسب را یکی از سیاست های کاری خودش قرار داده است. و البته توانسته در این زمینه به اهدافش هم برسد.

C&A

برند C&A را می توان جزو بهترین های بازار استوک دانست. کیفیت مناسب، قیمت خوب و از همه مهمتر استفاده از الیاف تجزیه پذیر از نکات مثبت بارز این برند آلمانی است. این برند در حال حاضر جزو مواردی است که بازرگانی امی آن را به صورت عمده و خرده ارائه می دهد. شما می توانید پوشاک این برند را هم به صورت حضوری تهیه کنید و هم خرید پوشاک خودتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

Tchibo

برند چیبو

برند Tchibo در اصل یکی از برندهای برتر تهیه و تولید قهوه در آلمان است. این برند با گسترش کار خودش در زمینه ی پوشاک هم توانسته است به عنوان یک برند نمونه ظاهر شود. برندی که کار خودش رو بسیار فراتر برده و حتی انواع لوازم الکتریکی هم تولید می کند.

کیفیت این محصول به حدی است که در سراسر جهان شناخته شده است. این برند در سال ۲۰۲۰ به آمریکا وارد شد و البته با این تفاوت که ابتدا به صورت آنلاین کار خودش را در آمریکا آغاز کرد. به عبارتی خرید اینترنتی قهوه را در آمریکا شروع کرد. بعد ها لوازم الکترونیکی و بعد هم پوشاک.

برندهای بسیار زیاد دیگری هم وارد دنیای استوک می شوند که اگر بخواهیم به آن ها اشاراه ی گذرایی داشته باشیم می توانیم به برند برشکا و زارا از زیر مجموعه های ایندیتکس و برند S.Oliver، برند بروکس، برند Okaidi فرانسه، هلدینگ آلدی آلمان، مجموعه برندهای فامیلی آلمان اشاره کنیم.

شما می توانید تمامی این برندها را به صورت حضوری تهیه کنید. البته خرید اینترنتی این پوشاک هم برای شما مهیاست تا بتوانید در شرایط کنونی کرونا (کویید۱۹) که ممکن است امکان سفر فراهم نباشد نیز وسایل مورد نیاز خودتان را تهیه کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. خوشحال می شویم که نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

با آرزوی سالمی و سربلندی شما

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟