دستکش؛ زیباترین اکسسوری زمستانی

14 دی 1399

دستکش ها، از گذشته تا به امروز به عنوان زیباترین اکسسوری های زمستانی لقب گرفته اند. در حقیقت برای هر کدام از ما انسان ها این اکسسوری ها یادآور خاطرات شیرین و دلچسب زمستان است. خاطراتی که با دستکش های بافتنی که قشنگترین هدیه تولد خیلی از ما بود و مادربزرگ آن ها را برایمان بافته بود، گره خورده است.

مدل های مختلف این اکسسوری زمستانی آن را خواستنی تر کرده است به طوری که هر فرد با توجه به سلیقه و نوع استایل خود، از آن استفاده می کند.

ورزش های زمستانی

ورزش هایی همچون اسکی و کوهنوردی در فصل زمستان طرفداران بسیاری دارد، برای اینکه از زیباییهای این فصل و تفریحات ورزشی آن استفاده کنید بهتر است برای حفظ سلامتی خود موارد ایمنی را رعایت کنید. پوشیدن لباس های مناسب و گرم یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث می شود بدون دغدغه ای از ورزش های فصول سرد سال استفاده کنید.

البته برای برف بازی و حتی پیاده روی در هوای سرد زمستان، گرم نگه داشتن بدن ضروری است چون سرما باعث انقباض عروق و رگ ها می شود و همین مسئله منجر به محدود شدن گردش خون در بدن می شود. در چنین مواقعی انگشتان دست و پا بی حس می شوند و بعد از مدت کوتاهی این کرختی به سایر نقاط بدن سرایت پیدا می کند.

بنابراین استفاده از شال گردن، جوراب، کلاه و دستکش از بی حسی و کرختی اندام های بدن در مقابل سرما جلوگیری می کند. البته انتخاب جنس و مدل این اکسسوری ها بستگی به محل سکونت و شرایط آب و هوایی و میزان سرمای محیط دارد.

مدل های مختلف

این پوشش زمستانی از دست ها در برابر سرما محافظت می کند، البته در مدل های مختلف طراحی و دوخته شده اند که می توان به دستکش ساق کوتاه، ساق بلند، مجلسی و غیره اشاره کرد. ضمنا جنس آنها متناسب با فصول و موقعیت ها متفاوت بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

دستکش ساق کوتاه جزء محبوب ترین مدل ها در میان آقایان و خانم ها و همچنین بچه ها به شمار می رود. مدل های مجلسی بیشتر حالت تزیینی دارند که اکثر خانم ها در مراسمات مختلف می پوشند. این نوع مدل را می توانید با ساعت و دستبند نیز ست کنید.

دستکش نخی، چرم، جیر و بافتنی از جمله جنس های مختلفی هستند که از طرف آقایان، خانم ها و بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین…

نحوه ست کردن آنها با لباس های مختلف و استایل های متفاوت بستگی به موقعیتی دارد که می خواهید از دستکش استفاده کنید.

مدل های بافتنی این اکسسوری را می توانید با شال گردن، کلاه و حتی پالتو هماهنگ کنید. همچنین می توانید دستکش چرم را با کیف و یا بارانی چرم ست کنید.

مدل نخی

برای افرادی که از پوست حساسی برخوردار هستند و برای فعالیت های روزمره از قبیل رانندگی باید از دستکش استفاده کنند، مدل های نخی مناسب ترین انتخاب به شمار می روند. چون از الیاف طبیعی ساخته شده اند و از تعریق دست جلوگیری می کنند و ضمنا پوشیدن آن ها برای استفاده طولاتی مدت بسیار مناسب است.

مدل چرمی

اگر به جنس چرم و لباس های چرمی علاقمند هستید و از طرفداران پروپا قرص البسه چرمی هستید، دستکش های چرمی در طرح های مختلف بهترین گزینه برای مراسمات رسمی به شمار می روند.

مدل بافتنی

دستکش های بافتنی یکی از قشنگترین اکسسوری های زمستانی محسوب می شوند. دستکش های بافت و پشمی در این فصل از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند چون ایجاد گرمای زیادی می کنند و از ویژگی های بارز این دستکش ها، استفاده از آن ها در هنگام فعالیت و کارهای روزانه است بدون آنکه حرکت انگشتان را محدود سازد.

دستکش هایی که به صورت طبیعی یا مصنوعی عایق بندی شده اند مقاومت زیادی در برابر سرمای شدید دارند و دستان شما را گرم نگه می دارند. از این دستکش ها برای ورزش های زمستانی استفاده کنید.

در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از این اکسسوری های زمستانی می پردازیم.

دستکش چرمی زنانه اسمارا

دستکش چرمی زنانه اسمارا

این محصول از چرم طبیعی گوسفند تهیه شده است و جنس آن ۸۰ درصد از پشم و ۲۰ درصد پلی امید می باشد. جنس آستر آن پلی استر می باشد، به خاطر پوشش پشمی و بسیار نرم برای فصل سرد سال مناسب است. همچنین به راحتی و با یک دستمال مرطوب تمیز می شود.

دستکش بافتنی بچگانه برند اچ اند ام

دستکش بافتنی اچ اند ام
دستکش بافتنی

جنس این محصول از پنبه و نخ می باشد. بسیار نرم و راحت است و حالت کشسانی و فری سایز باعث شده که این محصول مناسب کودکان سنین ۴ الی ۱۰ سال باشد.

دستکش چرم مردانه لیورجی

دستکش چرم مردانه لیورجی

این محصول ۱۰۰درصد از چرم طبیعی گوسفند ساخته شده است. جنس دستکش ۸۰ درصد پشم و ۲۰ درصد پلی امید است. پوشش پشمی و بسیار نرم یک عایق حرارتی بسیار گرم محسوب می شود که از دستان شما در مقابل سرما محافظت می کند.

بعضی از دستکش ها دارای عایقی بسیار سنگین و ضد آب هستند و همین مسئله مانع حرکت انگشتان و دستان شما می شود به طوری که حرکت دستان شما را کند می سازد. اما اگر در موقعیتی قرار دارید که لازم نیست فعالیت خاصی با دستان خودم انجام دهید، حتما برای محافظت از دستان خود و گرم نگهداشتن آنها از این نوع دستکش استفاده کنید.

دستکش بچگانه برند کریویت

دستکش اسکی

جنس این محصول از پلی استر ساخته شده است. همچنین ضد لغزش و انعطاف پذیر می باشد. روکش آن پارچه ای است و همچنین کف دستکش دارای روکش مقاوم در مقابل وسایل تیز اسکی است. این محصول برای ورزش اسکی بسیار مناسب است چون دستکش طوری طراحی و دوخته شده است که جا برای انگشت شست و یک جای پاکتی شکل برای چهار انگشت دیگر دارد و همین موضوع باعث ایجاد گرمای بیشتر می شود.

دستکش اسکی مردانه برند کریویت

این محصول ضد باد و ضد آب بوده و همچنین از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

دستکش دوچرخه سواری برند کریویت

دستکش دوچرخه سواری
دستکش دوچرخه سواری کریویت

از مشخصات این کالا می توان به خطوط شب نما و برخورداری از قلاب و حلقه تنظیم عرض آن اشاره کرد.

قسمت کفی دستکش اسفنجی و کاملا جذب بوده و قسمت بالایی از پلی استر ساخته شده است.

ست دستکش و کلاه بچگانه

ست دستکش و کلاه بچگانه
0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟