کمیاب ترین کفش های کتانی

19 آذر 1400
کمیاب-ترین-کفش-های-کتانی

کفش نایک (NIKE) و NEW Balance یکی از پرطرفدارترین انواع کفش ها در دنیا هستند. روزگاری کفش کتانی چیزی بیش از یک ضرورت نبود، چیزی که ما برای محافظت از پاهایمان در برابر عوامل محیطی از آن ها استفاده می کردیم. اما در این مقاله شما را با انواع و اقسام مدل های کفش آشنا خواهیم کرد و به این نتیجه می رسیم که صنعت مد پیشرفت چشمگیری کرده است.

با وجود این همه نوآوری که در حال حاضر وجود دارد، شاید انتخاب بهترین نسخه در این عرصه (کفش کتانی) برایتان سخت باشد. هرچند ما در این جا برای شما لیستی از با ارزش ترین و کمیاب ترین کفش های کتانی ۲۰۲۰ را که تاکنون منتشر شده است، گردآوری کرده ایم و در اختیارتان می گذاریم.

زمانه چقدر عوض شده…

امروزه کفش ورزشی خود به یک کالا تبدیل شده است. فرصت مناسبی را برای خود به ارمغان آورده است تا به تغییر استایل و ایجاد  مدل های متنوع خود بپردازد. البته مدل هایی را انتخاب می کنند که مورد پسند و رضایت مردم باشد. همچنین کفش یکی از عناوین  اساسی در زندگی هر فرد است، چون بشر به طور متداول در حال فعالیت است و برای راحتی خود کفشی را انتخاب می کند که بتواند کارهایش را به خوی انجام دهد و سلامتی بیش تر او را تضمین کند.  

بنابراین بازار کفش‌ کتانی نه تنها از هر زمان دیگری بزرگ ‌تر شده است، بلکه بیش از آن چیزی که هر کسی می ‌توانست پیش‌ بینی کند، ارزشمندتر شده است. کلکسیونرها و فروشندگان، دنیای کفش های کتانی را به حوزه جدیدی از عرضه کنندگان کالا سوق داده اند، به این معنی که سبک های کمیاب اکنون می توانند ثروت اندکی به دست آورند.

همکاری های ایجاد شده در زمینه تولید کفش کتانی

همکاری ایجاد شده در زمینه کفش کتانی
همکاری ایجاد شده در زمینه کفش کتانی

همکاری‌های پرمخاطب، عرضه‌های بسیار محدود و حمایت و تأیید افراد مشهور، چیزی را که زمانی یک ماجرای کاملاً ساده بود، به یک پروژه و فعالیت بزرگ تبدیل کرده‌اند و تمام تلاش خود را می کنند که با آنچه پیش قدم گذاشته شده است برای همیشه ادامه پیدا کند.

جای تعجب نیست که در سال ۲۰۲۰ ، نایک و یکی از زیر مجموعه های آن به نام برند جردن خاص تر و محبوب تر بوده اند.  اردنی‌ها که قبلاً از شبح نمادین استفاده می کردند، به لطف این امر شاهد تجدید عظیمی در مستند برجسته نتفلیکس (The Last Dance آخرین رقص) و فرهنگ پاپ بوده‌اند.

با این حال، این فقط افسانه بولز نیست که ضربات نمادین را با آن خلق کرده است، بلکه نایک (Nike)، تعدادی همکاری چشمگیری از جمله تراویس اسکات (Travis Scott) و بن و جری (Ben & Jerry’s) تضمین کرده اند که سال ۲۰۲۰  تحت سلطه ی  swoosh سالی واقعا افسانه ای بوده است.

TRAVIS SCOTT NIKE AIR MAX 270 REACT

TRAVIS SCOTT NIKE AIR MAX 270 REACT
TRAVIS SCOTT NIKE AIR MAX 270 REACT

به گفته نایک نحوه فرار تراویس از واقعیت، از طریق تخیل خود به دنیایی که او و طرفدارانش در آن گم می شوند، هدایت می کند. با ترکیبی از مدل های قدیمی از جمله دارای زیره میانی طلایی است، که این مل ها کم تر از سایر مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

DIOR AIR JORDAN ۱

DIOR AIR JORDAN 1
DIOR AIR JORDAN 1

این مدل تنها به ۸۵۰۰ جفت محدود می شود که هر کدام به صورت جداگانه شماره گذاری شده است، نه تنها همکاری جردن و غول پیکر مد دیور ( Jordan and fashion colossus Dior ) یکی از پرطرفدارترین نسخه های این سال است، همچنین یکی از پر صحبت ترین  و پر فروشترین کفش های کتانی در تمام دوران است.

چیزی به طرز شگفت‌انگیزی در مورد این نوع طراحی وجود دارد که نشان «ایر دیور» را در کناره خود نشان می‌دهد. یکی از مهرهای ظریف متعددی که تضمین می‌ کرد این بود که کلکسیونرها تا ۱۰۰۰۰ دلار برای خرید یک جفت آن‌ها هزینه می کردند.

TRAVIS SCOTT X NIKE SB DUNK LOW

TRAVIS SCOTT X NIKE SB DUNK LOW
TRAVIS SCOTT X NIKE SB DUNK LOW

یکی دیگر از شراکت بین نایک و تراویس اسکات این است که در محدوده اسکیت این برند قرار گرفت. این مدل از کفش ها دارای دارای شلاق هایی از روکش های فلانل پیزلی و چهارخانه هستند. این استایل جزء یکی دیگر از محبوب ‌ترین سیلوئت ‌های نایک نشان داده می شوند و لوگوی کاکتوس جک بر روی کفش چاپ شده است.

 OFF-WHITE X AIR JORDAN 5

OFF-WHITE X AIR JORDAN 5
OFF-WHITE X AIR JORDAN 5

در طول چند سال گذشته تقریباً همه چیزهایی که ویرجیل آبلو (Virgil Abloh) لمس کرده است به طلا تبدیل شده است. بنابراین هرگز قرار نبود متفاوت باشد. دومین شبح جردن در مجموعه  Abloh، طراحی در واقع ادای احترام به اولین کفش جردن است که طراح تا به حال داشته است، و ظاهر یکپارچه سازی با آخرین فناوری های نایک را در هم می آمیزد.

ADIDAS YEEZY BSKTBLL QUANTUM

ADIDAS YEEZY BSKTBLL QUANTUM
ADIDAS YEEZY BSKTBLL QUANTUM

این مدل از کفش با سلیقه کانیه (Kanye’s) طراحی شد. همین رویکرد او باعث شد که کفش های ورزشی بسکتبال را نیز با همین روند تهیه کنند.

یکی دیگر از طراحی های جسورانه این کفش این است که دارای رویه آدیداس پریمکنیت است و علاوه بر اینکه با چهار چوب سخت طراحی شده است، قابل پیش بینی است که بیشتر بر مد متمرکز شده است تا عملکرد محور.

JORDAN 4 RETRO OFF-WHITE SAIL

JORDAN 4 RETRO OFF-WHITE SAIL
JORDAN 4 RETRO OFF-WHITE SAIL

این کفش که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کفش کتانی نسخه های سال ۲۰۲۰ بود، زیرا Abloh این طرح را در نمایشگاه Figures Of Speech خود در MCA شیکاگو در سال گذشته معرفی کرد. این نوع کفش با پالت رنگ کرم و بهترین مواد در اطراف ساخته شده است.Abloh  در سبک نمادین یک مهر جذاب و ظریف به نام”Air”  را اضافه می کند.

KITH X NIKE AIR FORCE 1 LOW JAPAN

KITH X NIKE AIR FORCE 1 LOW JAPAN
KITH X NIKE AIR FORCE 1 LOW JAPAN

با الهام گرفتن از فرهنگ کشور ژاپن، این کفش (Air Force 1 ) دارای جرقه های قرمز رنگ است.

TOM SACHS X NIKE MARS YARD 2.0

TOM SACHS X NIKE MARS YARD 2.0
TOM SACHS X NIKE MARS YARD 2.0

 تام ساکس (Tom Sachs) هنرمند ایالات متحده، بایگانی نایک را بررسی کرد تا این شبح قدیمی را با در نظر گرفتن یک چیز احیا کند، کفشی ساخت که برای پوشیدن طراحی شده بود، نه جمع آوری.

کسانی خوش شانس بودند یک جفت را به دست آوردند روی جعبه خود پیام زیر را دریافت کردند: این کفش ها فقط در صورتی معتبر هستند که پوشیده شوند و تا حد مرگ توسط شما پوشیده شوند.

NEW BALANCE 992 JOE FRESHGOODS NO EMOTIONS ARE EMOTIONS

NEW BALANCE 992
NEW BALANCE 992

Joe Freshgoods ، طراح ساکن شیکاگو که در روز ولنتاین منتشر شد، در همکاری خود با New Balance چیزی دیدنی خلق کرد. جو نامه‌ای عاشقانه به برند ورزشی افسانه‌ای نوشت: ما در آستانه ایجاد تاریخ هستیم، به مردم نشان می‌ دهیم که چه کاری می‌ توانیم انجام دهیم. بیایید لذت ببریم و تاریخ را دوباره بنویسیم عزیزم. عشق شیرین من، New Balance.

طالبان علم…

امیدوارم در این مقاله آنچه را که در مورد کفش کتانی لازم بود در اختیار شما قرار داده باشیم. به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت کالاهای باکیفیت و زیبا به لینک های زیر مراجعه کنید. بهترین هارا برایتان آرزو می کنیم و در پناه حق باشید.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟