لوپیلو (lupilu) و لباس بچگانه

02 دی 1399
لوپیلو-و-لباس-بچگانه

برند لوپیلو در حوزه پوشاک نوزادان و لباس های کودکان مشغول به فعالیت است. به عبارتی این برند عرضه کننده انواع پوشاک و کفش بچگانه و نوزاد می باشد و از محبوبیت خاصی در بین خانواده ها برخوردار است. والدین با خیال راحت پوشاک و لباس مورد نیاز فرزندان خود را از این برند انتخاب و خریداری می کنند.

برندی برای تولید و عرضه پوشاک و لباس بچگانه

هلدینگ عظیم لیدل به برند لیورجی، برند اسمارا ، برند پپرتس و برند کریویت اکتفا نکرده است بلکه برای عرضه پوشاک و لباس بچگانه از برند لوپیلو نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های خود نام می برد. لیدل به تولید و عرضه محصولات باکیفیت و اقتصادی شهرت دارد که علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز، دارای فروشگاه های اینترنتی می باشد.

خرید لباس بچگانه

برای بسیاری از پدر و مادر ها خرید انواع لباس بچگانه و صرف زمان برای سر زدن به پاساژهای عرضه کننده لباس بچگانه می تواند دغدغه ای هزینه بر توأم با اتلاف وقت باشد. در این بین کیفیت لباس بچگانه یکی از فاکتورهای اصلی برای والدین محسوب می شود که در هنگام خرید حساسیت زیادی در مورد آن به خرج می دهند.

شستشوی مداوم لباس کودکان، استفاده از تمیز کننده ها برای از بین بردن لکه های لباس نوزاد و کودک، ایجاب می کند که جنس لباس کودک مقاوم باشد تا در عین دوام، زیبایی خود را نیز حفظ کند.

برند لوپیلو این اطمینان را به والدین داده است تا با صرف هزینه ای کمتر بتوانند پوشاک و لباس کودکان خود را از میان محصولات باکیفیت لوپیلو خریداری نمایند.

تنوع محصولات

این برند هر نوع پوشاک بچگانه از لباس خانگی، لباس میهمانی تا لباس های زیر کودکان را پوشش می دهد. به عبارتی در لیست محصولات این برند لباس هایی متنوعی  همچون هودی، بلوز، تیشرت، کاپشن، پلیور، ست های مختلف بچگانه و… به چشم می خورد.

برند لوپیلو برای رده های سنی مختلف کودکان و در انواع سایز لباس هایی طراحی و  به بازار عرضه کرده است. توجه به حساس و لطیف بودن پوست کودکان یکی از اولویت هایی است که برند لوپیلو در تهیه محصولات خود مد نظر قرار داده است.

معرفی تعدادی از محصولات لوپیلو

سرهمی نوزادی پسرانه و دخترانه لوپیلو

سرهمی-نوزادی-لوپیلو
سرهمی-نوزادی

این سرهمی نوزادی از جنس خوبی برخوردار است و رویه داخلی آن دارای الیاف نمدی می باشد بنابراین گرم و نرم است و در برابر سرما از نوزاد محافظت می کند. همچنین حالت ضد آب دارد و حالت کشباف در قسمت دور دست ها و دور پاها از نفوذ سرما به بدن نوزاد جلوگیری می کند.

کاپشن دخترانه

کاپشن-دخترانه

کاپشن های لوپیلو کاملا خوش دوخت و باکیفیت هستند. تنوع در طرح و رنگ جذابیت زیبایی به کاپشن های لوپیلو داده است.

شلوار نوزادی لوپیلو

شلوار-نوزادی

این شلوارها بسیار راحت و در عین حال در مقابل شستشو بادوام هستند. جنس نرم و لطیف شلوار نوزادی مناسب پوست حساس نوزادان است.

سویشرت نوزاد

سویشرت-نوزاد

سرهمی ورزشی دخترانه و پسرانه لوپیلو

سرهمی-ورزشی

این سرهمی ها بسیار خوش دوخت هستند و برای بازی بچه ها در بارندگی بسیار مناسب می باشند چون کودک خیس نمی شود و این سرهمی جنب و جوش وی را محدود نمی سازد.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟