روش ثبت نام در سایت امی استوک و خرید اینترنتی

29 اردیبهشت 1401
ثبت سفارش و خرید اینترنتی

از طریق سایت فروشگاه اینترنتی امی استوک می توانید به راحتی و در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت نمایید و از مزایای خرید اینترنتی این سایت بهره مند شوید. بنابراین کاربران پس از ثبت نام می توانند مراحل ثبت سفارش کالا را انجام دهند.

با این مقاله همراه باشید، در ادامه می توانید با مراحل خرید محصولات از سایت امی استوک و نحوه ثبت سفارش آشنا شوید.

۱_ با ورود به سایت امی استوک با منوی سایت و سایر اطلاعات موجود بر روی صفحه سایت روبه رو می شوید.

۲_در منوی سایت امی استوک با دسته بندی ها، تخفیف ها و پیشنهادات، سوال ها مطرح شده از سوی کاربران، نحوه عضویت در بخش فروشنده ها و نحوه ارسال محصولات روبه رو هستید. بنابراین جهت خرید، ابتدا محصول مورد نظر را از طریق منوی اصلی سایت و یا نوار ابزار جستجو در بالای صفحه سایت، انتخاب کنید.

۳_ در بخش دسته بندی محصولات با دو گروه محصولات از قبیل پوشاک و زیورآلات روبه رو هستید. کاربر در قسمت پوشاک می تواند به دسته بندی های مورد نظر خود یعنی پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه دسترسی داشته باشد.  کاربر باید بر روی عنوان محصول کلیک نماید تا به صفحه خود محصول هدایت شود.

۴_به منظور ثبت هر گونه درخواست خرید در سایت امی استوک نیاز به داشتن حساب کاربری است. بنابراین لازم است که هر فرد یکبار روند ثبت نام را جهت ایجاد نام کاربری و رمز عبور انجام دهد.

۵_جهت ایجاد حساب کاربری طبق موارد زیر عمل کنید:

بر روی دکمه موجود “ورود به حساب کاربر” در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید. اگر کاربر جدید هستید اقدام به ثبت نام می نمایید ولی در صورتیکه قبلاً در سایت ثبت نام نموده اید بر روی گزینه پروفایل کلیک می نمایید و از طریق همین صفحه می توانید وارد ناحیه کاربری خود شوید.

فروشگاه امی استوک

مجموعه امی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه ترین فروشگاه های اینترنتی در حالی که یک دهه از فعالیت آن می گذرد، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

تنوع بی نظیر محصولات

کاربران به محض ورود به سایت امی با دنیایی از کالا رو به رو می شوند. تنوع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی امی جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد.

شیوه های پرداخت

 کاربر بعد از ثبت سفارشات خود و بستن سبد خرید باید مبلغ مربوط به خرید کالا را پرداخت نماید. تنها روش پرداخت در فروشگاه اینترنتی امی استوک، روش پرداخت اینترنتی و از طریق دروازه پرداخت پارسیان (تاپ)، می باشد.

شرایط بازگرداندن کالا

در موارد بسیار نادر پس از ارسال کالا و دریافت آن توسط مشتری، کالا مرجوع می شود. مرجوع نمودن کالا توسط مشتری به فروشگاه اینترنتی می تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد. بنابراین فروشگاه امی استوک این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است تا در صورت نارضایتی از کالا، بتوانند آن را به فروشگاه مرجوع نمایند. اما شرایط مرجوع نمودن کالا در امی استوک به شرح زیر می باشد:

۱_مرجوع نمودن کالا طی ۷ روز پس از خرید امکانپذیر می باشد.
۲_ هنگام مرجوع کردن کالا، جعبه کالا سالم بوده و برچسب بسته بندی مخدوش نشده باشد و هیچگونه نوشته یا خط زدگی اعمال نگردیده باشد.
۳_محصولات حساسیت محور مانند لباس زیر، مواد خوراکی و لوازم آرایشی بهداشتی پس از باز شدن پلمب و بسته بندی امکان مرجوعیت ندارند.
۴_در صورت مرجوع کردن گوشی تلفن و کالای دیجیتال، بازگشت کالا با دلایل شخصی و عدم پسند محصول مورد قبول نمی باشد و در صورت مرجوعیت بر اساس نقص فنی باید در مورد همراه بودن محتویات جعبه محصول اعم از لوازم جانبی دقت شود.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟