سایز لباس های استوک

04 فروردین 1401
sizes

سایز لباس های استوک موضوعی است که بسیاری از خریداران عمده و خرده پوشاک در مورد آن دغدغه دارند . همچنین معتقد هستند که سایزبندی لباس های استوک کمی متفاوت از لباس های موجود در بازار پوشاک است.

به همین علت برخی از مشتریان از خرید لباس های استوک صرف نظر می کنند. یا پیرامون سایزبندی این قبیل لباس ها بسیار سردرگم می شوند. در خریدهای حضوری و سر زدن به فروشگاه های پوشاک استوک، افراد می توانند با پرو کردن لباس خرید لباس هایی که با سایز و اندازه آنها هماهنگ نیست را به حداقل برسانند.

لباس های نو و اورجینال

لباس های استوک کاملا نو و اورجینال هستند به این صورت که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته اند و اغلب دارای اتیکت می باشند. لباس های استوک به صورت فله ای و در حجم بالا وارد کشور می شود. البته کشورهای خاورمیانه میزبان اصلی این قبیل لباس ها محسوب می شوند.

لباس های استوک ضمن اینکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند، دارای تنوع هستند و مهم تر از همه از قیمت فوق العاده مناسبی نسبت به محصولات مشابه در بازار پوشاک برخوردار هستند.

هر روز بر محبوبیت این قبیل لباس ها در بازار پوشاک افزوده می شود چون افراد با یک قیمت مناسب می توانند لباس های برند بپوشند و ضمنا تنوع لباس های استوک، برندهای مختلف اروپایی را وارد بازار پوشاک نموده است. بنابراین مشتریان می توانند مطابق با سلیقه و سبک و استایل خود برند مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

برای هر سن و سالی و هر سلیقه ای می توانید از لباس های استوک استفاده نمایید. برندهای اروپایی، برندهای آمریکایی و برندهای فرانسوی بخش زیادی از پوشاک استوک صادراتی را به خود اختصاص داده اند.

خرید اینترنتی لباس استوک

shopping

اما در مورد خرید اینترنتی از فروشگاه های پوشاک علی الخصوص پوشاک استوک، افراد اغلب با مشکل انتخاب لباس متناسب با سایز خود روبه رو هستند. بنابراین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده پوشاک در سایت های خود علاوه بر درج انواع محصولات و ویژگی های آنها، جدول سایزبندی انواع لباس استوک مردانه، زنانه و بچگانه را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا لباس مناسب و متناسب با اندازه خود را خریداری نمایند.

خرید عددی لباس های استوک

بخشی از خرید لباس های استوک به صورت تکی و عددی انجام می گیرد. برای اینکه مشتریان بتوانند یک خرید مناسب و یک لباس مطابق با اندازه های مورد نظر خود را خریداری نمایند نیاز به پرو کردن لباس دارند در حالی که این امکان در فروشگاه های اینترنتی موجود نیست. در فروشگاه های اینترنتی اغلب جدول سایزبندی درج شده است تا مشتریان بتوانند سایز درج شده بر روی لباس استوک را با سایز مورد نظر خود تطبیق دهند.

استفاده از متر

بنابراین به عنوان مشتری فروشگاه اینترنتی پوشاک باید سایز دقیق خود را در دست داشته باشید تا هنگام خرید مردد نباشید. اندازه های دور سینه، دور کمر، دور بازو، مچ دست، دور باسن، قد شلوار را با یک متر می توانید به دست بیاورید. البته دقت کنید که همیشه نمی توانید به اندازه های یادداشت شده اکتفا کنید چون احتمال دارد در یک فاصله زمانی کمی چاق یا لاغر شده باشید و این موضوع در انتخاب لباس تأثیرگذار خواهد بود.

سایز دقیق

size

اگر می خواهید یک خرید درست و مناسب را تجربه نمایید باید بدانید که سایز دقیق شما برای لباس مورد نظرتان چند است؟ چون هر فرد دوست دارد با پوشیدن لباس خوش استایل و خوش تیپ به نظر برسد. لباسی که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. به عبارت دیگر از تن خور زیبایی برخوردار باشد ملاک همه برای انتخاب و خرید لباس است.

سایزبندی پوشاک استوک

stock-sizes

سایزبندی لباس های استوک به صورت اسمال، مدیوم، لارج و ایکس لارج می باشد. لازم به ذکر است که لباس های استوک به صورت کیلویی به فروش می رسند. سایز لباس های استوک متناسب با نوع برندهای اروپایی متغییر است. به عنوان مثال سایزبندی در لباس های استوک آلمانی با سایزبندی در لباس و پوشاک ایرانی مشابه است. در حالی که برندهای تولید کننده پوشاک متناسب با بازار هدف سایزبندی ها را لحاظ می کنند.

لباس های استوک کاملا نو و تازه هستند به این صورت که دارای اتیکت می باشند. حتی بسیاری از این محصولات در بسته بندی های زیبا و پک های شکیل قرار دارند. همچنین سایزبندی های لباس استوک درهم می باشد.

سایزبندی متفاوت در میکس های پوشاک استوک عمده

البته درهم بودن سایزبندی لباس های استوک در خریدهای عمده و کیلویی خود را نشان می دهد. به طور مثال اگر بخواهید ۲۰ کیلو میکس پکدار لباس ورزشی مردانه برند کریویت را خریداری نمایید نمی توانید انتظار داشته باشید که در یک میکس اندازه های اسمال، مدیوم، ایکس لارج و… هر کدام به تعداد مساوی داخل میکس باشد. باید انتظار داشته باشید که شاید یکی از اندازه ها بیشتر از بقیه در میکس تکرار شده باشد یا از یکی از اندازه ها فقط یک یا دو تیکه موجود باشد.

اگر خریدار پوشاک استوک به صورت عمده هستید

بنابراین به عنوان خریدار عمده فروشی پوشاک استوک باید از قبل مخاطبان هدف خود را مشخص کرده باشید تا دقیق بدانید که چه نوع لباسی باید خریداری نمایید و ضمنا مشتریان شما خواهان چه نوع سایز و مدلی هستند. در غیر اینصورت بعد از مدتی متوجه خواهید شد که لباس های استوک شما در فروشگاه باقی مانده است در حالی که شما برای فروش آن ها برنامه چیده بودید.

لباس استوک در انواع طرح و رنگ

types

لباس استوک در انواع طرح و رنگ به بازار پوشاک عرضه می شود. امروزه برندهای اروپایی همواره در تلاش هستند تا بتوانند لباس های مد روز و متناسب با سلیقه های مختلف تولید نمایند. بنابراین برندهای تولیدکننده از بهترین طراحان لباس برای تولید انواع پوشاک مشاوره می گیرند. مثلا همکاری طراح بزرگ خانم هایدی کلوم با برند اسمارا باعث محبوبیت بیشتر این برند در میان بانوان شد. همچنین موجب شد تا اقشار مختلف جامعه این برند را بشناسند. در مورد فعالیت های کمپانی و تولیدات آن بسیار مشتاقانه برخورد نمایند.

پارامترهای تعریف شده

clothes-size

کمپانی های تولیدکننده لباس برای سایزبندی انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه پارامترهایی را تعیین و مشخص نموده اند. با این وجود افراد قبل از خرید اینترنتی پوشاک باید از اندازه های خود به طور دقیق مطلع باشند تا بتوانند یک خرید رضایت بخش را به انجام برسانند.

سایزبندی لباس استوک بانوان

لباس استوک بانوان با سایز S شروع می شود. اسمال کوچکترین سایز در لباس استوک زنانه به شمار می رود. سایز مدیوم نیز سایز متوسط در لباس استوک زنانه محسوب می شود. سایز لارج سایز بزرگ در لباس استوک زنانه و سایز ایکس لارج و ۲ ایکس لارج نیز در دسته های بزرگترین سایزهای لباس استوک قرار می گیرند.

سایزبندی لباس استوک بچگانه

kids-sizes

خرید لباس بچگانه برای والدین همواره یک دغدغه بوده است اما امروزه این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. برندهای تولیدکننده پوشاک بچگانه دامنه وسیعی از انواع لباس های کودکان و نوزادان را پوشش می دهند. به طوری که والدین می توانند لباس های کودکان دلبند خود را از بدو تولد تا سنین ۱۲ سالگی از همین برندها خریداری نمایند. برندهایی که از بهترین مواد مرغوب برای تولید لباس بچگانه استفاده می کنند. ضمنا تولیدات آنها دارای گوهینامه های استاندارد جهانی هستند.

پوست حساس کودکان نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. لباس های کودک باید نرم و لطیف باشند. ضمنا از مقاومت خوبی در برابر شستشوی مکرر برخوردار باشند. کودکان مدام در حال رشد هستند و مطمئنا در یک دوره زمانی کوتاه لباس ها قابل پوشیدن هستند چون با افزایش سن کودک، لباس ها هم غیرقابل استفاده خواهند بود. بنابراین از خرید لباس های گران قیمت برای کودکان پرهیز کنید. کودکان لباس های راحت را به لباس های تنگ و چسبان ترجیح می دهند.

sizes-kids

از برندهای معتبر برای کودک لباس خریداری نمایید. برندهایی که دارای تأییدیه استاندارد و سلامت کالا هستند. این گواهی های استاندارد به والدین تضمین می دهند که سلامت کودکانشان با پوشیدن لباس ها به خطر نمی افتد. همچنین برندهای تولیدکننده لباس های استوک اروپایی همچون لوپیلو و پپرتس در کشور آلمان جزو برندهای برتر در حوزه طراحی و تولید پوشاک بچگانه محسوب می شوند. این برندها انواع وسایل مورد نیاز کودکان و نوزادان را تولید و به بازار عرضه می کنند.

همچنین…

سایزبندی لباس استوک بچگانه با توجه به محدوده سنی صورت می گیرد. به عنوان مثال برای کودک ۴ تا ۷ سال، لباسی با سایز ۵۰ مناسب است و برای نوزاد یک تا دو سال لباسی با سایز ۳۵ مناسب می باشد.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

emi

فروشگاه بزرگ امی یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه عرضه لباس های استوک است. این فروشگاه دامنه وسیع و متنوعی از انواع لباس استوک مردانه، لباس استوک زنانه و لباس استوک بچگانه را به بازار پوشاک عرضه می کند. مشتریان می توانند پوشاک و البسه مورد نیاز خود را به صورت عمده یا خرده از فروشگاه امی خریداری و تأمین نمایند.

کیفیت محصولات و قیمت پایین محصولات فروشگاه امی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار باعث شده است تا مشتریان از اقصی نقاط ایران برای خرید به این مجموعه مراجعه نمایند.

به وبسایت امی و پیج های اینستاگرام امی سر بزنید. می توانید کالاهای این فروشگاه را با سایر فروشگاه های پوشاک استوک مقایسه نمایید. می توانید ویژگی های کالاها، کیفیت، برند و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. مجموعه امی همواره تلاش نموده است تا بهترین و باکیفیت ترین کالا را در اختیار مشتری قرار دهد.

#لباس_استوک #لباس_بچگانه_استوک #سایزبندی_لباس_بچگانه #برندهای_لباس_استوک

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟