کفش های ورزشی زنانه ۲۰۲۱

18 مهر 1400
کفش های ورزشی زنانه2021

کفش های ورزشی زنانه ۲۰۲۱ موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر، از کتانی های شیک گرفته تا کتانی های بزرگ، از کتانی های کاربردی گرفته تا کتانی های هوشمند در گروه بندی کفش های ورزشی قرار دارند. این مدل ها جزو محبوب ترین مدل های کفش ورزشی هستند که در سال ۲۰۲۱ به عنوان ترند معرفی شده اند.

معرفی کفش های ورزشی زنانه ۲۰۲۱

انتخاب و خرید یک کفش ورزشی مناسب و متناسب با سایز پا باعث جلوگیری از آسیب پا و عضلات درگیرشونده همچون کمر در حین انجام ورزش خواهد شد. برای اینکه از ورزش کردن لذت ببرید و همچنین از سلامت پا محافظت نمایید، خرید کفش های مناسب برای ورزش های مختلف توصیه می شود. در حال حاضر برندهای ورزشی مطرح در سطح جهان، طیف گسترده ای از کفش های ورزشی را برای انواع ورزش های هوازی و تخصصی عرضه کرده اند. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به معرفی چندین مدل کفش ورزشی زنانه سال ۲۰۲۱ می پردازیم که به عنوان ترند معرفی شده اند.

کفش های کتانی بزرگ یا ضخیم

کفش کتانی ضخیم

کفش های کتانی بزرگ یا ضخیم یکی از قطبی ترین روندهای کفش Demna در سال ۲۰۲۱ است که در سال ۲۰۱۷ توسط طراح گرجستانی پشت مجموعه مد معروف Gvasalia راه اندازی شد. به عقیده ای برخی از منتقدان مد زنان نمی توانند از کفش های بزرگ و حجیم استفاده کنند. برندهایی که به طراحی و تولید لباس های خیابانی می پردازند معتقدند که یکی از سریع ترین راه ها برای برجسته جلوه دادن کفش ها، استفاده از کف های ضخیم است. این برندها پیشنهاد می کنند که کفش های کتانی بزرگ بهتر است که با شلوار جین گشاد و تیشرت ساده ست شوند.

کفش ورزشی پلت فرم

کفش ورزشی پلت فرم

کفش ورزشی پلت فرم یکی از کفش های ورزشی زنانه ۲۰۲۱ است که به عنوان ترند معرفی شده است. این کفش دارای طراحی بسیار عجیب و غریبی است به طوری که باعث می شود مردم به خود بگویند من به آن کفش نیاز دارم. در چند سال گذشته، ما شاهد بسیاری از جنجالی ترین مدل های کفش ورزشی بوده ایم. از سبک های متفاوت و خاص می توانید کالای اصلی و مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتظار می رود که کفش های ورزشی پلت فرم دهه ۲۰۰۰ دوباره در سال ۲۰۲۲ سلطنت کنند .

کفش ورزشی بلند

کفش ورزشی بلند

کفش های کتانی بلند یک نوع کفش هستند که روی مچ پای استفاده کننده کشیده می شوند. کفش های کتانی میانی کوتاه تر هستند و از مچ پای استفاده کننده بلندتر نیستند. محبوبیت کفش های ورزشی بلند از سال ۲۰۱۴ همچنان رو به افزایش است.

کفش کتانی جورابی

فش کتانی جورابی

کفش کتانی جورابی یک نوع کفش غیرمعمول است. کفش های جورابی با پارچه ای کشدار و قابل تنفس، نوعی کفش ترکیبی هستند که همانطور که از نامش پیداست، شبیه جوراب ساخته شده است. تولید کنندگان کفش های ورزشی برای قسمت رویی کفش از جنس کتان، پارچه و یا حتی تور استفاده می کنند تا هوا در داخل کفش و خصوصا در قسمت جلویی آن یعنی پنجه رد و بدل شود، به عبارت دیگر کفش قابلیت تنفس پذیری داشته باشد.

این کفش های ورزشی کاربردی توسط افراد مشهور و طراحان لندن، نیویورک و پاریس پوشیده شده است. البته این کفش ها یکی از پرفروش ترین کفش های کتانی زنانه در حال حاضر هستند. امروزه برندهایی که کفش های جورابی مقرون به صرفه تولید می کنند نیز رو به افزایش است.

کفش کتانی تنیس

کفش های تنیس ولنتینو

با الهام از کفش های تنیس سنتی_ کفی لاستیکی و رویه بوم یا چرم_ کفش های تنیس مخصوص زنان برای زمین تنیس ساخته نشده است. علاوه بر این، عملکرد کفش نیست بلکه سبک آن است که باعث شده است برندهای بسیاری اقدام به طراحی های متنوعی از این مدل کفش نمایند. کفش های تنیس با ظاهر کلاسیک خود، بخش بزرگی از فرهنگ کفش های کتانی هستند و در سال ۲۰۲۱ به وضعیت کفش های اسپرت تبدیل شده اند. استایل کفش های تنیس ولنتینو با روکش چرم سفید و با سوراخ های برجسته چندان مجلل نیستند.

کفش ورزشی طراح

کفش ورزشی طراح

تداوم نفوذ بین لباس های خیابانی و مد روز باعث شده است که کفش های کتانی جایگاه واقعی خود را به عنوان بهترین گزینه کفش همه کاره تقویت کنند. از برن بالنسیاگا گرفته تا برند گوچی و تام فورد، کفش های کتانی طراح، یک لوازم جانبی ضروری در کمد لباس هر عاشق مد است. کفش های کتانی طراح خود را با یک شلوار جین و یک کت و شلوار آبی تیره ست کنید تا ضمن حفظ راحتی، سبک و تنوع این کفش ها را به نمایش بگذارید. در حال حاضر مارک های برتر مد مانند سنت لوران و گوچی کفش های اسپرت لوکس را در دسترس عموم قرار دهند.

کتانی راحتی

کفش کتانی راحتی

اگر می خواهید به دمپایی های خانه خود استراحت دهید و کفش هایی با بند بپوشید، کفش های کتانی زنانه معمولی انتخاب کاملی است. به این دلیل که از بین همه مدل های کفش کتانی ۲۰۲۱ برای زنان، کفش کتانی راحتی گزینه مناسبی محسوب می شود. کفش های راحتی معمولی که به عنوان یک کفش راحت طراحی شده اند دارای یک استایل زیبا هستند که با شلوار جین جذب فوق العاده به نظر می رسند.

کفش ورزشی پایدار

کفش ورزشی پایدار

روز به روز بر تعداد کفش های کتانی سازگار با محیط زیست افزوده می شود. مواد سازگار با محیط زیست شامل پلی استرهای بازیافتی و چرم بازیافتی هستند. زیره این مدل کفش بیش از ۹۰% فاقد پلاستیک خالص است و روکش آن از ۱۰۰ درصد پلی استر بازیافتی ساخته شده است. یکی از برندهای عالی در دسته کفش های کتانی پایدار، مارک Veja است که جزو برندهای فرانسوی محسوب می شود. با کمک بازاریابی مگان مارکل، این برند تقریبا بازار کفش های کتانی پایدار را فتح کرده است. برند Veja با تولید کفش های کتانی با کفی از لاستیک آمازونی و چرم بازیافتی برای قسمت های بالای کفش، به یک برند مطرح کفش کتانی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

کفش کتانی کلاسیک

کفش کتانی کلاسیک

چه شما دارای یک کمد لباس معمولی باشیو و چه نباشید، به یاد داشته باشید که استایل کلاسیک کفش کتانی، مورد نیاز هر کمد، مرد و زن و کودک است. وقتی صحبت از کفش های کتانی کلاسیک می شود، به دنبال مارک های ورزشی قدیمی باشید تا پیشنهادات کفش های ورزشی با طراحان درجه یک و مارک های محبوب استایل های خیابانی. چون کفش های ورزشی کلاسیک یا کفش های قدیمی از نظر مواد از چرم ساخته شده اند.

کفش کتانی یکپارچه سازی با سیستم عامل

کفش کتانی یکپارچه سازی با سیستم عامل

تغییرات  حاکم بر کفش های کتانی زنانه مانند تغییر جزر و مد است. در تابستان کفش های ساده و مینیمالیستی یکی از کفش های مد روز محسوب می شوند. در این میان جستجو برای کفش های مناسب پیاده روی و فعالیت های ورزشی ادامه دارد.اما یکی از زیبایی های کفش های ورزشی این است که با گذر زمان و تغییرات تقریبا دست نخورده باقی می مانند. با انتخاب رنگ های جسورانه و الگوهای کلاسیک، کتانی های یکپارچه سازی با سیستم عامل به تنهایی یک سبک می باشد. البته کسانی که احساس ماجراجویی بیشتری دارند و برای ایجاد ظاهری تازه و جوان، از کفش های ورزشی با رنگ های پاستلی استفاده می کنند.

کفش ورزشی تمرینی

کفش ورزشی تمرینی

امروزه سبک ها و انواع کتانی راحت زنانه به اوج جدیدی رسیده است. به طور خاص، کفش های ورزشی برای اکثر افراد پیرو مد روز، تبدیل به کفش مناسب شده اند. کتانی های ورزشی باعث می شوند که در سالن های بدنسازی ظاهر خوبی داشته باشید، همچنین می توانید با خیال راحت و با کارایی بیشتر تمرین کنید. از بین انواع مختلف کفش های ورزشی، توری های کلاسیک بیشترین استفاده را دارند.  این مدل کفش ها مناسب برای ورزش و فعالیت های روزمره هستند و مردم از آنها برای جلسات بدنسازی، پیاده روی و حتی در داخل منزل استفاده می کنند.

کتانی های آینده نگر

کفش ورزشی آینده نگر

موفقیت های برند نایک در طراحی و ساخت کفش هایی با تکنولوژی نایک ایر باعث شد تا برخی از برندهای ورزشی نیز به طراحی و تولید کفش های متفاوت و خاص اقدام نمایند. در این میان برندهایی همچون پرادا و الکساندر مک کوئین از تکنولوژی های جدید در کفش های ورزشی بهره برده اند. طرح های کفش های کتانی آینده نگرانه هستند و می توانند افراد را به آینده ای دور از کفش های کتانی معمولی منتقل کنند.

کفش های کتانی گیاهی

کفش کتانی گیاهی

در حال حاضر تقریبا ۸۰ میلیون گیاهخوار در جهان وجود دارد که هر ساله بر رقم آنها افزوده می شود. چه به خاطر سلامتی شخصی و چه به دلایل اخلاقی و یا نگرانی های زیست محیطی، زنان محصولات حیوانی را با جایگزین های گیاهی جایگزین می کنند که این جایگزینی هم در یخچال و هم در کمد لباس ها اتفاق افتاده است. طرح های اولیه کفش کتانی وگان از پلاستیک بازیافتی و زباله های بازیافتی ساخته شده بود. با این وجود، آخرین نسل کتانی های گیاهی که از مواد گیاهی ساخته شده اند در حال رقابت با برخی از لوکس ترین کفش های کتانی طراح هستند.

خرید کفش ورزشی زنانه

در هنگام خرید کفش ورزشی به مواردی همچون راحتی پاشنه پا، عرض مناسب کفش، طول مناسب کفش، انعطاف پذیر بودن و قابلیت تنفس پذیری توجه نمایید.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟