لباس راحتی زنانه

10 فروردین 1401
لباس راحتی زنانه__

لباس راحتی زنانه یکی از آیتم های ثابت کمد لباس بانوان محسوب می شود. لباس های تنگ و فیت بدن برای محیط منزل یا هنگام کار کردن مناسب نیستند چون انجام فعالیت های حرکتی فرد را محدود می سازند و ضمنا فرد با پوشیدن لباس های تنگ در منزل احساس ناراحتی و معذب بودن خواهد داشت.

در برخی مواقع لباس هایی را انتخاب و خریداری نموده ایم که هنگام پوشیدن باعث تعریق بیشتر بدن و احساس گرمای مضاعف شده است. این موضوع مطمئنا خوشایند نیست و چه بسا مجبور به تعویض لباس یا چشم پوشی از پوشیدن آن برای همیشه شده باشیم. پس قبل از خرید لباس راحتی بهتر است که همه فاکتورهای مورد نظر را در نظر بگیرید.

لباس راحتی

لباس راحتی همانطور که از نام آن برمی آید یک لباسی است که فرد با پوشیدن آن احساس راحتی و آرامش دارد. وقتی لباس های راحت می پوشیم مطمئنا احساس خوبی نسبت به خود خواهیم داشت احساسی که از احترام به بدن خودمان ناشی می شود.

با پوشیدن لباس های راحت تمرکزتان برای انجام فعالیت های روزانه بیشتر می شود. محیط منزل به عنوان یک محیط خصوصی فرد را دچار محدودیت در پوشیدن لباس نمی نماید. لباس هایی در انواع طرح، رنگ و مدل را می توانید در محیط منزل بپوشید.

پارچه های مناسب برای لباس راحتی زنانه

پارچه های نخی و الیاف طبیعی برای لباس های راحتی بهترین گزینه ممکن به شمار می روند. پنبه پر استفاده ترین و راحت ترین الیاف پارچه ای برای لباس های راحتی محسوب می شود. بنابراین از آن برای تهیه انواع پوشاک استفاده می شود.

از جمله معایب پارچه های پنبه ای می توان به آبرفت این قبیل پارچه ها در هنگام شستشو اشاره کرد. الیاف پنبه ای معمولا زود آب می روند مگه اینکه پارچه فراوری شده باشد و از قبل مشکلات مربوط به آب رفت آن را حل کرده باشند.  

ابتدا بهتر است قبل از هر گونه شستشوی لباس های پنبه ای به لیبل آن توجه کنید. در هنگام خرید لباس های راحتی بهتر است جنس نخی، نخ پنبه یا لینن را در اولویت قرار دهید.

به سلامت جسم بی توجه نباشید

لباس هایی راحت، خوشرنگ و مناسب را برای محیط منزل بپوشید. این قبیل لباس ها به سلامت جسم کمک می کنند و ضمنا روحیه افراد را بالا می برند.

  لباس راحتی زنانه باید دارای کیفیت دوخت و انعطاف پذیری لازم باشد. تونیک و تاپ ها از جمله لباس هایی هستند که بانوان می توانند در محیط منزل از آنها استفاده کنند.

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید پوشیدن لباس های تنگ و فیت را کنار بگذارید در غیر اینصورت بدن به خارش و التهاب دچار می شود. لباس راحتی نباید تنگ یا گشاد باشد. چون لباس های تنگ باعث آزار پوست و عدم جریان هوا و در نتیجه تعریق شدید بدن می شود. همچنین لباس های خیلی گشاد نیز در هنگام انجام کارهای روزمره می تواند دست و پاگیر و مانع انجام فعالیت های روزانه باشد.

ویژگی های لباس راحتی

کیفیت

برخی از افراد معتقد هستند که لباس های منزل را می توان از لباس های بی کیفیت و ارزان قیمت انتخاب کرد. چون به نظر آنها تفاوت چندانی بین یک لباس راحتی باکیفیت و یک لباس راحتی بی کیفیت وجود ندارد. با این وجود بعد از اولین شستشو متوجه خواهید شد که رنگ و روی لباس از بین رفته و با فرم و شکل اولیه بسیار متفاوت است.

تنفس پذیری

لباس های راحتی باید قابلیت تنفس پذیری داشته باشند. لباس هایی که هوا در آنها جریان دارد یا به عبارتی هوا از آن ها به راحتی عبور می کند را لباس های تنفس پذیر می گویند. همچنین لباس های راحتی باید ضد حساسیت باشند به طوری که پوست در تماس با سطح لباس دچار خارش و سایر علایم حساسیت نشود.

الیاف طبیعی

لباس های راحتی در تماس مستقیم با پوست قرار دارند همچنین برای تایم نسبتا طولانی پوشیده می شوند بنابراین بهتر است که جنس آنها از الیاف طبیعی باشد. الیاف طبیعی از قبیل نخ و پنبه ضمن اینکه لطیف و نرم هستند، قابلیت تنفس دارند به طوری که جلوی تنفس پوست گرفته نمی شود و در نتیجه رطوبت ناشی از تعریق خارج می شود. به عبارت دیگر، قدرت جذب بالا در  پارچه های نخی باعث عبور جریان هوا در لباس و در نتیجه خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق می شود.

الیاف مصنوعی

هر چند که لباس هایی با الیاف مصنوعی چروک پذیری کمتری دارند و برای طولانی مدت شکل و فرم اولیه خود را حفظ می کنند. اما این قبیل لباس ها برای مهمانی ها و مراسمات کوتاه مدت مناسب هستند. چون الیاف مصنوعی اغلب از تنفس پذیری لازم برخوردار نیستند. به طور مثال لباس هایی که از جنس پلی استر و پلاستیک می باشند یکی از نامناسب ترین گزینه ها برای لباس راحتی محسوب می شوند چون گرما را جذب و باعث تعریق شدید بدن و نتیجتا سوختگی های سطح پوست می شوند.

لباس راحتی را متناسب با تغییر فصول انتخاب نمایید

لباس راحتی پشمی می تواند یکی از گزینه های مورد نظر شما باشد. اما در نظر داشته باشید که این قبیل لباس ها اغلب حساسیت زا هستند و پوست در تماس با پشم دچار خارش می شود. بنابراین بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که از الیاف طبیعی ساخته شده اند و دارای حالت کسشانی هستند.

در فصول سرد سال نیز برای لباس راحتی از لباس هایی با جنس لطیف و در عین حال گرم استفاده کنید. البته لایه لایه پوشیدن لباس باعث می شود که نیاز به پوشیدن لباس های خیلی ضخیم نداشته باشید. لباس هایی که دارای بافت ضخیم و فشرده هستند بیشتر آزاردهنده به نظر می رسند و باعث می شوند که فرد از پوشیدن همچین لباس هایی منصرف شود. لباس هایی که سبک می باشند و همچنین دارای بافت نازک و شل هستند را می توانید در فهرست ویژگی های اساسی یک لباس راحتی مناسب قرار دهید.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه پوشاک امی دامنه وسیعی از پوشاک زنانه را در برندهای مختلف اروپایی به بازار پوشاک عرضه می کند. مجموعه امی لباس های استوک مردانه، زنانه و بچگانه را به صورت تناژ و در حجم بالا از کشورهای اروپایی خریداری می نماید. این مجموعه خریدهای خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می دهد. بنابراین محصولات فروشگاه پوشاک امی ضمن برخورداری از کیفیت فوق العاده عالی از قیمت پایینی نیز نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار برخوردار هستند.

در ادامه مقاله به معرفی چند لباس راحتی زنانه می پردازیم که در فروشگاه بزرگ پوشاک امی عرضه می شود.

برند اسمارا یک برند آلمانی است که در زمینه پوشاک زنانه به فعالیت می پردازد. این برند دامنه وسیعی از انواع لباس زنانه را متناسب با موقعیت های رسمی، نیمه رسمی و روزمره طراحی و تولید نموده است.

ست لباس راحتی زنانه برند اسمارا

یکی از کالاهای باکیفیت فروشگاه امی، ست لباس راحتی زنانه برند اسمارا است. این ست لباس راحتی زنانه از نخ پنبه و بافت کشی لایکرا ساخته شده است و دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد.

همچنین این محصول در دو رنگ متنوع با جلو یقه گرد و ساده با استایلی شیک ، نیمه فون و آزاد موجود است. ست راحتی برند اسمارا دارای بافتی متناسب با پوست های حساس است، فوق العاده سبک و راحت می باشد و دارای قابلیت شستشو و اتوکشی است. ضمنا کیفیت این محصول در اثر شستشو و اتوکشی تغییری نمی کند.

خاصیت ضد حساسیت (آنتی آلرژیک) این ست زنانه مانع از مشکلات و  بیماری های پوستی می شود. همچنین این محصول قابلیت تنفس پذیری دارد که سبب تبادل هوا بین بدن و محیط می شود، بنابراین از تعریق بیش از حد بدن و خیس شدن در اثر تعریق جلوگیری می کند و بدن را خنک نگه می دارد.

تاپ زنانه برند اسمارا

تاپ ساده زنانه برند اسمارا یکی از محصولات فروشگاه امی است که در چندین رنگ متنوع و در استایل های شیک، نیمه فون و آزاد موجود می باشد. یقه گرد و باز، بافت متناسب با پوست های حساس و کیفیت و دوام از ویژگی های بارز این محصول به شمار می روند.

این تاپ ها فوق العاده سبک، راحت و خنک هستند و به عنوان تاپ های خانگی، مناسب فصول گرم سال هستند و در فصول سرد سال به عنوان یک لباس زیر ساده و زیبا می توانند ممورد استفاده قرار گیرند. تاپ های شیک برند اسمارا یا به صورت آستین حلقه ای و یا به صورت تاپ های بند دار ظریف و زیبا موجود هستند.

تولوم و رامپر زنانه

تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا یکی از محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی است. از ویژگی های این لباس ها می توان به راحت و سبک بودن آنها اشاره کرد. تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا در چندین طرح و رنگ موجود می باشد. این نوع لباس بسیار نرم و لطیف است و همچنین مناسب خانم های خوش استایل می باشد. جنس تولوم و رامپر زنانه برند اسمارا از پنبه و بافت گیاهی ویسکوز می باشد. عدم تغییر رنگ و سایز در اثر شستشو و اتوکشی از جمله ویژگی های این لباس محبوب و شیک به شمار می رود.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟