خرید عمده لباس زمستانی

07 آبان 1400
خرید عمده لباس زمستانی

فصل خرید عمده لباس زمستانی فرا رسیده است. در این فصل بیشتر افرادی که فروش محصولات خودشان را به صورت حضوری و در مغازه انجام می دهند و هم کسانی که در فضای مجازی و به صورت آنلاین به مشترین خودشان خدمات ارائه می دهند، خرید عمده لباس زمستانی را مد نظر دارند.

کسانی که می خواهند خرید عمده انجام دهند معمولا به چند گروه تقسیم می شوند. در این مقاله می خواهیم در مورد این گروه بندی ها و البته بیشتر در مورد خرید عمده لباس های زمستانی و مدل های متنوع خرید عمده و البته مرکزی مطمئن برای خرید عمده با شما مطالبی را در میان بگذاریم.

خرید عمده

خرید عمده لباس زمستانی جزو مواردی است که هر کسی که فروشنده باشد با آن مواجه شده است. در این نوع خرید محصولات مورد نظر به صورت کلی و معمولا به قصد فروش انجام می شود. خرید عمده مزایای بسیاری دارد. در واقع این نوع خرید می تواند هم از لحاظ هزینه ای برای فرد به صرفه باشد و هم از لحاظ زمانی.

از لحاظ هزینه به این خاطر که معمولا فرد یا مجموعه ای که خرید عمده را انجام می دهد. می تواند مجموع محصولات مورد نظر خود را با قیمتی تهیه کنند که حاشیه سود مناسبی را برای آن ها به همراه دارد. این مسئبه خودش بسیار مهم است. در واقع گاهی اوقات همین مسئله باعث می شود که خیلی از مشتریان به دنبال مناسب ترین مکان برای خرید خودشان می گردند. البته ما در پایان همین مقاله چنین مجتمعی رو برای به شما معرفی می کنیم.

دستکش و شال گردن
کلاه دستکش و شال گردن

انواع خرید عمده

افرادی که خرید عمده لباس زمستانی را انجام می دهند معمولا به چند دسته تقسیم بندی می شوند. دسته ای از افراد که معمولا خوشان هم عمده فروش هستند اغلب محصولات مورد نظر خودشان را در خارج از فصل کالا خریداری می کنند. در واقع این دسته برای صرفه جویی بیشتر در هزینه و زمان به عنوان مثال لباس های پاییزی و زمستانی را در فصل بهار و در زمانی تهیه می کنند که بیشتر افراد لباس های بهاری و تابستانی را خریداری می کنند.

این گونه افراد و مجموعه ها معمولا دوراندیشی بالایی دارند و از قبل محصولات خدشان را تهیه می کنند. البته یکی از مزیت های بارز این افراد و مجموعه ها امکان ذخیره ی محصول خریداری شده برای چندین ماه است. در واقع از لحاظ مادی جنین امکانی را دارند که پیشتر محصولات مورد نظر خوشان را تهیه کنند.

دسته ی دوم افرادی هستند که در نزدیکی تغییر فصل چنین کاری را انجام می دهند. این افراد در اواخر زمستان شروع به تهیه ی محصولات بهاری و تابستانی می کنند و قبل از آغاز پاییز خرید عمده لباس پاییزی و زمستانی خودشان را انجام می دهند.

دسته ی دیگری هم وجود دارند که هدفمندتر خرید خودشان را انجام می دهند. در واقع برای این دسته این امکان وجود ندارد که هزینه ی اصلی خرید خودشان را برای خرید محصولی بگذارند که چندین ماه با فصل فروش آن فاصله دارد. این افراد ممکن است هر هفته یا حتی هر روز خرید عمده ی خودشان را انجام دهند.

محصولات قابل ارائه در خرید عمده لباس زمستانی

بلوزهای زمستانی
بلوزهای زمستانی

از بین محصولاتی که برای خرید عمده زمستانی در پک های این فصل موجود است می توان به انواع بلوز بافت های زمستانی، انواع پیراهن های پشمی، کلاه و دستکش، کاپشن، ست های گرم خانگی، انواع بوت ها و نیم بوت ها و موارد دیگر اشاره کرد.

البته در این میان محصولاتی وجود دارند که برای دیگر فصول هم کاربرد دارند، در واقع چهار فصل هستند . همبرای خرید عمده لباس زمستانی و هم تابستانی کاربرد دارند. از این میان می توانیم به انواع مدل شلوارها و پیراهن ها اشاره کنیم. از دیگر موارد چهار فصل می توان به لباس های زیر، تی شرت های آستین دار هم اشاره کنیم. این محصولات ممکن است در هر دو خرید عمده ی فصول گرم و سرد وجود داشته باشند.

پک های عمده

پک های عمده برای خرید عمده لباس زمستانی معمولا به این صورت هستند؛ میکس مردانه، میکس زنانه، میکس بچه گانه، لباس زیر مردانه، لباس زیر زنانه، میکس ورزشی مردانه و … . در این صورت معمولا همه ی لباس های مربوط به یک دسته وجود دارد. که ممکن است برای دسته های اول و دومی که در بالا به آن اشاره کردیم مناسب باشد.

اما مجموعه ی امی با راه کاری متفاوت کار را برای تمامی دسته ها و البته در این حالت به خصوص برای دسته ی سوم آسان تر کرده است. در این مجموعه علاوه بر میکس هایی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، محصولات تخصصی تر هم وجود دارد. به عنوان نمونه اگر یک مشتری فقط قصد خرید عمده لباس ست زمستانی مردانه را داشته باشد این امکان برای ایشان فراهم است.

کاپشن
کاپشن

یا اگر فروشنده ی دیگری بخواهد برای خرید عمئده لباس زمستانی خودش فقط بلوز بافت زنانه را تهیه کنید، چنین امکانی در دسترس است. در واقع در این حالت می توان گفت که بیشتر افراد با هر توانایی مالی می توانند خریدهای دلخواه خودشان را انجام دهند.

وزن پک ها برای خرید عمده لباس زمستانی

در بیشتر فروشگاه های عمده فروشی محصولات به صورت پک های ۲۰، ۲۵ و حتی ۳۰ کیلویی ارائه می شود، اما مزیت دیگری که در پک های ارائه شده ی مجموعه ی بزرگ امی وجود دارد این است که در این مجموعه امکان خرید بسته های ۵ کیلویی هم برای برخی از محصولات وجود دارد.

این نوع بسته بندی باعث می شود که خریدار بتواند محصولات بیشتری برای خودش تهیه کند. در این حالت است که خیلی از افراد برای انتخاب محصولات و پوشاک مورد نظر خود تصمیم گیری بهتری را انجام می دهند. به عنوان مثال در یک پک بافت مردانه ی ۱۰ کیلویی دیگر تکرر موارد بسیاری از لباس ها را شاهد نیستند.

مجتمع پوشاک امی برای خرید عمده لباس زمستانی

بوت و نیم بوت
بوت و نیم بوت برای خرید عمده لباس زمستانی

ازآن جا که مجتمع پوشاک امی جزو یکی از محدود مجموعه هایی است که محصولات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم از مبدا که بیشتر محصولات مربوط به هلدینگ لیدل آلمان هستند، خریداری می کند به همین خاطر می توان گفت که قیمت محصولات در این مجموعه بسیار ارزان تر از سایر عمده فروشان است.

قیمت های بسیار مناسب این مجموعه باعث شده است تا حتی برخی از همکاران هم خرید عمده لباس زمستانی و البته خرید های کلان خودشان را در این مجموعه انجام دهند. در واقع این مجموعه به بسیاری از همکاران عمده فروش خود هم چنین خدماتی را ارائه می دهد.

شما می توانید با خرید محصولات از مجموعه ی امی علاوه بر خریدی مطمئن و کیفیت مناسب محصولات، با قیمت های ویژه ی این مجموعه خودتان را به نسبت رقیبانتان از لحاظ ارائه ی محصولات ارزان قیمت متمایز جلوه دهید.

امیدوارم که توانسته باشیم در این زمینه کمکی شایان ذکر را به شما کرده باشیم. با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما.

#خرید_عمده # خرید_عمده_زمستانی #خرید_لباس #خرید_پوشاک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟