انواع کفش مردانه ؛ ۷ کفشی که باید داشته باشید!

10 اسفند 1400
kinds-of-shoes

کفش ها نقش مهمی در هر لباس ایفا می کنند. کفش مناسب به سرعت می تواند به سرعت نگاه ها رابه سمت شما جلب کند. بنابراین، اگر شما می خواهید شیک به نظر برسید، مهم است که کفش مناسبی را انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم ۷ مورد از انواع کفش مردانه را معرفی کنیم که در شرایط مختلف می توانند به شیک پوشی شما کمک کنند. کفش هایی که برای حضور در یک جشن و مهمانی رسمی و همچنین برای دورهمی های دوستانه مناسب هستند.

۱. Brogue

مانند بسیاری از انواع کفش ها، مدل Brogue به عنوان یک کفش بسیار زیبا و شیک شناخته شده است. سوراخ هایی که زمانی تنها برای کمک به تخلیه آب پس از عبور از جوی ها و باتلاق ها در ایرلند وجود داشت. اما امروزه، ما از Brogue با احترام کمی بیشتر یاد می کنیم. برای مهمانی ها و جلسات رسمی و سفرهای سبک تر و همچنین برای استفاده ی روزمره نیز می توانید این مدل را انتخاب کنید. Brogues سیاه و سفید با یک کت و شلوار ست شیکی را برای شما رقم می زند.

brogue-shoes

۲. Suede Chukka

Chukkas در سال های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده است، که ابتدا در دهه ی ۴۰ محبوب شد. این مدل کفش یک نوع نیم بوت دو یا سه چشمی برای بند کفش است. یکی از انواع کفش مردانه که طراحی ساه و منحصری دارد. در این مدل خبری از زرق و برق عجیب و غریب نیست. پوشیدن یک شلوار جین با Chukkas اجازه می دهد تا بافت کفش به خوبی مشخص شود. انتخاب یک جفت کفش قهوه ای یا کرم جیر Chukkas به عنوان کفشی جذاب می تواند شیک پوشی شما را تضمین کند.

Suede-Chukka

اگر به مدل های ساده و در عین حال شیک فکر می کنید، ما به شما Suede-Chukka را پیشنهاد می کنیم. کفش هایی که مناسب افرادی هستند که سادگی در پوشش را دوست دارند. ترکیب یک پالتوی همرنگ کفش بر روی شلوار جین و یک بلوز سفید می تواند جلوه ای تازه به شما دهد.

۳. بوت چرم

Leather-Boot

نکته ی جالبی که در مورد بوت چرم به عنوان یکی از انواع کفش مردانه وجود دارد این است که این نوع بوت داستان هایی برای خود دارد. یک جفت بوت چرمی باید در داخل کمد لباس زمستانی هر مردی باشد. مثلا یک بوت قهوه ای سیاه بلند و یا قهوه ای خالی را انتخاب کنید. شلوار خود را با توجه به رنگ بوتی که می پوشید انتخاب کنید. شلواری که ست آن بتواند شیک پوشی شما را چند برابر کند. شما همچنین می توانید شلوار خود را بالاتر از چکمه ها بکشید. مدل بوت های چرم را می توان یکی از شیک ترین نوع کفش مردانه در آب و هوای سرد و البته برفی به شمار آورد.

۴. White Low Top Trainer

White-Low-Top-Trainer

اگر شما به دنبال مدلی هستید که بیشتر برای استفاده ی کاژوال و روزانه از آن استفاده کنید برای شما هم کفش سیکی سراغ داریم. White-Low-Top-Trainer یکی از مدل هایی است که بیشتر با عنوان کتونی سفید شناخته می شود.این نوع کفش هم مخصوص افراد ساده پوش است. کفشی که می توان از آن برای فصول معتدل و گرم استفاده کرد. این مدل کفش زمانی که سبک ساده ای دارد با شلوار جین سیاه و سفید بسیار خوش استایل به نظر می رسید.

۵. Loafer

loafer

در اصل از منشاء اسکاندیناوی، Loafer به یک ظاهر طراحی شده از فرهنگ پیش Predpy تبدیل شده است. در حال حاضر این مدل به یک سبک کفش ساده تبدیل شده است. Loafers به عنوان یکی از انواع کفش های مردانه به مدلی برای استفاده ی روزمره تبدیل شده است. این مدل سبک یکی از کفش های مورد علاقه برای ماه های گرم تابستان است. یک جفت کفش قهوه ای با طیف وسیعی از کت و شلوارها مناسب خواهد بود.یک جفت کفش سورمه ای رنگ نیز برای ست کردن با رنگ هایی مانند سفید و بژ بسیار جذاب است.

۶. آکسفورد

Oxford

مدل کفش آکسفورد را می توان یکی از جذاب ترین کفش در بین انواع کفش مردانه به شمار آورد. این طرح در اصل یک کفش ساده ساخته شده از چرم بود، اما در طول سال ها تکامل یافته است. این مدل در حال حاضر شامل طیف گسترده ای از جنس ها و رنگ ها است. اکثر مردان در حال حاضر دارای یک جفت خوب از آکسفورد سیاه هستند که آن ها برای موارد رسمی تر می پوشند. با این حال، این کفش نیز در رنگ قهوه ای مایل به زرد نیز جذاب به نظر می رسد.

۷. کفش های کتانی

Sneakers

یک جفت کفش ورزشی راحت اما شیک باید در هر کمد لباس باشد. اگر به یکی از انواع کفش مردانه که همه پسند هم باشد اشاره کنیم می توانیم نام Sneakers را ببریم. Sneakers را در فارسی کفش کتانی می گویند. برای تطبیق پذیری، یک سبک شیک است. سبکی که بسیار ساده و بیشتر مورد توجه جوانان است. البته مدل های دیگر و البته ساده تر آن را می توان مناسب همه ی اقشار دانست. رنگ های روشن بیشتر جلب توجه می کند. مدل های سفید به نظر می رسد در عرض چند هفته تیره می شوند، بنابراین یک روش مراقبت خوب کفش باید برای آن در نظر گرفته شود.

#کفش #کفش_مردانه #کتونی #آکسفورد #پوشاک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟