لباس برند چیبو

19 مهر 1400
لباس برند چیبو

در میان همه ی برندهای موجود در قسمت استوک بازار تاناکورای مهاباد برند چیبو هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این مقاله می خواهیم پیرامون انواع لباس برند چیبو و البته ویژگی نشان دکمه ی سبز محصولات این برند صحبت کنیم.

تاسیس

این برند در سال ۱۹۴۹ تاسیس شد. این برند در اصل یک برند مشهور قهوه است که تقریبا تمامی خدمات مربوط به قهوه از جمله محصولات متنوع قهوه و انواع قهوه سازها را به مشتریان خودش ارائه می دهد. این برند در کشورهای متعددی نمایندگی ها و فروشگاه های ویژه ی ارائه ی قهوه دارد.

بعدها چیبو دامنه ی کاری خودش را گسترش داد و این بار لباس برند چیبو را وارد بازار کرد. چیبو این بار هم توانست به خوبی ظاهر شود و در بیشتر کشورهای اروپایی فروشگاه های لباس خودش را دایر کند.

محصولات
محصولات
محصولات

محصولات تولیدی برند چیبو بسیار گسترده تر شد. دامنه ی فعالیت چیبو تنها به لباس خلاصه نشد. در واقع چیبو لوازم خانگی را هم تولید می کرد. از این میان می توان به انواع بالش، ملحفه، لوازم برقی ، گل و گلدان و حتی لوازم مورد نیاز پیک نیک مانند منقل و صندلی های مخصوص گردش اشاره کرد.

در کل برند چیبو یه برند همه کاره در تهیه ی لوازم مورد نیاز در خانه است. این برند در طول این هفت دهه از عمر خودش به خوبی توانسته نیاز های بازار را شناسایی کند و از همین رو خدماتی بسیار گسترده به خریداران و مشتریان خودش ارائه دهد.

پوشاک

از بین تمامی این محصولات یکی از مهمترین آن ها که در میان اجناس استوک یافت می شود لباس برند چیبو است. لباس های این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. هرچند به نسبت برندهایی مانند محصولات هلدینگ لیدل و فامیلی آلمان کمتر وارد این بازار می شود، اما باز یکی از گزینه های با کیفیت برای طرفدارن پوشاک در بازار تاناکورا و استوک مهاباد است.

تنوع

اگر بخواهیم برخی از محصولات صنعت پوشاک برند چیبو را نام ببریم می توانیم از انواع تیشرت ها، پیراهن ها، شلوارهای جین و کتان، انواع کت و کاپشن، بافت های ضخیم و نازک، کلاه های زمستانی و دیگر محصولات را نام ببریم که هرکدام مخصوص یکی از فصول سال هستند و البته برای تمامی گروه های مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می شوند.

همچنین انواع لباس های زیر مانند رکابی، زیرپیراهن، شورت های اسلیپ و پادار برای مردان و انواع سوتین ها و تاپ و شورت و ست های لباس زیر در قسمت زنانه از دیگر لباس های برند چیبو هستند. این برند انواع لباس های ورزشی را هم تولید می کند.

نشان ها

دکمه سبز
نشان دکمه سبز
نشان دکمه سبز

یکی از نشان هایی که برند چیبو بر رو لباس های خودش دارد نشان دکمه سبز است. برای اینکه بهتر در مورد این نشان اصلاع پیدا کنیم سری به سایت رسمی آن زدیم و متن زیر را از خود سایت برند چیبو ترجمه کردیم.


بررسی نشان دکمه سبز از لحاظ اجتماعی، اکولوژیکی ، دولتی و گواهی مستقل؛
مد پایدار برای سه چهارم مصرف کنندگان مهم است. خیلی ها در واقع نمی خواهند تیشرت هایی را بپوشند که در شیفت های ۱۶ ساعته به خاطر دستمزد بخور نمیر دوخته شده یا با مواد شیمیایی سمی رنگ شده است.

مهر و موم دکمه سبز نشان می دهد: مد پایدار امکان پذیر است!

مهر و موم دکمه سبز نشان دهنده چیست؟

دکمه سبز یک مهر دولتی است که شرکت های مسئول را بررسی می کند و جوایز پایدار ، اجتماعی و
منسوجات تولید شده توسط محیط زیست

مناسب برای انسان

مهر و موم دکمه سبز الزامات مناسب برای کار در تولید لباس برند چیبو و دیگر محصولات را تعیین می کند که به شرح ذیل است.

اجتماعی

ممنوعیت کار اجباری کودکان
پرداخت حداقل دستمزد
محدودیت ساعات کار و قراردادهای شغلی کتبی
بهداشت و امنیت شغلی
حق آزادی اجتماعات و رای زنی جمعی

زیستی
کتان ارگانیک
کتان ارگانیک

برای محیط زیست خوب است
الزامات اجباری به طوری که به مردم و طبیعت آسیبی نرسد.

مقادیر محدود برای فاضلاب
عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک در تهیه ی محصولات و لباس برند چیبو
ممنوعیت پلاستیک سازها
تولید کربن دی اکسید کمتر
الیاف طبیعی آزمایش شده به منظور نداشتن مواد مضر

دولت

ایجاد اعتماد
۴۶ استاندارد اجتماعی و محیط زیستی که باید رعایت شود.

آزمایش مستقل

مراکز آزمایشی مستقل مانند TÜV که انطباق با معیارها را بررسی می کنند.

توضیحات

نشان دکمه سبز اولین مهر دولتی است که الزامات مربوط به محصول و شرکت را ادغام می کند. به طور کلی ، شرکت باید بر اساس ۲۰ معیار تلاش خود را نشان دهد. آیا ساز و کارهای موثر شکایتی در تأسیسات تولیدی خود دارد؟ آیا در واقع از شر شکایات خلاص می شود؟
دولت معیارها و شرایطی را برای مهر و موم دکمه سبز تعیین می کند – که باعث ایجاد شفافیت و اعتماد می شود.

پایداری در Tchibo

پایداری در محصولات و البته لباس برند چیبو بسیار مهم است، این برند در ادامه ی سایت در مورد پایداری این چنین می نویسد؛

همه ما در قبال دنیایی که امروز و فردا در آن زندگی می کنیم مسئولیت مشترکی داریم. به همین دلیل است که ما در Tchibo متعهد به تولید عادلانه محصولات خود برای بیش از ۱۴ سال هستیم – با احترام به محیط زیست و افرادی که با آن ها کار می کنیم. ما قبلاً در انجام این کار در بسیاری از نقاط موفق بوده ایم و البته به آن افتخار می کنیم.

در عین حال ، می دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم – اما نمی توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم ، در واقع این کار باید با همکاری همدیگر انجام شود. همراه با افرادی که محصولات ما را تولید می کنند و همراه شما – مشتریان ما ، که محصولات ما را برای خودتان تهیه می کنید.

در Tchibo ، ما همیشه محصولات جدید عالی ارائه می دهیم. اما آنچه همیشه ثابت می ماند علاقه ما به افرادی است که حامی محصولات ما هستند. و به همین دلیل است که ما برنامه آموزشی WE را در سال ۲۰۰۷ راه اندازی کردیم. هدف اصلی ما بهبود دائمی شرایط کار در محل است.

پوشاک
پوشاک

نتیجه

لباس برند چیبو به همراه دیگر محصولات آن می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای خریداران باشد. این محصولات با توجه به کیفیتی که دارند جزو گزینه های اول خریدارانی هستند که با این نام تجاری آشنایی دارند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟