فروش عمده البسه

07 دی 1400
عمده فروشی البسه

فروش عمده البسه یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر به فضای اینترنت و همچنین فروشگاه های اینترنتی ورود پیدا کرده است. این کسب و کار نیز در بازار پوشاک همچون فروش خرده پوشاک طرافداران خود را دارد به نحوی که طی چند سال اخیر فروشگاه های عمده فروش البسه رو به افزایش است.

فروش عمده لباس از طریق عمده فروشان پوشاک صورت می گیرد. در حال حاضر نوسانات بازار و قیمت ها و همچنین پایین آمدن قدرت خرید در میان مردم باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک متحمل ضرر و زیان فراوانی شوند. بنابراین خریداران پوشاک بخش خرده و همچنین اکثر مردم دنبال خرید البسه ای هستند که ضمن کیفیت مناسب از قیمت پایینی برخوردار باشد.

خرید محصول یا کالا در مقیاس بالا و با قیمت پایین خرید عمده به شمار می رود. عمده فروشی به تجارتی گفته می شود که شخص در آن فعالیت خود را به یک محصول یا کالا محدود نمی کند بلکه در زمینه های متفاوت از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و … اقدام به خرید و فروش می نماید. اگر خریداران انتظار دارند که پس از پروسه فروش، از حاشیه سود مناسبی برخوردار گردند می توانند اقدام به خرید عمده محصول یا کالای مورد نظر خود نمایند.

کسب و کار عمده فروشان به این صورت است که آنها کالا یا محصول مورد نظر خود را در مقیاس بسیار از تولید کنندگان یا حتی توزیع کنندگان خریداری می نمایند و سپس کالا را در انبارها نگهداری می کنند تا مشتری هایی که در زمینه خرده فروشی فعالیت دارند، کالا را خریداری کنند. بنابراین عمده فروش ها به عنوان واسطه ای میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نقش ایفا می کنند.

عمده فروشان و دامنه وسیعی از مشتریان

دامنه وسیع مشتریان

همچنین برای عمده فروشان خیلی مهم است که بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند و به عبارت دیگر بتوانند رضایتمندی آنها را به دست بیاورند. بنابراین آنها همواره سعی می کنند لباس و پوشاک باکیفیت عرضه کنند. در این میان رنج قیمت ها هم برای تصمیم مشتری نسبت به خرید پوشاک بسیار مهم است. عمده فروشان باید نسبت به خرید پوشاک مورد نیاز مشتریان خود شناخت کافی داشته باشند. چون شناخت دامنه مخاطبان و خریداران کمک موثری به عمده فروشان می نماید به نحوی که آنها دقیق می دانند با چه نوع مشتریانی رو به رو هستند و همچنین می دانند چه اجناسی باید خریداری کنند تا از فروش خوبی برخوردار باشند.

دسته بندی طیف وسیع محصولات

اینکه مشتریان عمده فروشان، خرده فروشانی هستند که دارای فروشگاه حضوری و همچنین فروشگاه اینترنتی پوشاک هستند، باعث می شود که عمده فروشان در خرید نوع اجناس دقت بیشتری به خرج دهند چون با دامنه وسیعی از مشتریان روبه رو هستند که مطمئنا سلایق متفاوتی دارند. به عنوان مثال در دسته لباس مردانه پوشاک جین و نخی از محبوبیت بیشتری برخوردار است و در میان پوشاک زنانه نیز ست لباس راحتی، لباس سرهمی و انواع اکسسوری مورد پسندتر است.

همچنین…

در میان لباس های ورزشی، هودی و سویشرت طرفداران بیشتری دارد. بنابراین عمده فروشان لباس و همچنین خرده فروشان پوشاک باید از سلایق و همچنین استایل های مد روز مطلع باشند تا خریدهای خود را متناسب با نیاز و خواسته مشتریان انجام دهند در غیر این صورت پوشاک خریداری شده از فروش خوبی برخوردار نخواهد بود و سودی که مد نظر فروشنده است، کسب نمی شود.

بنابراین شناخت محصولات و وضعیت بازار و در نظر گرفتن میزان تقاضای موجود نسبت به یک کالا از جمله عواملی هستند که برای هر فردی که به عمده فروشی یا خرید عمده دست می زند و در این زمینه تمایل دارد تا کسب و کار خود را توسعه دهد، سرنوشت ساز و تعیین کننده به شمار می روند. به عبارت دیگر، موفقیت یا شکست فرد را در بازار رقم می زنند.

چطور خرید کنیم؟

چطور خرید کنیم؟

عمده فروشان البسه برای اینکه بتوانند با موضوعات فوق رفتار صحیحی داشته باشند به دسته بندی پوشاک پرداخته اند به عنوان مثال لباس مردانه را در دسته های لباس های تابستانی، پوشاک زمستانه، انواع لباس زیر و لباس های ورزشی تقسیم نموده اند. البته در این میان دسته بندی لباس های فصل هم خیلی کمک کننده است.

اما چرا این دسته بندی ها برای عمده فروشان مهم است؟ چون خرید لباس به صورت عمده از طریق همین دسته بندی ها صورت می گیرد و به این صورت هم فروشنده و هم خریدار از نوع اجناس و پوشاک مد نظرشان مطمئن هستند. به عبارت دیگر، اگر قصد خرید از عمده فروشان البسه را دارید قبل از هر چیز باید معلوم نمایید که چه سبکی از پوشاک مد نظر شما است؟

خرید مقرون به صرفه

بنابراین خرید عمده برای فروشندگان جزئی می تواند یک خرید به صرفه و اقتصادی باشد؟ خرید محصول در تعداد و حجم بسیار به نفع خریدار می باشد زیرا کالا را با مبلغی پایین تر از بازار خریداری می کند. در این میان خریدار گاهی محصولات را بدون بسته بندی و به صورت فله تحویل می گیرد و می تواند خود اقدام به بسته بندی کالا نماید و آن را با قیمت بالاتری به فروش برساند.

راه اندازی فروشگاه حضوری یا فروشگاه اینترنتی؟

حضوری یا اینترنتی؟

در ضمن نوع فعالیت و کسب و کار شما به چه شیوه ای می باشد؟ عرضه و فروش محصولات در فروشگاه حضوری یا فروشگاه مجازی؟ عمده فروشان البسه همچون خرده فروشان پوشاک توانسته اند کسب و کار خود را توسعه دهند و با راه اندازی سایت، پیج های اینستاگرامی، کانال تلگرامی و دیگر رسانه های مجازی کسب و کار اینترنتی ایجاد کنند. متناسب با موقعیت خود می توانید اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا حضوری کنید. لباس مردانه، زنانه و بچگانه دارای قیمت های مختلفی در خریدهای عمده هستند.

یک کسب و کار پردرآمد

بنابراین راه اندازی عمده فروشی به علت سود مناسب و نسبتا پایدار، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به حوزه پوشاک قرار گرفته است. از عمده فروشی لباس گاها با عنوان پخش و توزیع لباس یا بنک داری نام برده می شود. این کسب و کار می تواند از پیچیدگی های زیادی برخوردار باشد و در عین حال نیز فعالیتی پردرآمد باشد. عمده فروشان پوشاک به عنوان یک واسطه بین تولیدکنندگان و فروشندگان جزئی به شمار می روند به طوری که با مصرف کننده روبه رو نیستند.

اگر قصد ورود به حوزه پوشاک را دارید ولی هنوز تعیین نکرده اید که می خواهید به عنوان عمده فروش مشغول به فعالیت باشید یا با راه اندازی فروشگاه پوشاک دوست دارید به عنوان خرده فروش در بخش پوشاک فعالیت داشته باشید. در هر صورت قبل از اینکه به این کسب و کار وارد شوید بهتر است همه جوانب و پیچیدگی های این کسب و کار را در نظر بگیرید و همچنین با متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه مشورت و گفتگو نمایید.

با یک تحقیق و پرس و جو در بازار می توانید در مورد این مسئله که چه محصولاتی مناسب هستند که در سبد خرید شما جای بگیرند، دست پیدا می کنید. شناسایی محصولاتی که در بازار متقاضی دارند به طوری که خیلی خوب و با سود مناسب به فروش می رسند، یکی از عوامل مؤثر در موفقیت محسوب می شود. بعد از اینکه برای خرید محصول مورد نظرتان در حجم بالا تصمیم گرفتید و همچنین این مدل خرید را برای کسب و کارتان مناسب و درست تشخیص داده اید، پس بهتر است تا دنبال یک منبع مناسب برای تأمین و خریداری کالاهای خود به صورت عمده باشید.

دلایل محبوبیت کسب و کار بنکداری؛ فروش عمده البسه

دلایل محبوبیت البسه عمده

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم؛ قیمت پایین کالا و البسه در عمده فروشی ها باعث شده است تا بخش عظیمی از فروشندگان بخش خرده فروشی به عمده فروشی ها مراجعه کنند و از اینکه بخواهند خرید پوشاک را از تولیدی ها انجام دهند، صرفنظر می کنند. اما دلیل این موضوع چیست؟ در عمده فروشی ها طیف وسیعی از محصولات عره می شود. همین مسئله درصد تنوع طرح و رنگ البسه را بالا می برد. بنابراین فروشندگان جزئی با خیال راحت می توانند خرید خود را متناسب با سلایق و خواسته های مشتریان خود انجام دهند. همچنین با وجود انواع عمده فروشان فعال در حوزه پوشاک، خریداران مجبور نیستند زمان زیادی را صرف جستجوی پوشاک نمایند.

انتخاب بنکداری مناسب

با این وجود باید ذکر گردد که شرایط تمام عمده فروشی ها و بنکداری ها یکسان نیست چه بسا از نظر کیفیت پوشاک و همچنین قیمت ها و تنوع محصولات با هم فرق داشته باشند. بنابراین فروشندگان جزئی که قصد خرید از بنکداری ها را دارند باید قبل از هر چیز از انتخاب بنکداری مطمئن شوند به عبارت دیگر باید بنکداری ها را با یکدیگر مقایسه کنند تا در نهایت بتوانند گزینه مورد نظر خود را بیابند و بتوانند البسه و پوشاک مورد نیاز فروشگاه خود را از آنجا تأمین کنند.

نحوه انتخاب پوشاک

نحوه انتخاب پوشاک

از جمله دلایل خرید مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی از عمده فروشی های لباس و بنکداری ها می توانیم به تنوع در سایزبندی پوشاک و البسه، رنگ بندی و به روز بودن پوشاک، قیمت های مناسب و پایین و کیفیت مناسب لباس و پوشاک اشاره کنیم. اگر جزو عمده فروشان بازار پوشاک هستید و در کسب و کار خود این موارد را مد نظر قرار داده اید، به احتمال زیاد از فروش خوبی برخوردار هستید و همچنین فروشندگان جزئی نیز نسبت به خرید پوشاک و البسه فروشگاه خود از عمده فروشی شما، نظر مثبت و احساس رضایتمندی دارند.

اگر به عنوان یک فروشنده جزئی فعالیت دارید و می خواهید برای فروشگاه پوشاک خود یک خرید مناسب انجام دهید بهتر است که از تخفیفات فصلی محصولات غافل نباشید. بسیاری از عمده فروشان با تغییر فصل، پوشاک فصل فعلی را وارد بازار می کنند و سعی دارند پوشاک فصل قبلی را حتما به فروش برسانند بنابراین یک سری تخفیفات روی قیمت کالاها اعمال می شود به طوری که خریداران می توانند با قیمت بسیار پایین تری کالای مورد نیاز فروشگاه خود را خریداری نمایند.

همچنین صاحبان فروشگاه های پوشاک می توانند به مراکز فروش عمده پوشاک مراجعه نمایند. البته این مراکز می توانند در خارج یا داخل کشور باشند و به عبارت دیگر این مراکز تأمین کننده پوشاک مورد نیاز فروشندگان پوشاک و البسه هستند.

برترین عمده فروشان آنلاین لباس در جهان برای رسیدن به جایگاه فعلی خود و کسب موفقیت های پی در پی دست به تلاش و توسعه کسب و کار خود نموده اند و چه بسا در این مسیر با دشواری های بسیاری دست و پنجه نرم کرده اند. بنابراین باید قبل از ورود به هر نوع کسب و کاری خصوصا کسب و کارهای مربوط به پوشاک و البسه همه جوانب را در نظر بگیرید و شرایط و وضعیت اقتصادی را در برنامه های خود لحاظ کنید.

شناخت بازار، کسب اطلاعات در زمینه کسب و کارتان، شناخت افراد متخصص و فعال در حوزه پوشاک، مطالعه و به روز نمودن کسب و کارتان و مواردی از این قبیل کمک شایانی به شروع یک کسب و کار موفق می نماید. با در نظر گرفتن تمام جوانب و زوایای کسب و کارهای حوزه پوشاک می توانید در کسب و کار خود رشد کنید و همچنین انتظار پیشرفت داشته باشید.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه پوشاک استوک امی
فروشگاه پوشاک استوک امی

مجموعه بزرگ پوشاک امی یک مجموعه فعال در حوزه پوشاک است که اقدام به فروش پوشاک و البسه به صورت عمده و خرده نموده است. این مجموعه بزرگ، پوشاک و البسه مورد نیاز مشتریانش را از پوشاک اورجینال استوک اروپایی تأمین می کند. بنابراین همه پرسنل و افراد حاضر در این مجموعه همواره سعی دارند تا خدمات به نحو احسن به مشتریان ارائه گردد به طوری که در پروسه فروش پوشاک، ارسال و تحویل آن به مشتری نهایت دقت صورت گیرد تا ضمن جلب رضایت مشتری ها، بتوانند بهترین پوشاک و باکیفیت ترین البسه را به فروشندگان بخش خرده و سایر مشتریان عرضه نمایند.

مشتریان عزیز و گرامی می توانند از طریق پیج اینستاگرام فروشگاه بزرگ پوشاک امی یا از طریق واتساپ، تلگرام و وبسایت فروشگاه پوشاک امی از بخش های عمده و خرده این مجموعه بزرگ دیدن نمایند و لباس و پوشاک مورد نیاز خود را جستجو و انتخاب نمایند. تلاش تمامی اعضای این مجموعه عرضه پوشاک و البسه باکیفیت و در قیمت های مناسب است.

انواع پوشاک و البسه بچگانه در هر رده سنی، انواع پوشاک زنانه، انواع پوشاک مردانه، طیف وسیعی از پوشاک فصل همچون پوشاک بهاره و تابستانه و لباس های پاییزی و زمستانی در فروشگاه بزرگ پوشاک امی عرضه می شود. برای تمام سلیقه ها و برای هر سن و سال، از پیر و جوان، کودک و نوجوان، پوشاک و البسه عرضه می گردد و در قیمت های مناسب به فروش می رسد.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟