راهنمای خرید از اینستاگرام

16 فروردین 1401
راهنمای خرید از اینستاگرام_1

راهنمای خرید از اینستاگرام موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم. بسیاری از افراد بخش عظیمی از خریدهای خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام می دهند. با این وجود هنوز هستند افرادی که خرید از پیج های اینستاگرام را زیاد قابل اطمینان نمی دانند. با مقاله راهنمای خرید از اینستاگرام همراه باشید؛ در ادامه پیرامون این موضوع توضیحاتی ارائه می گردد.

حضور پررنگ اینترنت

ورود اینترنت به زندگی بشر باعث ایجاد تغییرات بسیاری در ابعاد مختلف زندگی شد. برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین، خرید و فروش انواع محصولات و کالاها در فضای اینترنت، ارائه انواع خدمات پزشکی و معرفی آنها در فضای مجازی و همچنین سایر فعالیت هایی که بخش عظیمی از آن ها به فضای مجازی اختصاص داده شده است. این موارد بیانگر دخیل بودن اینترنت و فضای مجازی و انواع شبکه های اجتماعی در ارتباطات اجتماعی و تعاملات افراد جامعه است.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار

اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب است یا به عبارت دیگر، یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که افراد به وسیله انتشار عکس و محتوای تصویری و فیلم، فعالیت های گوناگون خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. این فعالیت ها جنبه آموزشی، تفریحی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارد. افراد محتوای تصویری مورد نظر خود را به صورت پست یا استوری در اینستاگرام درج می کنند. البته در این شبکه اجتماعی امکان درج محتوای متنی نیز وجود دارد.

اینستاگرام میزبان میلیون ها کسب و کار

اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی به محل فعالیت کسب و کارهای متعددی تبدیل شده است. همچنین افراد از طریق این نوع شبکه اجتماعی می توانند از اخبار روز دنیا مطلع شوند.

نحوه خرید از اینترنت

خریدهای اینترنتی به نظر بسیاری از افراد مزایای زیادی در بردارد. همچنین آنها معتقد هستند که خریدهای اینترنتی قواعد خاص خود را دارد و کاربران در صورت رعایت قواعد و نکات موجود در خریدهای اینترنتی می توانند خریدی ایمن و رضایت بخش را تجربه نمایند.

فروشگاه های اینترنتی

خریدهای اینترنتی در همه حوزه ها اتفاق می افتد یعنی امروزه بسیاری از کمپانی ها و برندهای معروف و حتی کسب و کارهای کوچک اقدام به عرضه محصولات خود در فضای اینترنت و پیج های اینستاگرام و فروشگاه های اینترنتی نموده اند. اما چرا؟

یکی از دلایل را می توانیم به محبوبیت شبکه های اجتماعی در میان افراد جامعه نسبت دهیم. در حال حاضر، اقشار مختلف جامعه بخشی از فعالیت های روزمره خود از جمله آموزش، ورزش، هنر، کسب و کار و … را در فضای مجازی انجام می دهند. به عبارت دیگر فضای مجازی برای بسیاری از افراد نقش موثری در کسب درآمد و جذب مشتری دارد.

راه اندازی فروشگاه های اینستاگرامی

پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی روزمره افراد زمینه را برای تغییرات و تحولات اساسی فراهم نمود. یکی از این موارد فروشندگان بخش عمده و خرده محصولات و کالاهای موجود در بازار هستند.

به این صورت که فروشندگان محصولات و کالاهای مختلف نمی توانند به مشتریان اندک و همچنین فروش پایین محصولات اکتفا کنند. چون در بازار میان رقبا رقابت وجود دارد و مطمئنا افرادی پیروز میدان خواهند بود که کسب و کار خود را با تکنولوژی های روز دنیا به روزرسانی نمایند.

خرید و فروش کالا و محصولات مختلف

بنابراین فروشندگان حوزه های مختلف از جمله حوزه پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، گوشی های هوشمند، لپ تاپ و سایر حوزه ها، همواره سعی نموده اند تا علاوه بر راه اندازی فروشگاه های حضوری بتوانند از مزایای فروشگاه های اینترنتی نیز بهره مند شوند.

انواع فروشگاه های اینترنتی

به عبارت دیگر، اینستاگرام بستر مناسبی برای خرید و فروش بی واسطه کالاها و محصولات فراهم نموده است. فروشندگان اقدام به راه اندازی فروشگاه های خود در این عرصه نموده اند به این صورت که فروشگاه های موجود در پیج های اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شوند.

پیج های تبلیغاتی

تعدادی از پیج های اینستاگرام نقش تبلیغاتی آنها بسیار پررنگ تر از سایر موارد است. چون هدف از راه اندازی این قبیل پیج های اینستاگرامی صرفا معرفی محصولات و کالاهای کمپانی ها و برندها می باشد.

پیج های معرفی محصول و کالا

برخی از پیج های اینستاگرام صرفا به معرفی محصولات و کالاها می پردازند به این صورت که در این نوع پیج های اینستاگرامی هیچ گونه خرید و فروش کالایی صورت نمی گیرد بلکه کاربران را تشویق می کنند تا از فروشگاه حضوری بازدید نمایند. بنابراین این نوع پیج های اینستاگرامی فقط محصولات و کالاهای فروشگا های حضوری را معرفی می کنند.

پیج های خرید و فروش کالا

بخش زیادی از پیج های کسب و کار مربوط به فروش کالا به مشتریان است. در این نوع پیج ها تصاویر محصولات و گاها ویدیویی از کالا در پست ها درج می شود. کاربران می توانند مطابق با سلایق خود کالا را انتخاب و تصمیم به خرید بگیرند.

شیوع کرونا و بازار داغ شبکه های اجتماعی

با شیوع کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از کسب و کارها از بین رفته اند یا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند. اما وجود شبکه های اجتماعی از قبیل یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام بسیاری از کسب و کارها را به عرصه فعالیت بازگرداند. به این صورت که صاحبان فروشگاه های حضوری اقدام به راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی و آنلاین نمودند.

با این روش نه تنها فعالیت های بسیاری از کسب و کارها محدود نشد بلکه گسترش دایره ارتباطی افراد در فضای مجازی باعث معرفی بهتر محصولات و کالاهای فروشگاه های اینترنتی و نتیجتا جذب مشتری و افزایش فروش شد.

همچنین پیدا کردن مشتریان بدون هیچ هزینه ای صورت می گیرد. اما یکی از محدودیت های این شبکه اجتماعی این است که ویدئوهای بارگذاری شده در هر پست باید زیر یک دقیقه باشد. در استوری نیز افراد می توانند یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای را به اشتراک بگذارند. البته قابلیت های IGTV در اینستاگرام این مشکل را تا حد زیادی مرتفع نموده است. به عبارت دیگر کاربران به وسیله اینستاگرام تیوی می توانند ویدیوهایی را که بیشتر از یک دقیقه هستند را به اشتراک بگذارند.

مالکیت اینستاگرام

کوین سیستروم و مایک کرایگر به عنوان بنیانگذاران شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی شده اند. در حال حاضر کمپانی فیسبوک مالکیت این شبکه اجتماعی را بر عهده دارد. در حال حاضر، اینستاگرام به یک بستر کاملا گسترده برای فعالیت هایی همچون بازاریابی، آموزش، فعالیت های اجتماعی و انواع کسب و کار تبدیل شده است.

پیج اینستاگرام فروشگاه بزرگ پوشاک امی

اگر می خواهید آدرس شبکه اجتماعی برند یا فروشگاه مورد نظر خودتان را پیدا کنید فقط کافیست شبکه اجتماعی مورد نظرتان را بنویسید و بعد از آن از علامت @ استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید پیج اینستاگرامی مجموعه بزرگ امی را در این شبکه اجتماعی پیدا کنید می توانید با جستجوی عبارت instagram @emi.stock2 این کار را انجام دهید.

مشتریان از طریق این پیج می توانند انواع پوشاک استوک را به صورت خرده خریداری نمایند. همچنین مشتریان می توانند درج قیمت، درج ویژگی های کالا و کد کالا را در زیر هر پست مشاهده نمایند. مشتریان می توانند انواع لباس بارداری، لباس عروسکی، شلوار راحتی، تونیک زنانه، شلوارک مردانه، سویشرت زنانه، شلوارک حاملگی، تیشرت مردانه، کت کبریتی زنانه، شلوارک جین، کاور لحاف، رو تشکی و … را انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایند.

پیج اینستاگرامی emi.omde مربوط به فروش پوشاک استوک اروپایی به صورت عمده است. مشتریان عزیز از طریق این پیج می توانند انواع لباس استوک از قبیل سرهمی مردانه، ست ورزشی، مایو بچگانه، کت، ژاکت، سویشرت، تیشرت، شورتک، شلوار، جوراب شلواری،کاپشن، پیراهن، پولوشرت، بلوز و… را سفارش دهند و سپس به صورت عمده خریداری نمایند. مجموعه متنوعی از انواع لباس استوک مردانه، زنانه و بچگانه در این پیج به صورت عمده به فروش می رسد.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

مجموعه امی در طی فعالیت چندین ساله خود انواع پوشاک استوک مردانه، زنانه و بچه گانه را به طور مستقیم از کشورهای اروپایی خریداری و سپس آن را به مشتریان عزیز، با قیمت های فوق العاده مناسب عرضه می کند. محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی دامنه وسیعی از انواع پوشاک را در برمی گیرد.

مشتریان می توانند البسه مورد نیاز خود را به صورت خرده یا عمده خریداری نمایند. کیف و کفش، صندل و لباس های ورزشی نیز در این مجموعه به فروش می رسند. به عبارت دیگر، در فروشگاه امی برای هر نوع سلیقه ای لباس های متنوع موجود است.

استراتژی های مجموعه امی

دامنه وسیعی از مشتریان

یکی از استراتژی های موجود در بازار پوشاک این است که عمده فروشان سعی دارند بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند و به عبارت دیگر بتوانند رضایتمندی آنها را به دست بیاورند. بنابراین آنها سعی می کنند لباس و پوشاک باکیفیت عرضه کنند. البته نباید فراموش کنیم که در این میان رنج قیمت ها هم برای تصمیم مشتری نسبت به خرید پوشاک بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شناخت سلایق مشتری

بنابراین عمده فروشان باید نسبت به خرید پوشاک مورد نیاز مشتریان خود شناخت کافی داشته باشند. چون شناخت دامنه مخاطبان و خریداران کمک موثری به عمده فروشان می نماید به طوری که آنها دقیق می دانند با چه نوع مشتریانی رو به رو هستند و همچنین می دانند چه اجناسی باید خریداری کنند تا از فروش خوبی برخوردار باشند.

شناخت محصولات

شناخت محصولات و وضعیت بازار و در نظر گرفتن میزان تقاضای موجود نسبت به یک کالا از جمله مواردی هستند که برای هر فردی که به عمده فروشی یا خرید عمده دست می زند و در این زمینه تمایل دارد تا کسب و کار خود را توسعه دهد، سرنوشت ساز و تعیین کننده می باشد. به عبارت دیگر، موفقیت در حوزه پوشاک به عوامل بسیاری بستگی دارد که در این مقاله به اختصار به چند مورد از آنها اشاره نمودیم.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟