فروش عمده لباس زنانه

11 شهریور 1400
فروش عمده لباس زنانه

فروش عمده لباس زنانه، عنوان مقاله ای است که در این مطلب به آن می پردازیم. با ما همراه باشید، در ادامه به توضیحاتی پیرامون فروش عمده لباس زنانه و شرایط و ویژگی های فروش عمده می پردازیم.

لباس زنانه نوعی پوشاک است که از بالا تنه و پایین تنه برخوردار است. لباس زنانه دارای دسته بندی بسیاری است و امروزه بانوان می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود، لباس خریداری کنند. لباس های زنانه در طرح ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است.

دسته بندی مختلف لباس بانوان

لباس بانوان دسته بندی های مختلفی دارد اما اصلی ترین دسته بندی شامل لباس خانگی، لباس مجلسی، لباس رسمی، لباس خواب، لباس زیر و لباس ورزش می شود. برای بعضی از بانوان پوشیدن لباس های مد روز نشانه شیک بودن و خوش استایل بودن است و برای بعضی دیگر پوشیدن لباس های شیک و ساده می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. طراحان لباس همواره سعی دارند تا با طراحی انواع لباس و دوخت های مختلف بتوانند جوابگوی سلیقه های متفاوت بانوان باشند.

چرا راه اندازی فروشگاه پوشاک مسائل و مشکلات خاص خود را دارد؟

ورود به کسب و کارهای مرتبط با پوشاک و ماندگاری در بازار رقبا شرایط خاص خود را می طلبد چون در حوزه پوشاک، تغییر مد، تغییر فصل، سلیقه های مختلف و… بر مشکلات موجود در حوزه پوشاک دامن زده است. مسائلی که هر فروشگاه پوشاک کم و بیش با آن مواجه بوده و می شود شامل مواردی همچون برگشت کالاهای خریداری شده از طرف خریداران به فروشگاه می باشد، همچنین تأخیر در ارسال سفارشات مشتریان سبب بروز نارضایتی و سلب اعتماد مشتریان نیز می شود. فروشندگان باید از دانش و اطلاعات کافی در مورد کالایی که قصد فروش آن را دارند، برخوردار باشند.

عمده فروشی چیست؟

عمده فروش به عنوان واسطه بین تولیدکننده محصول یا کالا و کسب و کارهایی است که محصولات او را می فروشند. به عبارت ساده تر عمده فروش همان پخش کننده و توزیع کننده محصول است. عمده فروش پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و فروشندگان جزء می باشد. عمده فروشی یکی از رایج ترین و به صرفه ترین خریدها برای هر محصولی است. در بازار پوشاک، رقابت برای تازه واردها دشوار به نظر می رسد پس بهتر است که سود کم و فروش بیشتر را در برنامه فروش خود لحاظ کنند.

تولیدکنندگان پوشاک یا عمده فروشان لباس

امروزه فروشندگان جزء برای تأمین پوشاک و البسه مورد نیاز فروشگاه خود دو راه در پیش دارند: تأمین کالا از طریق تولیدکنندگان پوشاک و گزینه دوم مراجعه به عمده فروشان لباس است. از عمده فروشان پوشاک به عنوان واسطه ای بین تولیدکنندگان پوشاک و فروشندگان جزء نام برده می شود.

فروش عمده لباس؛ شغل پرطرفدار

فروشندگان جزء گاها ترجیح می دهند به جای صرف ساعت ها وقت و سر زدن به بازار پوشاک مستقیما  به عمده فروشی های لباس مراجعه کنند. علت را باید به تنوع بیشتر محصولات عمده فروشی ها و ارائه محصولات باکیفیت ربط داد.

البته فروشندگان برای خرید پوشاک و البسه مورد نیاز خود به چندین عمده فروشی و حتی به تولیدی ها سر می زنند و دلیلی که باعث انتخاب یکی از این دو گزینه می شود، متفاوت است.

از جمله این شرایط متفاوت می توان به تنوع محصولات و تنوع در سایزبندی لباس ها و همچنین رنگ بندی و به روز بودن آنها اشاره کرد که فروشنده جزء با بررسی این موارد نهایتا تصمیم می گیرد که خرید خود را از تولیدی پوشاک انجام دهد یا به عمده فروشی لباس مراجعه کند.

راه اندازی عمده فروشی لباس

برای افرادی که علاقمند به فعالیت در حوزه پوشاک هستند و تمایل دارند که یک عمده فروشی پوشاک راه اندازی نمایند بهتر است که مواردی را مورد بررسی قرار دهند.

انتخاب نوع کالا

اولین قدم برای راه اندازی یک عمده فروشی لباس این است که نوع کالا را مشخص نمایید به طور مثال پوشاک و البسه فروشگاه شما کدام گروه را در برمی گیرد؟ پوشاک مردانه، زنانه یا بچگانه و اینکه در چه سایزهایی و برای چه طیف سنی می خواهید پوشاک عرضه کنید. بنابراین اگر به دنبال موفقیت در زمینه کسب و کار خود هستید پس ابتدا حیطه و حوزه کاری خود را مشخص کنید.

 اگر می خواهید در زمینه پوشاک فعالیت داشته باشید بهتر است به تفکیک محصولات بپردازید زیرا متمرکز بودن در یک زمینه بهتر از این است که در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشید و در نهایت بدون آنکه برای یک مسیر صحیح برنامه ریزی کنید، احساس سردرگمی به سراغتان بیاید.

در نظر داشته باشید که محصولات فروشگاه را در چه رنج قیمتی عرضه خواهید کرد چرا که شرایط نامساعد اقتصادی و کاهش قدرت خرید این طور ایجاب می کند که به عرضه کالاهایی اقدام نمایید که مردم قدرت خرید آن را داشته باشند و همچنین در این میان فرد فروشنده هم بتواند سود خود را از فروش کالا بردارد.

کیفیت و مرغوبیت کالا

ارائه کالاهای باکیفیت را در دستور کار خود قرار دهید چرا که عرضه محصولات باکیفیت تضمینی برای جلب رضایت مشتری و همچنین پایداری روند فروش خواهد بود. به بیان دیگر عرضه کالاهای نامرغوب و بی کیفیت در طولانی مدت باعث سلب اعتماد مشتری نسبت به محصول می شود. در نهایت فروشگاه شما با از دست دادن مشتری هایش روندی را طی خواهد کرد که در مسیر ضرر و زیان می باشد.

محصولات باکیفیت و قیمت مناسب از جمله فاکتورهای مؤثر برای پیشبرد موفقیت آمیز فعالیت هایی همچون فروش عمده لباس زنانه می باشد. ارائه محصولات مرغوب در واقع نوعی تبلیغ برای فروشگاهتان به شمار می رود.

چرا عمده فروشی لباس زنانه؟

راه اندازی فروشگاه لباس علی الخصوص لباس زنانه می تواند تضمینی برای ماندگاری کسب و کارتان در حوزه پوشاک باشد. تعدد فروشگاه های لباس باعث شده است تا مشتریان به دنبال بهترین باشند. به عنوان فردی که قصد دارید عمده فروشی لباس زنانه را راه اندازی نمایید بهتر است که فروش را با حجم کمی از پوشاک استارت بزنید تا بتوانید در مدت کوتاهی فعالیت های فروشگاه را مدیریت نمایید. در صورت اطمینان از ادامه کار می توانید حجم کالاهای مورد نظر خود را برای فروش افزایش دهید.

استراتژی خود را دست کم نگیرید

برای بالا بردن فروش عمده لباس زنانه استراتژی فروش را فراموش نکنید. فروشنده جزء بعد از اولین خرید تنها زمانی به فروشگاه شما سر می زند و اقدام به خرید دوباره محصول می نماید که لباس های خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار باشند.

مشتریان خود را بشناسید

مشتریان شما چه قشری از جامعه را شامل می شوند. با شناسایی علایق و نیاز مشتریان خود در زمینه انتخاب و خرید نوع پوشاک، می توانید جوابگوی سلیقه های مختلف باشید. زنان علاقمند به خرید لباس و شناخت پوشاک مد روز هستند. تنوع پوشاک و البسه زنانه در صنعت پوشاک باعث شده است تا بازار پوشاک زنانه ظرفیت عرضه و فروش انواع لباس زنانه را داشته باشد.

کسب تخصص و تجربه

فردی که قصد راه اندازی عمده فروشی لباس را دارد باید از دانش و تخصص لازم برخوردار باشد.

از ظاهر فروشگاه خود غافل نباشید

در چینش فروشگاه پوشاک دقت کافی داشته باشید و از افراد با تجربه نیز مشورت بگیرید. چینش فروشگاه پوشاک تأثیر زیادی روی فروش می گذارد. همچنین استفاده از متد های روانشانسی نیز می تواند کمک شایانی به این کار نماید.

شناخت روش های بازاریابی و مارکتینگ

در دنیای پیچیده امروز شاهد تغییر ات اساسی در روش های کسب و کار هستیم، به طوری که از سبک و سیاق کسب و کارهای سنتی فاصله گرفته ایم و به سوی روش های جدید بازاریابی و مارکتینگ در حرکت هستیم. مطمئنا دوام و ماندگاری کسب و کارها منوط به شناخت روش های جدید بازاریابی و همچنین هدفمند کردن تبلیغات است.

برند سازی

عنوانی که برای عمده فروشی لباس در نظر می گیرید باید ساده باشد به نحوی که در اذهان مردم باقی بماند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید فروش عمده لباس زنانه را اجرایی نمایید و فعالیت های خود را در این زمینه مدیریت نمایید. لازم به ذکر است که بدانید فروش عمده لباس زنانه در فروشگاه پوشاک می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری باشد، اما امروزه خرید اینترنتی به دلیل مزایایی همچون صرفه جویی در هزینه و وقت، بسیار رایج و متداول شده است.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه بزرگ پوشاک امی عرضه کالاهای خود را به دو صورت خرده فروشی و عمده فروشی انجام می دهد. فروشگاه پوشاک امی به عنوان یکی از تأمین کنندگان پوشاک اروپایی، طیف وسیعی از اجناس مختلف را با طرح بندی و رنگ بندی های مختلف به مشتریان عرضه می دارد.

در این میان پوشاک و البسه زنانه فروشگاه امی مجموعه ای کامل از لباس های فصول مختلف، لباس های بارداری، لباس های ورزشی و لباس های مجلسی را نیز در برمی گیرد. بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از عمده فروشی لباس زنانه فروشگاه پوشاک امی بخواهید.

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی یکی از روش های مؤثر و کم هزینه برای جستجو در محصولات بخش عمده فروشی فروشگاه پوشاک امی است. خرید اینترنتی بدون محدودیت در زمان و مکان، بازید از محصولات فروشگاه، انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان را مهیا ساخته است. شیک و زیبا بودن لباس های زنانه فروشگاه پوشاک امی باعث شده که روز به روز به تعداد مشتریان و علاقه مندان افزوده شود.

0
۲

دیدگاه شما

۲ دیدگاه

  • مصطفی بخشیان
    ۰۸ دی ۱۴۰۰

    سلام وقتتون بخیر. خواستم ازتون تشکر کنم بابت مقاله خیلی خوبی که گذاشتین و نظرمو با سایر کاربرا به اشتراک بزارم تا شاید این دم عیدی بتونن ضرر سال های گذشته که به کرونا خوردیم رو جبران کنن. من مغازه دارم و قبلا به دکور اهمیت نمیدادم، ی روز یکی از همکارام منو مجاب کرد تا ی دکور خوب درست کنم، منم به حرفش کردم و خداروشکر نمیدونین چه تاثیر خوبی توی فروشم داشت و واقعا به سود دهی مغازم کمک خیلی زیاد کرد. اصن باورمم نمیشد که ظاهر ی مغازه چقدر میتونه بهم کمک کنه. البته شناخت مشتریانی که داری هم خیلی میتونه توی خریدت از عمده فروشا بهت کمک کنه و جلو بندازتت

    • سوران
      ۰۹ دی ۱۴۰۰

      سلام. ممنونم بابت وقتی که گذاشتین و مقاله رو مطالعه کردین. امیدوارم تو کارتون موفق باشین.

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟