لباس قرمز زنانه؛ چگونه قرمز بپوشیم؟

15 خرداد 1399
لباس-زنانه-قرمز

لباس قرمز زنانه یکی از رنگ های جذاب و مورد علاقه بانوان به شمار می رود. برای اینکه بتوانید یک استایل از لباس زنانه با رنگ قرمز ایجاد کنید، به دانش و تمرین نیاز دارید.

اگر رنگ قرمز رنگ مورد علاقه شما محسوب می شود یا اینکه برای اولین بار می خواهید که از استایل قرمز استفاده کنید، توصیه می کنم حتماً تا انتها مقاله را دنبال کنید.

چگونه قرمز بپوشیم

به طور کامل قرمز بپوشیم

انسانهای برون گرا و کلاً کسانی که به مد و لباس سرزنده و شاد علاقه دارند، به احتمال زیاد تمایل دارند که برای تمام فصول، از سر تا انگشتان پای خود را با این رنگ قرمز بپوشانند. بنابراین همین حالا موقع پوشیدن یک جفت کفش قرمز با یک جفت شلوار قرمز رنگ می باشد، اصلاً شک نکنید، امتحان کنید.

روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید استایل جدید خودتان را با این رنگ قرمز بپوشانید، ولی سعی کنید در قسمت بالا تنۀ خودتان یک ژاکت قرمز بپوشید تا با ایجاد سایه و کنتراست، به استایل خودتان عمق بیشتری بدهید. اگر دوست داشتید استایل جدید خودتان را با لباس های تیره تر نیز می توانید میکس کنید تا جلوۀ زیباتری داشته باشید.

لباس قرمز زنانه

پایین تنه قرمز

اگر هنوز آماده نیستید که کل اندام خودتان را با رنگ قرمز بپوشانید، اصلاً مشکلی نیست. می توانید به جای اینکه از سر تا انگشتان خود را با استایل جدید پوشش دهید، فقط بر روی پایین تنه خود تمرکز کنید. شاید باور نکنید ولی پوشیدن یک دامن قرمز یا یک جفت شلوار قرمز می تواند همان احساس پوشش کامل را به شما بدهد.

می توانید برای تکمیل استایل خود از لباس هایی با طرح های کلاسیک استفاده کنید. یک دامن قرمز با تیشرت سفید می تواند شما رو درخشان و سر زنده نشان بدهد یا اینکه یه ژاکت جین با یک جفت کفش ورزشی سیاه به همراه یک جفت شلوار قرمز رنگ نیز می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. اگر یه کم خوش سلیقه باشید می توانید با ترکیب رنگ قرمز با سایر رنگ ها یک استایل منحصر به فرد برای خودتان درست کنید.

لباس قرمز زنانه

کت و ژاکت قرمز رنگ

اگه هوا سرد بود و خواستید که یه استایل شاد تو این هوای سرد برای خودتان خلق کنید، بهتر است که از یک کت یا یک ژاکت قرمز رنگ استفاده کنید. برای بهتر کردن استایل خود، از لباس های شیک و درام در زیر ژاکت یا کت قرمز رنگ خود بهره بگیرید.

ممکن است تمایل داشته باشید که استایل شما مورد توجه دیگران قرار بگیرد، برای این کار فقط کافیست یک بارانی، شنل یا ژاکت چرمی قرمز رنگ را به گزینه های انتخابی خود اضافه کنید.

پوشیدن یک بلوز یقه اسکی به همراه یک جفت شلوار سیاه و اضافه کردن یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز می تواند یکی دیگر از میکس های شما برای داشتن یک استایل زیباتر و بروزتر باشد.

لباس قرمز زنانه

قرمز با صورتی

شاید تصور کنید که قرمز و صورتی را نمی توان با هم جمع بست و یک استایل زیبا به وجود آورد. اما ما اینجا هستیم که به شما بگوییم که این کار شدنی است. درست است که رنگ قرمز یک رنگ تند و چشمگیر محسوب می شود اما می تواند رمانتیک و شیک هم باشد.

برای درهم شکستن شدت رنگ قرمز و ملایم کردن آن می توانید آن را با لباس های صورتی رنگ ست کنید. این یک ترکیب رنگ مکمل است که به راحتی ظاهری بروز و شیک به شما می دهد.

فقط کافیست که یک دامن صورتی رنگ روشن را با لباس قرمز خود میکس کنید، خواهید دید که نظر شما هم با نظر ما یکی می شود.

لباس قرمز زنانه

بالا تنه قرمز

خبر خوش اینکه رنگ قرمز رو تقریباً می توانید با هر تیکه پارچه یا هر لباس رنگی دیگری میکس و ست کنید. پس بنابراین با این رنگ عالی می توانید یک استایل ساده، درخشان و منحصر به فرد برای خودتون خلق کنید.

با پوشیدن یه شلوار جین آبی رنگ به همراه یک تیشرت قرمز رنگ، خیلی راحت می توانید یک استایل بروز و شاد برای خودتان ایجاد کنید.

پس درنگ نکنید. حتماً این نکته رو به یاد داشته باشید که به همراه این ترکیب از پوشیدن ژاکت یا هر رنگ تند دیگری به شدت خودداری کنید.

لباس قرمز زنانه

رنگ قرمز و پارچه دنیم (Denim)

اگه از لباسی استفاده می کنید که از پارچه کتانی دنیم درست شده و به دنبال راهی هستید که برای آن یک مکمل رنگی پیدا کنید، فقط کافیه که یک یا دو تکه از لباس های قرمز رنگ خودتان را با آن ست کنید، خیلی سریع متوجه می شوید که مد شما بسیار شیک تر و بروزتر خواهد بود.

برای این کار فقط کافیست یک یا چند تیکه از لباس های قرمز رنگ خودتان را انتخاب کنید و آن را با پارچه کتانی دنیم خود میکس کنید، این تنها کاری است که شما باید انجام بدهید.

با این میکس می توانید کت، ژاکت و یا هر نوع لباس دیگری را ست کنید.اما نکتۀ مهم اینکه اصلاً پیراهن زنانه گینگام قرمز رنگ خودتان را فراموش نکنید.

لباس قرمز زنانه

رنگ قرمز با چرم

همانطوری که رنگ قرمز را می توانیم با جین آبی خیلی عالی میکس کنیم، این قانون برای لباس های چرمی هم صدق می کند. یک لباس نرم و لطیف قرمز رو با یک پارچه چرمی سفت میکس کنید، خواهید دید که استایل منحصر به فردی خواهید داشت.

با ترکیب لباس های قرمز رنگ با پوشش چرمی، می توانید نگرش خودتان را به مد تغییر بدهید. برای این کار فقط یه کمی بیشتر از قبل لباس تن خودتان کنید. شما می توانید این کار را با انتخاب یک لباس مجلسی شیک قرمز با یک جلیقه چرمی یا ژاکت چرمی سیاه دوچرخه سواری به همراه چکمه های چرمی پاشند بلند، به خوبی انجام بدهید.

لباس قرمز زنانه

الگوهای قرمز(red pattern)

استفاده از پارچه های قرمز رنگی که دارای الگوها و نقش های خاصی هستند می تواند خیلی جذاب و سرگرم کننده باشه.

این الگوها دارای طرح ها و نقش های زیبایی هستند، به همین دلیل می توانند رنگ قرمز پس زمینه را تحت تأثیر خودشان قرار دهند و به راحتی ترلانس رنگ قرمز رو در هم بشکنند و رنگ ملایم تری رو به وجود بیارند. الگوها و نقش های گل و گیاه و یا الگوهای مینیاتوری را امتحان کنید، حتماً نتیجۀ عالی خواهید گرفت.

لباس قرمز زنانه

پلوور قرمز

برای گرم کردن خودتان در فصل سرما، پلوور قرمز یکی از گزینه های انتخابی شما می تواند باشد. نه تنها شما را در برابر سرما حفظ می کند، بلکه رنگ قرمز آن می تواند احساس گرمای بیشتری را به شما بدهد. همچنین یک جفت شلوار جین سیگاری با پلوور قرمز رنگ می تواند کاملاً ست و هماهنگ باشد.

لباس قرمز زنانه

1
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟