خرید عمده لباس مردانه ؛ ارزان ترین فروشگاه لباس و پوشاک استوک

05 آبان 1400
خرید عمده لباس مردانه

دسته ی لباس و پوشاک مردانه، یکی از مهمترین دسته های تولید پوشاک به شمار می رود. می توان گفت که دسته ی لباس مردانه در مقایسه با انواع مدل لباس های زنانه و بچه گانه تنوع کاری کمتری دارد. خرید عمده لباس مردانه هم به تبع آسان تر از خرید پوشاک زنانه و بچه گانه است. در واقع می توان گفت خرید به صورت خرده فروشی هم معمولا در فروشگاه های لباس مردانه ساده تر و سریع تر انجام می گیرد.

این مسئله بسیار مهم است که لباس و پوشاکی که می خواهیم به مشتریان خود ارائه بدهیم کیفیت مناسب و البته در بسیاری از موارد قیمت خوبی هم داشته باشد. و این به خاطر شرایط اکثثر اقشار جامعه است. البته این موضوع بسیار سلیقه ای است. چرا که بعضی از افراد هستند که دوست دارند لباس ها گران قیمت را در فروشگاه های خودشان ارائه دهند و این مسئله هم به شناخت آن ها به نسبت دامنه ی مخاطبان و خریداران خودشان است.

اما خب اگر بخواهیم یک فروشگاه حضوری یا یک پیج ایستاگرامی یا کانال تلگرامی بزنیم و در آن جا فروش لباس و پوشاک داشته باشیم باید وسعت دید بیشتری را در نظر بگیریم و اقشار کم در آمد را هم مورد توجه قرار بدهیم، چرا که این اقشار معمولا هزینه های زیادی بابت لباس و پوشاک خود صرف نمی کنند.

با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد خرید عمده لباس مردانه با شما مسائلی را در میان بگذاریم. البته قبل از آن یک تعریف کلی از لباس مردانه ارائه می دهیم و همچنین در مورد انواع لباس های مردانه و انواع خرید عمده و در آخر مزایای خرید از مجموعه ی بزرگ پوشا امی با شما صحبت می کنیم.

تعریف

انواع تیشرت مردانه
انواع تیشرت مردانه

لباس مردانه هم یکی از دسته های لباس است که چندین بخش دارد. این دسته از لباس هم مانند دیگر لباس های زنانه و بچه گانه به مرور زمان و در طول تاریخ دستخوش تغییرات زیادی شده است. لباس هایی که هر کدام در عصر خودشان نمایانگر ویژگی ها و مناسبت هایی برای اقوام مختلف بوده اند.

این دسته از لباس هم دارای مدل های متنوعی از لحاظ طرح، رنگ و جنس است. در واقع می توان برای لباس مردانه هم همانند دسته ی لباس زنانه و بچه گانه پوشاکی با رنگ ها و جنس های متنوعی پیدا کرد. اما می توان پر کاربرد ترین جنس در میان لباس مردانه را جنس های نخی و جین دانست.

اهمیت لباس مردانه تا جایی است که حتی برخی از تغییرات مد نیز بر اساس پوشاک مردانه صورت گرفته است. به عنوان مثال پرچ های روی جیب های شلوارهای جین به دلیل ضعف این قسمت های شلوار در هنگام کار معدنچیان آمریکایی در معادن آن به وجود آمدند و اولین بار شرکت لیوایز چنین مدل هایی از شلوار جین را ارائه داد.

و حتی در قسمت ورزشی هم بسیاری از موارد از جمله هودی ها با تغییراتی در جنس لباس ورزش راگبی یا همان فوتبال بر اثر نارضایتی ورزشکاران این ورزش از جنس های پشمی لباس های آن ها به وجود آمدند.

انواع لباس مردانه برای خرید عمده

دسته ی لباس مردانه که در خرید عمده هم کاملا مشهود است به چهار قسمت لباس های تابستانه، پوشاک زمستانه، انواع لباس زیر و لباس های ورزشی تقسیم بندی می شود.البته می توان برخی از لباس ها را هم به عنوان لباس های ۴ فصل در نظر گرفت. این دسته ها در هنگام خرید عمده لباس مردانه هر کدام به صورت جداگانه ارائه می شوند.

انواع شلوار
شلوار

اگر بخواهیم به صورت جزئی تر هر کدام از دسته ها را نام ببریم می توانیم بگوییم که دسته ی لباس مردانه ی تابستانه شامل انواع تیشرت در مدل های یقه گرد، یقه هفت و مدل های دکمه دار ، انواع پیراهن های آستین کوتاه، انواع شلوارک های کژوال و راحتی و همچنین مدل های متنوع صندل ها اشاره کنیم.

در قسمت لباس های زمستانه می توانیم به انواع کاپشن های ضخیم و نازک، جلیقه ها و مدل های ضد آب، همچنین انواع بافت های مردانه، بوت ها و نیم بوت های خیابانی، اسلش های ضخیم، انواع مدل هودی ها و سویشرت های کژوال، دستکش ها و کلاه های زمستانی اشاره کنیم.

از لباس های زیر مردانه که در خرید عمده هم به صورت مجزا معمولا به فروش می رسد می توان به انواع زیر پیراهنی ها، مدل های رکابی و آستین حلقه ای و همچنین انواع شورت های اسلیپ، مدل های پادار کوتاه و بلند اشاره کرد.

در میان لباس های ورزشی هم می توان از لباس هایی مانند انواع تیشرت، گرمکن، اسلش، شورت، شلوارک، دستکش، کلاه ورزشی و همچنین کفش های ورزشی نام برد.

لباس های چهار فصل

اما اگر بخواهیم به لباس های چهار فصل اشاره کنیم می توانیم از انواع پیراهن های آستین دار، شلوار های جین و نخی و کتان، انواع تیشرت های آستین بلند، جوراب و کفش های مجلسی و اسپرت نام ببریم. این دسته از لباس ها را می توان در هر آب و هوایی و البته بسته به شرایط جوی به تنهایی یا همراه دیگر لباس ها به تن کرد.

انواع خرید عمده لباس مردانه

 انواع کاپشن مردانه
انواع کاپشن مردانه

برای خرید عمده لباس مردانه راه های متنوعی در پیش رو است. راه هایی که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم می توانیم بگوییم که برای خرید عمده می توان هم از داخل کشور و هم از خارج از آن اقدام به این کار کرد.

خرید در داخل کشور هم خودش به دو دسته تقسیم بندی می شود، خرید از یک تولیدی لباس و همچنین خرید محصولات وارداتی از انواع این خرید به حساب می آیند. از مزایای خرید از داخل می توان به در دسترس بودن آسان منبع فروش یا عمده فروش اشاره کرد. اما اگر بخواهید از تولیدی داخلی خرید عمده لباس مردانه را انجام دهید باید توجه داشته باشید که کیفیت محصولات هم مناسب باشد. و در این صورت معمولا قیمت محصولات هم بالا خواهند بود. اما اگر از وارد کننده ی لباس هم بخواهید محصولات خود را تهیه کنید باید به این موضوع آگاهی داشته باشید که آن محصول معمولا از یکی دو مرحله ی دیگر هم عبور کرده است که در نتیجه باعث افزایش قیمت کالا می شود.

اما اگر خرید از خارج از کشور انجام بگیرد هم خودش مزایا و معایبی دارد. از مهمترین معایب می توان به دوری مسافت اشاره کرد که همین موضوع باعث می شود که امکان سفرهای متعدد وجود نداشته باشد. مزیت خوبی که این مدل خرید عمده لباس مردانه دارد این است که می توان از شرکت های اصلی محصولات مورد نظر را دریاف کرد. اما باز مشکلی که وجود دارد این است که به خاطر خیلی از مسائل اگر در یکی از دفعات محصولات خریداری شده دچار مشکلاتی بشوند و سالم به دست فرد نرسند ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به او وارد کند.

راه چاره…

 انواع کفش مردانه
انواع کفش مردانه

خب ممکن است این بار برای شما این سوال پیش بیاید که اگر ما نتوانیم با این شرایط موجود محصولات عمده ی خودمان را تهیه کنیم آیا راه چاره چیست؟ چگونه ما بتوانیم کسب و کاری در حوزه ی لباس مردانه داشته باشیم. برای جواب این مسئله باید خدمت شما عرض کنیم که شما مس توانید اجناس خارجی با کیفیت مناسب را در داخل کشور و البته با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. اما چطور…؟

مجموعه بزرگ امی

یکی از عمده فروشان مهم در کشور در حوزه ی واردات و عرضه ی پوشاک نو اروپایی مجموعه ی بزرگ امی است. این مجموعه در جنوب استان آذربایجان غربی و در شهرستان مهاباد واقع شده است. مجموعه ای که بیش از یک دهه در این زمینه سابقه دارد و در طول این سالیان توانسته است به خوبی حسن نیت و صداقت خود را به مشتریان ثابت کند.

می توان مجموعه ی امی را به بیشتر افرادی پیشنهاد کرد که می خواهند محصولات اروپایی عمده را به قیمت مناسب خریداری کنند، دلیل این موضوع هم این است که این مجموعه خریدهای خود را در تناژ بالا انجام می دهد. از دیگر نکات مثبت خرید محصولات از مجموعه ی امی می توان به این مسئله اشاره کرد که محصولات این مجموعه بدون واسطه و به صورت مستقیم خریداری می شوند و به همین خاطر می توان گفت که قیمت لباس و پوشاک این مجموعه از لحاظ مادی بسیار مقرون به صرفه است.

همچنین یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای خرید از این مجموعه این است که در داخل کشور قرار دارد و دیگر لازم نیست برای خرید محصولات اروپایی به خارج از کشور سفر کرد.

انواع خرید عمده لباس مردانه از مجموعه امی

خرید های عمده از مجموعه ی بزرگ امی به صورت کیلویی انجام می شود. این موضوع خود باعث می شود در بسیاری از مسائل قیمت محصولات بسیار پایین باشد و در نتیجه حاشیه سود مناسبی را برای فروشندگان ایجاد کند. همچنین در این حالت است که فروشندگان می توانند محصولات خودشان را با قیمت های مناسبی به خریداران و مشتریان خودشان ارائه دهند.

در خرید کیلویی قیمت معیار به ازای هر کیلو در نظر گرفته می شود و معمولا محصولات به صورت پک بسته بندی می شوند. در این حالت بسته ها به صورت پک های ۱۰، ۱۵تا ۲۵ کیلویی هستند. البته همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد بسته بندی ها برای خرید عمدده لباس مردانه به صورت مجزا و جداگانه انجام می شود.

بسته بندی مجزا دارای مزیت هایی است. از بین آن ها می توان به در نظر گرفتن فروشگاه هایی که می خواهند برای اولین بار کار خودشان را آغاز کنند یا افرادی که توانایی خرید بالایی ندارند اشاره کرد. چون ممکن است برای خیلی از افراد خرید میکسی از تمامی لباس های مردانه آن هم با صورت پک ۲۵ کیلویی میسر نباشد چرا که ممکن است در میکسی که تمامی لباس های تابستانه، زمستانه و ورزشی در داخل آن است و فرد فقط می خواهد لباس های زمستانه را در فصل های سرد سال به فروش برساند، تعداد زیادی محصولات زمستانی وجود نداشته باشد.

خرید عمده انتخابی

البته حالت دیگری هم وجود دارد که به آن انتخابی می گویند. در حالت انتخابی فرد می تواند به قسمت تک فروشی مجموعه ی امی مراجعه کند و در آن جا لباس ها و پوشاکی که برای فروشگاه خود نیاز دارد را تهیه کند. چه بسا پوشاکی را انتخاب کند که از فروش آن ها تقریبا مطمئن است، اما در این حالت قیمت خرید عمده برای این افراد مقداری کمتر از حالت خرده فروشی محاسبه می شود، به همین خاطر ممکن است زیاد مقرون به صرفه نباشد. اما باز این مدل از خرید هم طرفداران خاص خودش را دارد.

برندهای موجود برای خرید عمده لباس مردانه

برندهای موجود در مجموعه ی بزرگ امی در قسمت لباس ها و پوشاک مردانه شامل برند لیورجی و سی اند ای و در قسمت لباس های ورزشی برندهای کریویت و کریویت پرو و همچنین لباس های ورزشی برند سی اند ای است. البته برندهای دیگری نیز در این مجموعه وجود دارند از جمله نوبل لیگ و Mexx و دیگر برندها اما اغلب برندهای موجود در این مجموعه از برندهایی است که پیشتر ذکر شدند.

این برندها به نوبه ی خود کیفیت های مناسبی دارند و از همه مهمتر شما می توانید آن را در مجموعه ی امی با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در واقع شما می توانید با قیمتی مناسب لباس ها اروپایی مناسب را تهیه کنید.

خرید از مجموعه بزرگ امی
خرید از مجموعه بزرگ امی

شما می توانید برای خرید عمده لباس مردانه با قسمت عمده ی مجموعه ی بزرگ امی در ارتباط باشید. واحد عمده که با عنوان امیکو شناخته می شود دارای کارشناسان مجربی است. این کارشناسان با داشتن سابقه ی زیاد در این خصوص می توانند به خوبی شما را راهنمایی و همچنین اگر شما در مورد نحوه ی خرید و فروش عمده و همچنین کیفیت و نوع محصولات سوالی داشتید می توانید پرسش خود را در این زمینه با این کارشناسان مطرح کنید و مطمئن باشید که ایشان شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

امیدواریم که در این مقاله هم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی هم در اختیار شما قرار داده باشیم. خوشحال می شویم اگر شما هم تجربیاتی در این زمینه دارید آن را با ما و سایر مخاطبان سایت امی در قسمت دیدگاه ها در اختیار بگذارید.

با آرزوی سلامتی و سر بلندی همیشه

#خرید_عمده #خرید_عمده_لباس #خرید_عمده_لباس_مردانه #خرید_لباس_مردانه #خرید_عمده_پوشاک #خرید_پوشاک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟