فروش لباس در خانه

15 مهر 1400
فروش لباس در خانه

فروش لباس در خانه امروزه بسیار رایج شده است. با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده بسیاری از افراد تمایل دارند که یک کسب و کار خانگی داشته باشند تا از آن به عنوان منبع در آمدی برای خودشان بهره ببرند.

چه نوع پوشاکی می خواهید بفروشید؟

تصمیم بگیرید تمرکز شما بر روی چه محصولاتی است. این تصمیم باید در مورد دسته ای باشد که شما به آن علاقه دارید ، در این صورت شما اشتیاق کافی برای تجارت پوشاک خود دارید تا بتوانید در مواقع سخت شدن شرایط کار را ادامه دهید. شما می توانید لباس های جدید ، لباس های استفاده شده (تاناکورا) یا هر دو را بفروشید. تمرکز بر نوع خاصی از لباس به افزایش آگاهی از برند کمک می کند تا وقتی مردم به فکر لباس پوشیدن در موارد خاص هستند ، ابتدا به شما فکر کنند.

ساختار کسب و کار خود را تعیین کنید

شما می توانید فروش لباس در خانه خود را مثل یک شرکت خصوصی اداره کنید ، که سریع ترین و ساده ترین راه برای شروع است. در واقع کار خودتان را بسیار جدی بگیرید تا بتوانید در این زمینه موفقیت بیشتری را بدست بیاورید.

ایجاد فضای خلاقانه

یک فضای کاری زیبا در خانه می تواند به شما انگیزه دهد
یک فضای کاری زیبا در خانه می تواند به شما انگیزه دهد

تصمیم بگیرید که کدام اتاق در خانه شما به تجارت شما اختصاص داده شود. فضا باید با نور مناسب باشد و باید برای شما شورانگیز باشد. گوشی و یک تخته برای عکاسی و چند نور ساده مهمترین و ضروری ترین وسایل برای راه اندازی این کسب و کار است. به این موضوع فکر کنید که می خواهید فروشگاه مجازی شما چگونه به نظر برسد. داشتن یک فضای کاری زیبا در خانه می تواند به شما انگیزه دهد تا به کار خود ادامه دهید و به کار خود ادامه دهید.

یافتن عمده فروش

برای فروش لباس در خانه یک عمده فروش پیدا کنید که به عنوان تولید کننده یا وارد کننده اصلی شناخته می شود. در صورت امکان ، یک تجارت پوشاک موجود پیدا کنید که مایل است با راهنمایی ها و کمک های لازم در مورد فروش را به شما ارائه دهد. در غیر این صورت ، لیستی از شرکت هایی که نوع پوشاکی را که می خواهید بفروشید تولید می کنند ، تهیه کنید و ببینید چه کسی بهترین قیمت را به شما می دهد. دریابید که کدام یک از فروشندگان موارد را برای شما با شرایط ویژه ارسال می کنند تا مجبور نباشید خودتان در ابتدا دچار مشکلات شوید.

اگر در عوض وارد تجارت پوشاک دست دوم (تاناکورا) می شوید ، احتمالاً بسیاری از مغازه های صرفه جویی محلی و منابع مشابه مانند بازار بزرگ تاناکورای مهاباد وجود دارند که می توانند به عنوان منابع متنوع لوازم لباس خدمات متنوعی را ارائه دهند.

ساختن وب سایت

ایجاد یک وب سایت
ایجاد یک وب سایت

ایجاد یک وب سایت کاملاً جوابگو، بسیار مهم است که ظاهر خوبی دارد و به راحتی از هر نوع دستگاهی قابل هدایت است. برای اطلاع از پوشاکی که می فروشید ، همراه با توضیحات کامل هر مورد و نحوه مناسب بودن آن ، در ابتدا تحقیقات کاملی را انجام دهید. برای راحتی در این کار به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش با تجربه ی مجموعه ی بزرگ امی در ارتباط باشید. اطمینان حاصل کنید که همه توضیحات کامل و جامع است تا مشتریان واقعاً بدانند چه چیزی سفارش می دهند. می توانید خودتان سایت خود را بسازید یا فردی را برای انجام این کار استخدام کنید.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به معنای رایج ترین اصطلاحات موتورهای جستجو است که با توضیحات و نام محصولاتی که اغلب در سایت شما یافت می شود مطابقت دارد ( البته اگرزیاد در این مورد اطلاعات ندارید پیشنهاد می کنیم حتما در گوگل در این مورد جستجو کنید تا بهتر بتوانید آن را درک کنید) . SEO سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار می دهد تا افراد بیشتری سایت فروش لباس در خانه شما را در بالای نتایج جستجوی خود ببینند و در نتیجه شما بازدید کنندگان بیشتری خواهید داشت که این خود منجر به فروش بیشتر محصولات شما می شود. می توانید افرادی را به عنوان کمک استخدام کنید یا نحوه انجام این کار را خودتان بیاموزید ، اما این بخش مهمی از رقابت در تجارت پوشاک است.

روش های پرداخت

سبک روش پرداخت در فروشگاه های مجازی بسیار مهم است. در واقع از آن جایی که معمولا شما در ابتدا شناخت کاملی از مشتریان خودتان نداشته باشید به همین خاطر اعتماد کردن از طرف شما و همچنین مشتری می تواند کمی سخت باشد، به همین خاطر پرداخت ها در فضای مجازی معمولا به صورت کارت به کارت صورت می گیرد. همچنین روش پرداخت هزینه ی ارسال محصول را هم در همان ابتدا به مشتری خود بگویید. در واقع اگر می خواهید مشتریانتان بیشتر به سمت خرید از شما برگردند می توانید در ابتدا هزینه ی کرایه را ارزان تر از رقبای خود در نظر بگیرید، یا حتی در برخی موارد آن را به صورت رایگان به مشتری خودتان بفرستید

حضور در رسانه های اجتماعی

حضور در رسانه های اجتماعی
حضور در رسانه های اجتماعی

پینترست ، فیس بوک و اینستاگرام سایت های رسانه های اجتماعی بسیار بصری با پلتفرم های بزرگ هستند. کسب و کار خود را با هر یک و همچنین هر رسانه اجتماعی دیگری (Telegram) که مرتبط به نظر می رسد ثبت کنید. مطالب جذاب را در فواصل منظم ارسال کنید ، اما مطمئن باشید که زیاد مکرر پست نمی کنید – هیچ کس هرزنامه را دوست ندارد. پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را نیز در وب سایت خود فهرست کنید.

این یک هدیه است که به دیگران کمک می کند همانطور که شما صاحب کسب و کار خود هستید ، در لباس خود عالی باشند. تحقیقات خود را انجام دهید و زمان زیادی را برای انجام کارهای لازم برای انجام کسب و کار فروش لباس در خانه اختصاص دهید. ای موضوع همیشه ارزشمند است که رویاهای بزرگ و زیبا داشته باشید.

مجتمع پوشاک امی

مجتمع پوشاک امی
مجتمع پوشاک امی

مجموعه ی بزرگ امی با تجربه ی بیش از یک دهه در واردات مستقیم و فروش لباس و پوشاک استوک می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد که می خواهید فروش لباس در خانه را به عنوان یک کسب و کار آغاز کنید.

از مزایای خرید از مجموعه ی بزرگ این است که شما با تنوع بالای محصولات مواجه هستید و همچنین شما می توانید محصولات خود را با قیمتی پایین تر از رقبا خریداری کنید و دلیل آن هم همانطور که اشاره شد به خاطر خرید مستقیم و بدون واسطه است.

شما هم می توانید تحقیقات خودتان را در این زمینه انجام دهید و بعد از آن تصمیم گیری کناید. البته همانطور که در متن هم به آن اشاره شد شما به راحتی می توانید با ارتباط با کارشناسان فروش ما در مجموعه ی امی که سال هاست در این زمینه مشغول به کار هستند مشورت کنید. این مشورت نه تنها در قضیه ی چگونگی خرید عمده خواهد بود بلکه شما می توانید ترفندهای فروش لباس در خانه را هم از ای افراد به خوبی یاد بگیرید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟