خرید پوشاک عمده

12 آذر 1400
wholesale

صنعت پوشاک یکی از مهم ترین صنایع در کشور ایران است. صنعت پوشاک در طی سال های گذشته با مشکلات گوناگونی مواجه شده است که مهم‌ترین آن واردات بی‌رویه از دیگر کشورها است. خرید پوشاک عمده یکی از مواردی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

در کشور ما تولید پوشاک با کمترین حمایت از سوی دولت مواجه است. از طرفی دیگر قاچاق پوشاک سال‌ هاست که ضربات سنگینی را به تولید داخلی زده است. بعضی از مواد اولیه مورد نیاز تولید که می بایستی وارد می ‌شود، به واسطه تحریم با مشکلاتی روبه رو است که یا وارد نمی‌ شود. یا به قیمت گران یا اینکه دیر به دست تولید کنندگان می ‌رسد.

برخی از مشکلات دیگر تولید کنندگان این است که آن ها نتوانسته اند سود خود از تولید را به چرخه کار و بازسازی دستگاه ها بازگردانند. بنابراین ماشین‌های خط تولید آن ها فرسوده شده است.

نکته ی دیگر کاهش تولیدات داخلی به این علت است که از ارزش پول ملی کاسته شده است. یعنی اینکه قدرت خرید مردم برای خرید پوشاک داخلی کاهش یافته است. این امر نیز بر تولید اثر می‌گذارد. البته خرید پوشاک عمده می تواند راهی برای حل برخی از مشکلات باشد.

مشکلات چند واحدی تولیدی

مشکلات واحد تولیدی
مشکلات واحد تولیدی

کمیته رفع موانع تولید از ابتدای امسال با بررسی مشکلات بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی، جهت رفع مشکلات این واحدها تصمیماتی گرفته است. با پیاده شدن این تصمیمات به طور عملی انتظار می رود که مردم بتوانند پوشاک مورد نیاز خود را آسانتر تهیه کنند.

۵ عامل اساسی مراکز تولید

از جمله ۵ عوامل مهم در مراکز تولید؛ «دولت»، «نظام بانکی»، «نظام مالیاتی»، «گمرگ» و «سازمان تامین اجتماعی» می باشند. دولت نسبت به دیگر عوامل نقش محوری و مهم ­تری در گلوگاه ­های تولید دارد.

نکات مهم در حوضه تولید

وجود قوانین گمرکی و تعرفه­ های واردات و صادرات عامل مهمی در ایجاد گلوگاه تولید هستند. از این رو خرید پوشاک عمده هم باز با موانعی روبرو است. سازمان تأمین اجتماعی با قوانین و دستورالعمل ­های کسل کننده مانع از جذب سرمایه­ گذاری در تولید شده است. مشوق ­های مالیاتی برای تولید منجر به کاهش هزینه­ های تولید، افزایش تولید و در بلندمدت افزایش درآمدهای مالیاتی می­ شود.

پوشاک داخلی

این روز ها طوری بازار خرید به هم پاشیده شده است که اگر بخواهید لباسی را بخرید نمی توانید آن را با قیمت مناسبی بدست آورید و هزینش برای شما قابل درک باشد. به همین دلیل برای برطرف کردن نیاز های خود به خرید پوشاک از کردستان عراق روی آورده ایم.

در طی چند سال اخیر با این مشکل مواجه شده ایم که چرا قیمت پوشاک داخلی سیر صعودی داشته است. در زمانی که برندهای ایرانی در حال تولید پوشاک هستند فقط برسر بالا بردن قیمت‌ها با همدیگر در رقابت هستند. در ادامه می‌بینیم که مزون‌های لباس قیمت‌هایی به مشتری می‌دهند که هیچ جوره با طراحی، دوخت و کیفیت پارچه متناسب نیست. بنابراین خرید پوشاک عمده می تواند در مواردی بسیرا به صرفه باشد.

کالاهای خارجی

کالاهای خارجی در بازار به دو دسته تقسیم می شوند. یا قاچاق هستند یا به صورت قانونی وارد می شوند ( وارداتی ). اگر پوشاک به صورت واردات قانونی اعمال شده باشند، به دلیل تعرفه ی بالای پوشاک، قیمت هایشان نسبت به کیفیتشان  بیش تر از تولیدات داخل می شود. ولی اگر قاچاق یا چمدانی باشند، بحث آن متفاوت است. که البته این دسته هم به دلیل بالا بودن هزینه حمل، قیمت خیلی پایینی ندارند مگر اینکه کیفیتشان هم به نسبت پایین باشد.

کالاهای وارداتی
کالاهای وارداتی
کالاهای وارداتی

با توجه به این همه مشکلات اساسی و پایه در تولیدات داخلی از لحاظ کیفیت و کمیت و قیمت کالا مجبوریم به محصولات خارجی روی بیاوریم. خیلی از برندهای معروف اروپایی وجود دارد و در میان عموم ایرانی‌ها به خوبی از آن‌ها استقبال می شود.

یک نکته مهم که قابل توجه بسیاری از خریداران و مشتریان عزیز این است که کالای مورد نیاز خود را از کجا تهیه می کنند. چون بعضی از فروشگاه های بزرگ هستند که با نام برند های معروف محصولات خود را به راحتی به فروش می رسانند. که در هنگام خرید پوشاک عمده باید به این موضوع دقت بسیاری شود.

با این حال در این مقاله برای راحتی کار شما و رسیدن به آنچه که دلتان می خواهد، کمک می کنیم. ( مجتمع بازرگانی پوشاک امی را به شما معرفی می کنیم که تعدادی از برند های معروف با جنس خوب و باکیفت به  صورت عمده و خرده ارائه می دهد. هرچند که محصولات وارداتی آن بیش تر از کشور آلمان تهیه می شود.) کالاهای وارد شده از کشورهای اروپایی جزء پوشاک تاناکورایی محسوب نمی شوند، بلکه استوک هستند.

تفاوت پوشاک استوک با پوشاک تاناکورا چیست؟

اصطلاح خارجی استوک، به کالا و پوشاکی گفته می شود که در انبارها ذخیره شده است. به عبارتی دیگر مازاد بر نیاز مصرف کننده بوده است. برای افرادی که پوشیدن لباس های مد روز یکی از دغدغه های زندگیشان محسوب می شود، ورود محصولات جدید با آپشن های نو، باعث ترغیب هر چه بیشتر این افراد به پیروی کردن از مد و استایل های روز می باشد.

اما…

کالاهای استوک بعضی مواقع در بسته بندی های زیبا و نو و گاهی به صورت فله ای و بدون بسته بندی وارد بازار می شوند. محصولاتی که به صورت عمده و خرده به مشتریان و خریداران ارائه داده می شود. به دلیل اینکه پوشاک استوک قبلا مورد استفاده قرار نگرفته اند، خریداران و مصرف کنندگان پوشاک استوک با اطمینان بیشتری به استفاده این محصولات می پردازند.

اجناس تاناکورا دست دوم هستند و قبلا از آن ها استفاده شده است. بنابراین احتمال ایجاد حساسیت های پوستی در صورت استفاده از این لباس ها وجود دارد. همچنین اجناس تاناکورا علی رغم اینکه پوشاک فرم و ظاهر اولیه خود را تا حد زیادی از دست داده اند و گاهی اوقات دارای زدگی و پارگی هستند.

خرید پوشاک عمده از مجتمع بازرگانی پوشاک امی

مجمتمع پوشاک امی
مجمتمع پوشاک امی

 انواع برندهای معتبر اروپایی شامل مجموعه لیدل (Lidl) از لیورجی (Livergy)، اسمارا (Esmara)، لوپیلو (Lupil)، برندکریویت (Crivit)، و دیگر برند های موجود در امی می باشند.

نحوه ی دریافت کالاهای اروپایی ( خرید پوشاک از کردستان عراق )

فروشگاه امی افراد خاص خود را در کشورهای اروپایی دارد که خریدهای لازم را انجام می دهند. در کشور های اروپای هر شش ماه یک بار کمپین هایی را اجرا می کنند. در آن کمپین کالاهای مازاد در انبار ها ( جزء محصولات نو و با کیفیت هستند ) را به صورت فله ای با قیمت های بسیار پایینی به فروش می رسانند. که این هم نوعی خرید پوشاک عمده به شمار می رود.

کاربران ما این کالا های استوک را خریداری می کنند. از آنجا به کردستان عراق انتقال می دهند. از آنجا به بعد به نحوی دیگر وارد کشور ایران و سپس به دست مجموعه بازرگانی امی می رسد. بعد از رسیدن کالاها از کردستان عراق، پوشاک را با دسته بندی های مختلف از یک دیگر جدا می کنیم.( لباس بچه گانه، لباس زنانه، لباس مردانه)

#پوشاک #خرید_پوشاک #کالاهای_وارداتی #کالاهای_صادراتی #برندهای_معتبر #برندهای_آلمانی

3
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟