لگ های ورزشی و کاربردهای آن را بشناسیم.

29 مهر 1399
لگ ورزشی

لگ های ورزشی یا لگینگ ورزشی یکی از لباس های مناسب برای ورزشکاران در رشته های دوچرخه سواری، کراس فیت و بدنسازی می باشد.

این لباس ورزشی علاوه بر اینکه از طرف ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد برای برخی از افراد نیز یک شلوار مناسب برای جلوگیری از درد عضلات پا و التهاب عضله به شمار می رود.

این شلوار ورزشی در جنس های متفاوت و مدل های مردانه و زنانه به بازار عرضه شده اند، در هنگام خرید لازم است که به یک سری از موارد توجه داشته باشید تا بتوانید لگ مناسب و مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

شلوار محبوب ورزشکاران

شلوار محبوب ورزشکاران

در ظاهر شلواری جذب و تنگ به نظر می رسد اما اگر از مزایای پوشیدن لگ ها در هنگام ورزش مطلع شوید به احتمال زیاد در ست لباس های ورزشی خود از این لگ ها به عنوان شلواری مناسب نام می برید.

لگ ها باید از کشسانی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند تا ورزشکار در انجام حرکات ورزشی با محدودیت مواجه نشود.

البته بسته به سلیقه و فضای ورزشی می توانید از لگی استفاده کنید که قد آن تا مچ را پوشش می دهد و اگر طرفدار پوشیدن شلوارک ورزشی هستید ما به شما پوشیدن نیم لگ را پیشنهاد می کنیم. نیم لگ ها تا زیر زانوی را پوشش می دهند.

ویژگی هایی که یک لگ ورزشی باید از آن برخوردار باشد.

قد بلند یا کوتاه لگ های ورزشی

قد کوتاه یا بلند لگ در زیبایی استایل شما تأثیر دارد. البته سعی کنید در فصول سرد سال از لگ های بلند استفاده کنید تا از پوست خود در برابر هوای سرد محافظت کنید.

به حالت کشی کمر در لگ توجه داشته باشید که پهنای کش باعث اذیت نشود و ایجاد حساسیت نکند، همچنین در صورتی که کمر لگ شل و افتاده باشد مانع از این می شود که روی حرکات ورزشی خود تمرکز کنید.

برتری با لگ هایی است که از الیاف طبیعی ساخته شده اند یا لگ هایی که از الیاف مصنوعی تهیه شده اند؟

این شلوار ورزشی باید تعریق را جذب و بدن ورزشکار را خنک نگه دارد، این ویژگی به الیاف به کار برده شده در جنس پارچه لگ برمی گردد.

برای افرادی که دارای پوست حساسی هستند بهتر است از لگ هایی استفاده شود که در الیاف آنها نخ و اسپندکس به کار رفته است. اسپندکس رطوبت را جذب نمی کند و از انعطاف خوبی برای حرکات کششی برخوردار است.

اگر در رشته های ورزشی همچون پیلاتس،ایروبیک، یوگا و ورزش دو فعالیت می کنید، از لگ های ورزشی با جنس اسپندکس استفاده نمایید

اسپاندکس و فلامنت از جمله پارچه هایی هستند که برای تهیه لگ های ورزشی در صدر جدول قرار دارند. محبوبیت این دو جنس پارچه به کیفیت بالای آنها برمی گردد.

لگ بلند نخی زنانه

استفاده از لگ های ورزشی نخی برای افرادی که به جنس پلاستیک و نایلون حساسیت دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد. هر چند که لگ های نخی سبک و در عین حال راحت هستند اما با گذشت زمان شکل اولیه خود را از دست می هند، به عبارتی از آن حالت کشی اولیه خود فاصله می گیرند.

همچنین…

لگ هایی که در تهیه آنها از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی استفاده شده است از دوام و ماندگاری بهتری برخوردار می باشند.

در خرید لگ های ورزشی باکیفیت مردد نباشید شاید در ظاهر برای خرید آن قیمت بیشتری بپردازید اما می توانید مطمئن باشید که این شلوار ورزشی ماندگاری بیشتری خواهد داشت و ضمنا به حفظ سلامت بدن خود نیز کمک می کنید.

چون استفاده از لباس های ورزشی مناسب می تواند تا حدود زیادی تضمینی برای ثبات سلامتی و اثرگذاری مؤثر ورزش بر جسم و روان ما انسان ها باشد.

متناسب با تغییر فصل ها لگ های ورزشی خود را تعویض نمایید.

لگ های ورزشی متناسب با فصول سرد و فصول گرم طراحی شده اند لذا در هنگام خرید به ضخامت و جنس آن توجه کنید و همچنین توجه داشته باشید که لگ باید متناسب با سایز اندامتان باشد به عبارتی از پوشیدن لگ های تنگ و گشاد صرفنظر کنید.

محافظت پوست از سرما و گرما و حفظ آن از آسیب های احتمالی در هنگام ورزش باعث محبوبیت بیشتر لگ های ورزشی در بین ورزشکاران شده است.

طراحی زیبای لگ ها باعث تنوع در مدل های این شلوار ورزشی شده است. طرح های ساده و فانتزی آن می تواند جوابگوی هر سلیقه ای باشد و هر فرد را از یک استایل ورزشی شیک و مناسب برخوردار سازد.

لگ های ورزشی را با چه لباس هایی می توانیم ست کنیم؟

توجه به رنگ و مدل مورد علاقه شما در خرید لگ در کنار سایر موارد، می تواند تکمیل کننده یک انتخاب مناسب باشد.

ست کردن رنگ کفش و جوراب با لگ ورزشی باعث می شود تا قد شما کشیده تر به نظر برسد. لگ های ورزشی با رنگ تیره می توانند با هر رنگ لباسی ست شوند.

ست کردن لگ های متنوع با لباس و کفش

ست کردن لگ با لباس و کفش

این شلوار چسپان با طرح های متنوع خود گزینه مناسبی برای استایل های کژوال می باشد. این لگ ها را می توان با تونیک و تاب های بلند پوشید و در کنار لگ هایی با طرح جین می توانید لباس های کوتاه بپوشید.

این لگ ها در فصل زمستان با ژاکت یا پلیورهای زیبا ترکیبی بی نظیر به استایل و ظاهر شما می بخشند. سعی کنید برای بالاتنه خود از لباس های بلند استفاده کنید به نحوی که قد لباس شما به زانو برسد. استفاده از یک نیم بوت پاشنه دار در این ترکیب، قد شما را کشیده تر نشان می دهد.

کفش های صندل یا باربی و کفش پاشنه بلند یا کفش های لژدار را می توانید با لگ های چرم یا جگینگ ست کنید.

انواع لگینگ ها

انواع لگینگ ها

برای اینکه در هنگام خرید بتوانید با خیال راحت به انتخاب لگ و خریداری آن بپردازید بهتر است با چند مدل از لگ ها آشنا شویم.

جگینگ

جگینگ
شلوار جگینگ زنانه
جگینگ نخی زنانه

برای افرادی که از یک استایل اسپورت برخوردارند و همچنین لباس های جین جزء لاینفک و جدانشدنی لباس های مود علاقه و دلخواهشان می باشد، پوشیدن این نوع لگ گزینه و انتخاب مناسبی به شمار می رود.این نوع لگ از جهاتی مشابه جین می باشد و در فرم دوخت و شکل ظاهری لباس و حتی رنگ به لباس های جین شباهت دارد.

لگینگ ورزشی

لگینگ ورزشی
لگینگ ورزشی

اکثر افراد ورزش پیاده روی را روزانه دنبال می کنند و معتقد هستند که برای لذت بردن از ورزش و داشتن روحیه شاد پوشیدن لباس های ورزشی در رنگ های شاد و طرح های ورزشی ضروری می باشد. لگ های ورزشی مانع تعریق زیاد بدن شده و بدن را خنک نگه می دارند.

لگینگ چرمی

لگینگ چرمی

پوشیدن این نوع لگ در میان بانوان طرفداران زیادی دارد. چرم های براق به استایل شما زیبایی منحصر به فردی می دهند و شیک پوشی شما را نمایان می سازند.

لگ های طرح دار

لگ های طرح دار
لگ های طرح دار

این لگ ها برای آقایان و بانوان می تواند استایل زیبایی را رقم بزند. طرح های متفاوت این لگ ها دست هر فرد را در انتخاب باز نگه داشته است تا با توجه به سبک و استایل خود بتواند از لگ مورد علاقه خود استفاده کند.

طرح های گل دار و طرح پلنگی از جمله مواردی هستند که از سوی بانوان به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

لگ هایی که برای مکان های عمومی و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند باید متفاوت از لگ هایی باشند که برای ورزش و باشگاه می پوشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟