برترین برندهای کفش زنانه

27 آذر 1400
برترین برندهای کفش زنانه

برترین برندهای کفش زنانه شامل انواع برندهای آلمانی، ایتالیایی و استرالیایی می شود. این برندها با طراحی متفاوت و عرضه انواع کفش زنانه از قبیل کفش های رسمی و غیر رسمی توانسته اند جایگاه خود را در صنعت کفش و بازار جهانی رقابت تثبیت نمایند به طوری که جزو برترین ها محسوب شوند.

معرفی برترین برندهای کفش زنانه (برندهای آلمانی و برندهای فرانسوی)

برندهای آلمانی
برندهای آلمانی

اس اولیور(s.oliver)

این برند آلمانی محبوب و معروف به عرضه انواع کفش، کیف و عطر زنانه می پردازد. برند اس اولیور در سال ۱۹۶۹ توسط فردی به نام برند فرایر راه اندازی شد. البته کفش های رسمی زنانه این برند نسبت به سایر محصولات اس اولیور از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. همچنین این برند در زمینه عرضه انواع کفش زنانه همچون کفش پاشنه دار، صندل و کفش رسمی فعالیت دارد.

ریکر(Rieker)

اگر قصد خرید کفش های باکیفیت را دارید کفش ها برند ریکر گزینه مناسبی به شمار می روند. این برند در طراحی کفش های رسمی خود اغلب از طراحی کلاسیک الهام گرفته است. کیفیت بالا در کنار طراحی کلاسیک از ویژگی های بارز و ممتاز این برند به شمار می روند. این برند در سال ۱۸۷۴ در کشور آلمان راه اندازی شد و به دلیل تولید کفش های باکیفیت به محبوبیت جهانی رسید.

شعار این کمپانی “راحتی و سلامت” است که در راستای تولید محصولاتش می باشد و همچنین در تولید کفش برند ریکر از انواع فن آوری های پیشرفته استفاده می شود. در حال حاضر برند ریکر به عنوان برندی بزرگ و متشخص در تولید کفش های طبی و راحتی معرفی شده است. به عبارت دیگر، مشخصه اصلی این برند تولید کفش های طبی با خاصیت”آنتی استرس” یا جذب فشار است. چون نقاط پرفشار در پنجه و پاشنه پا قرار دارند، بنابراین کفش های ریکر با استفاده از فناوری آنتی استرس به تقسیم فشار در تمام نواحی کف پا کمک می کند. این قابلیت باعث کاهش خستگی و درد در پیاده روی های طولانی می گردد. همین ویژگی های مثبت و متفاوت، این برند را نسبت به بسیاری از برندهای کفش، در جایگاه برتر و بهتر قرار داده است.

سیتی لاین(cityline)

طراحی کلاسیک و کیفیت بالا از جمله ویژگی هایی هستند که به محصولات برند سیتی لاین نسبت داده شده است. این برند فرانسوی موفق به تولید کفش هایی شده است که با نیازهای عموم افراد مطابقت دارد. این برند سادگی، ظرافت و زیبایی را در کفش های خود ایجاد نموده است. بنابراین از این برند به عنوان برندی مطابق با مد روز و استایل های محبوب نام برده می شود.

سبک کلاسیک در طراحی کفش های رسمی برند سیتی لاین به کار رفته است. کفش های رسمی این برند برای محیط های اداری و موقعیت های رسمی فوق العاده عالی هستند. کیفیت محصولات این برند بسیار چشمگیر و عالی می باشد.

لارا برگ (laura Berg)

این برند آلمانی با تولید کفش های بسیار راحت توانسته است در مجموعه برندهای مشهور اروپایی قرار گیرد.طراحی ارگونومیک کفش های برند لارا برگ آن را به یک استایل محبوب و مد روز بانوان تبدیل کرده است. کیفیت مناسب رویه کفش ها، قالب مناسب کفش ها و تطابق آن با فیزیک پا و کیفیت بالای کفی کفش ها از ویژگی های بارز کفش های زنانه برند لارا برگ به شمار می روند. این برند طراحی منحصر به فرد کفش های خود را بر پایه استایل و مد روز قرار داده است.

برندهای کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه

برندهای کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه

برند آتوود

از براین آتوود به عنوان طراح کفش و اکسسوری نام برده می شود. وی در سال ۲۰۰۱ موفق به طراحی کفش هایی فوق العاده جذاب برای زنان شد. این موفقیت باعث شد تا وی بتواند برند خود را راه اندازی نماید. وی محصولات خود را از مواد باکیفیت ایتالیایی ساخته است. این برند از زمان راه اندازی کمپانی خود تا به امروز، به دلیل ساخت محصولات نفیس و طراحی جزئیات بیش از حد روی آنها، مورد علاقه و توجه طرفداران خاص خود قرار گرفته است.

برایان یکی از اعضای شورای طراحان مد امریکا محسوب می شود که در سال ۲۰۱۰ جایزه بهترین طراح سال به وی تعلق گرفت. استودیوی طراحی وی در شهرهای نیویورک و میلان ایتالیا واقع شده است.

برند پیر هاردی

مدل هایی که طراح بزرگ پیر هاردی به صنعت کفش پاشنه بلند زنانه عرضه می کند بسیار پرزرق و برق و جذاب هستند. از ویژگی های بارز طرح های وی می توان به مدل های گرافیکی بی نظیر و خاص وی اشاره کرد. این موضوع باعث شده تا طراحان کفش از مدل کفش های وی در طراحی های خود الهام بگیرند.

برند بوتگا ونتا

برند بوتگا ونتا یکی ازبرندهای لوکس و لاکچری ایتالیایی است که در ساخت کفش های چرم زنانه معروف است. محصولات این برند از ویژگی هایی همچون کیفیت عالی، طراحی های نوآورانه و دوام و کارایی برخوردار هستند.

برند جیمی چو

جیمی چو بیش از دیگر برندها، طرفدار دارد. پرنسس دیانا از جمله افراد سرشناسی است که به کفش های این برند علاقمند است و آن را می پوشد. ایده جیمی چو، ساختن کفش های سفارشی بود. همین ایده او را از یک طراح ساده کفش به یک طراح معروف تبدیل کرد. مدل های متفاوت ولی قابل پوشیدن در طراحی های جیمی چو به وضوح پدیدار بود. جیمی جو اولین بوتیک خود را در سال ۱۹۹۸ راه اندازی کرد و سپس شعبه دیگری از آن را در لس آنجلس افتتاح نمود. محبوبیت کفش های این برند سریعا در میان ستارگان هالیوود و بر روی فرش قرمز به نمایش گذاشته شد. کیت بلانشت و هالی بری از جمله ستارگانی بودند که کفش های برند جیمی چو را برای پوشیدن انتخاب کردند.

همچنین طراحی های جیمی چو، در کفش های اسنیکرز و کفش های پاشنه بلند به اوج زیبایی و ظرافت رسید و جزو گران قیمت ترین برندهای کفش زنانه معرفی شد.

برند استوارت ویتزمن

استوارت ویتزمن به خاطر طرح کفش های منحصر به فردش در تمام دنیا شناخته شده است. شهرت این برند زمانی به اوج خود رسید که به رویای هر زنی تبدیل شد. زیبای منحصر به فرد کفش های برند استوارت ویتزمن باعث محبوبیت روزافزون آنها شده است تا جایی که مدل های فوق العاده و شیک این کفش ها به تیتر خبرهای روز تبدیل شد. خلاقیت فوق العاده استوارت ویتزمن در طراحی کفش باعث شده است تا این برند به یکی از برندهای محبوب و مورد علاقه بانوان تبدیل شود. در سال ۲۰۲۱ این برند مدل هایی از چکمه بلند زنانه را عرضه نمود که از جنس جیر و چرم می باشند و اغلب تا بالای زانو را پوشش می دهند.

برند کریستین لوبوتن

برند محبوب طرفداران کفش های خاص؛ این عنوانی است که به این برند داده شده است. پاشنه های قرمز رنگ از جمله ویژگی خاص و بارز کفش های پاشنه بلند زنانه برند کریستین لوبوتن به شمار می رود. کریستین لوبوتین به طراح کفش های مرغوب و زیبا شهرت دارد. پرنسس کارولین از موناکو و مدونا از جمله مشتریان این برند بودند که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند و مسحور کننده کریستین لوبوتین توجه همگان را به محصولات جذاب این برند جلب نمودند.

بهترین برندهای کفش زنانه

برند لویی ویتون

برند لویی ویتون یکی از برترین برندهای کفش زنانه محسوب می شود. ترکیبی از کیفیت و راحتی در کفش های برند لویی ویتون بیانگر سال های تجربه و همچنین موفقیت در صنعت کفش می باشد. برند لویی ویتون louis vuitton یا به صورت مخفف lv یکی از برندهای گران قیمت در دنیای مد به شمار می رود. شهرت این برند از سال ۱۸۵۴ جهانی شد و محصولات فوق العاده این برند از قبیل کفش، کیف، ساعت و لباس زنانه جزو لوکس ترین محصولات به شمار می رود که در اقصی نقاط جهان طرفداران خاص خود را دارد.

نگران پرداخت مبلغ زیاد برای خرید محصولات لویی ویتون نباشید چون این محصولات فوق العاده باکیفیت هستند به طوری که ارسال محصولات برند لویی ویتون تنها به برخی فروشگاه ها و نمایشگاه ها تعلق می گیرد. با همه این توضیحات باید بگوییم که در لیست بهترین محصولات برند لویی ویتون، ۱۰ محصول بیشتر از بقیه خودنمایی می کنند و از فروش فوق العاده ای نیز برخوردار هستند. این محصولات شامل کیف گلف لویی ویتون، ساعت مچی زنانه، کفش مردانه، ساعت مردانه، کیف چهل تیکه، کابینت کمپاناس، کیف چرمی، کیف جواهرات، چمدان لوکس مایکل کلارک و خرس عروسکی می باشد. شاید تعجب کنید، اما خرس عروسکی جزو گرانترین آیتم این لیست به شمار می رود.

برند میومیو

میوچا پرادا یکی از طراحان برند میومیو محسوب می شود. طرح های متفاوت و شیک وی جنبه های هنری را به تصویر کشیده است. کفش های مجلسی این برند برای هر نوع جشن و مراسم مجلل یک انتخاب عالی محسوب می شوند. کفش های برند میومیو لوکس و کاملا تزیین شده هستند

با تمام توضیحاتی که در مطالب فوق ارائه گردید باید بگوییم که سبک پوشش افراد در حال تغییر است و این موضوع در مورد کفش های زنانه نیز در حال وقوع است. زنان دنبال پوشیدن لباس های راحت هستند و همواره سعی دارند تا پوشیدن کفش های پاشنه بلند را با کفش های تخت و راحت جایگزین نمایند. پوشیدن بوت هایی که لایه داخلی آنها از خز می باشد در میان بانوان مورد پسندتر است به عبارت دیگر کفش های راحتی یکی از ترندهای محبوب سال ۲۰۲۱ محسوب می شوند.

برندهایی همچون برند فندی، جیمی چو، برند دیور و چندین برند معروف جهانی در لیست بهترین مارک های کفش زنانه در جهان قرار گرفته اند.

برند FENDI

طرح های این برند ایتالیایی فوق العاده شیک و همچنین دارای طرفداران بسیاری می باشد. طرح های ساده و ظریف در کالکشن جدید کفش های زنانه فندی بسیار چشمگیر و جذاب می باشد. برند فندی در سال ۱۹۲۵ راه اندازی شد و در حالی که ۹۰ سال از تأسیس این کمپانی می گذرد می توان گفت که برند فندی دارای یک میراث ۹۰ ساله است. یکی از دلایل شهرت این برند را می تواند به تولید محصولات چرم و خز مرتبط دانست. این برند به شیوه ای کاملا متفاوت و خاص با خز و چرم کار می کند بنابراین محصولاتی که به مشتریان عرضه می گردد کاملا منحصر به فرد هستند.

برند پرادا

برند پرادا با طراحی های متفاوت و خاص در زمینه کیف و کفش معروف است. این برند به عنوان یکی از جذابترین برندهای دنیای مد معرفی شده است. جمله معروف میوشیا پرادا (رئیس و طراح مد ارشد برند پرادا): “مشاهده دقیق و کنجکاوی در ارتباط با جهان، جامعه و فرهنگ در مرکز فعالیت های پرادا جای دارند”.

برند مارک جاکوبز

این برند یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برندهای کیف و کفش در جهان است که محصولات آن بی رقیب خوانده می شوند. همچنین این برند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اجناس لوکس و گران قیمت در جهان است که محصولات خود را با کیفیتی فوق العاده عالی و با قیمتی بالا عرضه می کند. البته تمام موفقیت های مارک جیکوبز در زمینه طراحی لباس، باعث شد تا وی برند خود را توسعه دهد به طوری که خط تولید کیف، کفش، اکسسوری و عطر را به مجموعه خود اضافه نمود.

برند دیور

برند کریستین دیور یکی از برندهای مورد علاقه طبقات مرفه جامعه و همچنین اروپایی های ثروتمند و بازیگران هالیوود به شمار می رود. کفش های این برند در دو گروه زنانه و مردانه عرضه می شوند. کفش های برند دیور از کیفیت بالا، تنوع بسیار و طراحی منحصر به فرد برخوردار هستند.

کفش های زنانه برند دیور به دسته های کوچک تری همچون کفش پاشنه دار، کفش تخت، بوت، کفش اسپورت و صندل تقسیم شده اند. به عنوان مثال کفش های پاشنه دار برند دیور برای میهمانی ها و رفتن به کافه ها و رستوران ها انتخاب مناسبی محسوب می شود. این کفش ها ظاهر زنانه را زیباتر و ظریف تر نشان می دهند. بوت های برند دیور برای روزهای بارانی و سرد سال طراحی شده اند. چرم مرغوب و نرم کیفیت بوت های این برند را بسایر چشمگیر ساخته است.

برند گوچی

این برند در لیست گران قیمت ترین برندهای کفش زنانه قرار دارد. با وجود اینکه ۹۰ سال از عمر این برند می گذرد ولی همچنان در فهرست برترین و بهترین های جهان قرار دارد. این برند علاوه بر لباس زنانه در تولید کیف و کفش هم به محبوبیت رسیده است. طراحی های منحصر به فرد، برند گوچی را خاص و متفاوت جلوه داده است.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟