چکمه بارانی زنانه و دخترانه

27 اردیبهشت 1400

چکمه بارانی زنانه و دخترانه برای روزهای بارانی گزینه مناسب و محبوبی به حساب می آیند. جنس چکمه های پاییزی ضد آب است و از سوی بزرگترها و بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قدم زدن در روزهای پاییزی و بارانی با این چکمه ها برای بچه ها هم بر جذابیت پاییز می افزاید و هم از خیس شدن پای بچه ها در پاییز جلوگیری می کند. مدل های بچگانه چکمه های بارانی با طرح های فانتزی و رنگ های شاد هر دختر بچه و پسر بچه ای را ترغیب می کند که در هوای بارانی بدود و بازی کند.

تاریخچه چکمه

قدمت چکمه به صورت تقریبی به ۱۸ هزار سال قبل از میلاد برمی گردد. قدیمی ترین تصاویر از چکمه های چرمی و خز به تصاویر کشف شده غاری در اسپانیا نسبت داده شده است. البته در نقاشی های دوران باستان نیز نوعی کفش پوستی به چشم می خورد که افراد ساکن در سرزمین های سردسیر همچون روسیه از آن استفاده می کردند.

تعریف چکمه

از نظر لغوی کلمه چکمه یا پوتین به معنی، چیزی که کشیده می شود است، ریشه کلمه به زبان ترکی برمی گردد. در میان عوام کلمه پوتین رایج تر است و مردم این کلمه را بیشتر به کار می برند.

چکمه یا اصطلاح پوتین برای کفشی به کار می رود که پا و قوزک پا را می پوشاند. مدل های متنوع چکمه گاهی تا زانو و گاهی تا بالای ران را می پوشانند. اولین افرادی که از چکمه ها استفاده کردند اسب سواران و سپاهیان بودند.

بوت، پوتین و چکمه

کفش های زمستانی از قبیل بوت، پوتین و چکمه، تفاوت هایی با هم دارند. هر فرد با توجه به استایل، سبک و نوع پوشش خود می تواند شیک پوشی خود را با کفش بوت، پوتین و چکمه ست کند. این سه مدل متفاوت از کفش های زمستانی برای آقایان و خانم ها می توانند جزء جذاب ترین کفش ها محسوب شوند.

وقتی به فرم و ظاهر این سه مدل توجه کنید متوجه می شوید که تفاوت آنها در ارتفاع ساق کفش ها و گاهی در جنس آن ها می باشد به نحوی که چکمه تا زانو می رسد، البته بنا به سلیقه و استایل، هر فرد می تواند از نوع بلندتر آن که تا بالای ران می رسد نیز استفاده کند. پوتین ها از نظر ارتفاع از چکمه کوتاه تر هستند و در جنس چرم با رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

تنوع محصولات فروشگاه امی طیف وسیعی از پوشاک و کفش را در برمی گیرد. چکمه های بارانی زنانه و دخترانه یکی از محصولات زیبا و در عین حال پرطرفدار این فروشگاه محسوب می شود.

این چکمه ها متناسب با هوای بارانی و زمین گلی و خیس طراحی شده اند. رنگ های متنوع این نوع و شکل و حالت آن، پوشیدن آن را بصورت روزمره و برای استایل های کژوال میسر ساخته است.

رین بوت اسمارا

رین بوت های اسمارا در طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند.مقاوم بودن در برابر سرما و رطوبت از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

چکمه-اسمارا-
چکمه-اسمارا-4

چکمه برند footflexx

این چکمه ها کاملا سبک و راحت هستند. ضد آب و بادوام بودن در برابر سرما و رطوبت از ویژگی های بارز این محصول می باشد. کفی پلاستیکی چکمه کاملا انعطاف پذیر است و دارای لژ محافظ کف پا می باشد. همچنین چکمه های footflexx نیمی از ساق پا را پوشش می دهند. این چکمه ها در رنگ های متنوع موجود می باشد.

چکمه مردانه برند فلورابست (florabest)

چکمه-5
چکمه-6
چکمه-8
چکمه-9

چکمه زنانه برند فلورابست

فلورابست-چکمه-

چکمه خزدار بچگانه برند پپرتس (pepperts)

چکمه-بچگانه-پپرتس-11

سطح داخلی این چکمه ها ۱۰۰% پشم می باشد و خز به عنوان محافظ پا در برابر سرما و رطوبت عمل می کند.

چکمه بچگانه اروپایی در رنگبندی زیبا و جذاب

چکمه-بچگانه-9
چکمه-بچگانه-10
0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟