شلوار اسلش نوعی شلوار اسپرت است

17 مهر 1399
اسلش-شلوار

شلوار اسلش نوعی شلوار اسپرت است و همچنین یکی از اصطلاحات جدیدی است که در چند سال اخیر وارد دسته لباس های ورزشی و اسپرت شده است.

شاید خیلی از افراد با این سوال روبه رو شوند که این شلوار را با چه لباس هایی می توان پوشید و در چه موقعیت هایی و چه استایل هایی می توان از این شلوار استفاده کرد.

این شلوار در  طرح های متنوع و برای آقایان و خانم ها موجود می باشد، مزیت استفاده از این شلوار این است که هم در منزل و هم در خارج از منزل می توانید از این شلوار استفاده کنید.

شلواراسلش شلواری است که برای تمام فصول می توانید از آن استفاده کنید البته باید در نظر داشته باشید که این شلوار را با چه لباس و کفشی ست  کنید تا بتوانید از یک استایل مناسب و شیک برخوردار باشید.

معرفی چند استایل

شلوار اسلش و هودی

پوشیدن شلوار اسلش در کنار هودی استایل زیبایی به شما می دهد اما اینکه با چه رنگ هایی از شلوار و هودی این استایل را در کنار هم قرار دهید بستگی به سلیقه  شما دارد.

گاهی هودی و این شلوار را  در یک رنگ با هم ست می کنند ولی باید توجه داشته باشید در چنین استایلی حتما کفش را در یک رنگ متفاوت از رنگ هودی و شلوار اسلش انتخاب کنید.

یکی از استایل های پرطرفدار پوشیدن این شلواردر رنگ طوسی با هودی مشکی رنگ است که هر فرد می تواند از این ترکیب برای یک استایل جذاب استفاده کند.

همچنین…

کفش کتانی سفید در این استایل نسبت به سایر رنگ ها اولین گزینه ای است که اکثر افراد در استایل خود آن را مورد استفاده قرار می دهند.

پوشیدن این شلوار در کنار کت چرم یا کت جین نیز زیبایی خاصی به استایل شما می دهد.

شلوار اسلش و سویشرت

یکی از رایج ترین استایل ها، پوشیدن این شلوار با سویشرت ورزشی است. برای افرادی که به رنگ های مشکی و استایل هایی از این نوع علاقه دارند می توانند این شلوار را در رنگ مشکی با سویشرت هایی از رنگ های خنثی ست کنند و از یک کفش کتانی سفید رنگ نیز در این استایل استفاده کنند.

شلوار اسلش و پلیور

فصل زمستان فرصت مناسبی است تا بتوانیم لباس های گرم و شیک را در استایل خود قرار دهیم. ست کردن این شلوار در رنگ مشکی با پلیور مشکی یکی از استایل های پرطرفداری است که زیاد به چشم می خورد.

ست کردن رنگ مشکی شلوار اسلش و پلیور با کفش ورزشی مشکی مسلما یک استایل کژوال زیبا به شمار می رود.

شلوار اسلش و تی شرت

اگر دوست دارید از یک استایل با رنگ های متفاوت برخوردار باشید این شلواررا به همراه تی شرت در انواع رنگ ها با هم ست کنید برای این کار از خلاقیت و ذوق هنری خود استفاده کنید به طور مثال شلوار اسلش مشکی با تی شرت سفید یک ترکیبی زیبا از رنگ های متضاد به شمار می رود.

طرح ها و مدل های متنوع

این شلوار در مدل ها و طرح های متنوع از قبیل طرح جین، طرح جیب دار و طرح ارتشی و… طراحی و وارد گروه لباس های ورزشی شده است.

جنس این شلوار از نوع کشباف است و به همین خاطر به عنوان شلوار راحتی مورد استفاده آقایان و بانوان قرار می گیرد. پارچه های کشی گزینه مناسبی برای دوخت این شلوارها هستند. در هنگام خرید این نوع شلوار به جنس آن دقت کنید، ترکیب نخ و پلی استر باعث دوام و ماندگاری بیشتر پارچه می شود.

راحت بودن و در عین حال شیک بودن این شلوار باعث شده است که افراد بیشتری از این نوع شلوار استفاده کنند. البته شلوار اسلش در بین نوجوانان و جوانان به عنوان یک پوشش محبوب و مد روز شناخته شده است.

البته امروزه ست کردن مدل های متفاوت از این شلوار با سایر لباس ها باعث شده است که گاهی از حالت اسپرت خارج شود و به عنوان یک شلوار در استایل های نیمه رسمی نیز پوشیده شود. در این مقاله به دو مورد از این مدل ها از جمله شلوار اسلش کوتاه و شلوار اسلش جذب اشاره می کنیم.

شلوار اسلش کوتاه

شلوار اسلش کوتاه یکی از شلوارهای ورزشی شیک و جذاب به شمار می رود. شاید بتوان برای قدم زدن در فضای سبز و ورزش روزانه از این شلوار استفاده کرد اما پوشیدن این نوع شلوار در سایز کوتاه بیشتر برای دورهمی های دوستانه و منزل مناسب می باشد.

شلوار اسلش کوتاه را در رنگ های تیره با تی شرت هایی در رنگ های روشن ست کنید. کفش های ورزشی با رنگ های روشن انتخاب مناسبی برای خلق یک ترکیب و استایل جدید می باشد.

شلوار اسلش جذب

پوشیدن این نوع شلوار برای افرادی که از قد بلندی برخوردارند مناسب می باشد. افراد با قد کوتاه بهتر است که از پوشیدن شلوار اسلش فیت صرفنظر کنند چون با پوشیدن این نوع شلوار قد آنها کوتاه تر نشان داده می شود.

بهتر است این نکته را فراموش نکنید که با پوشیدن شلوار اسلش در رنگ های روشن کوتاهی قد و چاق بودن بیشتر به چشم می آید.

افراد در صورت برخورداری از این ویژگی ها می توانند از شلوار اسلش مشکی یا رنگ های تیره استفاده کنند چون چاقی و کوتاهی قد آنها کمتر جلب توجه می کند.

2
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟