بهترین عطر زنانه

17 اردیبهشت 1401
بهترین عطر زنانه

بهترین عطر زنانه را در برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی باید جستجو کرد. عطرهای که ماندگاری بالایی دارند و متناسب با شرایط آب و هوایی تولید شده اند. به عنوان مثال عطرهایی با رایحه خنک و ملایم برای فصل های گرم سال و عطرهایی با رایحه گرم و شیرین در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. با این مقاله همراه باشید در ادامه پیرامون عطرهای زنانه و برندهای فعال و موفق در این حوزه و عطرهای محبوب و خوش فروش توضیحاتی ارائه می گردد.

علاوه بر ماندگاری رایحه یک عطر باید به میزان پخش بوی هر عطر توجه نمایید به عنوان مثال وقتی وارد یک محیط می شوید پخش رایحه عطر شما در محیط اطراف، می تواند خوشایند و یا ناخوشایند باشد. چون عطرها براساس میزان پخش بو و نوع رایحه می توانند خوش بو و یا بد بو باشند.

رایحه عطرها

به طور کلی عطرها از سه رایحه تشکیل شده اند. به رایحه ها نت گفته می شود. نت بالایی به رایحه ای اطلاق می شود که ۱۵ دقیقه بعد از اسپری کردن استشمام می شود. نت میانی رایحه ای است که ۱۵ تا ۴۰ دقیقه باید از اسپری کردن بگذرد تا استشمام شود. نت پایانی یک ساعت بعد از اسپری کردن استشمام می شود.

کشور فرانسه را با عطرهای محبوب و خوش رایحه می شناسند چون یکی از بزرگ ترین تولیدکننده عطر در جهان است. این کشور حدود ۳۰ درصد از تولید جهانی عطر را به خود اختصاص داده است.

انواع عطر زنانه

با این مقاله همراه باشید در ادامه به معرفی چند عطر محبوب و پرطرفدار زنانه از برندهای معروف می پردازیم.

عطر زنانه Gucci EDP

Gucci EDP به عنوان یک عطر زنانه رایحه دلپذیری دارد و ضمنا از ماندگاری بالایی برخوردار است. ادوپرفیوم گوچی دارای طبع معتدل است و انتخاب فوق العاده عالی برای هوای گرم و هوای نسبتا خنک محسوب می شود. در نت های آغازین این عطر می توانید رایحه گل آفتاب گردان و شکوفه پرتقال را استشمام کنید. اما برای نت های پایانی عطر ادوپرفیوم گوچی از بوی شیرین وانیل استفاده نموده اند. دلیل محبوبیت این عطر را به ماندگاری طولانی مدت آن نسبت داده اند.

عطر زنانه flower bomb

این نوع عطر، محصول کمپانی مشهور ویکتور اند رالف است که توسط چهار نفر از بهترین عطرسازان جهان تولید شده است. همچنین این عطر زنانه برای همه فصول به غیر از تابستان مناسب است. عطر فلاور بامب دارای رایحه ای شرقی و گرم است و با اسپری کردن آن می توانید بوی نارنج و چای را استشمام کنید.

اما نت میانی عطر زنانه فلاور بامب از گل یاسمین تهیه شده است و نت پایانی نیز بوی تند مشک و پاتچولی دارد. در کنار ترکیب فوق العاده عالی این نوع عطر زنانه می توانید از طراحی شیشه زیبای این عطر نیز تمجید کنیم چون طراحی شیشه این نوع عطر به صورت یک نارنجک دستی است که ظرفیت ۱۰۰ میلی لیتر دارد. این نوع عطر خوش رایحه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین عطرهای زنانه محسوب می شود.

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. عطر زنانه ورساچه یکی از ماندگارترین عطرهایی است که توسط برند مشهور ورساچه عرضه گردید. این کمپانی ایتالیایی رایحه انجیر و انگور سیاه را به عنوان نت آغازین عطر زنانه ورساچه انتخاب نموده است. این عطر طبع گرمی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

عطر زنانه تنباکو وانیل برند تام فورد

در هنگام انتخاب و خرید عطر باید به سه فاکتور توجه نمایید، ماندگاری رایحه، میزان پخش بو و خط بو، مورد سوم از اهمیت بیشتری برخوردار است. خط بو یعنی مدت زمانی که یک عطر در محیط باقی می ماند. فراموش نکنید که اگر عطر مورد استفاده شما از خط بو طولانی برخوردار باشد اما بی کیفیت باشد نه تنها برای محیط اطراف خوشایند نیست بلکه گاها باعث اذیت شدن آنها می شود.

عطر زنانه تنباکو وانیل یکی از بهترین محصولات برند تام فورد محسوب می شود که می توانیم آن را در دسته عطرهای شرقی معرفی نماییم. همانطور که از نام این عطر پیداست عطرهای توتون و وانیل جزو نت های برجسته این عطر به شمار می روند. ماندگاری زیاد، پخش بوی سنگین و خط بوی طولانی از جمله دلایل محبوبیت و مورد پسند بودن این نوع عطر زنانه است.

عطر سی برند جورجیو آرمانی

افراد متناسب با سلیقه خود انواع رایحه را می پسندند و از آن ها استفاده می کنند. برخی از افراد طبع گرم رایحه عطر را به طبع سرد ترجیح می دهند و برخی رایحه شیرین را در فهرست عطرهای مورد پسند خود قرار می دهند. با این وجود برخی از برندها با معرفی و عرضه یک رایحه جذاب و بی نظیر توانسته اند از فروش خیلی بالایی برخوردار باشند.

برای افرادی که علاقمند به رایحه شیرین هستند عطر سی برند جورجیو آرمانی یک انتخاب عالی محسوب می شود. در هنگام اسپری کردن این عطر با رایحه توت سیاه و قهوه مواجه می شوید. سپس رایحه گل رز خود را نشان می دهد.

از این عطر به عنوان یک عطر کاریزماتیک و مدرن نام برده می شود. ضمنا بهتر است در فصول پاییز و زمستان از این رایحه جذاب و خوش بو استفاده نمایید. ماندگاری بالا و پخش بوی سنگین از جمله دلایل محبوبیت عطر سی برند جورجیو آرمانی می باشد. به طور خلاصه باید بگوییم که عطر سی زنانه؛ یک ترکیب متعادل از میوه ها است که خیلی خوب روی پوست جای می گیرد.

عطر زنانه Coco EDP

یکی از عطرهای محبوب و پرطرفدار و در عین حال خوش فروش، عطر زنانه COCO EDP برند دیور است. یک عطر شرقی که دارای نت های از رایحه دلچسب نارگیل و رز می باشد.

از این عطر خوش بو معمولا در فصل پاییز و زمستان استفاده می شود. در کنار فاکتورهایی همچون ماندگاری بالا، خط بو طولانی و میزان پخش عالی که عطر زنانه COCO EDP از آن برخوردار است باید از طراحی شیشه این عطر نیز تقدیر شود. ارگونومی شیشه عطر طوری طراحی شده که در دست بسیار راحت قرار می گیرد، همچنین استفاده از رنگ های قرمز و مشکی در شیشه این نوع عطر طراحی آن را فوق العاده رمانتیک نموده است.

ادوپرفیوم زنانه رووناکس مدل GOOD GIRL

رایحه شیرین این عطر آن را به یک عطر محبوب و دوست داشتنی تبدیل کرده است. این عط طبع گرم و شیرینی دارد. نت آغازین این نوع عطر سرشار از رایحه بادام و قهوه است. نت میانی نیز شامل رایحه گل مریم و یاسمین است. نت پاپانی با رایحه کاکائو و تونکا بسیار خوش بو و معطر است.

علاوه بر رایحه معطر این عطر زنانه می توانیم به طراحی زیبا و شیک کفش مانند آن اشاره کنیم. بانوان می توانند از این نوع عطر زنانه در فصول سرد سال استفاده کنند.

عطر زنانه لالیک لامور

این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد ولی امروزه همچنان در فهرست برترین و خوشبوترین عطرهای زنانه قرار دارد. این عطر دارای یک رایحه شیرین و خنک است. نت های آغازین شامل رایحه های گل رز، نارنج و شکوفه پرتقال می باشد. همچنین در نت میانی می توانید رایحه های گل مریم، یاسمین و گاردنیا را استشمام نمایید. اما نت های پایانی شامل رایحه های معطر سدر، مشک و چوب صندل می باشد.

ظاهر شیک و در عین حال ساده این نوع عطر بسیار مورد پسند واقع شده است. همچنین عطر زنانه لالیک لامور از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است. این نوع عطر بخاطر رایحه خنک و شیرینش مناسب روزهای گرم سال است. بوی این نوع عطر بسیار ملایم است بنابراین بانوان می توانند در محیط های عمومی از این رایحه ملایم استفاده کنند.

عطر زنانه کلوین کلاین مدل بیوتی

این عطر زنانه محصول کمپانی شناخته شده و معروف کلوین کلاین است. همچنین این عطر زنانه از رایحه شیرینی برخوردار است. بوی گل های بهاری ازجمله رایحه های دلپذیر و خوشبوی موجود در این عطر زنانه هستند. عطر ملایم و خنک این عطر زنانه دارای محبوبیت بسیاری است. عطر زنانه کلوین کلاین مدل بیوتی برای فصول بهار و تابستان و حتی اوایل پاییز مناسب است. عطر کلوین کلاین مدل بیوتی دارای خط بو و ماندگاری مناسبی می باشد.

عطر زنانه نینا ریچی مدل premier jou

برند نینا ریچی به عنوان یکی از برندهای معتبر و معروف انواع عطر را با رایحه های ملایم، شیرین و خنک به بازار عرضه نموده است. عطر زنانه پرمیرژور یکی از خوشبوترین عطرهای برند نینا ریچی است. این نوع عطر از رایحه های شیرین و ملایم برخوردار است. بنابراین این نوع عطر زنانه یک انتخاب عالی برای فصول گرم سال محسوب می شود.

نت های آغازین این نوع عطر زنانه شامل رایحه نارنگی، ماندارین و گل نخود است. اما نت های میانی با رایحه های یاسمین و ارکیده و گاردنیا استشمام می شوند. نت های پایانی این نوع عطر زنانه نیز شامل رایحه های مشک، وانیل و چوب صندل هستند. این عطر فرانسوی از یک ظاهر ساده و معمولی برخوردار است. اما از نظر رایحه فوق العاده خاص و منحصربه فرد محسوب می شود.

عطر زنانه روبرتو کاوالی

این عطر با رایحه شیرین و ملایم یک انتخاب عالی محسوب می شود. نت آغازی این عطر زنانه شامل رایحه فلفل صورتی و نت میانی نیز شامل رایحه گل پرتقال آفریقایی است. اما نت پایانی سرشار از رایحه های خوش بو و معطر هسته تونکا و وانیل است.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟