لباس زیر عمده

28 مرداد 1400
لباس زیر عمده

خرید و فروش لباس زیر عمده مثل سایر محصولات می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. اگر بخواهیم به طور کلی به موضوع خرید و فروش عمده بپردازیم باید بگوییم که در این خرید حاشیه سود زیادی برای خرده فروش ها به همراه دارد.


انواع تقسیم بندی لباس زیر
لباس زیر در کل به دو دسته تقسیم می شود ؛ لباس زیر بالا تنه و لباس زیر پایین تنه. لباس زیر از لحاظ گروه سنی به لباس زیر بزرگسالان ، نوجوانان و بچه گانه تقسیم بندی می شود. و در آخر از لحاظ جنسیتی هم که می شود لباس زیر را به دسته ی مردانه و زنانه تقسیم کرد.

انواع لباس زیر

لباس زیر بالاتنه ی مردانه شامل زیر پیراهن ، آستین حلقه ای و مدل رکابی است. لباس زیر پایین تنه ی مردانه هم شامل شورت های پادار ، شورت های اسلیپ و شورت های فانتزی است.
لباس زیر بالاتنه ی زنانه شامل انواع سوتین از مدل های بند دار گرفته تا نمونه های بدون بند و فانتزی و همچنین تاپ را شامل می شود. لباس زیر پایین تنه ی زنانه هم شامل شورت های اسلیپ و پا دار و گن های لاغری است. البته مدل های سرهمی تاپ و شورت و گن های سرهمی هم در دسته ی لباس زیر زنانه هستند.

خرید و فروش لباس زیر عمده مثل سایر محصولات می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد


لباس زیر بچه گانه شامل انواع مدل های بزرگسالان است با این تفاوت که در سنین خردسالی می توان انواع زیر دکمه را هم به این دسته اضافه کرد.
مایو های ساحلی و مایو شنا را هم می توان جزو دسته ی لباس زیر به حساب آورد که در پک های لباس زیر عمده این قبیل محصولات هم موجود است.

پک لباس زیر عمده

در خرید لباس زیر عمده اگر محصولات به صورت کیلویی خریداری شود شامل تمامی این محصولات که در بالا ذکر شد می شود. در واقع پک لباس زیر همه ی کالاهای مورد نیاز را شامل می شود. البته این نکته هم اهمیت ویژه ای دارد که پک لباس زیر عمده ی مردانه به صورت مجزا و جدا از پک لباس زیر عمده ی زنانه و لباس زیر عمده ی بچه گانه ارائه می شود.


البته در صورتی که مشتری بخواهد محصولات لباس زیر عمده را به صورت انتخابی خریداری کند قیمت آن زیاد مقرون به صرفه نخواهد بود اما از طرفی هم می تواند لباس زیر هایی که خودش در نظر دارد و احتمال سود آوری بیشتر را از خرید آن ها می دهد ، خریداری می کند. در واقع می توان گفت خرید لباس زیر عمده به صورت انتخابی هم مزایا و معایب خودش را دارد که مشتری با توجه به تشخیص خودش راه بهتر و سود آور تر را بر می گزیند.


هر چند گاهی وقت ها پک لباس زیر عمده همرا با میکس ها به مشتریان ارائه می شود. اما با توجه به نیاز مشتریان مجموعه ی بزرگ امی این مجموعه پک لباس زیر عمده را به صورت مجزا از میکس ها به مشتریان خود عرضه می کند.

خرید عمده از مجموعه ی بزرگ امی

مجموعه ی بزرگ امی با ارائه ی محصولات اروپایی و به خصوص کالا های آلمانی از برند های لیورجی ، اسمارا ، لوپیلو که زیر نظر هلدینگ بزرگ لیدل هستند، C&A و دیگر برند ها ، کالاهایی با کیفیت و استاندارد های اروپایی و حتی جهانی به مشتریان خود عرضه می کند.
با توجه یه این مسئله می توان گفت که لباس زیر عمده ی مجموعه ی امی از محصولات با کیفیت اروپایی هستند. که این مجموعه بیش از یک دهه است که این محصولات را به طور مستقیم وارد می کند. محصولاتی که علاوه بر کیفیت قابل قبول قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

خرید و فروش لباس زیر عمده مثل سایر محصولات می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد
ارتباط با مجموعه ی امی جهت خرید عمده

این مجموعه با گسترش سیستم خدمت رسانی خود علاوه بر مجموعه ی فروشگاهی بزرگ جهت خرید حضوری ، امکان خرید لباس های عمده را برای مشتریان خودش از طریق فضای مجازی نیز فراهم آورده است. در واقع شما می توانید خرید عمده ی خودتان را از طریق پیج اینستا گرام ، کانال تلگرام ، چت واتس اپ و همچنین از طریق سایت امی ثبت کنید. مجموعه ی امی خرید مشتریان خود را از طریق پست به سراسر نقاط کشور ارسال می کند. البته این مجموعه برای خرید محصولات عمده ی بیشتر از ۵۰ میلیون تومان ارسال رایگان دارد.


همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید عمده سوالات خود را با همکاران ما مطرح بفرمایید. همکاران ما در مجموعه ی امی با سابقه ی چند ساله می توانند به خوبی شما را بسیار را راهنمایی کنند. و شما بعد از اطمینان از کیفیت جنس و البته نحوه ی خرید و ارسال آن می توانید خریدی مطمئن همراه با احساس لذت را تجربه کنید.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید ، امیدوارم که مطالعه ی این موضوع نکات مفیدی را به نظرتان رسانده باشد. اگر قبلا خرید عمده داشته اید خوشحال می شویم که تجربه ی خودتان را با ما و همکاران ما در این حوزه در میان بگذارید.

1
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟