تولیدی پوشاک مردانه

13 آبان 1400
تولیدی-پوشاک-مردانه

ممکن است یکی از دغدغه های بسیاری از افراد ایجاد یک تولیدی پوشاک مردانه باشد. ایجاد پوشاکی برای قسمت مردانه در طرح های متنوع. اما چه مشکلاتی در این میان وجود دارد که در نمونه کار تولیدی ها به مزاج خیلی از افراد خوش نمی آید؟

در برخی موارد شاهد این امر هستیم که بسیاری از افراد تمایل به استفاده از لباس های تولیدی دارند اما مدل های مورد نظر خود را در این میان پیدا نمی کنند. یا اینکه بعد از خرید محصولات تولیدی متوجه می شوند که دوخت پوشاک زیاد مطلوب نیست.

در این مقاله می خواهیم به بررسی برخی از ریزه کاری های مهم پیرامون تولید لباس برای یک تولیدی لباس و پوشاک مردانه اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید تا در ادامه ی مقاله نکاتی را در این میان بیان کنیم و بهتر بتوانیم برای خرید یا فروش لباس و پوشاک از تولیدی یا غیر آن تصمیم گیری کنیم.

خرید از تولیدی پوشاک مردانه

یکی از مسائلی که بسیار مهم است خرید لباس و پوشاک با کیفیت است. لباس و پوشاکی که علاوه بر داشتن طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد. البته در این میان داشتن ریزه کاری هایی در دوخت و قسمت های دکمه و زیپ ها هم بسیار مهم است.

ریزه کاری

اگر به لباس و پوشاک با کیفیت نگاهی بندازیم متوجه ریزه کاری هایی در آن می شویم. ریزه کاری هایی که ممکن است در نگاه اول زیاد به چشم نیایند، اما در برخی موارد بسیار کاربردی هستند. برخی برای زیبایی بصری، بعضی به نمادی برای یک برند و برخی دیگر برای راحتی در ست کردن لباس به کار می روند.

طرح جیب شلوار جین

حاشیه-لباس
حاشیه-لباس

طرح روی شلوار جین به حدی مهم است که یکی از تولیدی های پوشاک مردانه ی مشهور به نام لی (LEE) مدلی از طرح حرف S افقی بر روی جیب های پشتی شلوار جین را به نام خودش ثبت کرده است و حتی در مواردی از دیگر تولیدی ها به خاطر کپی کردن آن طرح بر روی لباس های خودشان شکایت کرده است. در واقع برخی از این ریزه کاری ها حتی به عنوان نمادی برای یک برند مشهور پوشاک به حساب می آید.

دکمه ها

در بعضی از موارد برخی از تولیدی های پوشاک مردانه درجه یک برای لباس هایی مانند تیشرت، پیراهن و حتی بافت های دکمه دار خود، چند دکمه ی اضافی را بر روی آن قرار می دهند. در واقع آن ها با این کار خدماتی بیشتر را به مشتریان خودشان ارائه می دهند. برخی از تولیدی ها دکمه های اضافی را به خود لباس وصل می کنند. برخی دیگر نایلکس کوچکی به برچسب لباس وصل می کنند و دکمه ها را داخل آن می اندازند. و در برخی از موارد تولیدی های پوشاک مردانه دکمه های اضافی را روی خود لیبل لباس می چسبانند. یکی دیگر از مزیت های ایجاد چنین دکمه هایی علاقه مند شدن افراد به محصولات ان تولیدی ها است.

دوخت زیر دکمه های پولوشرت

اگر به انتهای قسمت دکمه ای پولوشرت ها نگاه کنید متوجه دوختی ضربدری می شوید. این دوخت ممکن است زیاد کارایی نداشته باشد و در نظر خیلی از افراد یک قسمت اضافی باشد. اما همین دوخت می تواند هر چند جزئی در استایل فرد تاثیر بگذارد و علاوه بر آن کیفیت مطلوب دوخت آن تولیدی پوشاک مردانه را به نمایش می گذارد.

دوخت

یکی از مهم ترین مسائلی که می توان از روی آن سبک تولید یک تولیدی پوشاک مردانه را از روی آن تشخیص داد، نحوه ی دوخت آن لباس و پوشاک است. در واقع نظم و نوع دوخت هر قسمت بسیار مهم است که این مسئله برای برندهای معتبر دنیا حائز اهمیت است. افرادی که در کار لباس و پوشاک حرفه ای باشند از روی دوخت لباس کیفیت محصولات آن برند را تشخیص می دهند.

حاشیه لباس

برخی از پیراهن ها و تیشرت ها در قسمت داخلی گردن و قسمت چاک (در صورت وجود) حاشیه ای با یک رنگ دیگر از پارچه بر روی آن قرار داده شده است. یکی از مهمترین کاربرد های این حاشیه راحت کردن انتخاب لباسی برای ست کردن با آن لباس است. به عنوان مثال حاشیه ی قهوه ای روی یک تیشرت کرم رنگ این ذهنیت را به انسان می دهد که می توان آن را با یک شلوار قهوه ای رنگ یا کفش های قهوه ای ست کرد.

حاشیه-لباس
حاشیه-لباس

انحصاری کردن

یکی دیگر از نکاتی که می تواند برای تولیدی پوشاک مردانه مهم باشد، انحصاری کردن قسمتی از این ریزه کاری ها است. دقیقا همانند همان کاری که برند لیوایز کرده است. در این حالت می توان گفت که یک برند تولیدی می تواند موفق باشد. اما با توجه به رعایت نشدن قانون کپی برداری در ایران ممکن است همان نکاتی که خیلی برای آن زحمت کشیده شده است را در دیگر تولیدی های رقیب به وفور دید.

در کل تولیدی پوشاک مردانه باید بتواند با توجه به نیازهای روز لباس های مردانه تغییراتی سریع را در نحوه ی تولید لباس و پوشاک خودش قرار دهد که ممکن است بسیار هزینه بردار باشد و خیلی از افراد نتوانند به راحتی این تغییرات را در پروسه ی تولید محصولات خودشان ایجاد کنند.

راه چاره به جای ایجاد تولیدی پوشاک مردانه

تمامی نکات فوق در مورد تولید یک لباس با کیفیت برای تولیدی پوشاک مردانه است. در واقع اگر یک تولیدی بخواهد چنین کاری انجام دهید، هزینه های جانبی دیگری را برای فرد به همراه دارد که ممکن است خیلی از افراد دست به چنین کاری نزنند و بعدا هم در فروش لباس و پوشاک تولیدی خودشان دچار مشکل شوند.

خب پس این بار با وجود چنین مشکلاتی راه چاره چیست و چگونه می توان قید تولیدی یک پوشاک مردانه را زد و آیا چگونه می توان محصولاتی با کیفیت مناسب را به مشتریان خود ارائه دهیم.

عرضه ی پوشاک نو اروپایی

یکی از موضوعاتی که به این افراد پیشنهاد می کنیم عرضه ی لباس و پوشاک نو اروپایی است. لباس هایی که علاوه بر کیفیت مناسبی که دارند قیمت های قابل توجهی هم دارند. لباس هایی که با وجود قیمت های پایین دارای استاندارهای روز دنیا هستند. اما از کجا چنین لباس هایی را تهیه کنیم؟ چون چنین امکانی برای خیلی از افراد وجود ندارد که به اروپا بروند و لباس های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مجموعه-فروشگاه-امی
مجموعه-فروشگاه-امی

مجتمع پوشاک امی

یکی از مجموعه هایی که در یک دهه ی گذشته این کار را برای عمده فروشان ساده و راحت کرده است، مجتمع پوشاک امی است. این مجموعه با واردات مستقیم و بدون واسطه علاوه بر دست اول بودن، محصولات را با قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه می کند. در واقع شما علاوه بر داشتن محصولات دارای کیفیت اروپایی می توانید کالایی با قیمت عالی در فروشگاه خود داشته باشید. البته این در حالی است که حاشیه سود بسیار مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

آرزو می کنیم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار داده باشیم.

همیشه سالم و سربلند باشید.

#تولیدی_پوشاک #تولیدی_پوشاک_مردانه #تولیدی_پوشاک_زنانه #پوشاک_عمده #لباس_عمده

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟