خرید کیلویی در مهاباد ؛ از کجا پوشاک اروپایی کیلویی خریداری کنیم؟

09 آبان 1400
خرید کیلویی در مهاباد

یکی از مسائلی که در یک دهه ی اخیر در بین مردم رایج شده است، موضوع خرید کیلویی محصولاتی است که عمدتا به صورت عددی و بسته ای فروخته می شد. خرید کیلویی محصولاتی مانند لباس و پوشاک و همچنین محصولات برقی و الکتریکی که همیشه به صورت عددی فروخته می شدند. در این میان خرید کیلویی در مهاباد بسیار رواج پیدا کرده است.

این مدل از خرید می تواند از جوانبی برای بسیاری از افراد بسیار مفید و سود آور باشد. هر چند ممکن است در برخی از موارد هم زیاد به صرفه نباشد که البته موارد بسیار محدودی را شامل می شود. در واقع این نوع خرید هم برای فروشنده و هم خریدار مزیت های ویژه ای دارد.

اگر می خواهید بدانید که از کجا می توانید خرید کیلویی لوازم مورد نیازتان را انجام دهید با ما تا پایان مقاله همراه باشید. ما در ادامه خرید کیلویی پوشاک در مهاباد و اینکه از کجا آن را با قیمت خوبی خریداری کنید را برایتان توضیح می دهیم.

خرید کیلویی

خرید کیلویی موضوع جدیدی نیست، این موضوع تقریبا برای همه ی افراد شناخته شده است چرا که تقریبا هر فرد بالای ۱۰ سال در روز با آن روبرو می شود. در واقع خرید کیلویی انواع میوه و سبزیجات و دیگر وسایل مورد نیاز برای خورد و خوراک هر روزه انجام می شود.

اما موضوعی که تازگی دارد، خرید کیلویی محصولاتی است که خرید آن ها معمولا به صورت تعدادی و بسته ای انجام می شود. این موضوع حتی در حال حاضر هم برای بسیاری از افراد موضوعی عجیب است، تاجایی که خیلی از افراد هنوز هم با این موضوع آشنایی ندارند. حتی گاهی اوقات مشتریانی بوده اند که وقتی در مورد خرید کیلویی در مهاباد با آن ها صحبت کرده ایم با خنده تعجب خود را نشان داده اند.

خرید کیلویی لوازم برقی در مهاباد

خرید کیلویی لوازم برقی
خرید کیلویی لوازم برقی در مهاباد

در قسمت لواز خانگی و لوازم برقی انواع محصولات از آبمیوه گیری و رادیو گرفته تا چاپگر و یخچال های کوچک وجود دارند که می توان آن ها را به صورت کیلویی خریداری کرد. در برخی از بارهای تاناکورایی و استوک چنین محصولاتی موجود است. محصولات برقی و الکتریکی هلدینگ لیدل و همچنین برند چیبو در چند سال اخیر وارد بازار بزرگ تاناکورای مهاباد شدند. محصولاتی که بعضا کاملا نو بودند و در برخی از موارد استفاده شده و کارکرد بودند.

خرید کیلویی لوازم برقی و الکتریکی در مهاباد و در بازارهای تاناکورای عمده، تاناکورای خرده انجام می شود. در هنگام خرید کیلویی لوازم برقی در مهاباد یا هر کجای دیگر بسیار دقت کنید که وسایل قابل استفاده باشند، به عبارتی دیگر از کارایی آن مطمئن شوید و در همان جا آن را امتحان کنید جون ممکن است خیلی وقت ها ممکن است این وسایل مشکلاتی داشته باشند و در برخی از موارد مشکلاتی که اصلا قابلیت حل شدن و درست شدن را ندارند.

خرید کیلویی پوشاک در مهاباد

اما در رابطه با خرید کیلویی لباس و پوشاک در مهاباد باید بگوییم که این نوع خرید بیشتر در قسمت لباس های استوک (نو) بازار عمده ی این شهرستان بسیار مرسوم است. در واقع می توان گفت که بیشتر محصولات این بازار به صورت تناژ وارد آن می شود و به صورت کیلویی به مشتریان و خریداران عرضه می شود.

محصولات موجود در این بازار برای خرید کیلویی شامل انواع لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه، انواع کیف و کفش و همچنین مواردی مانند تشک و کاورهای تشک است. این محصولات با توجه به دسته بندی خاصی در این بازار از همدیگر تفکیک می شوند. به عنوان مثال تمامی لباس های مردانه از دیگر موارد جدا می شوند.

خرید کیلویی پوشاک
خرید کیلویی پوشاک در مهاباد

پیشتر پک های تابستانه و زمستانه با هم گذاشته می شدند. در این حالت ممکن بود با خرید یک پک کارهای بی ربط هم داخل پک بوده باشد که زیاد برای خریداران به صرفه نیست. بعد از آن بود که این بار پک های تابستانه و زمستانه هم به صورت جداگانه بسته بندی می شدند.

در مرحله ی بعد بین لباس های زیر و لباس های ورزشی و دیگر لباس ها که همان میکس ها هستند، تفکیک صورت می گیرد. بسته به سیاست کاری های متنوع گاهی اوقات بعضی از عمده فروشان کارهای میکس را هم به صورت جداگانه و مجزا بسته بندی می کنند.

در حالت تفکیک میکس با پک هایی مانند پک پیراهن، پک شلوار، پک شلوارک و پک تیشرت دسته بندی می شود. هر کدام از پک ها در بسته بندی های مجزا برای فروش به مشتریان عرضه می شوند.

خرید کیلویی از مجتمع پوشاک امی در مهاباد

مجتمع پوشاک امی یکی از مجموعه هایی است که محصولات خود را به صورت کیلویی در قسمت عمده عرضه می کند. البته این مجموعه قسمت خرده فروشی هم دارد که در این قسمت ها محصولات متنوعی به خریداران عرضه می شود.

در این مجموعه بیشتر محصولات عمده به صورت کیلویی و در پک های متنوع از لحاظ وزنی ارائه می شوند. در واقع از پک های ۵ کیلویی تا ۳۰ کیلویی در بین محصولات دیده می شود.

خرید کیلویی در مجتمع امی

بسته بندی محصولات به پک های کوچکتر به منظور راحتی بیشتر مشتریان انجام می شود. در واقع در این حالت مشتریان با هر توان مالی می توانند خرید مناسبی را برای فروشگاه های حضوری و آنلاین خودشان انجام دهند چون خرید پک های ۲۰ کیلویی جوراب بچه گانه یا مدل های لباس زیر بچه گانه ممکن است برای خیلی از افراد زیاد مقرون به صرفه نباشد و بکب از دلایل چنین سیاست کاری مجموعه ی بزرگ امی در قسمت عمده فروشی به همین خاطر است.

و در آخر

شما هم می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید کیلویی در مهاباد و همچنین نحوه ی کار قسمت عمده ی مجموعه ی بزرگ امی که به امیکو نامگذاری شده است با لاین های پاسخگویی عمده در تلگرام، اینستاگرام و واتس اپ در ارتباط باشید.

همچنین شما می توانید تمامی سوالات و پرسش هایی را که در مورد نحوه ی خرید کیلویی در مهاباد و به خصوص در مجموعه ی بزرگ امی دارید را با کارشناسان فروش این مجموعه در میان بگذارید.

امیدوارم که توانسته باشیم در این مقاله هم اطلاعات مفید و جذاب دیگری را در اختیار شما قرار داده باشیم. خوشحال می شویم که شما هم دیدگاه خودتان را در قسمت نظرات بیان کنید.

آرزوی سلامتی و سربلندی روز افزون را برای شما دارم.

#خرید_کیلویی_در_مهاباد #خرید_کیلویی #خرید_پوشاک #خرید_کیلویی_پوشاک #خرید_لباس #خرید_کیلویی_لباس

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟