رنگ لباس زنانه ؛ ۱۰ ترکیب رنگ لباس در سال ۲۰۲۲

28 اردیبهشت 1399
رنگ-لباس-زنانه

لباس زنانه زمانی زیباتر به نظر می رسد که بتوانید آن را با رنگ های جذاب و شیک ست کنید. خانم ها همیشه در انتخاب لباس برای مراسم ها و مهمانی ها به چالش برمی خورند. آنها سعی می کنند که ترکیب لباس را به شکلی انتخاب کنند که از یک ست هماهنگ و زیبا برخوردار شوند.

رنگ بندی مناسب لباس برای زنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ارتباط مستقیمی با روحیه و اعتماد به نفس آنان دارد. خانم ها دوست دارند در هر محیطی، از نظر ظاهر شیک و زیبا جلوه کنند به همین دلیل در تمام طول عمر با این چالش دست به گریبان هستند.

رنگ بندی مناسب برای لباس زنان

ست کردن لباس از نظر رنگ هم می تواند قیافه شما را شیک و زیبا جلوه داه و هم می تواند آن را خراب کند. بنابراین، طبیعی است هنگام ست کردن لباس های جدید با یکدیگر، همیشه نوعی احساس ناراحتی و نگرانی دارید. اما این بدان معنی نیست که برای اینکه احساس نگرانی نکنید، همواره لباس های سیاه و سفید بر تن کنید.

استفاده از چرخه رنگ برای ست کردن رنگ لباس ها

در اینجا ما سعی داریم تا رنگ بندی های مختلف و ترکیب رنگ های مختلفی را به شما منتقل کنیم که سبب شور، هیجان و همچنین تقویت استایل ظاهری شما می شود.

ترکیب رنگ های سبز و زرد تند تا رنگ های مجلل صورتی و خاکستری شیک، به شما کمک می کند که استایل شیکی داشته باشید. بنابراین آماده شوید تا رنگین کمان را به پوشش خود اضافه کنید.

۱) سبز و زرد در لباس زنان

در تابستان هنگامی که از کنار پارکی عبور می کنید و بوی چمن تازه بریده شده را می شنوید، حس تازگی، شادابی و نو بودن به شما دست می دهد.

این همان حسی است که رنگ های سبز و زرد به شما می دهد. حس نو بودن، حس شاد بودن، حس تازگی، حس شور و هیجان. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب و هوای گرمی دارید بر روی رنگ های خردلی، خاکی و سبز تیره تمرکز کنید.

اگر برون گرا و پر جنب جوش هستید رنگ های زرد روشن و سبز-آبی، استایل شما را تبدیل به استایلی شاداب تر خواهد کرد.

این ترکیب رنگی در لباس زنانه شور و هیجان و حس جوانی را به خانم ها القاء خواهد کرد.  لازم است که تنها چند رنگ اصلی و قوی را به استایل خود اضافه کنید، متوجه تغییری بزرگ در سبک پوشش خود خواهید شد. فقط به یاد داشته باشید که ترکیب رنگ ها ساده باشد و از این دگرگونی هراسی نداشته باشید.

۲) آبی روشن و صورتی کم رنگ در لباس زنان

آبی-روشن-و-صورتی-کم-رنگ-در-لباس-زنان
آبی-روشن-و-صورتی-کم-رنگ-در-لباس-زنان

فصل بهار یک تابلوی نقاشی رنگارنگ و شاداب است. رنگ های آبی روشن و صورتی کم رنگ شاید در نگاه اول رنگ های لطیف و آرامی به نظر می رسند، اما هنگامی که به روش صحیحی ترکیب بندی شوند، می توانند به انداز یک سبک برجسته، روشن و چشم نواز به نظر برسند.این ترکیب رنگ، رایحه نرم یاس و نسیم بهاری گرم را به شما القاء خواهد کرد.

برای استایل زمستانی یک ژاکت کشمیری با رنگ آبی ملایم را همراه با یک نیم تنه صورتی امتحان کنید. لوازم جانبی پوشاک از قبیل شال، رو سری، شال گردن را به این ترکیب رنگ اضافه کنید تا جلوۀ زیباتری به استایل لباس زنانه شما بدهد. این ترکیب را می توان به راحتی با یک شلوار جین سفید و کفش پاشنه بلند زنانۀ سفید رنگ ادغام کرد.

۳) قرمز و آبی در لباس زنان

لباس زنانه با ترکیب بندی قرمز وآبی یکی از استایل های مورد علاقه زنان برای هر زمانی می باشد. زنان عاشق این هستند که چگونه یک جفت شلوار جین آبی را با یک ژاکت قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند زنانه قرمز ست کنند. این ترکیب بندی می تواند یک استایل مناسب برای محل کار باشد در صورتی که برای مهمانی ها نیز می توانید از آن استفاده کنید.

ترکیب یک شلوار جین آبی رنگ و جلیقه قرمز رنگ به همراه یک پیراهن سفید تر در زیر ژاکت می تواند درخشندگی قرمز و کنتراست شلوار جین آبی تان را خیلی نمایان تر کند.

۴) آبی کبالت و فیروزه ای در لباس زنان

آبی-کبالت

ترکیب آبی کبالت و فیروزه ای می تواند یک جفت رنگ قدرتمند و روشن به شما دهد. این ترکیب رنگ یک ترکیب رنگ با ظرافت و با کلاس برای زنان به نظر می رسد و می تواند برای یک قرار صبحانه عالی جلوه کند.

نیازی نیست شما آن را با یک رنگ خنثی مانند سفید ترکیب کنید، این ترکیب یکی از ترکیب رنگ های لباس زنانه است که با داشتن لوازم جانبی مانند نقره و طلا می توانید یک ظاهر زیبا، آراسته و عمومی داشته باشید.

برای اینکه استایلی داشته باشید که برای هر نوع مناسبت و مراسم خاصی متناسب باشد بهتر است از یک لباس زانانه آبی و یک کفش فیروزه ای مسطح استفاده کنید و اگر بتوانید آنها را با یک گردنبند بی نظیر ست کنید، عالی خواهد شد.

۵) آبی و نارنجی در لباس زنان

آبی-و-نارنجی-در-لباس-زنان
آبی-و-نارنجی-در-لباس-زنان

آبی و نارنجی یک ترکیب رنگ مناسب برای لباس زنانه می باشد به طوری که با این تکنیک می توانید سریعاً جلب توجه کنید. یک شلوار جین آبی رنگ و یک تکه پارچه نارنجی رنگ انتخاب کنید به طوری که ترکیبی از هر دو رنگ را به خوبی نمایان کند و یا می توانید از رنگ های متفاوت تری مانند نارنجی سوخته و آبی تیره برای متفاوت بودن نیز استفاده کنید. اگر تمایل داشتید از یک کفش برهنه استفاده کنید تا تضاد تیرگی و روشنی در کل استایل شما به خوبی خود را نمایان کند.

۶) برنزی و مارون(خرمایی مایل به قرمز) در لباس زنان

رنگ برنزی و در کل رنگ های طبیعی به سختی می توانند به سبک تبدیل شوند و جلوۀ خوبی از شما به نمایش بگذارند، ولی اگر آنها را با یک رنگ قوی مانند مارون ست کنید، یک ترکیب رویایی به وجود آورده اید. نکته اصلی این است که این ترکیب رنگ بتواند به رنگ پوست شما بیاید در غیر این صورت باید به سراغ سبک ها و ترکیب رنگ های متناسب با رنگ پوست خود بروید.

۷) نارنجی و سیاه در لباس زنان

این ترکیب رنگ، یک ترکیب رنگی درخشان و کاملاً منحصر به فرد و خاص است. هیچ رنگی به مانند یک رنگ روشن نارنجی نمی تواند رنگ سیاه را تا این حد برجسته و نمایان نشان دهد.

یک شلوار روشن و درخشان نارنجی با یک کت بارانی سیاه رنگ و یک پیراهن سفید در زیر می تواند استایل شما را به یک سبک خاص و منحصر به فرد تبدیل کند.

اگر تمایل به پوشیدن شلوار نارنجی ندارید می توانید با یک پوشش کاملاً سیاه به همراه یک شال نارنجی رنگ و یک کیف سیاه رنگ به همراه کفش های رو باز سیاه یا نارنجی یک ترکیب با کنتراست شدید ایجاد کنید. این ترکیب رنگ به شدت جلب توجه خواهد کرد و این چیزی است که اغلب خانم ها به آن علاقه مند هستند.

۸) صورتی و خاکستری در لباس زنان

این ترکیب رنگ را زنان می توانند در تمام طول سال و در تمام فصول به همراه اکسسوری های(لوازم جانبی) دلخواه خود استفاده کنند. این دو رنگ هیچ محدودیتی از لحاظ ترکیب با یکدیگر ندارند. یک شلوار خاکستری به همراه یک لباس بالا تنه صورتی می تواند یک پوشش نجیب و آرام را به شما القا کند. با استفاده از اکسسوری های خود یک تم خاص به استایل خود بدهید. استفاده از یک کلاه پهن می تواند ظاهری زیباتر به تم شما بدهد.

۹) بنفش و مرجانی در لباس زنان

رنگ مرجانی در ابتدا فقط برای ساخت رژ لب خانم ها استفاده می شد اما این رنگ که به وسیله Ita Buttrose معروف شده اکنون به عنوان متنوع ترین و پراستفاده ترین رنگ در صنایع دیگر استفاده می شود.

ترکیب رنگ لباس زنانه با رنگ های بنفش و مرجانی این اطمینان را به آنها خواهد داد که از یک لباس تابستانی مناسب استفاده کنند.

رنگ مرجانی تقریبا برای هر رنگ پوستی مناسب است، استفاده از رنگ بنفش غنی شده در کنار آن سبب ایجاد یک کنتراست رنگی زیبا خواهد شد که خیلی چشمگیر و چشم نواز خواهد بود. سعی کنید رنگ مرجانی را با یک کیف نارنجی رنگ یا با اکسسوری هایی مانند طلا و جواهرات ست کنید.

۱۰) بنفش و سفید در لباس زنان

بنفش-و-سفید-در-لباس-زنان
بنفش-و-سفید-در-لباس-زنان

رنگ سفید را می توان با هر رنگ دیگری ست کرد، ولی هیچ چیز خارق العاده تر از این نیست که وقتی با یک رنگ بنفش ترکیب شود.

این ترکیب رنگ در لباس زنان سبب خواهد شد که پوست آنها لطیف تر و جوان تر به نظر برسد. این ترکیب چنان متنوع است که می توانید آن را با اکسسوری هایی مانند طلا و نقره ادغام کرده و در طول روزهای متوالی از این ترکیب منعطف استفاده کنید.

1
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟